.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همه هنرمندان جوانمرگ ایران در دهه‌های اخیر +۲۷ تصویر
دو هنرمند جوان به فاصله یک روز و پس از مدت‌ها مبارزه با سرطان اهالی هنر را تنها گذاشتند و رهسپار دیار دیگر شدند. این بهانه‌ای شد تا یادی از برخی هنرمندان جوانمرگ سینمای ایران در دهه‌های اخیر داشته باشیم.(ادامه)
رونمایی از تنديس علی کريمی /تصاویر
در منطقه وردآورد تهران جایی که علی کریمی کودکی خود را آن جا گذراند، از مجسمه این اسطوره باشگاه پرسپولیس رونمایی شد.حسین کلانی، حمید استیلی و احمد رضا عابدزاده از میهمانان ویژه این مراسم بودند.(ادامه)
علی پروین سوژه نقاشی عروسش شد
(ادامه)
گاو برنز هلند در اختیار پسر گیلانی
علیرضا جهانبخش که عنوان بهترین بازیکن لیگ هلند را از آن خود کرده بود روز گذشته و قبل از آغاز بازی تیم‌اش برابر دن بوسچ مجسمه گاو برنزی را از مسئولان لیگ دو هلند دریافت کرد.(ادامه)
البته مردم ، رسانه ها و نخبگان به هنر نمایی های شورای شهر و شهرداری قائم شهر عادت کرده اند !!! اعزام تجهیزات و نیروی فضای سبز شهرداری به شهرستانی دیگر ، استخدام بستگان برخی از اعضای شورا در شهرداری  و ... هنر نمایی شهرداری قائم شهر بر روی ویرانه های نساجی مازندران !
البته مردم ، رسانه ها و نخبگان به هنر نمایی های شورای شهر و شهرداری قائم شهر عادت کرده اند !!! اعزام تجهیزات و نیروی فضای سبز شهرداری به شهرستانی دیگر ، استخدام بستگان برخی از اعضای شورا در شهرداری و ...(ادامه)
جایزه10هزار دلاری برای مجسمه ساز مازنی
(ادامه)
دیگر نمی‌توان با استخدام شغل ایجاد کرد
(ادامه)
آغاز جشنواره مجسمه های شنی درمازندران
(ادامه)
زنگنه: دوران خوردو بُرد‌ها تمام شده
(ادامه)
اجراي جشنواره مجسمه هاي شني در سواحل مازندران
(ادامه)
جدیدترین اقدام عجیب داعش!
(ادامه)
قدس، اسیری است که سنگینی زنجیر 67 ساله اسارت در رژیم پادگانی و اشغالگر اسرائیل ، پیکره اش را زخمی کرده و اینک با صدای بلند، مسلمانان عالم را به یاری می طلبد و فریاد مظلومانه فلسطینیان غزّه، فرازی از ضجه های جانسوزی است که در سالهای متمادی از حنجره خونین ترین رمضان غزه را تسلّی باشیم
قدس، اسیری است که سنگینی زنجیر 67 ساله اسارت در رژیم پادگانی و اشغالگر اسرائیل ، پیکره اش را زخمی کرده و اینک با صدای بلند، مسلمانان عالم را به یاری می طلبد و فریاد مظلومانه فلسطینیان غزّه، فرازی از ضجه های جانسوزی است که در سالهای متمادی از حنجره(ادامه)
برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی در مازندران
(ادامه)
فضای قرآنی در مازندران با 18 نمایشگاه
(ادامه)
آغاز کلاس های اوقات فراغت در کانون پرورش فکری مازندران
(ادامه)
داعشی ها ایران را هم تهدید کردند!
گروهک تروریستی داعش اعلام کرد: «رافضی»ها بدانند، که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.(ادامه)
داعش، ایران را تهدید کرد
(ادامه)
هیجان انگیز ترین «سِلفی های» ثبت شده
از زمانی که واژه "سِلفی" عالم گیر شده، تصاویر جالبی ثبت شده است. اخیراً نشریه تلگراف از چند سلفی منحصر بفرد رونمایی کرده که شرح آن به قرار زیر است:(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
حال با برگزاری چنین رویدادهایی  هرچند کوچک می توان امیدوار بود بابلسر دوباره به عنوان پایتخت جشنواره مجسمه های شنی کشور مطرح شود. روزنه های امید برای بازگشت جشنواره شنی به بابلسر
حال با برگزاری چنین رویدادهایی هرچند کوچک می توان امیدوار بود بابلسر دوباره به عنوان پایتخت جشنواره مجسمه های شنی کشور مطرح شود.(ادامه)
تصاویر/ دیدنی های امروز
(ادامه)
مجسمه امام خمینی (ره) ساخته شد
(ادامه)
مجسمه‌های برفی در رشت /عکس
جشنواره مجسمه های برفی با حضور قشرهای مختلف مردم در رشت برگزار شد.(ادامه)
انقلاب نام کدام خیابان‌ ها را عوض کرد؟
در روزهای ابتدایی هر انقلاب یا حتی آمدن نظام جدید، دست مردم به نخستین چیزهایی که می رسد نمادهاست؛ نمادهایی چون مجسمه وسط میدان شهر، عکس روی اسکناس یا نام خیابان‌ها.(ادامه)
شمال نیوز: این عضو شورا شهر ساری که گویا خیابان 15 خرداد ساری را با بهارستان پایتخت اشتباه گرفته بود، خود را مدافع هنرمندان و کارکنان عرصه فرهنگ و هنر استان معرفی کرد که به وی ... پول دادیم برای روحانی نه ضرغامی !
شمال نیوز: این عضو شورا شهر ساری که گویا خیابان 15 خرداد ساری را با بهارستان پایتخت اشتباه گرفته بود، خود را مدافع هنرمندان و کارکنان عرصه فرهنگ و هنر استان معرفی کرد که به وی ...(ادامه)
قصاب صبرا و شتیلا که بود؟
(ادامه)
شاهد«اعدام صدام»سکوتش را شکست
مشاور سابق امنیت ملی عراق در آستانه هفتمین سالگرد اعدام دیکتاتور سابق عراق لحظات مربوط به قبل و بعد از اعدام وی را تشریح کرد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح سه‌شنبه
برخی از روزنامه‌های صبح امروز کشور مهمترین عناوین خود را به موضوعات زیر اختصاص دادند.(ادامه)

در انتخاب همسر، همه آرزو دارند یک همسر خوب و شایسته انتخاب کنند اما واقعا "خوب" یعنی چه؟ خیلی از جوانان مجرد در آستانه ازدواج، در تعریف صفت خوب برای همسر آینده‌شان می‌مانند و نمی‌دانند ازدواج با چه کسانی ممنوع است. ازدواج با چه کسانی ممنوع است؟
در انتخاب همسر، همه آرزو دارند یک همسر خوب و شایسته انتخاب کنند اما واقعا "خوب" یعنی چه؟ خیلی از جوانان مجرد در آستانه ازدواج، در تعریف صفت خوب برای همسر آینده‌شان می‌مانند و نمی‌دانند ازدواج با چه کسانی ممنوع است.(ادامه)
نصب مجسمه عمر خیام در روسیه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.