.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد . پیشتازی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در تمدید بیمه شدگان / پوشش بیمه ای 151 هزار نفر در مازندران
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد .(ادامه)
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است. باران در مازندران دود یا سیل می شود/ ضعف ذخیره آب و سدسازی
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  استاندار دولت سیزدهم در مازندران در حالی خود را پارتی جوانان بدون پارتی استان نامیده است که برای این مشاور غیر قانونی خود با استفاده از سهمیه جوانان تحصیل کرده مازنی و در پایان مدت سربازی کد استخدامی دریافت کرد و وی هم اکنون برای بهره مندی از مزایای استخدامی آن راهی یکی از وزارتخانه های پایتخت شد! خروج بی سرو صدای مشاور جوان استاندار از مازندران !
شمال نیوز : استاندار دولت سیزدهم در مازندران در حالی خود را پارتی جوانان بدون پارتی استان نامیده است که برای این مشاور غیر قانونی خود با استفاده از سهمیه جوانان تحصیل کرده مازنی و در پایان مدت سربازی کد استخدامی دریافت کرد و وی هم اکنون برای بهره مندی از مزایای استخدامی آن راهی یکی از وزارتخانه های پایتخت شد!(ادامه)
شمال نیوز :   کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است چالش های زیست محیطی در مازندران و انفعال مسئولان !
شمال نیوز : کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران خبر استعفای خود را که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد.
استاندار مازندران استعفای خود را تکذیب کرد
شمال نیوز: استاندار مازندران خبر استعفای خود را که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد. (ادامه)
سخنگوی استانداری مازندران اعلام کرد: استاندار مازندران تا پایان انتخابات در استان می‌ماند نگاه رئیس جمهوری و وزیر کشور بر ابقای دکتر سید محمود حسینی‌پور است. استاندار مازندران تا پایان انتخابات می‌ماند
سخنگوی استانداری مازندران اعلام کرد: استاندار مازندران تا پایان انتخابات در استان می‌ماند نگاه رئیس جمهوری و وزیر کشور بر ابقای دکتر سید محمود حسینی‌پور است.(ادامه)
شمال نیوز: آیین خودکفایی تولید کاغذ کتاب‌های درسی کشور» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. جشن خودکفایی تولید کاغذ کتاب‌های درسی آغاز شد
شمال نیوز: آیین خودکفایی تولید کاغذ کتاب‌های درسی کشور» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.(ادامه)
استاندار مازندران با بیان این که مازندران با ظرفیت‌های دانش بنیان و محصولات کشاورزی اقتصاد چند بُعدی دارد، بیان داشت: این ظرفیت مازندران را به نماد اقتصاد ایران تبدیل کرد. « استان مازندران » نماد اقتصاد ایران است/ منطقه آزاد مازندران دروازه صادرات کشور
استاندار مازندران با بیان این که مازندران با ظرفیت‌های دانش بنیان و محصولات کشاورزی اقتصاد چند بُعدی دارد، بیان داشت: این ظرفیت مازندران را به نماد اقتصاد ایران تبدیل کرد.(ادامه)
استاندار مازندران در حکمی جهانشیر الهی را به عنوان مسوول دفتر استانداری غرب مازندران به مرکزیت نوشهر منصوب کرد.

مسؤول دفتر استانداری غرب مازندران منصوب شد
استاندار مازندران در حکمی جهانشیر الهی را به عنوان مسوول دفتر استانداری غرب مازندران به مرکزیت نوشهر منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» استانداری قم منصوب شد .



یک مازندرانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم شد
شمال نیوز: «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» استانداری قم منصوب شد . (ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند. امام جمعه: استانداری مازندران برای حل مشکل کارخانه زباله سوز نوشهر ورود کند / زباله های انباشت شده محوطه این کارخانه اهالی و شهروندان را نگران تر کرده است
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند.(ادامه)
سرلشکر محسن رضایی ضمن ادای احترام به یادمان شهدای گمنام، ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید کرد بازدید محسن رضایی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران
سرلشکر محسن رضایی ضمن ادای احترام به یادمان شهدای گمنام، ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید کرد(ادامه)
کسب رتبه برتر(شایسته تقدیر ویژه) شرکت گاز استان مازندران در ارزیابی ستاد اقامه نماز + تصاویر
شمال نیوز : با حضور محمد حسین رضایی مشاور رییس جمهور در امر نماز ، نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران کسب رتبه برتر(شایسته تقدیر ویژه) در ارزیابی ستاد اقامه نماز به شرکت گاز استان مازندران رسید .(ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
محمد شریفی با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد.

سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد
محمد شریفی با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد. (ادامه)
شمال نیوز : معارفه فرماندار جدید چالوس در حالی قرار است فردا برگزار شود که نامی از فرماندار جدید در دعوتنامه معارفه نیامده است ! فرماندار چالوس فردا معارفه می شود / نام فرماندار محرمانه است !
شمال نیوز : معارفه فرماندار جدید چالوس در حالی قرار است فردا برگزار شود که نامی از فرماندار جدید در دعوتنامه معارفه نیامده است !(ادامه)
شمال نیوز :  آیین بهره برداری از اولین دستگاه اسپکت سیتی در استان مازندران و اولین دستگاه سیتی آنژیوگرافی در بخش دولتی استان مازندران با حضور استاندار مازندران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ساری برگزار شد . بهره برداری از دو دستگاه مهم تصویربرداری پزشکی پیشرفته در مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا (س)
شمال نیوز : آیین بهره برداری از اولین دستگاه اسپکت سیتی در استان مازندران و اولین دستگاه سیتی آنژیوگرافی در بخش دولتی استان مازندران با حضور استاندار مازندران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ساری برگزار شد .(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است. انتقاد تند استاندار مازندران از مافیای دارو در مازندران
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.(ادامه)
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست خودروسازی در مازندران؛ وعده‌های فراموش‌شده ! / کلاه گشاد بر سر شهرداری و شورای شهر قائم شهر! / کارخانه دیزل‌سنگین آمل چه شد ؟!
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست(ادامه)
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پی شهادت جانباز سرافراز ۷۰ درصد زنده یاد شعبان صادقی، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎ پیام تسلیت استاندار مازندران در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد شعبان صادقی
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پی شهادت جانباز سرافراز ۷۰ درصد زنده یاد شعبان صادقی، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎(ادامه)
در آئینی با حضور مسئولان ملی و استانی، نمایشگاه بزرگ تخصصی ورزش مازندران، تولیدات و تجهیزات ورزشی گشایش یافت. گشایش نمایشگاه بزرگ ورزش استان
در آئینی با حضور مسئولان ملی و استانی، نمایشگاه بزرگ تخصصی ورزش مازندران، تولیدات و تجهیزات ورزشی گشایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار  آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است . همه در انتظار سازمان عمران سواحل ! / گام اول در مازندران اشتباه بود
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است .(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)

سید محمود حسینی پور با صدور حکمی، رییس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.



رییس جدید ستاد انتخابات مازندران منصوب شد
سید محمود حسینی پور با صدور حکمی، رییس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است .

خانه تکانی در حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است . (ادامه)
شمال نیوز: مظاهر معافی،  پس ۱۸ ماه سرپرستی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن از سمت خود برکنار و....

فرماندار ویژه تنکابن برکنار شد/سرپرست جدید منصوب شد
شمال نیوز: مظاهر معافی، پس ۱۸ ماه سرپرستی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن از سمت خود برکنار و.... (ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.358 seconds.