.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
مصاف رایکا و پارس جنوبی در غیاب دست نشان
تیم‌های رایکا بابل و پارس جنوبی جم امروز در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال به مصاف هم می‌روند.(ادامه)
وظیفه بر زمین مانده انقلاب! (يادداشت)
(ادامه)
ترکیب پرسپولیس مقابل مس نوین مشخص شد
ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با مس نوین کرمان مشخص شد.(ادامه)
روایت باهنر از نظر رئیسی درباره نامزدی در انتخابات
(ادامه)
سالگرد استاد خوشرو - ساروکلای قائم شهر(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : از یک جهت معتقدم دولت روحانی دولت بدشانسی بود. زلزله، سیل، تحریم، کرونا، سقوط هواپیما و ... بود، به مزاح می‌گویم فقط کوه دماوند آتشفشانی نکرده که اگر آن هم فعال شود از نظر حوادثی که در اختیار روحانی نبوده کامل می‌شود .... باهنر : من سال ۸۸ به محسن رضایی رای دادم/ خیالشان راحت باهنر کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شود
شمال نیوز : از یک جهت معتقدم دولت روحانی دولت بدشانسی بود. زلزله، سیل، تحریم، کرونا، سقوط هواپیما و ... بود، به مزاح می‌گویم فقط کوه دماوند آتشفشانی نکرده که اگر آن هم فعال شود از نظر حوادثی که در اختیار روحانی نبوده کامل می‌شود ....(ادامه)
همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین ساعات صبح امروز (یکشنبه) در مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شدند. حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا
همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین ساعات صبح امروز (یکشنبه) در مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شدند.(ادامه)
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است. جای خالی ۷ روحانیِ سیاستمدار، اعتدالی، رفیق رهبری و یار امام
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است.(ادامه)
ایرنا : نایب رییس پیشین مجلس شورای اسلامی با تقسیم مشکلات کشور به ساختاری، رویکردی و عملکردی، گفت: یکی از اشتباهات استراتژیک ما این است که مجلس شورای اسلامی خاستگاه منافع شخصی صنفی، گروهی و احزاب شده و منافع ملی در این میان گم شده است. پیشنهاد باهنر برای اداره کشور با دو مجلس
ایرنا : نایب رییس پیشین مجلس شورای اسلامی با تقسیم مشکلات کشور به ساختاری، رویکردی و عملکردی، گفت: یکی از اشتباهات استراتژیک ما این است که مجلس شورای اسلامی خاستگاه منافع شخصی صنفی، گروهی و احزاب شده و منافع ملی در این میان گم شده است.(ادامه)
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟در صورتی‌ که لاریجانی تصمیم نهایی خود را بگیرد و نامزد انتخابات شود، چه نیروهایی از او حمایت می‌کنند؟(ادامه)
گفتگوی صمیمانه رهبر انقلاب با آقای وزیر +عکس
نشریه دفتر رهبری تصویری از گفتگوی صمیمانه رهبر انقلاب با مرحوم سیدعلی اکبر پرورش، وزیر آموزش پرورش در دولت‌های باهنر، مهدوی کنی و آیت الله خامنه‌ای را منتشر کرده است. مرحوم پرورش ۶ دی ماه سال ۹۲ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
ایران ورزشگاه‌هایش را برای جام ملت‌ها معرفی کرد
فدراسیون فوتبال برای برگزاری جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ تمام ورزشگاه‌های خود اعم مجموعه‌های ناقص و دچار بحران را هم معرفی کرده است.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟ احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با لاریجانی یا باهنر زیاد است/رای رئیسی بین قالیباف و جلیلی تقسیم می‌شود/ انتخابات ۱۴۰۰ فقط بین نیرو‌های انقلاب نیست
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟(ادامه)
50درصد مشکلات از ندانستن، نتوانستن و حال نداشتن دولت است / هرگز توقع رهبر انقلاب دربرجام برآورده نشد /سرکشی‌های قالیباف از سرمایه‌‌های بزرگ اجتماعی حاکمیت است / عملکرد دولت پای اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
هفت ماه به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده و باید ببینیم احزاب سیاسی چه برنامه‌ای دارند.

