.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کارشناس مسائل روسیه :درباره خزر جدی نبوده ایم
(ادامه)
اکثریت "عدم احراز ی ها" تائيد مي‌شوند
(ادامه)
انتظارات مردم غرب مازندران از نمايندگان مجلس هشتم
(ادامه)
180 نامزد انتخاباتی جبهه اتحاد ملي
(ادامه)
از 203 داوطلب نمايندگي مجلس شوراي اسلامي صلاحيت 60 نفر از آنان مورد تائيد قرار گرفته است كه بايد براي كسب 12 كرسي نمايندگي هشتمين دوره مجلس از مازندران به رقابت بپردازند.از مجموع 43 نفر رد صلاحيت شده گان استان نام يكي ... آخرين خبرها از تائيد و رد صلاحيتها در مازندران
از 203 داوطلب نمايندگي مجلس شوراي اسلامي صلاحيت 60 نفر از آنان مورد تائيد قرار گرفته است كه بايد براي كسب 12 كرسي نمايندگي هشتمين دوره مجلس از مازندران به رقابت بپردازند.از مجموع 43 نفر رد صلاحيت شده گان استان نام يكي ...(ادامه)
ايرج نيازآذري به بركت استقلال ملي، رويايم برآورده شد(ديدگاه)
ايرج نيازآذري(ادامه)
به اعتقاد خبرنگاراني كه در جلسه حضور داشتند اگر آقاي فرماندار احساس مي كند كه حضور خبرنگاران مانع از پيشرفت كارها مي شود و در كارها خلل ايجاد مي كند چه ضرورتي دارد كه از آنان دعوت شود كه پس از 10 دقيقه آنها را از جلسه اخراج كنند. دعوت از خبرنگاران و اخراج خبرنگاران !
به اعتقاد خبرنگاراني كه در جلسه حضور داشتند اگر آقاي فرماندار احساس مي كند كه حضور خبرنگاران مانع از پيشرفت كارها مي شود و در كارها خلل ايجاد مي كند چه ضرورتي دارد كه از آنان دعوت شود كه پس از 10 دقيقه آنها را از جلسه اخراج كنند.(ادامه)
طبق اعلام هيات اجرايي حوزه انتخابيه شهرستان ساري ، هيات مركزي نظارت برانتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي نظر هيات اجرايي رامبني بر واجد شرايط بودن كانديداي ياد شده تاييد نمود.
شجاعي تاييديه گرفت
طبق اعلام هيات اجرايي حوزه انتخابيه شهرستان ساري ، هيات مركزي نظارت برانتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي نظر هيات اجرايي رامبني بر واجد شرايط بودن كانديداي ياد شده تاييد نمود. (ادامه)
پيروزي نساجي مازندران بر صنايع اراك
(ادامه)
قطع مجدد گاز در مازندران
(ادامه)
يخ‌زدگي مركبات به دليل موج سرماي اخير در شمال كشور به ميوه‌هاي ذخيره شده مازندران آسيبي نرسانده و از آنجايي كه از بيستم بهمن به بعد، ديگر پرتقال يخ زده نيز وجود نخواهد داشت، بنابراين مشكلي از اين ... ذخيره‌ ‌٣٠ هزار تن پرتقال براي شب عيد
يخ‌زدگي مركبات به دليل موج سرماي اخير در شمال كشور به ميوه‌هاي ذخيره شده مازندران آسيبي نرسانده و از آنجايي كه از بيستم بهمن به بعد، ديگر پرتقال يخ زده نيز وجود نخواهد داشت، بنابراين مشكلي از اين ...(ادامه)
ممنوعیت استفاده تبليغاتي از سالن هاي ورزشي
(ادامه)
این کاندیدای انتخابات مجلس در اقدامی غیر اخلاقی با نفوذ به یک سایت اینترنتی مطالب خلاف واقع علیه رقبایش منتشر کرد. کاندیدای فوق هم‌اکنون به علت بدهی مالی تحت تعقیب می‌باشد.
