.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پخش تصویر «کرمان تسلیت» روی برج آزادی
در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان‌مان، تصاویر «کرمان تسلیت» به همت سازمان زیباسازی تهران روی برج آزادی نمایش داده شد.(ادامه)
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد. ماجرای ربودن آراد کوچولو از مقابل داروخانه
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد.(ادامه)
(تصاویر) حضور سردار سلامی در کمپ تیم ملی فوتبال
سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ در محل کمپ تیم ملی فوتبال حضور پیدا کرد.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
ذبح و سلاخی غیر بهداشتی طیور پرورشی که عامه مردم مازندران با عنوان "پرندگان محلی" از آن‌ها نام می‌برند بستری برای گسترش بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوانات است. ذبح بهداشت در کشتارگاه‌های سنتی استان
ذبح و سلاخی غیر بهداشتی طیور پرورشی که عامه مردم مازندران با عنوان "پرندگان محلی" از آن‌ها نام می‌برند بستری برای گسترش بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوانات است.(ادامه)
عکس/ تجمع اعتراضی در برابر خانه «نتانیاهو»
(ادامه)
شمال نیوز: نخبگان مازندرانی در هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان با پهپاد نجات غریق هوشمند به عنوان برگزیده علمی انتخاب شدند . نخبگان مازندرانی با پهپاد نجات غریق هوشمند برگزیده شدند + تصاویر
شمال نیوز: نخبگان مازندرانی در هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان با پهپاد نجات غریق هوشمند به عنوان برگزیده علمی انتخاب شدند . (ادامه)
تصاویر/ عطر نرگس؛ فرصت خوشبوی اقتصاد استان
(ادامه)
رئیس اداره پیشگیری از ناهنجاری‌ها و ارتقاء سلامت بازار سرمایه سازمان بورس نسبت به کلاهبرداری در فضای مجازی از طریق سوء استفاده از تصاویر مجوزهای نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار هشدار داد. هشدار سازمان بورس در خصوص کلاهبرداری از طریق جعل مجوزها
رئیس اداره پیشگیری از ناهنجاری‌ها و ارتقاء سلامت بازار سرمایه سازمان بورس نسبت به کلاهبرداری در فضای مجازی از طریق سوء استفاده از تصاویر مجوزهای نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار هشدار داد.(ادامه)
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد. قدرت دریایی انصارالله یمن کابوس جدید آمریکا و اسرائیل
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد.(ادامه)
فردی که تصاویر تجمع مردم قم در حمایت از مردم غزه را به رسانه‌های معاند ارسال کرده بود، شناسایی و بازداشت شد. بازداشت عامل ارسال تصاویر راهپیمایی مردم قم به رسانه‌های معاند
فردی که تصاویر تجمع مردم قم در حمایت از مردم غزه را به رسانه‌های معاند ارسال کرده بود، شناسایی و بازداشت شد.(ادامه)
خواستگار قلابی با ظاهری آراسته، سوار بر خودرو‌های گران‌قیمت به ملاقات زنان و دختران جوان رفته و پس از جلب اعتمادشان در فرصتی مناسب نقشه سرقت‌هایش را عملی می‌کرد. اجاره خودرو‌های لوکس بـرای سرقت از زنان تنها
خواستگار قلابی با ظاهری آراسته، سوار بر خودرو‌های گران‌قیمت به ملاقات زنان و دختران جوان رفته و پس از جلب اعتمادشان در فرصتی مناسب نقشه سرقت‌هایش را عملی می‌کرد.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح در سطح شهر تهران خبر داد. دستگیری مخوف‌ترین سارقان مسلح کشور
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح در سطح شهر تهران خبر داد.(ادامه)
سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به جدیدترین فایل ویدئویی مربوط به «محمد الضیف» دست یافته که مقامات صهیونیست از دیدن آن شوکه شدند. شوکه شدن صهیونیست‌ها از دیدن جدیدترین تصاویر از فرمانده گردان‌های القسام
سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به جدیدترین فایل ویدئویی مربوط به «محمد الضیف» دست یافته که مقامات صهیونیست از دیدن آن شوکه شدند.(ادامه)
همیشه آرزوی جنگ مستقیم با اسرائیل و آمریکا را داریم/ ما از آمریکا نمی‌ترسیم و همۀ ملت یمن مقابل آن‌ها خواهند ایستاد/ به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم منافع خودشان را به خطر نیندازند ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲
(ادامه)
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است جناب خان با جام آرزوها به آنتن شبکه نسیم برگشت
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است(ادامه)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد.
طبیعت پاییزی "دریاچه سد برنجستانک" سوادکوه(خبر)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد. (ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد. رازگشایی از نور عجیبی که در آسمان دیده شد!
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد.(ادامه)
جیانی اینفانتینو رئیس فیفا به برگزاری دربی ۱۰۲ پرسپولیس و استقلال با حضور بانوان واکنش نشان داد. واکنش رئیس فیفا به حضور بانوان در دربی
جیانی اینفانتینو رئیس فیفا به برگزاری دربی ۱۰۲ پرسپولیس و استقلال با حضور بانوان واکنش نشان داد.(ادامه)
تظاهرات علیه برند «Zara» ادامه دارد
(ادامه)
وال استریت ژورنال گزارش داده است که ارتش اسراییل پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس را آغاز کرده است آغاز پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس توسط اشغالگران صهیونیست
وال استریت ژورنال گزارش داده است که ارتش اسراییل پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس را آغاز کرده است(ادامه)
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم. رئیس صدا و سیما در مورد فردوسی پور: ‌نمی‌توانستیم او را مدیریت کنیم پس برایش جایگزین آوردیم!
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم.(ادامه)
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد. تاریخ مازندران در انبار / خانه‌به‌دوشی کتاب در شهرِ خیّرینِ فرهنگی !
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد.(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
عکس/ رهبرانقلاب در مترو تهران
آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، سال ۱۳۷۵ از متروی تهران بازدید کردند که همشهری آنلاین تصویری از این بازدید را منتشر کرده است. در این تصاویر رهبر معظم انقلاب را می‌بینید که از روال ساخت خط یک و دو متروی تهران بازدید کردند.(ادامه)
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است. مدیرعامل سروش بازداشت شد +جزئیات
مدیرعامل پیام‌رسان سروش، یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیام‌رسان بازداشت شده است.(ادامه)
وزارت دفاع کره شمالی به آمریکا هشدار داد که هرگونه اقدام واشنگتن برای ساقط کردن ماهواره پیونگ یانگ، به معنای «اعلان جنگ» خواهد بود. هشدار شدید کره شمالی به آمریکا درباره ساقط کردن ماهواره
وزارت دفاع کره شمالی به آمریکا هشدار داد که هرگونه اقدام واشنگتن برای ساقط کردن ماهواره پیونگ یانگ، به معنای «اعلان جنگ» خواهد بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.632 seconds.