.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود. یادواره شهدای اسفیورد شوراب ساری با دو میهمان ویژه!
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به استاندار مازندران این است که با توجه به مجموعه مشکلاتی که در حوزه کشاورزی استان دپو شده و ضرورت دارد این مشکلات با همکاری و همراهی نمایندگان، مدیران حوزه کشاورزی و شخص ایشان شناسایی و مرتفع شوند، کوتاه بیاید و از ادامه این روند خودداری نماید . آقای استاندار ؛ دیگر بس است ! کوتاه بیا !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : توصیه ما به استاندار مازندران این است که با توجه به مجموعه مشکلاتی که در حوزه کشاورزی استان دپو شده و ضرورت دارد این مشکلات با همکاری و همراهی نمایندگان، مدیران حوزه کشاورزی و شخص ایشان شناسایی و مرتفع شوند، کوتاه بیاید و از ادامه این روند خودداری نماید .(ادامه)
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند . ارسال نخستین محموله مرکبات مازندران به روسیه/همه بودند جز متولی کشاورزی !
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند .(ادامه)
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) برکناری معاون سیاسی استانداری مازندران ؛ رویدادی حیرت انگیز و بدون تودیع !
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
با حکم استاندار مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد. انتصاب سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران
با حکم استاندار مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی  مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد .

لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران / بازهم استاندار مخالفت است !
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد . (ادامه)
شمال نیوز : میزان قابل توجهی از نارنگی های پیش رس و نوبرانه با عبور از مرزهای کشور به بازارهای صادراتی در عراق و روسیه رسیدند. امیدواری های نوبرانه در باغهای نارنگی ؛ ویتامین C شمال در رگ‌های عراق و روسیه
شمال نیوز : میزان قابل توجهی از نارنگی های پیش رس و نوبرانه با عبور از مرزهای کشور به بازارهای صادراتی در عراق و روسیه رسیدند.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران؛ قاسم عزیززاده گرجی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد. ‎ سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد/ سلگی مشاور شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران؛ قاسم عزیززاده گرجی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد. ‎(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد کنیم و این کار بر عهده اتاق تعاون و تعاون روستایی است. شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد شود
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید شبکه قوی برای توزیع برنج باکیفیت مازندران ایجاد کنیم و این کار بر عهده اتاق تعاون و تعاون روستایی است.(ادامه)
شمال نیوز: سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در حکمی؛ سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران منصوب کرد . سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در حکمی؛ سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران منصوب کرد .(ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
شمال نیوز: سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران ضمن حضور در شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با مهدی عبوری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر دیدار و گفت و گو کرد.

دستور تامین گاز پایدار به میزان روزانه ۵ میلیون متر مکعب از محل سوآپ برای استان و احداث نیروگاه ۱۵۰ مگاواتی برق در ساری از سوی مهدی عبوری
شمال نیوز: سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران ضمن حضور در شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با مهدی عبوری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر دیدار و گفت و گو کرد. (ادامه)
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند.

