.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس های این کودک مازندرانی شما را تکان می‌دهد + تصاویر
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران – پنج شنبه ۲۳ دی
(ادامه)
ستاد کرونا: امکیرون چراغ خاموش می‌آید
(ادامه)
چه سالی در ایران ۸ متر برف بارید؟
(ادامه)
مدیریت فضای مجازی و چند سؤال واقعی!(يادداشت)
(ادامه)
آخرین وضعیت موارد مثبت شناسایی شده اُمیکرون در کشور
(ادامه)
تکذیب ادعای دستور رئیسی برای صدور حکم علی عسگری
(ادامه)
شمال نیوز: در روزهای اخیر آن دسته از افرادی که با ارائه لیست‌های متفاوت در اقصی نقاط استان سعی بر چیدن مهره‌های خود در مناصب مدیریتی از جمله فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند با در بسته مواجه شده اند. لابی گران سیاسی، لیست‌های سهم خواهانه خود را پس بگیرند/ دلالی در انتصابات، نماد بارز فساد است
شمال نیوز: در روزهای اخیر آن دسته از افرادی که با ارائه لیست‌های متفاوت در اقصی نقاط استان سعی بر چیدن مهره‌های خود در مناصب مدیریتی از جمله فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند با در بسته مواجه شده اند.(ادامه)
نظام پرداخت حقوق باید اصلاح شود/ به هیچ وجه قیمت کالاها نباید افزایش پیدا کند/ جریان‌هایی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم هستند/ لازم است کارگروهی تشکیل شود تا در یک بازه زمانی کوتاه قانون جدید، واحد و عادلانه‌ای....(خبر)
(ادامه)
درویش مدیرعامل پرسپولیس شد
با استعفای شب گذشته مجید صدری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس بالاخره طلسم تصمیم گیری وزارت ورزش در مورد مدیریت این باشگاه شکسته شد و امروز با برگزاری جسله بین اعضای هیات مدیره و مسئولان این وزارتخانه و همچنین حضور وزاری اقتصاد و دادگستری مدیرعامل جدید مشخص شد. رضا درویش که سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را دارد به عنوان مدیرعامل سرخپوشان انتخاب شد.(ادامه)
خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه ای حسن شریفی را به سمت مدیرعامل و داریوش محمدی و سید محمدناصر مبرقعی را به سمت اعضای هیئت مدیره این شرکت منصوب کرد. مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران منصوب شد
خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه ای حسن شریفی را به سمت مدیرعامل و داریوش محمدی و سید محمدناصر مبرقعی را به سمت اعضای هیئت مدیره این شرکت منصوب کرد.(ادامه)
نجات‌نیا، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی طی حکمی مهدی نورایی را به عنوان سرپرست اداره کل حقوقی وزارت راه منصوب کرد. انتصاب سرپرست اداره‌کل حقوقی وزارت راه‌ و شهرسازی
نجات‌نیا، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی طی حکمی مهدی نورایی را به عنوان سرپرست اداره کل حقوقی وزارت راه منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اگر امسال بحث حذف ارز ترجیحی اجرایی شود، باز هم بحث دارو و گندم جزو حلقه آخر قرار دارد. البته زمان اجرای این طرح به مصوبه مجلس ارتباط دارد.

یارانه نان کارتی می شود / حذف ارز یارانه‌ای دارو و گندم در مرحله دوم قرار دارد
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اگر امسال بحث حذف ارز ترجیحی اجرایی شود، باز هم بحث دارو و گندم جزو حلقه آخر قرار دارد. البته زمان اجرای این طرح به مصوبه مجلس ارتباط دارد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران –چهارشنبه ۲۲ دی
(ادامه)
نتیجه ارز ترجیحی به سفره مردم نیامد/ حذف ارز ترجیحی غیر از گندم و دارو تکلیف قانونی دولت است/ تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند/ نحوه افزایش حقوق‌ها در سال بعد ....(خبر)
(ادامه)
مدیرکل دادگستری چهارمحال و بختیاری از دستگیری فرد هتاک به تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد خبر داد. بازداشت عامل آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد + جزییات
مدیرکل دادگستری چهارمحال و بختیاری از دستگیری فرد هتاک به تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد خبر داد.(ادامه)
خبر فوری نوشت: سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه حسن روحانی در اظهاراتی عجیب از احتمال اعدام رئیس‌جمهور سابق ایران خبر داد. ادعای سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه روحانی درباره احتمال اعدام او
خبر فوری نوشت: سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه حسن روحانی در اظهاراتی عجیب از احتمال اعدام رئیس‌جمهور سابق ایران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:

طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران" مشاور و دبیر هیات اندیشه ورز استـانداری مازندران " منصـوب شد. ‎

مشاور و دبیر هیات اندیشه ورز استـانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران" مشاور و دبیر هیات اندیشه ورز استـانداری مازندران " منصـوب شد. ‎ (ادامه)
رفع خطر ۱۸ درصد نقاط پر تصادف مازندران
۱۰۷ نقطه حادثه خیز و پرتصادف در مازندران شناسایی و ۲۰ مورد از ابتدای امسال تاکنون رفع خطر شده است.(ادامه)
۵ درصد سواحل دریای خزر در اختیار بخش خصوصی
۲۳ کیلومتر از نوار ساحلی دریای خزر در مازندران معادل پنج درصد همچنان در اختیار بخش خصوصی است.(ادامه)
خاموشی ماینر‌های یک واحدمسکونی در ساری
جانشین انتظامی مازندران از کشف ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک واحدمسکونی در ساری خبر داد(ادامه)
ترانزیت کالا ازبنادر شمالی ایران به ترکیه برای اولین بار رقم خورد
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: نخستین محموله کود شیمیایی از یکی از کشورهای حوزه CIS به بندر امیرآباد جهت ترانزیت به کشور ترکیه وارد شد.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یکهزار و ۹۶۱ بیمار کووید - ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۲۵ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. فوت ۲۵ نفر در شبانه روز گذشته/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۹۴۰ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یکهزار و ۹۶۱ بیمار کووید - ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۲۵ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. (ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۲۱ دی +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان است.(ادامه)
خواص شگفت انگیز گوجه فرنگی
گوجه فرنگی از دیدگاه تغذیه ای اهمیت فراوانی دارد زیرا منبع غذایی اصلی آنتی اکسیدان لیکوپن به شمار می رود.(ادامه)
مازندران پیشتاز واکسیناسیون دانش آموزی + تصویر
دانش آموزان مازندرانی پیشتاز بیشترین تزریق واکسن کرونا در کشور شده اند.(ادامه)
رایکا به دنبال جبران مافات در شهربابک
رایکا بابل در ایستگاه چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، مهمان مس شهربابک خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : پدر آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج گفت: آرین همه تلاشش برای افتخارآفرینی برای ایران اسلامی و سربلندی ایران است و رفتن او به ترکیه تنها برای مدت کوتاه و برای تحصیل است و خیلی زود برمی‌گردد. پدر آرین : رفتن پسرم به ترکیه صرفا جنبه تحصیلی دارد/تلاش آرین افتخارآفرینی برای کشور است
شمال نیوز : پدر آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج گفت: آرین همه تلاشش برای افتخارآفرینی برای ایران اسلامی و سربلندی ایران است و رفتن او به ترکیه تنها برای مدت کوتاه و برای تحصیل است و خیلی زود برمی‌گردد.(ادامه)
تغییر زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس
برنامه ۷ مسابقه از هفته های پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تغییر کرد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۱ دی +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با کاهش اندک همراه بوده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.