.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزرای امور خارجه ایران و روسیه در مورد تحولات مربوط به قفقاز جنوبی، آخرین وضعیت همکاری‌ها و روابط دو جانبه و برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند. در گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و روسیه مطرح شد؛ روسیه بدون قید و شرط به تمامیت ارضی ایران احترام می‌گذارد
وزرای امور خارجه ایران و روسیه در مورد تحولات مربوط به قفقاز جنوبی، آخرین وضعیت همکاری‌ها و روابط دو جانبه و برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار سید رضی موسوی که در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید پیام تسلیتی صادر نمود. آیت الله آملی لاریجانی : رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی تاوان این جنایت رابه سختی خواهد داد
شمال نیوز : آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار سید رضی موسوی که در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید پیام تسلیتی صادر نمود.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه دوشنبه شب در نشست با وزیر دفاع این کشور بابت آزاد سازی شهرک «مارینکا» در «دونتسک» از نیروهای مسلح روسیه قدر دانی کرد. قدردانی پوتین از نظامیان روسیه به مناسبت آزاد سازی «مارینکا»
رئیس جمهور روسیه دوشنبه شب در نشست با وزیر دفاع این کشور بابت آزاد سازی شهرک «مارینکا» در «دونتسک» از نیروهای مسلح روسیه قدر دانی کرد.(ادامه)
نرجس سلیمانی ضمن تسلیت شهادت سیدرضی موسوی، شهادت از دید حاج قاسم را روایت کرد. شهادت از دید حاج قاسم به روایت دخترش
نرجس سلیمانی ضمن تسلیت شهادت سیدرضی موسوی، شهادت از دید حاج قاسم را روایت کرد.(ادامه)
در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه در سوریه به شهادت رسید.

شهادت یکی از سرداران دیار علویان در حمله اسرائیل به دمشق / «سیدرضی» از مستشاران باسابقه سپاه در سوریه و از همراهان سردار سلیمانی بود+ عکس و فیلم
در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه در سوریه به شهادت رسید. (ادامه)
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد. سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را تقدیم پاپ فرانسیس کرد
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد.(ادامه)
یک فنجان چای دبش در دست محمدرضاشاه بعد از ازدواج دوم! +عکس
دولت ۷۰ سال پیش برای حمایت از چای ایرانی، جلوی واردات را گرفت.(ادامه)
وزیر خارجه کشورمان در سفر به کویت با امیر جدید این کشور دیدار کرد. امیرعبداللهیان با امیر جدید کویت دیدار کرد
وزیر خارجه کشورمان در سفر به کویت با امیر جدید این کشور دیدار کرد.(ادامه)
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک، در سیستان و بلوچستان برگزار شد. تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک
تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک، در سیستان و بلوچستان برگزار شد.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان امنیت کشور در حمله تروریستی اشرار به مقر انتظامی شهرستان راسک پیامی صادر کرد.

پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت حادثه تروریستی راسک
حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان امنیت کشور در حمله تروریستی اشرار به مقر انتظامی شهرستان راسک پیامی صادر کرد. (ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
عربستان سعودی و قطر ضمن تاکید بر تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه زمینه‌ها، خواستار فشار جهانی بر تل آویو برای توقف جنگ غزه شدند. عربستان و قطر خواهان فشار جهانی بر اسرائیل برای توقف جنگ شدند
عربستان سعودی و قطر ضمن تاکید بر تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه زمینه‌ها، خواستار فشار جهانی بر تل آویو برای توقف جنگ غزه شدند.(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» استانداری قم منصوب شد .



