.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اسامی داوران بازی سوپرجام و یک دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر اعلام شد. چه کسی بازی استقلال و نساجی را سوت می‌زند؟
اسامی داوران بازی سوپرجام و یک دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر اعلام شد.(ادامه)
وضعیت ۶ بازیکن تیم فوتبال نساجی برای بازی با استقلال نامشخص است.
(ادامه)
شمال نیوز : استقلال و نساجی در شرایطی باید بازی سوپرجام فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را برگزار کنند که فاتح این بازی به پنجمین قهرمان تاریخ سوپرجام در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد؛ پیش از این، پرسپولیس، صباباتری، ذوب‌آهن و فولاد برنده‌ی این جام بوده‌اند. استقلال و نساجی عدد ۵ را می‌خواهند؛ بفرمایید سوپرجام
شمال نیوز : استقلال و نساجی در شرایطی باید بازی سوپرجام فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را برگزار کنند که فاتح این بازی به پنجمین قهرمان تاریخ سوپرجام در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد؛ پیش از این، پرسپولیس، صباباتری، ذوب‌آهن و فولاد برنده‌ی این جام بوده‌اند.(ادامه)
استقلال برای دیدار سوپرجام و تقابل با تیم نساجی، تنها محمدحسین زواری و آرمان رمضانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. عت بازی فوتبال استقلال - نساجی در سوپرجام
استقلال برای دیدار سوپرجام و تقابل با تیم نساجی، تنها محمدحسین زواری و آرمان رمضانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.(ادامه)
 مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. سوپرکاپ به کرمان رفت/ مازندرانی‌ها همچنان آرزو به دلِ میزبانی از یک رویداد مهمِ فوتبالی!
مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. (ادامه)
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد. بادامچیان: به تاجزاده گفتم آینده‌ات «نکبت بار» است
اسدالله بادامچیان گفت: من اصلا اصلاح طلبی را تمام شده می‌یابم در چند سال قبل هم مصاحبه کردم و گفتم جریان اصلاح طلبی مُرد.(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
آغاز صید گرانترین ماهی مولد ایران از مهرماه
صید آزاد ماهیان مولد برای تکثیر و پرورش نیمه مصنوعی از دو هفته دیگر آغاز می‌شود.(ادامه)
استاندار مازندران: جذب سرمایه‌گذار برای ساختن مازندران
استاندار مازندران گفت: برای ساختن مازندران راهی جز ورود سرمایه‌گذار به پروژه‌های مهم نداریم.(ادامه)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.

دولت از فرافکنی احتراز کرده؛ نشنیدیم کسی بگوید اختیار نداریم / شعارهای انقلاب در این دولت برجسته‌تر شده / مجموع عملکرد دولت، امید و اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیا کرد / سفرهای استانی درخشان و مهم است / دولت، جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد(خبر)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است. (ادامه)
مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی متفاوت است/ مسئولان دولت گذشته می‌گفتند چطور می‌خواهید با این مشکلات مواجه شوید؟/ گشت ارشاد مدیران را عملی کردیم/ از شرایط زندگی مردم مطلع هستم/ دسترسی سه دهک اول به اینترنت رایگان شد....(خبر)
(ادامه)
مدیر کل شیلات مازندران با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۳ هزار و ۶۷۳ تن آبزیان دریایی و پرورشی در استان تولید شده است، گفت: همچنین در سال گذشته ۶ هزار و ۴۸۱ تن محصولات آبزی به ارزش ۷ میلیون و ۹۸۷ هزار دلار از استان به خارج از کشور صادر شد. صادرات ۸ میلیون دلاری شیلات مازندران به خارج از کشور
مدیر کل شیلات مازندران با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۳ هزار و ۶۷۳ تن آبزیان دریایی و پرورشی در استان تولید شده است، گفت: همچنین در سال گذشته ۶ هزار و ۴۸۱ تن محصولات آبزی به ارزش ۷ میلیون و ۹۸۷ هزار دلار از استان به خارج از کشور صادر شد.(ادامه)
افتتاح 33 پروژه جدید در نکا
فرماندار نکا گفت: ۳۳ پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که با افتتاح این‌پروژه‌ها شاهد توسعه مناسبی در بخش‌های مختلف خواهیم بود. (ادامه)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود. برخی از این نامه‌های «خطاب به ما» خبرش در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اما متن آن‌ها به ما واصل نمی‌شود / لزوم تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس / تاکید بر شناسایی بستر‌های فسادزا در بانک‌ها / انتقاد از تاخیر در پرداخت وام ازدواج(خبر)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.(ادامه)
«جانباز قائم شهری» به همرزمان شهید خود پیوست
(ادامه)
 احمدی‌نژاد در تلاش برای مطرح‌کردن خود و ماندگاربودن در سرخط خبری رسانه‌هاست. فرقی نمی‌کند بهانه‌اش نامه‌نگاری با پوتین و زلنسکی باشد یا طرح ادعای کرد و آذری‌بودن پیامبران. تاکتیک آشنای احمدی نژاد برای حذف نشدن از سیاست
احمدی‌نژاد در تلاش برای مطرح‌کردن خود و ماندگاربودن در سرخط خبری رسانه‌هاست. فرقی نمی‌کند بهانه‌اش نامه‌نگاری با پوتین و زلنسکی باشد یا طرح ادعای کرد و آذری‌بودن پیامبران.(ادامه)
 این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد.