وقتي کاندیدای مجلس هكر ميشود !
این کاندیدای انتخابات مجلس در اقدامی غیر اخلاقی با نفوذ به یک سایت اینترنتی مطالب خلاف واقع علیه رقبایش منتشر کرد. کاندیدای فوق هم‌اکنون به علت بدهی مالی تحت تعقیب می‌باشد. (ادامه)
لیست اصولگرایان قطعی شد + اسامی کاندیداها
(ادامه)
تشكيل انجمن خیرین مسکن ساز در ساری
(ادامه)
از مجموع ‪ ۲۹۲‬نفر نامزد ثبت نامي درگيلان ‪ ۱۱‬نفر مدرك تحصيلي درخواست شده راارايه ندادند، ‪ ۱۴‬نفر به فرمانداري‌ها اعلام انصراف كردند و ‪ ۶۷‬نفر هم مشمول عدم احراز شدند
تمامي نمايندگان فعلي گيلان تائيد شدند
از مجموع ‪ ۲۹۲‬نفر نامزد ثبت نامي درگيلان ‪ ۱۱‬نفر مدرك تحصيلي درخواست شده راارايه ندادند، ‪ ۱۴‬نفر به فرمانداري‌ها اعلام انصراف كردند و ‪ ۶۷‬نفر هم مشمول عدم احراز شدند (ادامه)
ليست اصولگرايان در7حوزه مازندران نهايي شد
(ادامه)
كاظمي دينان نماينده پيشين آمل دارفاني را وداع گفت
(ادامه)
فردا آخرين مهلت ثبت نام انتخابات هيئت كشتي مازندران
(ادامه)
انتخاب نخبگان تضمین توسعه همه جانبه مازندران
(ادامه)
 انتخاب شهرستان هاى ويژه از پيشنهادهايى بود كه رئيس جمهورى براى افزايش اختيارات برخى شهرستان هاى مهم مطرح كرده بود. براساس اين طرح، فرمانداران شهرستان هاى ويژه، علاوه بر افزايش اختيارات و حيطه هاى تصميم گيرى، به عنوان معاون استاندار تلقى مى شوند.
آمل، شهرستان ويژه در مازندران
انتخاب شهرستان هاى ويژه از پيشنهادهايى بود كه رئيس جمهورى براى افزايش اختيارات برخى شهرستان هاى مهم مطرح كرده بود. براساس اين طرح، فرمانداران شهرستان هاى ويژه، علاوه بر افزايش اختيارات و حيطه هاى تصميم گيرى، به عنوان معاون استاندار تلقى مى شوند. (ادامه)
اعتراض به رد صلاحیت ایثارگران در گلستان
جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهیدان، کارگزاران نظام و مدیران سابق و فعلی اجرایی در گرگان و استان گلستان، با ارسال نامه ای سرگشاده به آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ...(ادامه)
پیش بینی وضع هوای مازندران در 24 ساعت آینده
(ادامه)
کریمی مله:فضاي رقابتي ميان نامزدها عادلانه نيست
(ادامه)
170میلیارد تومان کسرى بودجه در آموزش‌وپرورش مازندران‌
(ادامه)
اشتباه مداح و دردسر داوطلب نمايندگي مجلس
براي اينكه شركت كنندگان از حضور وي در اين جلسه مطلع شوند، نوشته‌اي به مداح اين مراسم دادند. مداح نيز به گمان اينكه اين شخص همان مداح معروف است از حضور اين مداح در مراسم ختم تشكر كرد و خود را شاگرد اين استاد دانست كه تمام آموخته‌هاي خود در زمینه مداحي را مدیون اوست! (ادامه)
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران تولید روسری در ترکیه برای انتخابات مجلس هشتم ایران!
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران(ادامه)
زلزله 3 شهر مازندران را لرزاند
(ادامه)
تصادف در جاده هراز 10 مجروح بر جاي گذاشت
(ادامه)
کشف 118 دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره ای در مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.