.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چرا پوتین به استقبال رئیسی نرفت؟
معاون پیشین تشریفات ریاست جمهوری درباره برخی ابهامات پیرامون رعایت تشریفات در سفر رئیس جمهوری به روسیه توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
هرگز به جاده چالوس و طالقان نروید!
مدیرکل مدیریت بحران البرز با اشاره به آغاز فعالیت موج بارشی و سرد از عصر روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه در البرز، از شهروندان خواست طی روز‌های آتی در محور‌های کوهستانی استان تردد نداشته باشند.(ادامه)
تفاوت میزبانی پوتین از رییسی و اردوغان + عکس
سید ابراهیم رییسی عصر روز چهارشنبه با ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدراسیون روسیه در مسکو دیدار و گفتگو کرد. در ادامه تصویر میزبانی پوتین از رییس جمهور ایران و نخست وزیر ترکیه را مشاهده می کنید. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای جدید هیات منصفه  مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران امروز چهارشنبه با حضور رییس‌کل‌ دادگستری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان با برگزاری آیین تحلیف ، معرفی شدند. اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران معرفی شدند
شمال نیوز: اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران امروز چهارشنبه با حضور رییس‌کل‌ دادگستری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان با برگزاری آیین تحلیف ، معرفی شدند.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار جویبار پایتخت کشتی جهان با حکم استاندار مازندران منصوب شد. فرماندار جویبار منصوب شد/ معارفه عصر پنجشنبه
شمال نیوز: فرماندار جویبار پایتخت کشتی جهان با حکم استاندار مازندران منصوب شد.(ادامه)
عکس| نماز خواندن ابراهیم رئیسی در کاخ کرملین
در میان مذاکرات پوتین ورئیسی و با اذان مغرب، مذاکرات برای دقایقی متوقف شد و رئیس جمهور نماز خود را در همان محل مذاکرات اقامه کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سرمربی نساجی مازندران امیدوار است هر چه زودتر تکلیف ورزشگاه ساری مشخص شود. ساکت الهامی: تیم ما همچنان خانه به دوش است / مقابل گل گهر مستحق پیروزی بودیم
شمال نیوز: سرمربی نساجی مازندران امیدوار است هر چه زودتر تکلیف ورزشگاه ساری مشخص شود.(ادامه)
میوه‌های مفید برای سرماخوردگی
مرکبات به علت داشتن ویتامین C برای درمان سرماخوردگی بسیار مفیدند.(ادامه)
از احتمال سقوط بهمن تا ریزش برف سنگین پایان هفته‌ای در مازندران
رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال، گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف سنگین طی پایان هفته تاکید پلیس پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال است. (ادامه)
شمال ذنیوز : مدیرکل دیوان محاسبات مازندران گفت: تاسیسات و تجهیزات خریداری شده زباله سوز ساری دست دوم و جزو فناوری منسوخ شده کشورهای دیگر بوده است. تجهیزات زباله سوز ساری تاسیسات دست دوم و منسوخ شده خارجی است
شمال ذنیوز : مدیرکل دیوان محاسبات مازندران گفت: تاسیسات و تجهیزات خریداری شده زباله سوز ساری دست دوم و جزو فناوری منسوخ شده کشورهای دیگر بوده است.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۲۹ دی +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون تومان است.(ادامه)
قیمت دلاردر صرافی ملی امروز 29 دی چند؟
قیمت خرید و فروش دلار و یورو در صرافی ملی امروز 29 دی 1400 (ادامه)
شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با جدیت موضوع ساحل خواری را دنبال و با خاطیان برخورد خواهد کرد. حاجی پور : مجلس با ساحل خواران برخورد می‌کند
شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با جدیت موضوع ساحل خواری را دنبال و با خاطیان برخورد خواهد کرد.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در نوروز ۱۴۰۱
معاون راهداری کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های منتهی به شمال خبر داد.(ادامه)
ورود محموله اهدایی واکسن آسترازنکا به ایران از اسپانیا
سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محموله اهدایی واکسن آسترازنکا از کشور اسپانیا به میزان ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار دوز صبح امروز (چهارشنبه) وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و در گمرک فرودگاه تحویل وزارت بهداشت گردید.(ادامه)
پژو پرشیا ۴۰۰میلیون تومان شد +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع خودرو پژو پرشیا در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نوز : فرزند پیشکسوت نجات غریق تنکابن در خصوص وعده و وعیدهای وزیر ورزش و جوانان، گفت: آقای سجادی قول نصب تندیس و نامگذاری کوچه به نام پدرم را داد اما هیچ اقدامی صورت نگرفت. وعده هایی که هنوز محقق نشد/ به‌رغم پیگیری‌ها هنوز معوق پدرمان پرداخت نشده است
شمال نوز : فرزند پیشکسوت نجات غریق تنکابن در خصوص وعده و وعیدهای وزیر ورزش و جوانان، گفت: آقای سجادی قول نصب تندیس و نامگذاری کوچه به نام پدرم را داد اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.(ادامه)
اتصال ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی مازندران به شبکه گاز
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اتصال ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی استان به شبکه گاز خبر داد.(ادامه)
میدل ایست آی در گزارش خود به صراحت تاکید دارد که ایران و روسیه به عنوان دو بازیگر موثر در جبهه مخالف با غرب، در وضعیت حساسی قرار دارند و دیدار روسای جمهورِ دو کشور تا حد زیادی می تواند زمینه را برای تامین منافع هر دو کشور در عرصه بین المللی بواسطه ....(خبر)
(ادامه)
ارتقای تکنولوژی ۲۹ سایت رایتل در ساری
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ارتقای تکنولوژی ۲۹ سایت رایتل در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
باز بودن همه راه‌های ارتباطی مازندران
همه راه‌های ارتباطی مازندران باز و هیچ گونه مداخله ترافیکی و جوی در این محور‌ها وجود ندارد(ادامه)
اینفوگرافیک/ ۸نکته در خصوص نگهداری خودرو در زمستان
فصل سرما، شرایط نگهداری و رانندگی خودرو را متفاوت‌تر از هر زمانی می‌کند. بسیاری از مالکان خودروها همواره به دنبال یافتن راهی جهت نگهداری اصولی از خودروهایشان برای کاهش استهلاک هستند. (ادامه)
برق امسال جان ۳۶ مازندرانی را گرفت
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه امسال ۳۶ نفر براثر برق گرفتگی در استان جان خود را از دست دادند، گفت: این میزان کاهش پنج درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.(ادامه)
قیمت پراید در بازار +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
پروتکل اسکوچیچ برای جلوگیری از ضربه اُمیکرون
دراگان اسکوچیچ نسبت به شیوع سویه اُمیکرون در ایران و ابتلای برخی از بازیکنان داخلی و لژیونرها به این ویروس ابراز نگرانی کرده و پروتکل‌هایی را برای اردوی آینده تیم ملی در نظر گرفته است.(ادامه)
عکس/ قطعه‌ای از بهشت در مازندران
تصویری از آبشار سرسبز آلاشور شهرستان نوشهر استان مازندران را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
توئیت شمخانی در آستانه سفر رئیسی به روسیه
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در آستانه سفر رئیس جمهور به روسیه در توئیتی این سفر را زمینه ساز شکل‌گیری تجربیات موفق جدیدی عنوان کرد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان ترکیه، ساختن یک جامعه بهتر را مستلزم مشارکت همگانی دانست و به سوالی درباره کاندیداتوری انتخابات آینده ریاست جمهوری پاسخ داد. واکنش احمدی نژاد به احتمال کاندیداتوری در انتخابات آینده
محمود احمدی نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان ترکیه، ساختن یک جامعه بهتر را مستلزم مشارکت همگانی دانست و به سوالی درباره کاندیداتوری انتخابات آینده ریاست جمهوری پاسخ داد.(ادامه)
شمال نیوز : هنگامی که علی رغم هشت سال نامهربانی با او بدون هیچ گلایه ای فقط از افق های پیش روی فرهنگ استان و ضرورت استقرار نگاه انقلابی و جهادی در این عرصه سخن گفت همه فهمیدند که .... بوسه پر سر و صدا در معارفه یک مدیر شمالی
شمال نیوز : هنگامی که علی رغم هشت سال نامهربانی با او بدون هیچ گلایه ای فقط از افق های پیش روی فرهنگ استان و ضرورت استقرار نگاه انقلابی و جهادی در این عرصه سخن گفت همه فهمیدند که ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.