زمزمه حذف محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص / چه کسانی از دور میز مجمع بلند می‌شوند؟
این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد. (ادامه)
زمان قرعه‌کشی لیگ برتر، آغاز لیگ و سوپرجام
رییس کمیته مسابقات لیگ می‌گوید به دلیل فشردگی مسابقات منتهی به جام جهانی فاصله بین بازی‌های لیگ ۵ روزه یا ۶ روزه خواهد بود.(ادامه)
ماهیت آمریکا سلطه گری است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ماهیت آمریکا را سلطه گری دانست و گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر جنایت های زیادی را مرتکب شدند.(ادامه)
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه من جزو موافقان اقدامات اقتصادی دولت هستم، گفت: قطعاً این جراحی اقتصادی سخت و خطیر خواهد بود اما باید به زودی انجام می‌شد/ مانی که یک بشکه نفت ۵۰ دلار بود، در کشور سالیانه ۱۵۰ میلیارد دلار ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح منع استفاده مسئولین و مقامات از امکانات و امتیازهای ویژه را بررسی کرده و در نهایت با آن مخالفت کردند. مخالفت مجلس با یک فوریت طرح منع استفاده مسئولان از امکانات و امتیازهای ویژه
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح منع استفاده مسئولین و مقامات از امکانات و امتیازهای ویژه را بررسی کرده و در نهایت با آن مخالفت کردند.(ادامه)
تیم داوری فینال لیگ یک مشخص شد
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی حساس مس کرمان و ملوان انزلی را اعلام کرد.(ادامه)
 دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است.

باهنر: دولت رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت/ امیدوارم این ماه عسل سه قوه زود تمام نشود
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است. (ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند. علی لاریجانی رهبری اصولگرایان را به دست می‌گیرد یا به قدرت باز می‌گردد؟
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند.(ادامه)
گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حال برگزاری است. خبر خوش برای فرهنگیان
گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حال برگزاری است.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
شمال نیوز : لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است! ما در نخبه‌کشی و سرمایه‌کشی در دنیا اول هستیم/ کنار گذاشتن لاریجانی کار خبطی بود/ جای خالی‌اش در اداره کشور حس می‌شود/ آقای ناطق نوری را در نظر بگیرید که هر دفعه یک جمله می‌گوید کل رسانه‌ها را تحت تاثیر قرار می دهد
شمال نیوز : لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است!(ادامه)
شمال نیوز : گفته می شود طی دو سال اخیر هیئتی به عنوان هیئت قانون اساسی در حال تحقیق و بررسی قانون اساسی و پتانسیل ها و مشکلات موجود برای تغییر آن است و با توجه به صحبت هایی که در این باره از سال ۹۰تاکنون شنیده می شود بعید نیست که حذف جایگاه ریاست جمهوری و گذار به سمت ساختار پارلمانی مدنظر طرفداران تغییر قانون اساسی باشد. ​رئیسی آخرین رئیس جمهور ایران ؟! / چه کسانی، سودای نخست وزیری دارند؟
شمال نیوز : گفته می شود طی دو سال اخیر هیئتی به عنوان هیئت قانون اساسی در حال تحقیق و بررسی قانون اساسی و پتانسیل ها و مشکلات موجود برای تغییر آن است و با توجه به صحبت هایی که در این باره از سال ۹۰تاکنون شنیده می شود بعید نیست که حذف جایگاه ریاست جمهوری و گذار به سمت ساختار پارلمانی مدنظر طرفداران تغییر قانون اساسی باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.