.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تشکیل ۱۸۲ پرونده قاچاق کالا در مازندران
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل ۱۸۲ پرونده قاچاق کالا در استان خبر داد.(ادامه)
۲۵ درصد مازندرانی ها دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران میزان واکسیناسیون دوز سوم جمعیت بالای ۱۸ سال را در استان ۲۵ درصد ذکر کرد.(ادامه)
شناسایی برنج فروشان متخلف در مازندران
رئیس سازمان صمت مازندران از تشکیل پرونده ۹ میلیارد ریالی برای برنج فروشان متخلف خبر داد.(ادامه)
سمیه قاسمی طوسی، بازدید از دوره آموزش مربی «مهارت‌های سبک زندگی قرآنی» در بابل، گفت: جوانان به اقتضای سن خود، فطرت پاک و روحیه کمال‌جویی که دارند مستعدّ الگوپذیری هستند و ترویج سبک زندگی قرآنی، یک ضرورت است و مساجد نیز یکی از بهترین پایگاه‌ها برای این امر مهم است. ‎ مدیرکل بانوان استانداری: ترویج سبک زندگی قرآنی، یک ضرورت امروز جامعه
سمیه قاسمی طوسی، بازدید از دوره آموزش مربی «مهارت‌های سبک زندگی قرآنی» در بابل، گفت: جوانان به اقتضای سن خود، فطرت پاک و روحیه کمال‌جویی که دارند مستعدّ الگوپذیری هستند و ترویج سبک زندگی قرآنی، یک ضرورت است و مساجد نیز یکی از بهترین پایگاه‌ها برای این امر مهم است. ‎(ادامه)
مخالفت تراکتور با درخواست پرسپولیس
با وجود تمایل باشگاه پرسپولیس به جذب پیمان بابایی، مدیران باشگاه تراکتور با جدایی مهاجم خود مخالف هستند.(ادامه)
آیین تشییع ۲ آلاله گمنام دفاع مقدس در بهشهر برگزار شد
پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم شهید پرور شرق مازندران در بندر امیرآباد بهشهر تشییع و بدرقه شدند.(ادامه)
پراید ارزان شد +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
۵ مصدوم در انحراف خودروی پراید
انحراف خودروی پراید در بابل ۵ مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
برف و باران همچنان مهمان جاده‌ها
جاده‌های کوهستانی مازندران هم اکنون با بارش برف و باران همراه است.(ادامه)
شمال نیوز :  استاندار مازندران با اشاره به آغاز تغییرات در سطح فرمانداری ها گفت:فرمانداران ۳ شهرستان مازندران در هفته جاری معرفی می شوند. فرمانداران جدید سه شهر مازندران معرفی می شوند/ ساری، بهشهر و چالوس
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به آغاز تغییرات در سطح فرمانداری ها گفت:فرمانداران ۳ شهرستان مازندران در هفته جاری معرفی می شوند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه‌شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از ورود هیئت حمایت از صنایع و اعضای شورای تامین قائم‌شهر از کارخانه نساجی مازندران خبر داد. مرادیان : نمی‌گذاریم پول بیت المال دست عده‌ای رانت‌خوار بیفتد / یک وجب از مالکیت نساجی هم از این شهر خارج نمی شود
شمال نیوز: نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه‌شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از ورود هیئت حمایت از صنایع و اعضای شورای تامین قائم‌شهر از کارخانه نساجی مازندران خبر داد.(ادامه)
شهرک هایگاشن تنها اردوگاه ارامنه کاتولیک ایران است که در شهر رویان قرار دارد.سنگ بنای این اردوگاه حدود نیم قرن پیش توسط خلیفه نرسس توسونیان با هدف ایجاد مجتمعی آموزشی رفاهی برای دانش‌آموزان ارمنی نهاده شد و اکنون مجموعه‌ای اقامتی رفاهی ویژه ارامنه کاتولیک و از جاذبه‌های گردشگری است. شهرک هایگاشن؛تنها اردوگاه ارامنه کاتولیک ایران در شهر رویان(خبر)
شهرک هایگاشن تنها اردوگاه ارامنه کاتولیک ایران است که در شهر رویان قرار دارد.سنگ بنای این اردوگاه حدود نیم قرن پیش توسط خلیفه نرسس توسونیان با هدف ایجاد مجتمعی آموزشی رفاهی برای دانش‌آموزان ارمنی نهاده شد و اکنون مجموعه‌ای اقامتی رفاهی ویژه ارامنه کاتولیک و از جاذبه‌های گردشگری است.(ادامه)
بزرگترین و اصلی‌ترین خطر اُمیکرون
مطالعات نشان می دهد که امیکرون شدتِ علائم بسیار پایینی دارد اما پزشکان هنوز هم هشدارهایی را به ما می‌ دهند، زیرا ظاهراً بیمارستان ها دوباره در حال پر شدن است.(ادامه)
