.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صيد 8100 تن ماهي استخواني در مازندران
(ادامه)
قناعت: دولت نهم ثمره خون شهداست
(ادامه)
آغاز هفته دولت با افتتاح 511 پروژه عمراني
(ادامه)
نشست مطبوعاتي استاندار مازندران با خبرنگاران
(ادامه)
برنامه هاي هفته دولت اعلام شد
(ادامه)
شفقت خواستار تزريق روحيه اميد در بين جامعه از طريق رسانه‌ها شد و گفت: مازندران در سايت‌هاي خبري و نمايندگي‌هاي خبرگزاري‌ها خبرنگاران فعالي دارد كه از اين فرصت استثنايي بايد استفاده بهينه... استاندار وتاكيد بر استفاده ازظرفيت سايتهاي خبري
شفقت خواستار تزريق روحيه اميد در بين جامعه از طريق رسانه‌ها شد و گفت: مازندران در سايت‌هاي خبري و نمايندگي‌هاي خبرگزاري‌ها خبرنگاران فعالي دارد كه از اين فرصت استثنايي بايد استفاده بهينه...(ادامه)
احداث پارك ويژه روشندلان در گرگان
معاون امور عمراني استاندار گلستان گفت: پارك ويژه روشندلان به نام عصاي سفيد به مساحت هفت هزارمتر مربع در جنب ميدان شهيد باهنر گرگان احداث مي‌‏شود.(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
در پي شدت يافتن اختلاف بين انجم شعاع سرپرست استانداري و  نوري معاون سياسي امنيتي وي براي تصاحب استانداري گلستان ، باهنر نائب رييس مجلس براي ميانجيگري بين اين دو،به این استان سفر كرده بود.و ميانجيگريهاي ميانجيگري باهنر بين نوري و انجم شعاع
در پي شدت يافتن اختلاف بين انجم شعاع سرپرست استانداري و نوري معاون سياسي امنيتي وي براي تصاحب استانداري گلستان ، باهنر نائب رييس مجلس براي ميانجيگري بين اين دو،به این استان سفر كرده بود.و ميانجيگريهاي(ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
استاندار گلستان: كار و خدمت به مردم، ضامن حفظ انقلاب است
(ادامه)
برگزاری همايش قضايي و انتظامي مازندران در ساری
(ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)
استاندار مازندران: مردم شباهت دولت نهم را بادولت شهيد رجايي لمس مي‌كنند استاندار مازندران با اشاره به شعار دولت احمدي نژاد مبني بر عدالت، مهرورزي ، خدمت رساني و تعالي كشور گفت : در عمر يكساله دولت نهم مردم شباهت‌هاي اين دولت را با دولت شهيد رجايي و باهنر، لمس كردند. 
شباهت دولت نهم بادولت شهيد رجايي
استاندار مازندران: مردم شباهت دولت نهم را بادولت شهيد رجايي لمس مي‌كنند استاندار مازندران با اشاره به شعار دولت احمدي نژاد مبني بر عدالت، مهرورزي ، خدمت رساني و تعالي كشور گفت : در عمر يكساله دولت نهم مردم شباهت‌هاي اين دولت را با دولت شهيد رجايي و باهنر، لمس كردند. (ادامه)
تجميع انتخابات در هاله اى از ابهام(بخوانيد)
سميه نصرتى(ادامه)
قبلي 1 ... 64 65 66 67 68 69

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.