.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده بوشهر ، گناوه ، دیلم و خارک در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد شفقت در استان مازندران گفت: شفقت در زمان تصدی استانداری مازندران کارنامه قابل قبولی از خود بجای نهاده و نمایندگان استان مازنداران با تغییر شفقت مخالف بودند. شفقت استاندار بوشهر شد
نماینده بوشهر ، گناوه ، دیلم و خارک در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد شفقت در استان مازندران گفت: شفقت در زمان تصدی استانداری مازندران کارنامه قابل قبولی از خود بجای نهاده و نمایندگان استان مازنداران با تغییر شفقت مخالف بودند. (ادامه)
نخبگان سیاسی گلستانی در قامت نخبگان کشوری
یکی از ویژگیهای دولت نهم که برای برخی از کارگزاران دولتی استان گلستان موجب میمنت و مبارکی است تغییر و تحولات در عرصه مدیریت دولتی است و این امر البته باعث سربرآوردن نخبگان سیاسی استان گلستان در قامت نخبگان کشوری شده است...(ادامه)
دیدار فرماندهان سپاه با لاریجانی
(ادامه)
علي كوچولو امام داماد شد
(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
سولانا انتخاب لاريجاني را تبريك گفت
(ادامه)
علی شمیرانی گزارشی از عملکرد رسانه ها در سال 86
علی شمیرانی(ادامه)
کارناوال شادی نوروز خوانان در ساری
(ادامه)
محمدعلی نظری مهر مجلس،حزب سیاسی یا نهاد تخصصی؟
محمدعلی نظری مهر(ادامه)
شورای نگهبان سیزده اسفند آخرین بررسی شکایتها را بررسي و نتیجه نهایی 14 اسفند به ستاد انتخابات کشور و فرمانداران اعلام می شود و در نهایت روز 15 اسفند فرمانداران لیست نهایی را اعلام .... 118 نفر در مازندران تائيد صلاحيت شدند
شورای نگهبان سیزده اسفند آخرین بررسی شکایتها را بررسي و نتیجه نهایی 14 اسفند به ستاد انتخابات کشور و فرمانداران اعلام می شود و در نهایت روز 15 اسفند فرمانداران لیست نهایی را اعلام ....(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
آداب عید بزرگ اسلامی در میان مسلمان جهان(ديدگاه)
(ادامه)
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ... پیام مهم رای اول مظفری !!
در جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران که صبح امروز با شرکت مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، دانشگاه ها و فرمانداریها در استانداری مازندران به منظور انتخاب اعضای شورای روابط عمومی استان برگزار شد پس از معرفی ...(ادامه)
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم مراسم تجليل ،همراه با اعتراض خبرنگاران !
مراسم روزخبرنگار،با حضور مسئولین و دههاخبرنگار ازسراسر استان مازندران،با همت دانشگاه مازندران و خانه مطبوعات استان درسالن شهید کدخدایی ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزارشد.دراین مراسم(ادامه)
خواب روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
نشست انتخاباتی طاهری در جمع بانوان آق قلا
(ادامه)
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d  با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ... مراسم جالب ازدواج فرزند یک شهید
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ...(ادامه)
نامه حسن کربلایی به سردبیر روزنامه نسیم (گیلان)
با عرض تبریک سال نو با شعار وحدت ملی و انسجام اسلامی محضر مردم شریف گیلان و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،امیدوارم روش و منش آن نشریه در سال 1386 با گذشته متفاوت باشد و به جای طرح مسائل اختلافی ، همه قوت و همت شما مصروف وحدت شود .(ادامه)
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ... آغاز جلسات انتخاباتی مجلس هشتم در گیلان
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ...(ادامه)
انتقاد آیت الله طبرسی از افزایش گرانی ها
آیت الله نورالله طبرسی با انتقاد از گرانی‌های اخیر در کشور، از مسئولان، خصوصا رئیس جمهور خواست تا نسبت به حل این معضل تلاش کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، امام جمعه ساری در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار داشت: متاسفانه به رغم این افزایش همچنان نانهای (ادامه)
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.
بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران  روند توسعه در این استان  از رشد ... دومین وزیر گلستانی ...و مازندران هیچ !!!
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران روند توسعه در این استان از رشد ...(ادامه)
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ... حربه های جدید برای راهیابی به شورا با تبریک روز کودک وخوش آمدگویی به قهرمانان!
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ...(ادامه)
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... خوش داشتندحرمت اهل درد را آقاي احمدي نژاد!
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.