.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف برق به پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات رسیده است.

رکوردشکنی مصرف برق با ثبت مصرف بیش از ۵۵۰۰ مگاواتی در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف برق به پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن بازدید از روند ساخت پل نیمه کاره دسترسی روستای اروست بخش چهاردانگه شهرستان ساری گفت: عزم راسخ راهداران مازندران برای بهره برداری از این پل ستودنی است. مدیر کل راهداری مازندران : سازه پل اروست در حال ساخت و نصب است و بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن بازدید از روند ساخت پل نیمه کاره دسترسی روستای اروست بخش چهاردانگه شهرستان ساری گفت: عزم راسخ راهداران مازندران برای بهره برداری از این پل ستودنی است.(ادامه)
شمال نیوز  : به دنبال تغییر معاون سیاسی وزارت کشور، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم به سمت معاون سیاسی وزیر کشور منصوب شد .... « سردار شاهچراغی » معاون سیاسی وزیر کشور شد
شمال نیوز : به دنبال تغییر معاون سیاسی وزارت کشور، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم به سمت معاون سیاسی وزیر کشور منصوب شد ....(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترور‌های کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند. عملیات شب گذشته تکفیری‌ها در شیراز از نظر امنیتی چه معنایی دارد؟
با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترور‌های کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند.(ادامه)
۲۰ دستگاه اتوبوس امسال به صورت رایگان افراد کم‌برخوردار استان که زائر اولی محسوب می‌شوند را راهی کربلا خواهد کرد. اعزام رایگان زائر اولی‌های کم برخوردار مازندرانی به عتبات
۲۰ دستگاه اتوبوس امسال به صورت رایگان افراد کم‌برخوردار استان که زائر اولی محسوب می‌شوند را راهی کربلا خواهد کرد.(ادامه)
استاندار مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه شکایت از رسانه‌ها را فردا شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند. ادارات استان فردا شکایات خود از رسانه ها را پس بگیرند
استاندار مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه شکایت از رسانه‌ها را فردا شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران برای رفع موانع اداری بین اداره کل راهداری و شرکت گاز استان با هدف گازرسانی به حدود ۳۰ روستای بخش لاریجان آمل تاکید کرد. ‎ استاندار : هیچ دلیلی برای توقف اجرای طرح گازرسانی منطقه لاریجان آمل قابل قبول نیست
شمال نیوز : استاندار مازندران برای رفع موانع اداری بین اداره کل راهداری و شرکت گاز استان با هدف گازرسانی به حدود ۳۰ روستای بخش لاریجان آمل تاکید کرد. ‎(ادامه)
۶۶ مازندرانی در نخستین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کردند نامنویسی ۶۶ مازندرانی در نخستین روز پیش ثبت نام مجلس
۶۶ مازندرانی در نخستین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کردند(ادامه)
اتصال ۱۳ روستای قائمشهر به شبکه ملی اطلاعات
۱۳ روستای شهرستان قائمشهر دو سال گذشته با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از خدمات شبکه اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: کارخانه نساجی قائمشهر را احیا می‌کنیم. صنعت نساجی مازندران در مسیر احیا
استاندار مازندران گفت: کارخانه نساجی قائمشهر را احیا می‌کنیم.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: به هیچ عنوان هیچگونه افزایشی در قیمت نان در استان نداریم. قیمت نان در استان افزایش پیدا نمی‌کند
استاندار مازندران گفت: به هیچ عنوان هیچگونه افزایشی در قیمت نان در استان نداریم.(ادامه)
مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های مازندران در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند اماکن مذهبی در روستا‌های مازندران پذیرای مسافران
مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های مازندران در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد. آماده‌باش دستگاه‌های امدادی برای تعطیلات پایان هفته در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد.(ادامه)
فعالیت رسمی ستاد انتخابات مرکز مازندران با حضور معاون استاندار مازندران، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، اعضای هیئت نظارت آغاز شد. ستاد انتخابات مرکز مازندران رسما فعالیت خود را آغاز کرد
فعالیت رسمی ستاد انتخابات مرکز مازندران با حضور معاون استاندار مازندران، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، اعضای هیئت نظارت آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز:
 با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی  وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
 "مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد.

