.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکسی از دوران جوانی کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در سال ۱۳۶۵ مشاهده می کنید. عکسی دیده نشده از جوانی‌های کاظم صدیقی
عکسی از دوران جوانی کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در سال ۱۳۶۵ مشاهده می کنید.(ادامه)
پایگاهی که هواپیماهای اسراییلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند با موشک هدف قرار گرفت. پایگاهی که صهیونیست‌ها از آن کنسولگری ایران را زدند هدف قرار گرفت
پایگاهی که هواپیماهای اسراییلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند با موشک هدف قرار گرفت.(ادامه)
(تصاویر) اجتماع مردم گرگان در حمایت از عملیات سپاه
مردم گرگان در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه پاسداران در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی بامداد یکشنبه به خیابان ها آمدند. (ادامه)
روستای چماچای شفت برای اولین بار جام فوتچل را با حضور مردم بومی از همه سنین با هیجان و شور برگزار کرد. مسابقات فوتچل در روستای چماچای شفت -گیلان(خبر)
روستای چماچای شفت برای اولین بار جام فوتچل را با حضور مردم بومی از همه سنین با هیجان و شور برگزار کرد.(ادامه)
تصاویر هوایی از حضور پرشور مردم تهران در نماز عید فطر ۱۴۰۳+ فیلم
مردم ولایتمدار تهران با جمعیتی انبوه نماز عید سعید فطر را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه کردند.(ادامه)
اولین تصاویر از شهدای حادثه تروریستی استان سیستان بلوچستان
اولین تصاویر از شهدای حادثه تروریستی استان سیستان بلوچستان که روز شنبه هجدهم فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.(ادامه)
اولین تصاویر از شهدای حادثه تروریستی استان سیستان بلوچستان
اولین تصاویر از شهدای حادثه تروریستی استان سیستان بلوچستان که روز شنبه هجدهم فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.(ادامه)
دختر جوان که پسر مورد علاقه‌اش او را فریب داده و گرفتار یک باند فساد کرده بود با ارسال آدرس محل اسارتش راز یک خانه‌فساد را برملا کرد. دختر فراری راز خانه فساد را لو داد
دختر جوان که پسر مورد علاقه‌اش او را فریب داده و گرفتار یک باند فساد کرده بود با ارسال آدرس محل اسارتش راز یک خانه‌فساد را برملا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد. دستگیری عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج | قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند+تصاویر
شمال نیوز : سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد.(ادامه)
اولین تصاویر از شهدای امروز چابهار
اولین تصاویر از شهدای سحرگاه امروز که در درگیری با گروهک جیش الظلم در شهرستان چابهار استان سیستان بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.(ادامه)
دو تن از اعضای داعش خراسان که احتمالا قصد انجام عملیات تروریستی داشتند، در هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س) توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شدند. بازداشت دو عضو داعش در قم هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س)
دو تن از اعضای داعش خراسان که احتمالا قصد انجام عملیات تروریستی داشتند، در هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س) توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شدند.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است. دعوت از نخبگان، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها و اساتید دانشگاه ها برای اجرای پروژه های کاربردی هوش مصنوعی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است.(ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از سردار زاهدی در دوران دفاع مقدس
سردار شهید محمدرضا زاهدی در طول جنگ تحمیلی فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را برعهده داشت.(ادامه)
تصاویر سردار محمدرضا زاهدی در دوران دفاع مقدس
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.‌(ادامه)
تصاویر/ به آتش کشیده شدن بیمارستان شفاء در غزه
نیروهای اشغالگر اسراییلی از اطراف بیمارستان شفا به سمت جنوب شهر غزه عقب‌نشینی کردند. پس از عقب نشینی آنها اقدام به شلیک کور، آتش زدن و دیگر اقدامات احمقانه کردند.تاکنون پیکر بیش از ۵۰ شهید فلسطینی در ویرانه که قبل از تخریب توسط صهیونیست‌ها اسمش بیمارستان شفا بود، پیدا شده است. بیمارستان شفا در غزه به کلی از خدمت خارج شده است. / فرهیختگان(ادامه)
 رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در محور کندوان و هراز دارای ترافیک پرحجم و سنگین اعلام کرد. ترافیک پرحجم و سنگین در کندوان و هراز
رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در محور کندوان و هراز دارای ترافیک پرحجم و سنگین اعلام کرد.(ادامه)
تصویری از تیپ جدید احمدی نژاد+عکس
تصویری از تیپ جدید احمدی نژاد با شلوار ورزشی و کاپشن متفاوت را منتشر شده است.(ادامه)
اورژانس هوایی استان تهران، جان کودک ۶ ماهه دیالیزی را نجات داد. نجات جان کودک ۶ ماهه با کمک اورژانس هوایی+ تصاویر
اورژانس هوایی استان تهران، جان کودک ۶ ماهه دیالیزی را نجات داد.(ادامه)
مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است.
اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان/ تصاویر جنجالی و بی‌حجابی خبرنگار تلویزیون باکو در گفتگو با موسوی در سفارت ایران / ۱۰ تصویر جنجالی از خانم خبرنگار ؛ از لحظه ورود به سفارت ایران تا دریافت هدیه از سفیر
مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است. (ادامه)
 رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های هراز و کندوان سنگین اعلام کرد.

ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های هراز و کندوان سنگین اعلام کرد. (ادامه)
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
رسانه‌های روسی با انتشار تصاویری از حضور چهار متهم حمله تروریستی شامگاه جمعه در مسکو در دادگاه و تفهیم اتهام آنها خبر دادند. انتشار تصاویر چهار متهم حمله تروریستی مسکو
رسانه‌های روسی با انتشار تصاویری از حضور چهار متهم حمله تروریستی شامگاه جمعه در مسکو در دادگاه و تفهیم اتهام آنها خبر دادند.(ادامه)
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه / استقبال مسافران از نوروزگاه 1403
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
تصاویر/ مهاجمان شرکت کننده در حمله تروریستی «کروکوس» ظاهراً با خودروی رنو سفید رنگ متواری شدند
تمام راه های خروجی از جاده کمربندی مسکو مسدود شده است، افسران پلیس راهنمایی و رانندگی تمام خودروهای سفید و مشکوک را در ایست‌های بازرسی بازرسی می‌کنند.(ادامه)
گروهک تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله مرگبار در یک سالن کنسرت در نزدیکی مسکو را بر عهده گرفت. داعش مسئولیت حمله مرگبار در روسیه را بر عهده گرفت
گروهک تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله مرگبار در یک سالن کنسرت در نزدیکی مسکو را بر عهده گرفت.(ادامه)
تصاویر افراد مظنون به دست داشتن در حمله تروریستی مسکو که ده ها کشته و زخمی به جا گذاشت، منتشر شد. انتشار نخستین عکس از چهره مظنونان حمله تروریستی مسکو/ 2 مضنون دستگیر شدند/ تماس های عاملان حمله تروریستی مسکو با اوکراین+عکس وفیلم
تصاویر افراد مظنون به دست داشتن در حمله تروریستی مسکو که ده ها کشته و زخمی به جا گذاشت، منتشر شد.(ادامه)
تصاویر مظنونین حمله تروریستی در مسکو منتشر شد
اولین تصاویر منتشرشده مظنونین حمله به تالار کنسرت کروکوس را ملاحظه می‌کنید.(ادامه)
منابع امنیتی روسیه از وقوع تیراندازی گسترده در یک تالار موسیقی در شهر مسکو پایتخت این کشور خبر می‌دهند. حمله تروریستی در مسکو/ ده‌ها کشته در حادثه تیراندازی به یک تالار موسیقی
منابع امنیتی روسیه از وقوع تیراندازی گسترده در یک تالار موسیقی در شهر مسکو پایتخت این کشور خبر می‌دهند.(ادامه)
دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در حال ریختن خون فلسطینیان در غزه است و ده‌ها خانه را در اطراف بیمارستان شفا آتش زده است. آتش زدن ده‌ها خانه فلسطینیان در اطراف بیمارستان شفا
دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در حال ریختن خون فلسطینیان در غزه است و ده‌ها خانه را در اطراف بیمارستان شفا آتش زده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.336 seconds.