شمال نیوز: پرداخت وام بانکی به مردم و بنگاه‌های اقتصادی از این پس به شرط اعتبارسنجی متقاضیان صورت می‌گیرد. به‌گفته مدیر اداره اطلاعات بانک مرکزی، همه بانک‌ها مکلف شده‌اند قبل از پرداخت تسهیلات برای متقاضیان، استعلام اعتبارسنجی بگیرند. پرداخت قبض‌ها، شرط دریافت وام؟ / آخرین تغییرات در شرایط اعطای تسهیلات
شمال نیوز: پرداخت وام بانکی به مردم و بنگاه‌های اقتصادی از این پس به شرط اعتبارسنجی متقاضیان صورت می‌گیرد. به‌گفته مدیر اداره اطلاعات بانک مرکزی، همه بانک‌ها مکلف شده‌اند قبل از پرداخت تسهیلات برای متقاضیان، استعلام اعتبارسنجی بگیرند.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند جرایم سازمان یافته اقتصادی در استان خبر داد که با جعل اسناد و وعده تسهیلات کلان ۵۰ هزار میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کردند. انهدام باند جرایم سازمان یافته اقتصادی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند جرایم سازمان یافته اقتصادی در استان خبر داد که با جعل اسناد و وعده تسهیلات کلان ۵۰ هزار میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کردند.(ادامه)
فوت ۴۲۱ نفر در تصادفات رانندگی مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از فوت ۴۲۱ نفر ناشی از تصادفات رانندگی در استان خبر داد.(ادامه)
سرپرست فرمانداری شهرستان آمل معرفی شد
سیدعباس حسینی از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آمل منصوب و امروز شنبه طی آیینی معرفی شد. (ادامه)
اگرچه ایران تحت تحریم نفتی و بانکی آمریکاست، اما شرایط عرضه و تقاضا در بازار جهانی نفت خام به شکلی است که امروز کشورها برای تأمین انرژی مورد نیاز خود و همین طور مقابله با قیمت‌های بالای نفت حاضرند تحریم‌ها را نادیده بگیرند/ صادرات نفتی ....(خبر)
(ادامه)
افزایش انتقال وجه در سامانه‌های بانکی کشور
ناظر پولی بانک مرکزی در مازندران از افزایش حداقل و حداکثر انتقال وجه در سامانه‌های ساتنا و پایا خبر داد.(ادامه)
عکس / رنگ بندی کرونایی کشور
رنگبندی کرونایی شهرستان‌های کشور از ۲۵ دی ۱۴۰۰ منتشر شد و طبق آن هیچ شهری در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد. طبق نقشه رنگبندی کرونایی شهرستان‌های کشور از امروز (۲۵ دی ۱۴۰۰) منتشر شده، آبی همچنان رنگ بیشتر شهرستان‌های کشور است.(ادامه)
پیشگیری از ابتلا به کرونا با این ویتامین‌ها
مصرف ویتامین‌هایی مانند ویتامین E ،B و D در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است.(ادامه)
بازگشت دوباره برف و باران به مازندران
کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز همراه با بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس / پوشش خاص و دیده نشده احمدی‌نژاد در ترکیه
تصاویری از اهدای دکترای افتخاری دانشگاه بیکنت استانبول به محمود احمدی نژاد، رییس جمهور اسبق کشور منتشر شده است که در آن وی لباس خاصی بر تن کرده است.(ادامه)
حاجی پور : اتکا به درآمد نفتی در بودجه کاهش یافته است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: اتکای درآمدی کشور به نفت در بودجه ۱۴۰۱ به ۳۰ درصد کاهش یافته و این امیدبخش است. (ادامه)
تاثیر کم خوابی بر اعضای بدن
کمبود خواب در سیستم قلب ما تاثیر می‌گذارد و فشار خون را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. تحت نوسانات فشار خون، مغز ما خون و اکسیژن کافی را دریافت نمیکند که باعث بروز برخی مسایل میشود.(ادامه)
دریای توفانی با امواج ۴.۵ متری
دریای مازندران امروز در معرض موج‌های ۴.۵ متری قرار دارد.(ادامه)
استاندار : تصرف به منابع طبیعی نگران کننده است/ آمل ویترین گردشگری
استاندار مازندران، از تصرف وتهاجم به منابع طبیعی در بالادست شهرستان آمل که توسط برخی جریانات قرارگرفته ابرازتاسف کرد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است حاشیه‌نشینی معیشت مردم در جریان سهم‌خواهی انتصاباتی
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است(ادامه)
هیچ محوری در مازندران مسدود نیست
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از باز بودن تمامی محور‌های استان در پی بارش اخیر خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.