.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ «مسی» شکلاتی!
مجسمه شکلاتی از لیونل مسی، هدیه ویژه فیفا به مناسبت تولد ۳۱ سالگی این بازیکن آرژانتینی.(ادامه)
عکس/ قاچاق مواد مخدر با مجسمه‌های جام جهانی!
نیروهای پلیس آرژانتین محموله مواد مخدر را که در مجسمه‌های جام جهانی فوتبال جاسازی شده بود توقیف کردند.(ادامه)
مجسمه آزادی عربستان! +عکس
صفحه توییتر فارس پلاس با انتشار تصویری در ارتباط با پایان ممنوعیت رانندگی زنان در عربستان، نوشت:(ادامه)
عکس: مجسمه‌‌ای از ناصرالدین شاه که ذوب شد
ناصرالدین شاه پس از بازدید از موزه های فرنگ سفارش ساخت مجسمه ای از خود را به جهانگیر خان اقبال السلطنه وزیر صنایع و قورخانه داد که توسط علی اکبر خان ساخته شد.(ادامه)
شمال نیوز :  پشت شیشه ماشین‌ها هم می‌توانید مشابه همین پوسترها را ببینید. مردم از موفقیت تیم شان خوشحالند و انگار امیدوار شده‌اند. با این حال در قائم شهر از هر که بپرسید امیدی به برگشت کارخانه نساجی به روزهای اوج را دارد یا نه.... «امید شهر خسته» ؛ از صعود باشگاه نساجی تا کارخانه های ورشکسته !
شمال نیوز : پشت شیشه ماشین‌ها هم می‌توانید مشابه همین پوسترها را ببینید. مردم از موفقیت تیم شان خوشحالند و انگار امیدوار شده‌اند. با این حال در قائم شهر از هر که بپرسید امیدی به برگشت کارخانه نساجی به روزهای اوج را دارد یا نه....(ادامه)
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت.... 95 درصد مردم مازندران از پایتخت استقبال کرده‌اند!
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت....(ادامه)
قبل ۸ سالگی کلاس ورزشی ممنوع
ورزش آمادگی جسمانی و اعتماد به نفس آن‌ها را بالا می‌برد، اما باخت در سنین پایین می‌تواند تاثیرات منفی روی روحیه بگذارد. بچه‌ها در هر سنی نمی‌توانند حرکات خاصی انجام بدهند.(ادامه)
شمال نیوز : به همین منظور ، روزشمار وقایع انقلاب اسلامی در روزهای اوج خود از 12 تا 22 بهمن 57 منتشر می شود تا نسل امروز با تنها بخشی از این حماسه بصورت بسیار گذرا آشنا شوند .....
روزشمار وقایع 12 بهمن 57 در شهرهای مازندران
شمال نیوز : به همین منظور ، روزشمار وقایع انقلاب اسلامی در روزهای اوج خود از 12 تا 22 بهمن 57 منتشر می شود تا نسل امروز با تنها بخشی از این حماسه بصورت بسیار گذرا آشنا شوند ..... (ادامه)
تصاویر منظره اماکن مشهور در شب
در این گزارش تصویری شاهد تعدادی از مناظر معروف جهان در شب خواهید بود.(ادامه)
عکس/ ترامپ پلاستیکی
نصب مجسمه مومی دونالد ترامپ در مقابل سفارت خانه جدید آمریکا در لندن.(ادامه)
نگاهی به وقایع تاریخی 18 دی ماه در ساری
18 دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی در ساری از وقایع تاثیرگذار در تاریخ این دوران از ایران اسلامی است. (ادامه)
چالداران کجاست؟تصویر شهدای اخیر چالداران
بعد از ظهر 12 آبان امسال در درگیری بین نیروهای مرزبانی ناجا و گروه‌های تروریستی در منطقه مرزی چالدران، ضمن وارد شدن تلفات به گروه‌های تروریستی، متاسفانه 8 تن از نیروهای هنگ‌مرزی چالدران به شهادت رسیدند. (ادامه)
مشهورترین کاخ‌های ریاست جمهوری جهان + عکس
طبیعی است که کاخ‌های ریاست جمهوری از آنجا که بیشتر در معرض توجه دیگر ملت‌ها هستند، با شکوه هرچه تمام‌تر ساخته شوند. همراه جام‌جم آنلاین باشید.(ادامه)
جهانگیری: صالحی امیری در این دولت مسئولیت مهمی خواهد داشت
(ادامه)
گفتند آمده‌ایم حصر را بشکنیم، شما چکاره‌اید که حصر را بشکنید؟ / مگر معاون اول رییس‌جمهور را محاکمه نکردیم؟ | حصر لغو شود، تازه رسیدگی قضایی (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه نابودی اسرائیل راهبردی است که خدشه‌ای به آن وارد نیست و ایمان می‌خواهد، گفت: بخاطر رای آرمان انقلاب را زیر سوال نبرند..... سردار غیب پرور : بخاطر رای آرمان انقلاب را زیر سوال نبرند
شمال نیوز : رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه نابودی اسرائیل راهبردی است که خدشه‌ای به آن وارد نیست و ایمان می‌خواهد، گفت: بخاطر رای آرمان انقلاب را زیر سوال نبرند.....(ادامه)
جشنواره ملی مجسمه های نمکی با حضور هنرمندانی از ۱۱ استان کشور در ۳۰ گروه به مدت دو روز در تالاب کجی نهبندان برگزار شد. جشنواره ملی مجسمه های نمکی در تالاب(خبر)
جشنواره ملی مجسمه های نمکی با حضور هنرمندانی از ۱۱ استان کشور در ۳۰ گروه به مدت دو روز در تالاب کجی نهبندان برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فردی به خوزستان، مشهد شهدای ایران آمده است و یک حرف هایی زده که امیدوارم هرچه زودتر حرف هایش را تکذیب و اصلاح کند.

