.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن رد اعداد حقوق نمایندگان گفت: در پی حمله سایبری که به سایت مجلس انجام شد، برخی تصاویر منتسب به اسناد مجلس منتشر شده که کذب است. تکذیب اعداد غیرواقعی درباره حقوق نمایندگان
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن رد اعداد حقوق نمایندگان گفت: در پی حمله سایبری که به سایت مجلس انجام شد، برخی تصاویر منتسب به اسناد مجلس منتشر شده که کذب است.(ادامه)
تزیین حرم مطهر امام حسین(ع) با هزاران شاخه گل/تصاویر
خادمان آستان مقدس حسینی با نزدیک شدن به ایام ولادت سه امام همام حرم های مطهر را با هزاران شاخه گل تزیین کردند.(ادامه)
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در فضای مجازی خبر داد. بازداشت کارگردان قلابی با تست‌های بازیگری غیراخلاقی
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
تصاویر / هادی خامنه‌ای، علی مطهری و پورمحمدی هم آمدند
راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و شخصیت‌های سیاسی در آن حضور یافتند. سید رضا اکرمی عضور جامعه روحانیت مبارز، علی مطهری، هادی خامنه‌ای و مصطفی پورمحمدی در راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.(ادامه)
تصاویر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گروه‌های مختلف مردمی در دیار علویان

دیار علویان و خلق حماسه‌ای دیگر(خبر)
تصاویر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گروه‌های مختلف مردمی در دیار علویان (ادامه)
شمال نیوز: جشن طلیعه چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه فراوان در دیار علویان برگزار شد. دیار علویان و خلق حماسه‌ای دیگر در سالروز پیروزی انقلاب+ تصاویر
شمال نیوز: جشن طلیعه چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه فراوان در دیار علویان برگزار شد.(ادامه)
اعلام جرم و تشکیل پرونده قضایی برای شرکت دی‌جی‌کالا در دادسرای تهران
(ادامه)
شمال نیوز: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حرم امام راحل با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. تجدید میثاق اعضای مجمع تشخیص مصلحت با آرمان‌های امام راحل+ تصاویر
شمال نیوز: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حرم امام راحل با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.(ادامه)
حضور مقام ارشد سپاه در یک مراسم ختم با پوششی متفاوت + تصاویر
خبرگزاری فارس تصاویری از حضور سردار آقانی فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم چهلمین روز شهادت سردار رضی موسوی را منتشر کرده است.(ادامه)
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از کشف ۱۰۰ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی خودرو در محله نعمت آباد خبر داد و گفت: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر شدند. کشف ۱۰۰ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی/دستگیری زن و شوهر کلاهبردار
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از کشف ۱۰۰ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی خودرو در محله نعمت آباد خبر داد و گفت: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر شدند.(ادامه)
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود.  ۱۲ بهمن ۱۳۵۷/ روزی تاریخی که تکراری نمی‌شود
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود. (ادامه)
تصاویر یخ زدن نجاتگران و آمبولانس جمعیت هلال احمر کوهرنگ هنگام امداد رسانی
تصاویر یخ زده نجاتگران و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ در امداد رسانی در گردنه چری استان چهارمحال و بختیاری را ببینید.(ادامه)
اولین تصاویر از به رگبار بسته شدن ۹ نفر غیر ایرانی در سراوان
تصاویری از قتل ۹ نفر از اتباع بیگانه در منطقه سیرکان شهرستان سراوان منتشر شده که بامداد امروز در محل سکونت‌شان به رگبار بسته شده‌اند.(ادامه)
مجلس رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه طرح استیضاح کابینه فعلی را به دلیل ناکامی در بازگشت اسیران از نوار غزه بررسی کرد. نتانیاهو بر لبه تیغ استیضاح
مجلس رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه طرح استیضاح کابینه فعلی را به دلیل ناکامی در بازگشت اسیران از نوار غزه بررسی کرد.(ادامه)
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت بهزاد ولی‌زاده می‌گوید تغییر بسته‌بندی تنباکوهای میوه‌ای و حذف عکس میوه‌های مفید از روی پاکت‌ها دخانیات باید مد نظر مسئولان قرار گیرد. سیگارها خطرناک‌تر می‌شوند!
