.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اهمیت سال آخر دولت این است که بعضی کارهای اساسی را که در دولت شما جواب ممکن است ندهد اما برای دولت بعد به یادگار بگذارید؛ بگذارید با نام نیک، از شما یاد بشود ....(خبر)
(ادامه)
دولت اسلامی زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت ، گفت: فرهنگ سازی مهم ترین رسالت دولتمردان بوده زیرا دولت اسلامی زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی است.(ادامه)
آغاز جلسه‌ هیئت دولت با حضور رهبر انقلاب +عکس
در آستانه فرارسیدن ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر و در نخستین روز از هفته دولت، جلسه‌ی هیئت دولت از طریق ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حال برگزاری است. پس از ارائه گزارش رئیس جمهور، رهبر انقلاب اسلامی در این برنامه سخنرانی خواهند کرد. ۹۹/۶/۲(ادامه)
استاندار : پروژه های زباله سوز تکمیل شود/ آزادسازی ۸۵ درصد ساحل مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه تلاش برای تکمیل پروژه ها در سال پایانی کار دولت متوقف نمی شود، تکمیل زباله سوزها را اولویت اصلی در سال جاری بیان کرد.(ادامه)
واعظی: اروپایی ها می‌خواهند برجام را حفظ کنند؛ این شفاف است / خودشان علاقمند هستند که به تعهداتشان عمل کنند اما نمی توانند چون اقتصادشان با آمریکا گره خورده / ترامپ تحقیقاً در تمام نظرسنجی ها فاصله معناداری با رقیب خود دارد....(خبر)
(ادامه)
آغاز هفته دولت در مازندران با عطر افشانی گلزار شهدای ساری
همزمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت نام و یاد شهدای هشتم شهریور، شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، عباس رجبی شهردار مرکز استان به همراه حسین زادگان استاندار مازندران، معاونان استاندار، رضایی فرماندار شهرستان ساری و شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر با حضور در گلزار شهدای مرکز مازندران ضمن غبارروبی مزار شهدا با آرمان های شهیدان و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.اجرای برنامه‌های هفته دولت در مازندران با غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم توسط استاندار ، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.(ادامه)
۵۱۰ کیلوگرم مواد مخدر ماه گذشته در مازندران کشف شد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری ۳۶ قاچاقچی مواد مخدر در مردادماه ۹۹ در مازندران خبر داد و گفت: هاز این تعداد ۵۱۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است. (ادامه)
باهنر: برخی کاندیداهای ۱۴۰۰ را باید صادر کنیم
محمدرضا باهنر گفت: یکی از ویژگی‌های رئیس‌جمهور باید این باشد که دست بر روی مسائلی که حساسیت برانگیز است، نگذارد و کشور را با حاشیه‌های بی‌فایده مواجه نکند. این طور نباید که یکی بیاید بگوید "بگم یا نگم" و دیگری بگوید "لوله‌اش می‌کنم" و از این طریق رای مردم را جلب کند. (ادامه)
نمایندگانی که خانه سازمانی ۳۸۰ متری مجلس را از آنِ خود کردند!
معمای خانه های ۳۸۰ متری سعادت آباد که برخی نمایندگان ادوار مجلس به عنوان خانه سازمانی گرفتند اما این خانه‌ها را از آن خود کردند، معمایی است که بعد از گذشت چند سال هنوز لاینحل باقی مانده است. (ادامه)
حدود یک سال مانده به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره افرادی که احیانا کاندیدای این رقابت خواهند شد، مطرح می‌شود. ۲۳ نامزد احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ را بشناسید
حدود یک سال مانده به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره افرادی که احیانا کاندیدای این رقابت خواهند شد، مطرح می‌شود.(ادامه)
ماجرای ترور آیت‌الله خامنه‌ای به روایت شاهدان عینی
حوادث تلخ تابستان سال ۶۰ در ۶ تیرماه با ترور آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شد و با شهادت شهید بهشتی و ۷۲ نفر از همراهانش و شهادت شهید رجایی و شهید باهنر در ۸ شهریور به اوج خود رسید. (ادامه)
نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 باعث گمانه‌زنی‌هایی درخصوص افرادی که نامزد می‌شوند شده است.
با 10 اصولگرایی که برای انتخابات 1400 مطرح هستند آشنا شوید(خبر)
نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 باعث گمانه‌زنی‌هایی درخصوص افرادی که نامزد می‌شوند شده است. (ادامه)
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. (ادامه)

درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است. بازگشت محمود احمدی‌نژاد چقدر جدی است؟
درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است.(ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز: گزینه‌هایی برای ۱۴۰۰ که نامشان شنیده می‌شود؛ از احمدی‌نژاد تا قالیباف، از جلیلی تا عارف، از فتاح تا الهام .....
