.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد. جوانگرایی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت نیروهای باسابقه باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد.(ادامه)
این شیوه مطالبه‌گری کاذب آن هم با طرح چنین ادعای غیرمعمول و غیراجرایی در شرایط کنونی بیشتر شبیه به مبارزه از زیر لحاف می‌ماند تا چیزی که قابلیت اجرا داشته باشد! چرایی های رد کارزار الحاق گردنه حیران به اردبیل(يادداشت)
این شیوه مطالبه‌گری کاذب آن هم با طرح چنین ادعای غیرمعمول و غیراجرایی در شرایط کنونی بیشتر شبیه به مبارزه از زیر لحاف می‌ماند تا چیزی که قابلیت اجرا داشته باشد!(ادامه)
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان منصوب شد
(ادامه)
بهادری جهرمی: امیدواریم شاهد صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال به جام جهانی باشیم
سخنگوی دولت از برگزاری جلسه خود با مسئولان ورزش کشور برای چگونگی برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق خبر داد.(ادامه)
ابلاغ آیین نامه احراز صلاحیت مدیران عامل و اعضای هیات مدیره
شرایط عمومی لازم برای انتخاب و انتصاب افراد در پست های مدیریتی مدیر عامل و عضو هیات مدیره/ هیات عامل و افرادی که به نمایندگی صاحب سهم دولت در شرکت‌ها و یا سایر اشخاص حقوقی مربوط به عنوان عضو هیات مدیره معرفی می شوند، ابلاغ شد.(ادامه)
علائم تیروئید پرکار چیست؟
بررسی‌ها نشان می‌دهد کاهش وزن و ریزش موی سر از جمله علائم تیروئید پرکار است. (ادامه)
یخبندان صبحگاهی در انتظار مازندران
کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران تا صبح امروز همراه با یخبندان پیش بینی می‌شود.(ادامه)
سایه خشکسالی یر سر مازندران ۱۴۰۱
با توجه به پیش بینی هواشناسی دامنه خشکسالی‌ها در مازندران به سال زراعی آینده هم کشیده می شود.(ادامه)
صعود غریبانه نساجی با عبور از گل‌گهر
تیم فوتبال نساجی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل گل‌گهر سیرجان پیروز شد و به جمع هشت تیم برتر مسابقات رسید. (ادامه)
کرونا در مازندران| افزایش بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان‌ها
شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۵۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۳۸ نفر رسید که از این تعداد ۶۸ نفر بدحال هستند. (ادامه)
استاندار : نیازمند همگرایی و همدلی هستیم/بهره گیری از جوانان در مدیریت
استاندار مازندران با بیان اینکه به شدت نیازمند همدلی و همگرایی هستیم، گفت: میز پیشکسوتان در مدیریت جوان و انقلابی مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
این مواد غذایی را هرگز با شیر نخورید
عادت های غلطی در میان مردم رایج است که شیر را با هر مواد غذایی مصرف می کنند، در صورتی که مصرف برخی مواد غذایی با شیر به هیچ وجه خوب نیست.(ادامه)
یک مازندرانی معاون سازمان تبلیغات کشور شد
حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی مازندران به عنوان معاون هماهنگی امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دریافت تسهیلات بانکی در کشور‌های پیشرفته، کاری بسیار آسان است و این کار بر اساس اعتبارسنجی انجام می‌شود. مهلت ۲ ماهه به بانک‌ها
دریافت تسهیلات بانکی در کشور‌های پیشرفته، کاری بسیار آسان است و این کار بر اساس اعتبارسنجی انجام می‌شود.(ادامه)
اسامی بازیکنان کرونایی استقلال مشخص شد
اسامی بازیکنان مبتلا به کرونای تیم استقلال تهران مشخص شده‌اند.(ادامه)
اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۰
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام همزمان مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه در روز شنبه دوم بهمن ۱۴۰۰ از شهرستان‌های معین خبر داد(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۶۵۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۸ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. فوت ۱۸ نفر در شبانه روز گذشته/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۱۱۳ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۶۵۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۸ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. (ادامه)
برف برخی راه های روستایی غرب مازندران را مسدود کرد
مدیرکل راهداری مازندران با اشاره به مسدود بودن برخی مسیرهای روستایی استان به دلیل بارش سنگین برف، ارتفاع برف را در ارتفاعات سیاه بیشه و کندوان حدود ۶۰ سانتی متر اعلام کرد.(ادامه)
نشستی گرم در روز‌های سرد زمستان
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در روزی برفی با دانش‌آموزان منطقه محروم بایجان دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در کشور ما آمار خودکشی در بین متاهل‌ها و مناطق روستایی بالا است. این‌ها نشان می‌دهد که ما به لحاظ اجتماعی باید یک فکر و کار اساسی برای این پدیده انجام دهیم. چرا سیر خودکشی و مصرف الکل در ایران صعودی شده؟ / خودکشی دو عامل اصلی دارد
شمال نیوز : در کشور ما آمار خودکشی در بین متاهل‌ها و مناطق روستایی بالا است. این‌ها نشان می‌دهد که ما به لحاظ اجتماعی باید یک فکر و کار اساسی برای این پدیده انجام دهیم.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۲۸ دی +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۱میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
صید فیل ماهی ۲۱۰ کیلویی توسط صیادان مازندران
مدیرکل شیلات مازندران از صید فیل ماهی ۲۱۰ کیلوگرمی توسط صیادان این استان خبر داد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۸ دی +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته به طور متوسط یک میلیون تومان کاهش یافته است.(ادامه)
آیا اُمیکرون شبیه سرماخوردگی است؟
گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که بسیاری از علائم عفونت ناشی از گونه اومیکرون ویروس کرونا، مشابه بیماری سرماخوردگی است.(ادامه)
تصویر تازه منتشر شده از حاج قاسم در مناطق سیل‌زده
تصویری از وضو گرفتن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حاشیه حضور در جمع مردم سیل‌زده‌ی استان خوزستان را می‌بینید.(ادامه)
صادرات ۴۲ میلیون دلاری کالا به روسیه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از صادرات ۴۲ میلیون دلاری کالا به روسیه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: نوزدهمین جلسه شورای شهر ساری به صورت عادی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار جلسات شورا واقع در بوستان ولایت برگزار شد. در نوزدهمین جلسه شورای ششم ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: نوزدهمین جلسه شورای شهر ساری به صورت عادی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار جلسات شورا واقع در بوستان ولایت برگزار شد.(ادامه)
آیت الله لائینی:اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است
نماینده ولی فقیه در مازندران اعتماد به ملت و درون و اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشکلات برشمرد و گفت: باید از این ظرفیت ها برای توسعه استفاده کنیم.(ادامه)
قیمت روز پراید +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.