کاندیداهای احزاب برای انتخابات ریاست جمهوری کدامند؟ / چه کسی بر صندلی حسن روحانی تکیه می‌زند؟
هفت ماه به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده و باید ببینیم احزاب سیاسی چه برنامه‌ای دارند. (ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در مجلس آغاز شد
بررسی صلاحیت علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت دقایقی پیش در مجلس آغاز شد. (ادامه)
 جلسه رأی اعتماد به علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت چهارشنبه هفته آینده 9 مهر 99 برگزار می‌شود. "رزم‌حسینی" به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس معرفی شد
جلسه رأی اعتماد به علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت چهارشنبه هفته آینده 9 مهر 99 برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس ستاد انتخابات تهران سعید جلیلی در سال 92، درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز 3 نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد .... فعال سیاسی اصولگرا : تعداد نامزد‌های اصولگرا به ۳۵ نفر می‌رسد/رئیسی پررنگترین نقش را در جریان اصولگرایی دارد/ جلیلی نفر سوم لیست است/ نامزدی فتاح منتفی نیست
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات تهران سعید جلیلی در سال 92، درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز 3 نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد ....(ادامه)
ثروتمندترین رئیس جمهور ایران چه کسی بود؟
بنی صدر را شاید بتوان یکی از ثروتمند‌ترین روسای جمهوری ایران دانست؛ موضوعی که محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی درباره آن گفته است: در اسناد لانه جاسوسی هم آمده که یکی از روانشناسان آمریکایی دو بار بدون اینکه خودش را معرفی کند به بهانه‌ای با بنی صدر ملاقات داشته و در ملاقات دوم گزارش می‌دهد که روی بنی صدر می‌شود از طریق مالی سرمایه گذاری کرد و علتش هم این است که در جلسه دوم، ساعت بسیار گران‌قیمتی در دست بنی صدر دیده است که این نشان می‌دهد از نظر مالی می‌توان روی او نفوذ کرد. (ادامه)
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل؛ دومین دانشگاه ایران در بین دانشگاه معتبر جهان
مؤسس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دومین دانشگاه ایران است که در فاصله رتبه‌های ۳۵۱ تا ۴۰۰ دیده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : حاجی‌میرزایی با بیان اینکه وارد زیست بوم جدید شدیم، گفت: جوامع در حال انتقال بودند اما کرونا جوامع را به این زیست بوم جدید پرتاب کرد که باید هم از ظرفیت‌ها استفاده کرد و موانع و مشکلات را برطرف کرد .... تمام مدارس ۱۵ شهریور دایر است/ کاهش ساعت کلاس‌های درس به ۳۵ دقیقه
شمال نیوز : حاجی‌میرزایی با بیان اینکه وارد زیست بوم جدید شدیم، گفت: جوامع در حال انتقال بودند اما کرونا جوامع را به این زیست بوم جدید پرتاب کرد که باید هم از ظرفیت‌ها استفاده کرد و موانع و مشکلات را برطرف کرد ....(ادامه)
فاجعه هشتم شهریور؛ بمب‌گذار دفتر نخست‌وزیری که بود و چه شد؟
هشتم شهریور ۱۳۶۰ انفجاری در دفتر نخست‌وزیری رجایی و باهنر، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت را به شهادت رساند. (ادامه)
جماران: پس از عزل بنی صدر از ریاست جمهوری، دشمنان انقلاب، با ترور و ازمیان بردن مسئولین نظام قصد براندازی حکومت اسلامی را در سر می‌پروراندند. در این راستا، فاجعه هفتم تیر سال 60 و شهادت آیت‌ اللَّه بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، ثمره تصمیم شیطانی استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی بود. پس از آن، گرچه عکس العمل سریع، قاطع و انقلابی حضرت امام خمینی(س)، هرگونه ابتکار عمل را از دشمنان سلب نمود ولی کار به زعم دشمنان هنوز به اتمام نرسیده بود و طرح نابودی مسئولان طراز اول مملکت، در رأس فعالیت آنها قرار داشت. بدین ترتیب واقعه هشتم شهریور همان سال به وقوع پیوست و رئیس جمهور محبوب، محمد علی رجایی و نخست وزیر متفکر و دانشمندش، حجت الاسلام دکتر محمد جواد باهنر در انفجار دفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. امام خمینی(س) در خصوص شخصیت این دو شهید والامقام می فرمایند: « ... آقای رجایی یک نفر آدمی بود که دستفروشی (می‌کرد) در بازار از قراری که گفتند. من در