فردی که حرف هایی در خوزستان زده، زودتر اظهاراتش را تکذیب یا اصلاح کند
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فردی به خوزستان، مشهد شهدای ایران آمده است و یک حرف هایی زده که امیدوارم هرچه زودتر حرف هایش را تکذیب و اصلاح کند. (ادامه)
زندان ایستگاه آخر 235 سوداگر گنج در مازندران
235 قاچاقچی اشیاء تاریخی پارسال در مازندران دستگیر شدند.(ادامه)
خانواده های شهدا اعم از چهار شهید، سه شهید و دو شهید سهامدار انقلاب هستند یا مدیران متخلفی که صدها میلیون تومان از بیت المال را به بهانه های مختلف از حق تفریح فرزندان تا مناسبت های تقویمی به جیب زده اند و هر روز تبرئه و تطهیر به بهانه اعزام راهیان نور / از بیت الشهداء کیاپی تا ...
خانواده های شهدا اعم از چهار شهید، سه شهید و دو شهید سهامدار انقلاب هستند یا مدیران متخلفی که صدها میلیون تومان از بیت المال را به بهانه های مختلف از حق تفریح فرزندان تا مناسبت های تقویمی به جیب زده اند و هر روز تبرئه و تطهیر(ادامه)
عکس/ مجسمه مرحوم هاشمی در راه جزیره خارگ
مجسمه مرحوم هاشمی رفسنجانی برای نصب در جزیره خارگ امروز وارد گمرک گناوه شد.(ادامه)
شرح وقایع 12 بهمن 57 در شهرهای استان مازندران
سعى می‌كنند انقلاب را از ياد مردم ببرند اما دهه فجر، انقلاب را به ياد مردم می‌آورد، سعى می‌كنند امام را از ياد مردم ببرند اما دهه فجر، تجسم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست. «رهبر انقلاب» (ادامه)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است. برکات حضور امام رضا در ایران(يادداشت)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است.(ادامه)
اسکنانس‌های قدیمی پنهان در مجسمه بودا! +عکس
گروهی از کارشناسان استرالیایی به صورت اتفاقی داخل مجسمه چوبی سر بودا یکی از قدیمی‌ترین اسکنانس‌های چاپ شده در جهان (با قدمت۷۰۰ساله) را پیدا کردند(ادامه)
تندیس پدر استقلال ساخته می‌شود
بعد از چاپ تمبر منصور پورحیدری، مجسمه وی نیز ساخته می‌شود. این مجسمه بعد از ساخت در موزه ملی ورزش ایران نصب خواهد شد.(ادامه)
گوشه ای از سفرنامه ادیسون، درراه رسیدن به اداره برق شهر رشت!(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : سومین جشنواره استانی مجسمه های شنی که با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی ساری از صبح امروز آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد..... سومین جشنواره استانی مجسمه های شنی درساری پایان یافت
شمال نیوز : سومین جشنواره استانی مجسمه های شنی که با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی ساری از صبح امروز آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.....(ادامه)
جشنواره مجسمه های شنی در ساحل دریای ساری(خبر)
(ادامه)
میدان توپخانه تهران ۶۴ سال قبل +عکس
عکسی از میدان توپخانه یا سپه قدیم (میدان امام خمینی(ره) فعلی) با مجسمه رضاشاه پهلوی در وسط میدان و تاکسی و اتومبیل های پارک شده در حاشیه آن در سال 1331 هجری شمسی؛(ادامه)
عکس: شاعر «لیلی و مجنون» مصادره شد!
سفارت جمهوری آذربايجان مجسمه نظامي گنجوي، شاعر فارسی زبان ایران، را در پارك چاويانگ پكن بنام خودش ثبت كرده و در معرفی او نوشته است: شاعر، عالم و متفکر آذربایجانی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.