فرماندار جدید نکا معرفی شد
"مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد. (ادامه)
شمال نیوز : بخش مرکزی سوادکوه دارای ۱۳۲ روستا و آبادی  است که  دهستانهای راستوپی و ولوپی و منطقه خانقاپی را شامل می شوند . از جمله روستاهای این بخش می توان به کارمزد ، شوراب ، دراسله ، مومج خیل  فلورد ،شورمست ، شورمست رودبار ،  رجه ، اساس ، کمرپشت ، گرزین خیل، ملرد ، و  ...اشاره کرد . سرپرست بخشداری مرکزی سوادکوه منصوب شد
شمال نیوز : بخش مرکزی سوادکوه دارای ۱۳۲ روستا و آبادی است که دهستانهای راستوپی و ولوپی و منطقه خانقاپی را شامل می شوند . از جمله روستاهای این بخش می توان به کارمزد ، شوراب ، دراسله ، مومج خیل فلورد ،شورمست ، شورمست رودبار ، رجه ، اساس ، کمرپشت ، گرزین خیل، ملرد ، و ...اشاره کرد .(ادامه)
شمال نیوز : به پیشنهاد حسینی پور استاندار مازندران ، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی « مرتضی رمضانی » را  به عنوان فرماندار نکا منصوب کرد با حکم وزیر کشور ؛فرماندار جدید شهرستان نکا منصوب شد
شمال نیوز : به پیشنهاد حسینی پور استاندار مازندران ، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی « مرتضی رمضانی » را به عنوان فرماندار نکا منصوب کرد(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
قرارداد تامین محصولات کشاورزی بین یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه و پایانه صادارتی روماک گستر مازندران امضا شد. یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه خواهان محصولات کشاورزی ایرانی
قرارداد تامین محصولات کشاورزی بین یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه و پایانه صادارتی روماک گستر مازندران امضا شد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران در صدر هیاتی از بخش دولتی و خصوصی با رویکرد صادرات محصولات کشاورزی به ولگاگراد روسیه سفر کرد؛ اما رئیس جهاد کشاورزی مازندران در این سفر حضور نداشت؛ کشاورزی مازندران برای این هیات بی‌اهمیت است یا عملکرد ضعیف رئیس سازمان مانع از حضور در سفر شده است؟ سفر استاندار و مدیران مازندران به روسیه و یک غایب بزرگ !
شمال نیوز : استاندار مازندران در صدر هیاتی از بخش دولتی و خصوصی با رویکرد صادرات محصولات کشاورزی به ولگاگراد روسیه سفر کرد؛ اما رئیس جهاد کشاورزی مازندران در این سفر حضور نداشت؛ کشاورزی مازندران برای این هیات بی‌اهمیت است یا عملکرد ضعیف رئیس سازمان مانع از حضور در سفر شده است؟(ادامه)
با توجه به شفاف سازی های صورت گرفته توسط سازمان محیط زیست به عنوان عالی ترین مقام نظارتی در حوزه مسائل زیست محیطی، از رئیس جمهور درخواست داریم موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود.

آقای رئیس جمهور، موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود
با توجه به شفاف سازی های صورت گرفته توسط سازمان محیط زیست به عنوان عالی ترین مقام نظارتی در حوزه مسائل زیست محیطی، از رئیس جمهور درخواست داریم موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود. (ادامه)
ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استانداری مازندران آغاز به کار کرد.
آغاز فعالیت ستاد انتخابات استان مازندران برای انتخابات ۱۴۰۲
ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استانداری مازندران آغاز به کار کرد. (ادامه)
معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان این که اجازه هنجارشکنی به دین ستیزان را در سواحل نمی دهیم، گفت:در این زمینه مماشاتی پذیرفتنی نیست.

اجازه هنجارشکنی در سواحل را نمی‌دهیم / تشکیل ده‌ها همایش مردمی عفاف و حجاب در سواحل
معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان این که اجازه هنجارشکنی به دین ستیزان را در سواحل نمی دهیم، گفت:در این زمینه مماشاتی پذیرفتنی نیست. (ادامه)
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه به مازندران سفر می‌کند. سفر وزیر جهاد کشاورزی به قطب کشاورزی ایران
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران برای کم شدن صف‌های نانوایی‌ها به دستگاه‌های مرتبط مهلت ۱۰ روزه داد.

هشدار ۱۰ روزه استاندار به اعضای شورای آرد و نان برای کم شدن صف‌های نانوایی‌ها
شمال نیوز: استاندار مازندران برای کم شدن صف‌های نانوایی‌ها به دستگاه‌های مرتبط مهلت ۱۰ روزه داد. (ادامه)
استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت های بنگاه های املاک در استان انتقاد کرد و گفت: هر گونه فعالیت های غیرقانونی بنگاه‌های املاک باید رصد و اعمال قانون شوند.

انتقاد استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت بنگاه های املاک
استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت های بنگاه های املاک در استان انتقاد کرد و گفت: هر گونه فعالیت های غیرقانونی بنگاه‌های املاک باید رصد و اعمال قانون شوند. (ادامه)
سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، امروز یکشنبه در سیزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان رامسر سفر خواهد کرد.

«رامسر» مقصد سیزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران
سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، امروز یکشنبه در سیزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان رامسر سفر خواهد کرد. (ادامه)
شمال نیوز: آیت الله رئیسی فردا پنج شنبه ۱۵ تیرماه به مازندران سفر می کند. سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان مازندران
شمال نیوز: آیت الله رئیسی فردا پنج شنبه ۱۵ تیرماه به مازندران سفر می کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.477 seconds.