.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم. رئیس صدا و سیما در مورد فردوسی پور: ‌نمی‌توانستیم او را مدیریت کنیم پس برایش جایگزین آوردیم!
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم.(ادامه)
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد. تاریخ مازندران در انبار / خانه‌به‌دوشی کتاب در شهرِ خیّرینِ فرهنگی !
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد.(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
عکس/ رهبرانقلاب در مترو تهران
آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، سال ۱۳۷۵ از متروی تهران بازدید کردند که همشهری آنلاین تصویری از این بازدید را منتشر کرده است. در این تصاویر رهبر معظم انقلاب را می‌بینید که از روال ساخت خط یک و دو متروی تهران بازدید کردند.(ادامه)
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است. مدیرعامل سروش بازداشت شد +جزئیات
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است.(ادامه)
وزارت دفاع کره شمالی به آمریکا هشدار داد که هرگونه اقدام واشنگتن برای ساقط کردن ماهواره پیونگ یانگ، به معنای «اعلان جنگ» خواهد بود. هشدار شدید کره شمالی به آمریکا درباره ساقط کردن ماهواره
وزارت دفاع کره شمالی به آمریکا هشدار داد که هرگونه اقدام واشنگتن برای ساقط کردن ماهواره پیونگ یانگ، به معنای «اعلان جنگ» خواهد بود.(ادامه)
در بخشی از پیامک‌های مردمی ۱۶۲ مخاطبان رضایت خودشان از برنامه‌های «پاورقی»، «نوسان» و «دی بی سی» را اعلام کردند. کدام برنامه‌های تلویزیون مورد رضایت مخاطبان قرار گرفتند؟
در بخشی از پیامک‌های مردمی ۱۶۲ مخاطبان رضایت خودشان از برنامه‌های «پاورقی»، «نوسان» و «دی بی سی» را اعلام کردند.(ادامه)
تصاویر دیده نشده از جوانی رهبر انقلاب در جبهه
عکس‌هایی از رهبر انقلاب در حال وضو گرفتن در اردوگاه شهید باکری منتشر کرده است. آیت‌الله خامنه‌ای در مرداد ۱۳۶۷ در جبهه جنوب و اردوگاه شهید باکری حضور پیدا کردند که عکس‌های دیده‌نشده‌ای از حضور ایشان با دوربین «بهزاد پروین‌قدس» به ثبت رسیده است.(ادامه)
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بازداشت پزشک قلابی زنان در فضای مجازی خبر داد. بازداشت پزشک قلابی زنان در فضای مجازی
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بازداشت پزشک قلابی زنان در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
ده‌ها کارگر هندی که بیش از دو هفته در تونلی فروریخته محبوس شده بودند، سرانجام با عملیات حفاری پیچیده و خطرناک از تونل خارج شدند. کارگران هندی ۱۷ روز پس از محبوس شدن در تونل نجات یافتند + تصاویر
ده‌ها کارگر هندی که بیش از دو هفته در تونلی فروریخته محبوس شده بودند، سرانجام با عملیات حفاری پیچیده و خطرناک از تونل خارج شدند. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با انتشار تصاویر خصوصی دختران در فضای مجازی از آن‌ها اخاذی می‌کرد، خبر داد. اخاذی از دختران بابلسری با انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی + توصیه به نوجوانان
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با انتشار تصاویر خصوصی دختران در فضای مجازی از آن‌ها اخاذی می‌کرد، خبر داد.(ادامه)
باقری گفت: از روزی که طوفان‌الاقصی شکل گرفت، حزب‌الله لبنان بیش از ۷۰ شهید تقدیم کرده است. روایت خبرنگار اعزامی به لبنان از خانواده‌های شهدای جنگ غزه
باقری گفت: از روزی که طوفان‌الاقصی شکل گرفت، حزب‌الله لبنان بیش از ۷۰ شهید تقدیم کرده است.(ادامه)