چه کسانی برای انتخابات ۱۴۰۰ خواهند آمد؟ از احمدی‌نژاد تا لاریجانی و همتی
شمال نیوز: گزینه‌هایی برای ۱۴۰۰ که نامشان شنیده می‌شود؛ از احمدی‌نژاد تا قالیباف، از جلیلی تا عارف، از فتاح تا الهام ..... (ادامه)
فهرست نمایندگانی که اعتبارنامه آنها در ده دوره گذشته مجلس رد شده است
همزمان با آغاز بررسی اعتبارنامه نمایندگان مجلس یازدهم، مرور تاریخچه بررسی اعتبارنامه‌های مجالس اول تا دهم قانون‌گذاری از رد اعتبارنامه بیش از ۱۸ نماینده حکایت دارد که دامنه دلایل آن از ارتباط با رژیم طاغوت و عضویت در گروهک‌های معاند در مجلس ابتدای انقلاب تا تخلفات انتخاباتی و تحصیلی در دورهای بعد، گسترده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: هم دوران دولت ۴ ساله و پایان‌پذیر و کوتاه و هم دوران مجلس ۴ ساله و کوتاه است اما با همکاری دولت و مجلس می‌توانیم یادگاری دائمی و ماندگار برای دهه‌ها و حتی قرن‌ها برای مردم به یادگار بگذاریم و آن یادگار بزرگ، قانون متقن، صحیح، کارآمد و مفید برای جامعه است. دولت و مجلس می‌توانند یادگاری ماندگار برای مردم به جای بگذارند/ مبنای ما چارچوب قانون اساسی است/ بدنبال مجلس قوی و کارآمد هستیم(خبر)
رئیس‌جمهور گفت: هم دوران دولت ۴ ساله و پایان‌پذیر و کوتاه و هم دوران مجلس ۴ ساله و کوتاه است اما با همکاری دولت و مجلس می‌توانیم یادگاری دائمی و ماندگار برای دهه‌ها و حتی قرن‌ها برای مردم به یادگار بگذاریم و آن یادگار بزرگ، قانون متقن، صحیح، کارآمد و مفید برای جامعه است.(ادامه)
کدام سیاسیون در جبهه‌ها حضور داشتند؟ + تصاویر
در این گزارش به بررسی حضور شخصیت‌های سیاسی کشور در جبهه های حق علیه باطل می پردازیم.(ادامه)
پیش بینی زیباکلام درباره کلیددارِ بعدی پاستور
صادق زیباکلام، استاد دانشگاه در روزنامه آرمان ملی نوشت: در خصوص سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در کشور، بجز یک جریان، سایر گروه‌های سیاسی نقش چندانی ایفا نمی‌کنند، حتی اصولگرایان معتدل و میانه‌رو نیز کم‌کم به حاشیه رانده شده‌اند.(ادامه)
رزمایش کمک مومنانه با اهدای 70 بسته معیشتی در شرکت برق منطقه ای مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت : مدیرعامل محترم شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان که همواره بر اهمیت حفظ سلامت همکاران شرکت اهمیت می دهند ، با حضور در کنار همکاران ، از وضعیت سلامت آنان مطلع شد و.... برگزاری باشکوه « مانور میز سلامت یار » در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
شمال نیوز : مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت : مدیرعامل محترم شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان که همواره بر اهمیت حفظ سلامت همکاران شرکت اهمیت می دهند ، با حضور در کنار همکاران ، از وضعیت سلامت آنان مطلع شد و....(ادامه)
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟ آیا علی لاریجانی به پایان زندگی سیاسی خود رسیده است؟
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟(ادامه)
شهیدی که رهبر انقلاب سر مزارش رفت +عکس
صبح روز گذشته رهبر انقلاب به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران، مزار مطهر ایشان را زیارت کردند. رهبر انقلاب همچنین مزار شهیدان رجایی و باهنر، شهدای حادثه هفتم تیر و گلزار شهدای تهران را نیز زیارت کرده و برای شادی ارواح طیبه آن‌ها نماز و فاتحه خواندند.(ادامه)
شرط احمدی‌نژاد برای حمایت از شورای ائتلاف!
(ادامه)
خبرگزاری ایسنا با محمدرضا باهنر مصاحبه ای در باره انتخابات مجلس و رفتار اصولگرایان و اصلاح طلبان در برابر آن انجام داده است. اصولگرایان با دو لیست حتماً انتخابات را می‌بازند/ اصلاح‌طلبان کاندیدای کافی دارند ‌/ اکثریت مجلس احتمالا با اصولگرایان است(خبر)
خبرگزاری ایسنا با محمدرضا باهنر مصاحبه ای در باره انتخابات مجلس و رفتار اصولگرایان و اصلاح طلبان در برابر آن انجام داده است.(ادامه)
شمال نیوز : گروهی او را اصولگرا و گروهی اصلاح طلب می دانند اما شیرودی می گوید زیر پرچم طیفی نیستم و همچنان بر مستقل بودنم پافشاری می کنم..... آناهیتا شیرودی : آمده ام آبروی پدرم را حفظ کنم نه اینکه برای خود و خانواده و آشنایان کیسه بدوزم / اهل زد و بند و لابی نیستم
شمال نیوز : گروهی او را اصولگرا و گروهی اصلاح طلب می دانند اما شیرودی می گوید زیر پرچم طیفی نیستم و همچنان بر مستقل بودنم پافشاری می کنم.....(ادامه)
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.» شهید سلیمانی در جلسه معارفه‌اش چه جمله‌ای گفت؟
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.»(ادامه)
پیام سید محمد خاتمی به حزب اتحاد ملت
صبح روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه با پیام رییس دولت اصلاحات کنگره حزب اتحاد ملت شروع به کار کرد.(ادامه)
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.» صادق زیباکلام: احمدی‌نژاد می‌آید
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.»(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.