.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد. سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است. ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه داد+ جزئیات
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است.(ادامه)
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است. سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است.(ادامه)
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت! حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن دعای یا مقلب‌القلوب!
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت!(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی ریاست‌ محترم جمهور، طی حکمی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور را منصوب کرد. یک مازندرانی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور شد
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی ریاست‌ محترم جمهور، طی حکمی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان ، رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران - ساری با صدور پیامی ، این ایام فرخنده را به عموم مردم ، بویژه جامعه بزرگ اصناف و بازار تبریک گفت . پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران به مناسبت سال نو و بهار قرآن
شمال نیوز : همزمان با سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان ، رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران - ساری با صدور پیامی ، این ایام فرخنده را به عموم مردم ، بویژه جامعه بزرگ اصناف و بازار تبریک گفت .(ادامه)
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد. تلاش شب گذشته خرابکاران برای ورود به مرز ناکام ماند
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور در نخستین روز کاری سال ۱۴۰۳ در دفتر خود پذیرای جمع زیادی از مدیران و کارگزاران کشوری و لشکری بود و با ایشان دیدار نوروزی داشت. دیدار عیدانه مدیران و کارگزاران کشوری و لشکری با رئیسی
رئیس‌جمهور در نخستین روز کاری سال ۱۴۰۳ در دفتر خود پذیرای جمع زیادی از مدیران و کارگزاران کشوری و لشکری بود و با ایشان دیدار نوروزی داشت.(ادامه)
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. ماجرای دیدار مهم فرماندهان با سید حسن خمینی چه بود؟
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد. امام جمعه بابل : فقدان مدیریت صحیح از دلایل عقب ماندگی مازندران است
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد.(ادامه)
منوچهر هادی با انتشار پستی به ادعای یکتا ناصر مبنی بر دزدیدن سوفیا واکنش نشان داد. واکنش منوچهر هادی به اتهام بچه دزدی؛ اعاده حیثیت می‌کنم!
منوچهر هادی با انتشار پستی به ادعای یکتا ناصر مبنی بر دزدیدن سوفیا واکنش نشان داد.(ادامه)
(عکس) آذری جهرمی با همسر و فرزندانش در سفر
محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات با انتشار عکسی از حضور خود و همسر و فرزندانش در تخت جمشید نوشت: باز رد میشه ابر پاره پاره مهتاب میاد و ماه و ستاره حالا که این روزا بحث برگشتن آقا نصرالله هست گفتم سال نو رو به بهانه‌ی این ابر‌های قشنگ بر فراز تخت جمشید باشکوه به شما تبریک عرض کنم. ایشالا سال ۱۴۰۳ ارور‌های ۴۰۳ ایران برطرف بشه و امید برخی‌ها برای رخداد ارور ۴۰۴ وطنمون و مردمون به دلشون بمونه. مخلص همه‌تون. عیدتون مبارک. این نوروز رمضانی و شروع سال نهنگ یا اژد‌ها رو به همه تبریک عرض می‌کنم. محمد جواد (ادامه)
حاکم دبی عید نوروز را به زبان فارسی تبریک گفت + عکس
شیخ محمد نخست وزیر امارات و حاکم دبی در پیام هایی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی، عید نوروز را تبریک گفت.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ابراز لطف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تحرک بین‌المللی دولت در مسائل خارجی، قدردانی کرد. پیام قدردانی امیر عبداللهیان از رهبر معظم انقلاب
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ابراز لطف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تحرک بین‌المللی دولت در مسائل خارجی، قدردانی کرد.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال ۱۴۰۳ خورشیدی که به تدبیر رهبر معظّم انقلاب و فرمانده کلّ قوا، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است را به معظّم‌له، خانواده معظّم شهدا، جانبازان صبور، آحاد مردم شریف ایران، بخصوص همرزمان دلاورم در نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت می‌گویم. واکنش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال ۱۴۰۳ خورشیدی که به تدبیر رهبر معظّم انقلاب و فرمانده کلّ قوا، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است را به معظّم‌له، خانواده معظّم شهدا، جانبازان صبور، آحاد مردم شریف ایران، بخصوص همرزمان دلاورم در نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت می‌گویم.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد.

رییس جمهور: سال ۱۴۰۳ سال کاهش بیشتر نرخ تورم و افزایش تولید خواهد بود
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.(ادامه)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت. رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.(ادامه)
رئیس‌جمهور پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت. رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
رئیس‌جمهور پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
رهبر جنبش انصار الله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام کرد: آنچه در غزه روی می‌دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است. انصارالله یمن: به عملیات خود ادامه خواهیم داد
رهبر جنبش انصار الله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام کرد: آنچه در غزه روی می‌دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است.(ادامه)
ايسنا : شورای وحدت به مناسبت حماسه ۱۱ اسفند بیانیه ای صادر کرد. راه یابی ۹۰ نفر از کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت به مجلس
ايسنا : شورای وحدت به مناسبت حماسه ۱۱ اسفند بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: اولین جلسه شورای مرکزی هفتم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار و رئیس، نواب رئیس و خزانه‌دار سازمان انتخاب شدند. «حکیم‌جوادی» رئیس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد
شمال نیوز: اولین جلسه شورای مرکزی هفتم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار و رئیس، نواب رئیس و خزانه‌دار سازمان انتخاب شدند.(ادامه)
مردم با صندوق رای قهر نیستند اما انتظار کارآمدی بیشتر دارند/ اگر وضع اقتصادی رونق داشت و بداخلاقی‌های سیاسی نبود، نرخ مشارکت در انتخابات متفاوت می‌شد ....(خبر)
(ادامه)
غزه حق دارد شاد باشد+ تصاویر
(ادامه)
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد. آرنولد تویی
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد.(ادامه)
پائولو دیبالا پس از بازی رم مقابل تورینو، به درخواست سردار آزمون واکنش نشان داد. جواب رد دیبالا به درخواست سردار آزمون
پائولو دیبالا پس از بازی رم مقابل تورینو، به درخواست سردار آزمون واکنش نشان داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.