رسانه‌های دولتی کره شمالی اعلام کردند که ماهواره نظامی این کشور توانسته عکس‌هایی از مراکز نظامی آمریکا در نقاط مختلف کره جنوبی ثبت کند. تصویربرداری ماهواره نظامی کره شمالی از مراکز نظامی آمریکا  
رسانه‌های دولتی کره شمالی اعلام کردند که ماهواره نظامی این کشور توانسته عکس‌هایی از مراکز نظامی آمریکا در نقاط مختلف کره جنوبی ثبت کند.(ادامه)
ویدئو/ پیاده کردن آقای شهردار از خودروی شاسی‌بلند توسط مردم معترض
بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردم در بندر امام خمینی در استان خوزستان، مرتضی خرمی، شهردار این شهر را که برای بازدید از آب گرفتگی خیابان‌ها آمده بود از ماشین پیاده می‌کنند تا مثل آن‌ها در خیابان آب گرفته راه برود. بارش سیل‌آسای باران در شهر بندر امام خمینی سبب آبگرفتگی‌های گسترده‌ در خیابان‌ها و معابر این شهر شد.(ادامه)
کسب رتبه برتر(شایسته تقدیر ویژه) شرکت گاز استان مازندران در ارزیابی ستاد اقامه نماز + تصاویر
شمال نیوز : با حضور محمد حسین رضایی مشاور رییس جمهور در امر نماز ، نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران کسب رتبه برتر(شایسته تقدیر ویژه) در ارزیابی ستاد اقامه نماز به شرکت گاز استان مازندران رسید .(ادامه)
ایران خودرو سمند شاسی‌بلند راهی بازار می‌کند؛ باورتان نمی‌شود این ماشین سمند باشد؟ + تصاویر
ایران خودرو از خودرو شاسی بلند جدید خود رونمایی کرد.(ادامه)
مربی باشگاه بدنسازی بانوان برای جذب مخاطب در اینستاگرام تصاویر زنان هنرجو و ورزشکار حاضر در باشگاه را منتشر می کرد. انتشار تصاویر زنان در باشگاه از سوی مربی
مربی باشگاه بدنسازی بانوان برای جذب مخاطب در اینستاگرام تصاویر زنان هنرجو و ورزشکار حاضر در باشگاه را منتشر می کرد.(ادامه)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت. بیماری «پارکینسون» تحت پوشش بیمه قرار گرفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند. ارتش اسرائیل در قبضه همجنس‌بازان
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند.(ادامه)
تصویری از خرس سفید در جنگل‌های مازندران در فضای مجازی منتشر شده است اما آیا این موضوع واقعیت دارد؟ ماجرای پرسه خرس سفید در جنگل های مازندران چیست؟
تصویری از خرس سفید در جنگل‌های مازندران در فضای مجازی منتشر شده است اما آیا این موضوع واقعیت دارد؟(ادامه)
وزارت آموزش و پرورش ارسال مطالبی با عنوان «اطلاعات شخصی خود را برای امنیت حساب کاربری به شخصی ارسال کنید» در بستر شاد را تکذیب کرد. تکذیبه وزارت آموزش و پرورش در مورد اعلام اطلاعات شخصی در شاد
وزارت آموزش و پرورش ارسال مطالبی با عنوان «اطلاعات شخصی خود را برای امنیت حساب کاربری به شخصی ارسال کنید» در بستر شاد را تکذیب کرد.(ادامه)
فیلم / تصاویر خاص از شهر زیر زمینی غزه
تصاویر خاص از شهر زیر زمینی غزه را ببینید.(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
عکس| سکته ناقص سروش، بیرانوند و پرسپولیس!/ سوتی دوباره مقابل یک تیم اصفهانی دیگر
بیرانوند و سروش رفیعی نزدیک بود دوباره اشتباه عجیبی را این بار مقابل سپاهان مرتکب شوند.(ادامه)
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد . آیین افتتاح پیشرفته ترین مرکز کنترل و پایش شبکه فوق توزیع کشور + تصاویر
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
برونا بیانکاردی در مورد سرقت مسلحانه از خانه والدینش صحبت کرد و خواستار احترام شد. ماجرای ربودن فرزند نیمار چه بود؟
برونا بیانکاردی در مورد سرقت مسلحانه از خانه والدینش صحبت کرد و خواستار احترام شد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد. جزئیاتی از پرونده شهادت شهید روح‌الله عجمیان
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.609 seconds.