مطالعاتی که در ایشان کردم به نظرم آمد که از حال دستفروشی‌اش تا حال ریاست جمهوری، در روح او تاثیری حاصل نشد. چه بسا اشخاصی هستند که اگر کدخدای ده بشوند، تغییر می‌کنند به واسطه ضعفی که در نفسشان هست، تحت تاثیر آن مقامی که پیدا می‌کنند واقع می‌شوند، و اشخاصی هستند که مقام تحت تاثیر آنهاست از باب قوت نفسی که دارند. و آقای رجایی، آقای باهنر در عین حالی که خوب، یکیشان رییس‌جمهور بود، یکی‌شان نخست وزیر بود، این طور نبود که ریاست در آنها تاثیر کرده باشد، آنها در ریاست تاثیر کرده بودند؛ آنها ریاست را آورده بودند زیر چنگ خودشان، ریاست آنها را نبرده بود تحت لوای خودش، و این یک درسی است که انسان باید از اینها یاد بگیرد...» تصاویری کمتر دیده شده از شهیدان رجایی و باهنر(خبر)
جماران: پس از عزل بنی صدر از ریاست جمهوری، دشمنان انقلاب، با ترور و ازمیان بردن مسئولین نظام قصد براندازی حکومت اسلامی را در سر می‌پروراندند. در این راستا، فاجعه هفتم تیر سال 60 و شهادت آیت‌ اللَّه بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، ثمره تصمیم شیطانی استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی بود. پس از آن، گرچه عکس العمل سریع، قاطع و انقلابی حضرت امام خمینی(س)، هرگونه ابتکار عمل را از دشمنان سلب نمود ولی کار به زعم دشمنان هنوز به اتمام نرسیده بود و طرح نابودی مسئولان طراز اول مملکت، در رأس فعالیت آنها قرار داشت. بدین ترتیب واقعه هشتم شهریور همان سال به وقوع پیوست و رئیس جمهور محبوب، محمد علی رجایی و نخست وزیر متفکر و دانشمندش، حجت الاسلام دکتر محمد جواد باهنر در انفجار دفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. امام خمینی(س) در خصوص شخصیت این دو شهید والامقام می فرمایند: « ... آقای رجایی یک نفر آدمی بود که دستفروشی (می‌کرد) در بازار از قراری که گفتند. من در مطالعاتی که در ایشان کردم به نظرم آمد که از حال دستفروشی‌اش تا حال ریاست جمهوری، در روح او تاثیری حاصل نشد. چه بسا اشخاصی هستند که اگر کدخدای ده بشوند، تغییر می‌کنند به واسطه ضعفی که در نفسشان هست، تحت تاثیر آن مقامی که پیدا می‌کنند واقع می‌شوند، و اشخاصی هستند که مقام تحت تاثیر آنهاست از باب قوت نفسی که دارند. و آقای رجایی، آقای باهنر در عین حالی که خوب، یکیشان رییس‌جمهور بود، یکی‌شان نخست وزیر بود، این طور نبود که ریاست در آنها تاثیر کرده باشد، آنها در ریاست تاثیر کرده بودند؛ آنها ریاست را آورده بودند زیر چنگ خودشان، ریاست آنها را نبرده بود تحت لوای خودش، و این یک درسی است که انسان باید از اینها یاد بگیرد...» (ادامه)
۱۱ پروژه آبرسانی در مازندران افتتاح و کلنگ زنی می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، چهار طرح آبرسانی در استان افتتاح و عملیات اجرایی و هفت طرح آبرسانی دیگر نیز آغاز خواهد شد.(ادامه)
پای واسطه‌ها را به ادارات باز نکنیم
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه باید حامی و پشتیبان افرادی باشیم که نمی‌توانند حرفشان را بزنند، گفت: پای واسطه‌ها را به ادارات باز نکنیم، این کار فساد آور است.(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان با عنوان اینکه هدف دشمنان حذف نظام و پشتوانه مردمی آن است، یادآور شد: همیشه باید عنصر زمان را در ارزیابی دولت‌ها مورد توجه قرار دهیم .... استاندار : تاکنون ۸۵ درصد نوار ساحلی استان آزاد شده است/ تکمیل زباله سوزها اولویت اصلی در سال جاری است
شمال نیوز : حسین زادگان با عنوان اینکه هدف دشمنان حذف نظام و پشتوانه مردمی آن است، یادآور شد: همیشه باید عنصر زمان را در ارزیابی دولت‌ها مورد توجه قرار دهیم ....(ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: جاده ساری - تاکام یکی از محورهای مهم استان است که می‌بایست روند اتمام این پروژه، تسریع یابد. ضرورت تسریع در تکمیل پروژه جاده ساری - تاکام
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: جاده ساری - تاکام یکی از محورهای مهم استان است که می‌بایست روند اتمام این پروژه، تسریع یابد.(ادامه)
آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اهمیت سال آخر دولت این است که بعضی کارهای اساسی را که در دولت شما جواب ممکن است ندهد اما برای دولت بعد به یادگار بگذارید؛ بگذارید با نام نیک، از شما یاد بشود ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.