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت بهزاد ولی‌زاده می‌گوید تغییر بسته‌بندی تنباکوهای میوه‌ای و حذف عکس میوه‌های مفید از روی پاکت‌ها دخانیات باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.(ادامه)
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت». تسلیحات جدید حماس که تلفات زیادی از اسرائیل گرفت
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت».(ادامه)
تصاویر حاج قاسم و ابومهدی درون کشتی توقیف شده‌ اسرائیلی
انصارالله یمن از درون کشتی توقیف شده اسرائیلی تصاویری از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس منتشر کردند.(ادامه)
تلویزیون یمن رسماً اعلام کرد که چند شهر و مناطق مختلف این کشور مورد حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفتند. حملات دوباره آمریکا و انگلیس به مناطق مختلف یمن
تلویزیون یمن رسماً اعلام کرد که چند شهر و مناطق مختلف این کشور مورد حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفتند.(ادامه)
تصاویری از زندگی ساکنین غزه در مدرسه‌ای که تبدیل به پناهگاه شده است
الجزیره مجموعه‌ای عکس از یک مدرسه متعلق به آنروا منتشر کرده که به محل سکونت ساکنین غزه تبدیل شده است.(ادامه)
موشک قیام به عنوان یکی از بالستیکهای مطرح ایرانی، در ارتقاء جدید خود به برد 1400 کیلومتر رسیده که عملا به نسل جدید سامانه‌های مناسب برای انهدام اهداف در فلسطین اشغالی رسید/ «قیام» در سالگرد حمله به عین‌الاسد «اسراییل‌زن» شد +تصاویر(خبر)
(ادامه)
تصاویر /هفتمین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی با حضور چهره‌های سرشناس
هفتمین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی صبح دیروز در حسینیه شماره ۲ جماران برگزار شد.(ادامه)
تصاویر دیده نشده از تروریست های حمله انتحاری کرمان و محل اقامت شان
روز گذشته وزارت اطلاعات جزئیاتی جدید از بازداشت عوامل تیم‌های پشتیبانی انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان را منتشر کرد.(ادامه)
دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد و با گرفتن دیه به نام پدرش یک مدرسه بسازد. دختر مقتول با دیدن فیلم قاتل پدرش را بخشید
دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد و با گرفتن دیه به نام پدرش یک مدرسه بسازد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت گفت: یکی از عناصر معاند وابسته به گروهک تروریستی منافقین در شهرستان پاکدشت دستگیر شد. دستگیری یک عنصر از گروه تروریستی منافقین در شهرستان پاکدشت
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت گفت: یکی از عناصر معاند وابسته به گروهک تروریستی منافقین در شهرستان پاکدشت دستگیر شد.(ادامه)
خودروسازان بم که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو است با تولید خودرو BAC X3 PRO رقیب جدی برای پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو معرفی کرد. رقیب جدی پژو 207 روانه بازار می شود (+عکس و مشخصات خودرو)
خودروسازان بم که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو است با تولید خودرو BAC X3 PRO رقیب جدی برای پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو معرفی کرد.(ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
تصاویر عوامل و تجهیزات عملیات تروریستی کرمان
خبرگزاری ایسنا تصاویری از عوامل و تجهیزات عملیات تروریستی کرمان را منتشر کرد(ادامه)
شرکت مایکروسافت دکمه ای به صفحه کلید ویندوز برای فعال کردن سرویس هوش مصنوعی کوپایلوت (AI Copilot)خود اضافه می‌کند و نخستین دستگاه ها با این دکمه جدید، ماه جاری عرضه می‌شوند. دکمه هوش مصنوعی به کیبورد ویندوز مایکروسافت اضافه می‌شود
شرکت مایکروسافت دکمه ای به صفحه کلید ویندوز برای فعال کردن سرویس هوش مصنوعی کوپایلوت (AI Copilot)خود اضافه می‌کند و نخستین دستگاه ها با این دکمه جدید، ماه جاری عرضه می‌شوند.(ادامه)
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند. چرا داعش برای صهیونیست‌ها بیانیه نوشت؟
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند.(ادامه)
تصاویر شهدای فراجا در حادثه تروریستی کرمان
ستوانیکم «رضا مداح»، ستوانیکم «محمد پورشیخ علی» و سرهنگ دوم «مهدی علوی» سه شهید انتظامی این حادثه تروریستی هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.545 seconds.