.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل‌ الیمالات بخش چمستان بازداشت شد. مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور بازداشت شد
مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل‌ الیمالات بخش چمستان بازداشت شد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
راهپیمایی روز قدس، امسال در ۶۲ نقطه مازندران برگزار می‌شود. برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه استان
راهپیمایی روز قدس، امسال در ۶۲ نقطه مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد. تاخیرهای وحشتناک هواپیمایی وارش وبازی با کلمات / تاخیر یا تغییر توسط مدیران ایرلاین وارش
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است . ابراز نگرانی پلیس از روند درمان بیماران تصادفی در استان تا سکوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است .(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد.

کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع مازندران نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد. (ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد. امام جمعه بابل : فقدان مدیریت صحیح از دلایل عقب ماندگی مازندران است
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد.(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد. آمادگی گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد.(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » ....

 نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است / امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » .... (ادامه)
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم! غلامرضا انصاری : من در انتخابات شرکت نمی کنم!
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم!(ادامه)
 شمال نیوز: در حکمی از سوی استاندار مازندران ، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب شد.

مدیرکل جدید حوزه استاندار مازندران منصوب شد
شمال نیوز: در حکمی از سوی استاندار مازندران ، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب شد. (ادامه)
استاندار مازندران گفت: با دستور رئیس جمهور یک فروند بالگرد جدید برای ارائه خدمات اورژانسی و جابجایی بیماران بدحال در مازندران فعال شد. دستور ویژه رئیسی؛ بالگرد ۱۰ میلیون دلاری مازندران فعال شد
استاندار مازندران گفت: با دستور رئیس جمهور یک فروند بالگرد جدید برای ارائه خدمات اورژانسی و جابجایی بیماران بدحال در مازندران فعال شد.(ادامه)
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند .... گروه پیگیری نیاز نیست ؛ ساختار اداری مازندران درست شود !
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند ....(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم. تاکید آیت الله لائینی بر حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
استاندار مازندران گفت: همه مدیران شهرستانی باید با نظر فرمانداران منصوب شوند و مدیری که بدون هماهنگی فرماندار منصوب شود حکم آن باطل است. حکم انتصاب مدیران شهرستانی بدون هماهنگی با فرمانداران باطل است
استاندار مازندران گفت: همه مدیران شهرستانی باید با نظر فرمانداران منصوب شوند و مدیری که بدون هماهنگی فرماندار منصوب شود حکم آن باطل است.(ادامه)
شمال نیوز : بخشی از زمین‌هایی که جهاددانشگاهی در سکوت خبری از نحوه هزینه کرد منابع حاصل از مولد سازی اقدام به فروش آن کرده ، اراضی کشاورزی در چپکرود واقع در شهرستان جویبار است، زمین‌های 6، 17 و 80 هکتاری که تاکنون با تصدی‌گری جهاد دانشگاهی مازندران، به اقدامات کشاورزی و پژوهشی اختصاص داشت که نگرانی ها از احتمال  خروج منابع حاصله از استان و هزینه کرد در دیگر استان‌های وجود دارد .... آقای استاندار ! حواستان به فروش زمین های جهاد دانشگاهی باشد ! + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : بخشی از زمین‌هایی که جهاددانشگاهی در سکوت خبری از نحوه هزینه کرد منابع حاصل از مولد سازی اقدام به فروش آن کرده ، اراضی کشاورزی در چپکرود واقع در شهرستان جویبار است، زمین‌های 6، 17 و 80 هکتاری که تاکنون با تصدی‌گری جهاد دانشگاهی مازندران، به اقدامات کشاورزی و پژوهشی اختصاص داشت که نگرانی ها از احتمال خروج منابع حاصله از استان و هزینه کرد در دیگر استان‌های وجود دارد ....(ادامه)
با حکم سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی منصوب و طی آئینی با حضور .... سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی منصوب شد
با حکم سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی منصوب و طی آئینی با حضور ....(ادامه)
شهرستان میاندورود به خاطر همسایگی با مرکز استان و مزیت‌های اقتصادی فراوانی که دارد تا امروز باید به شهرستانی برخوردار تبدیل می‌شد اما کم‌توجهی مدیران ارشد سابق استانی و همچنین سوءعملکرد برخی مدیران شهرستانی در ادوار گذشته موجب شد حرکت رو به توسعه در این شهرستان به تعبیر استاندار مانند برخی طرح‌ها «لاک‌پشتی» باشد . «میاندورود» ؛ شهرستان نیمه تمام !
شهرستان میاندورود به خاطر همسایگی با مرکز استان و مزیت‌های اقتصادی فراوانی که دارد تا امروز باید به شهرستانی برخوردار تبدیل می‌شد اما کم‌توجهی مدیران ارشد سابق استانی و همچنین سوءعملکرد برخی مدیران شهرستانی در ادوار گذشته موجب شد حرکت رو به توسعه در این شهرستان به تعبیر استاندار مانند برخی طرح‌ها «لاک‌پشتی» باشد .(ادامه)
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، آخرین شرایط سد فینسک را در تماس تلفنی با وزیر کشور بررسی کرد. پیگیری سد فینسک در گفت‌وگوی نماینده سمنان و وزیر کشور
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، آخرین شرایط سد فینسک را در تماس تلفنی با وزیر کشور بررسی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فریدونکنار منصوب و با حضور مسِئولان معرفی شد. سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فریدونکنار معارفه شد
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فریدونکنار منصوب و با حضور مسِئولان معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند. «فینسک» و خوش‌ خیالی یک استاندار !
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند ضرورت تثبیت مجریان انتخابات در مازندران
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند (ادامه)
شمال نیوز : سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: با دستگیری تعدادی از اعضای شورا شهر نوشهر این شورا منحل شد. شورای شهر نوشهر رسما منحل شد + جزئیات
شمال نیوز : سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: با دستگیری تعدادی از اعضای شورا شهر نوشهر این شورا منحل شد.(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.933 seconds.