.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیام مهندس تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید
(ادامه)
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد. چرا باید روز نهم ربیع الاول را جشن گرفت؟
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد.(ادامه)
هیاتی سیاسی از عربستان سعودی قرار است در هفته جاری به فلسطین سفر کند. عربستان هیئت سیاسی به کرانه باختری اعزام می‌کند
هیاتی سیاسی از عربستان سعودی قرار است در هفته جاری به فلسطین سفر کند.(ادامه)
لیونل مسی در مصاحبه‌ای صمیمی با میگل گرانادوس، بازیگر و کمدین آرژانتینی، شرکت کرد و درباره مسائل مختلفی از قهرمانی جهان تا انتقال به اینترمیامی صحبت کرد. مصاحبه متفاوت مسی با کمدین آرژانتینی: فرانسه دوستم ندارد/ می‌خواهم یک فرزند دختر داشته باشم
لیونل مسی در مصاحبه‌ای صمیمی با میگل گرانادوس، بازیگر و کمدین آرژانتینی، شرکت کرد و درباره مسائل مختلفی از قهرمانی جهان تا انتقال به اینترمیامی صحبت کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب شش مدال توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد.

کسب شش مدال در مرحله کشوری المپیاد علمی / دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز + اسامی برگزیدگان
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب شش مدال توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد. (ادامه)
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بد برای ما بود و یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم. اظهارات گل محمدی پس از باخت به النصر
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بد برای ما بود و یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد. منابع مالی آزادشده ایران با برجام هم آزاد نمی‌شد
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد.(ادامه)
در مطلب زیر گفت‌وگوی خواندنی با پدر امیرحسین زارع کشتی‌گیر طلایی سنگین‌ وزن ایران را نظر می‌گذرانید. ناگفته‌های پدر امیر حسین زارع؛ دوست‌دارم پسرم مسیر تختی را برود
در مطلب زیر گفت‌وگوی خواندنی با پدر امیرحسین زارع کشتی‌گیر طلایی سنگین‌ وزن ایران را نظر می‌گذرانید.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند. تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا امروز انجام می‌شود
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان سرپرست « امداد خودرو » ایران منصوب شد . یک مدیر مازندرانی سکاندار « امداد خودرو » ایران شد
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان سرپرست « امداد خودرو » ایران منصوب شد .(ادامه)
این روزها در آستانه بازی پرسپولیس با النصر عربستان بحث ملاقات علی دایی با کریستیانو رونالدو دوباره داغ شده است. علی دایی با رونالدو ملاقات می‎کند
این روزها در آستانه بازی پرسپولیس با النصر عربستان بحث ملاقات علی دایی با کریستیانو رونالدو دوباره داغ شده است.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلا، کیوان صفی‌پور به عنوان سرپرست جدید مرکز فضای مجازی و اطلاع‌رسانی سپاه کربلا معرفی شد. مسئول جدید مرکز فضای مجازی سپاه کربلا معرفی شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلا، کیوان صفی‌پور به عنوان سرپرست جدید مرکز فضای مجازی و اطلاع‌رسانی سپاه کربلا معرفی شد.(ادامه)
در پی عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیئتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به «رتس» شرکت کرد. اولین حضور رسمی ایران در نشست شورای ساختار مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای
در پی عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیئتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به «رتس» شرکت کرد.(ادامه)
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد.


​سیفی کفشگری مدیر عامل/ ضیاء ایمانی رئیس هیأت‌ مدیره بانک صادرات ایران شدند
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد. (ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
او یک فرشته نیست
اخبار مربوط به حضور «یاسمین مقبلی» در ماموریت جدید فضایی ناسا این روز‌ها با دقت و تمرکز قابل‌تاملی از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی دنبال می‌شود.(ادامه)
سفیر ایران در قطر از جانشینی علی صالح‌آبادی برای این سمت خبر داد. رئیس پیشین بانک مرکزی سفیر شد
سفیر ایران در قطر از جانشینی علی صالح‌آبادی برای این سمت خبر داد.(ادامه)
سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد. قول مساعد وزیر علوم به داوطلب معلول ساروی رتبه ۲۵ کنکور
سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد.(ادامه)
مرد زندگی به عنوان شوهر باید از یک سری رفتارهای مثبت پیروی کند تا بتواند دل همسر خود را بدست آورد و او را خوشحال کند، تستی وجود دارد که نشان می دهد چقدر برای همسرتان شوهر خوبی هستید. تست جالب شوهر شناسی + امتیاز شوهر خوب
مرد زندگی به عنوان شوهر باید از یک سری رفتارهای مثبت پیروی کند تا بتواند دل همسر خود را بدست آورد و او را خوشحال کند، تستی وجود دارد که نشان می دهد چقدر برای همسرتان شوهر خوبی هستید.(ادامه)
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند. «دادستان کل کشور» عضو هیئت عالی بانک مرکزی شد؟
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند.(ادامه)
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی در نشست سران بریکس اعلام کرد که ایران، عربستان، امارات، مصر و آرژانتین از اول ژانویه ۲۰۲۴ به گروه بریکس می‌پیوندند. ایران عضو بریکس شد
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی در نشست سران بریکس اعلام کرد که ایران، عربستان، امارات، مصر و آرژانتین از اول ژانویه ۲۰۲۴ به گروه بریکس می‌پیوندند.(ادامه)
علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه توسط سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان موفق‌ترین فرمانده انتخاب شد. عکس؛ موفق‌ترین فرمانده سپاه انتخاب شد
علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه توسط سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان موفق‌ترین فرمانده انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز : آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران به ‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور اعضای هیئت مدیره تجلیل شدند. آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران تجلیل شدند
شمال نیوز : آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران به ‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور اعضای هیئت مدیره تجلیل شدند.(ادامه)
شکیل پرونده‌ برای حسن روحانی/ پرونده شهید علی وردی تا پایان مرداد به دادگاه می رود / ارسال طرح استفاده از مشاور حقوقی به جای وکیل به شورای نگهبان / حسن میرکاظمی در زندان است / آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به وزیر صمت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند. مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است/ هیات دولت با خارج از برنامه و با اولویت به استان مازندران سفر کند
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی: به دلیل پایین آمدن برابری پول کره در مقابل دلار، نزدیک به یک میلیارد دلار از ۷ میلیارد دلار ایران در کره جنوبی، کاهش یافت/ بزودی تمامی این منابع یورویی به حساب‌های 6 بانک ایرانی در قطر واریز و بصورت پرداخت بانکی جهت خرید کالاهای غیرتحریمی استفاده می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
برخی مدیران دستگاه قضا هنوز به این باور نرسیده‌اند که "توجه به افکار عمومی" ضروری است/ نباید در انتشار صحیح خبر تأخیر و تعلل به خرج داد / جامعه خبرنگاران و ابواب جمعی حوزه رسانه، از ابتدای انقلاب و در طول این چند دهه، در امر اطلاع‌رسانی وقایع، بیان حقایق و رفع شبهات، عملکرد موفقی داشته‌اند.....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.