عضویت ۱۵۰ هزار مازندزانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند. (ادامه)
شمال نیوز : آنچه بر اساس اتفاقات روزهای اخیر در خصوص انتصاب سرپرست جدید جهاد کشاورزی مازندران مطرح شده است ، مخالفت شدید استاندار مازندران با این انتصاب است . زور نمایندگان به استاندار چربید ! / بی توجهی وزیر به نظر استاندار مازندران ! / سنگالیزه کردن یک مدیر به سبک وزیر جهاد کشاورزی ؛ « عنایتی » در ماموریت بود !!
شمال نیوز : آنچه بر اساس اتفاقات روزهای اخیر در خصوص انتصاب سرپرست جدید جهاد کشاورزی مازندران مطرح شده است ، مخالفت شدید استاندار مازندران با این انتصاب است .(ادامه)
خانواده طوسی داغدار شد
(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا به مازندران سفر کرد . رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به مازندران سفر کرد
شمال نیوز : آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا به مازندران سفر کرد .(ادامه)
شمال نیوز:  معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اقتصاد دریا محور در ادبیات اقتصادی بر بهره برداری مستمر و پایدار از کلیه ظرفیت ها و منابع آبی یک کشور برای پیشرفت اقتصادی، ایجاد و رونق اشتغال و نیز افزایش تولید ناخالص داخلی تأکید دارد. ضرورت راهبردی اقتصاد دریا محور برای توسعه مازندران
شمال نیوز: معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اقتصاد دریا محور در ادبیات اقتصادی بر بهره برداری مستمر و پایدار از کلیه ظرفیت ها و منابع آبی یک کشور برای پیشرفت اقتصادی، ایجاد و رونق اشتغال و نیز افزایش تولید ناخالص داخلی تأکید دارد. (ادامه)
شمال نیوز:  استاندار مازندران وضعیت جوانی جمعیت را در استان بد توصیف کرد و گفت: از مرز خطر عبور کرده است. استاندار مازندران : دچار انقطاع نسلی در استان خواهیم شد / دستگاه‌های فرهنگی در زمینه جوانی جمعیت اقدامات بایسته‌ای را انجام ندادند / خسارت‌های جبران ناپذیری را از نظر تمدن استانی خواهیم داشت
شمال نیوز: استاندار مازندران وضعیت جوانی جمعیت را در استان بد توصیف کرد و گفت: از مرز خطر عبور کرده است.(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تشکیل سازمان مدیریت پسماند را در استان لازم دانست و گفت: در حوزه مدیریت پسماند فقط یک کارشناس اکنون کارها را پیگیری می‌کند. مازندران نیازمند تشکیل سازمان مدیریت پسماند است
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تشکیل سازمان مدیریت پسماند را در استان لازم دانست و گفت: در حوزه مدیریت پسماند فقط یک کارشناس اکنون کارها را پیگیری می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران از تایید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان خبر داد. تائید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان
شمال نیوز: استاندار مازندران از تایید لایحه منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان خبر داد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور بازدید از معدن زغال‌سنگ شهرستان سوادکوه و در راستای برگزاری مانور سراسری بازرسی از کارگاه‌های پرخطر امروزبه مازندران سفر می‌کند. تشریح برنامه های سفر وزیر کار به مازندران
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور بازدید از معدن زغال‌سنگ شهرستان سوادکوه و در راستای برگزاری مانور سراسری بازرسی از کارگاه‌های پرخطر امروزبه مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
استاندار مازندران زینب بلباسی یادگار شهید محمدبلباسی از شهدای مدافع حرم را برای شروع سال تحصیلی جدید همراهی کرد. بدرقه یادگار شهید بلباسی تا مدرسه
استاندار مازندران زینب بلباسی یادگار شهید محمدبلباسی از شهدای مدافع حرم را برای شروع سال تحصیلی جدید همراهی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت :  از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود .... تورم طی ماه‌های اخیر در بخش مسکن منفی بود / برخی مدیران قبلی وزارتخانه ادعا می‌کردند قیمت مسکن به ما ارتباطی ندارد / برخی موانع در استان مازندران وجود دارد که من متوجه مبنای حقوقی و قانونی آن نیستم !
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت : از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود ....(ادامه)
عملیات گازرسانی به بخش بلده شهرستان نور آغاز شد
(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که نمایندگان مازندران در مقابل انتصابات مهم غیر بومی ها در استان مازندران سکوت کرده اند که رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه انتصاب مدیران غیربومی دستاوردی برای مردم استان ندارد، گفت : اقدام دولت در انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست نماینده رشت : انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست / انتصاب مدیران غیربومی منجر به آشفتگی و تصمیمات مغایر با منافع استان است
شمال نیوز: در حالی که نمایندگان مازندران در مقابل انتصابات مهم غیر بومی ها در استان مازندران سکوت کرده اند که رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه انتصاب مدیران غیربومی دستاوردی برای مردم استان ندارد، گفت : اقدام دولت در انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست(ادامه)
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند
مسافران و گردشگران سواحل خزر ؛ دل به دریا نزنید! / غرق شدن ۴ مسافر در ۴ روز گذشته
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند (ادامه)
شمال نیوز : وزیر کشور برای انجام سفری یک روزه، دقایقی قبل وارد فرودگاه شهدای ساری شد.

سفر یک روزه وزیر کشور به مازندران + برنامه ها
شمال نیوز : وزیر کشور برای انجام سفری یک روزه، دقایقی قبل وارد فرودگاه شهدای ساری شد. (ادامه)
شمال نیوز : در دولتی که لقب خود را «دولت مردمی» گذاشته و رییس‌جمهور و وزیر اقتصادش، تلاش دارند بیشترین تماس را با مردم و شهروندان عادی داشته باشند و صدای مردم -حتی منتقدان- را بدون فاصله بشنوند که .... ربط « کارد و ساطور» با «هفته بانکداری اسلامی» ؟! + یک توصیه به استاندار
شمال نیوز : در دولتی که لقب خود را «دولت مردمی» گذاشته و رییس‌جمهور و وزیر اقتصادش، تلاش دارند بیشترین تماس را با مردم و شهروندان عادی داشته باشند و صدای مردم -حتی منتقدان- را بدون فاصله بشنوند که ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.