یک مازندرانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم شد
شمال نیوز: «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» استانداری قم منصوب شد . (ادامه)
سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناو هواپیمابر آمریکا دیروز پس از پاسخ فارسی به تمام سوالات نیروهای جمهوری اسلامی از تنگه هرمز وارد خلیج فارس شد / خلیج فارس بحر فارسی است و ما از این ها سوال و جواب می کنیم و آنان نیز پاسخ می دهند ....(خبر)
(ادامه)
دشمنان از ما کینه‌های بدر و خیبری دارند/ علی رغم کارنامه خیره کننده بین المللی اما در عرصه اقصاد کارنامه قابل دفاعی نداریم/ دسته بندی ها را در جبهه انقلاب کنار بگذاریم/ خاطره قالیباف از تذکر رهبرانقلاب در دوران فرماندهی نیروی انتظامی(خبر)
(ادامه)
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای از شهادت دو شهروند ترکیه و دو شهروند لبنان در جریان عملیات مقاومتی در جنوب لبنان خبر داد. چهار شهروند ترکیه و لبنان در حمله رژیم صهیونیستی کشته شدند
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای از شهادت دو شهروند ترکیه و دو شهروند لبنان در جریان عملیات مقاومتی در جنوب لبنان خبر داد.(ادامه)
کسب رتبه برتر(شایسته تقدیر ویژه) شرکت گاز استان مازندران در ارزیابی ستاد اقامه نماز + تصاویر
شمال نیوز : با حضور محمد حسین رضایی مشاور رییس جمهور در امر نماز ، نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران کسب رتبه برتر(شایسته تقدیر ویژه) در ارزیابی ستاد اقامه نماز به شرکت گاز استان مازندران رسید .(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه فرمانده وقت سپاه قدس نوشتند: شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
محمد شریفی با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد.

سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد
محمد شریفی با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد. (ادامه)
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که منطقه پس از عملیات «طوفان الاقصی» دیگر مانند قبل نخواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
فعالیت سازمان اکو مورد حمایت بی‌قید و شرط ایران قرار دارد/ امروز حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، ملاک شرافت کشورهاست/ جمهوری اسلامی همراه با شرکای خود برای پی‌ریزی نظامی عادلانه در حال حرکت است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان مازندران با حضور سردار قربانی رئیس فدراسیون، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد. « بهروز اسکندرنیا » به عنوان رئیس هیات تیراندازی مازندران انتخاب شد
شمال نیوز : مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان مازندران با حضور سردار قربانی رئیس فدراسیون، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد.(ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
سپاهان در یک روز تلخ هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را علیه اش دریافت کرد و هم به ملوان در خانه باخت. رفتار حرفه ای مورایس در لیگ برتر
سپاهان در یک روز تلخ هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را علیه اش دریافت کرد و هم به ملوان در خانه باخت.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کارنامه من در این فوتبال مشخص است، اگر گل محمدی با من بوده او در حدی نیست که درباره من صحبت کند. نکونام: گل محمدی در حدی نیست درباره من صحبت کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کارنامه من در این فوتبال مشخص است، اگر گل محمدی با من بوده او در حدی نیست که درباره من صحبت کند.(ادامه)
شمال نیوز : درپی معرفی نفرات برتر بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشورسال ۱۴۰۲ ، مشخص شد که در این دوره از المپیاد، ۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه های برتر ۱ تا ۱۵ شده اند. درخشش نخبه مازندرانی در بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی ۱۴۰۲ کشور
شمال نیوز : درپی معرفی نفرات برتر بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشورسال ۱۴۰۲ ، مشخص شد که در این دوره از المپیاد، ۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه های برتر ۱ تا ۱۵ شده اند.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا با تایید بازداشت دو فرزند معاون این دستگاه، در این باره توضیحاتی ارائه کرد و تاکید داشت:  کدام مسئول فسادش ثابت شد و جمهوری اسلامی با او برخورد نکرد؟ تایید بازداشت دو فرزند معاون اول قوه قضاییه/ اژه‌ای: پدر آن‌ها اعلام کرد که تسلیم قانون است/ کدام مسئول فسادش ثابت شد و جمهوری اسلامی با او برخورد نکرد؟
رئیس دستگاه قضا با تایید بازداشت دو فرزند معاون این دستگاه، در این باره توضیحاتی ارائه کرد و تاکید داشت: کدام مسئول فسادش ثابت شد و جمهوری اسلامی با او برخورد نکرد؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.