.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تحليلي بر روند مهاجرپذيري استان گلستان (يادداشت)
(ادامه)
لیست نمايندگان قائمشهر،سوادکوه و جویبار در ادوار گذشته مجلس
(ادامه)
سعید لو:گلستان در اولويت دور دوم سفرهاي استاني هيئت دولت
(ادامه)
هرگونه تغییر در تصمیم آقای لاریجانی در قرار گرفتن ایشان در سرلیست قطعی ائتلاف فراگیر اصولگرایان تغییری ایجاد نخواهد کرد و کاندیدای قطعی ما برای ریاست مجلس هشتم است ... دبیرائتلاف فراگیر اصولگرایان:لاریجانی رییس مجلس ماست
هرگونه تغییر در تصمیم آقای لاریجانی در قرار گرفتن ایشان در سرلیست قطعی ائتلاف فراگیر اصولگرایان تغییری ایجاد نخواهد کرد و کاندیدای قطعی ما برای ریاست مجلس هشتم است ...(ادامه)
شواهد زيادي وجود دارد كه در اين دوره، كم تجربگی برخی مسئولان اجرایی، ثبت نام رايانه‌ای بدون آمادگی كافی و اعمال سلايق تنگ‌نظرانه باعث شده كه حق و آبروی افراد بسياری در معرض خطر قرار گيرد. نامه احمد توکلی به شورای نگهبان
شواهد زيادي وجود دارد كه در اين دوره، كم تجربگی برخی مسئولان اجرایی، ثبت نام رايانه‌ای بدون آمادگی كافی و اعمال سلايق تنگ‌نظرانه باعث شده كه حق و آبروی افراد بسياری در معرض خطر قرار گيرد. (ادامه)
دستگیری جاعل گواهینامه در گرگان
(ادامه)
از سوي حزب اعتماد ملي پيشنهادي به برخي از اصولگرايان داده شده است كه چون اعضاي اين حزب ديگر كسي باقي مانده كه فهرست را آماده كنند جمعي از اين اصولگرايان در فهرست حزب اعتماد ملي قرار گيرند. احتمال ائتلاف اصلاح طلبان و اصولگرايان منتقد دولت
از سوي حزب اعتماد ملي پيشنهادي به برخي از اصولگرايان داده شده است كه چون اعضاي اين حزب ديگر كسي باقي مانده كه فهرست را آماده كنند جمعي از اين اصولگرايان در فهرست حزب اعتماد ملي قرار گيرند.(ادامه)
پگاه باعث برکناری سرمربی صنعت نفت شد
(ادامه)
افزايش ميزان طلاق در شهرهاي گيلان
(ادامه)
برگزاري اولين جشنواره وبلاگ نويسي در مازندران
(ادامه)
دستگيري قاچاقچي حرفه اي زن در قائمشهر
(ادامه)
شناسنامه برای مداحان مازندران
(ادامه)
راه اندازی سیستم "ثبت تخلف غیر مجاز" در جاده های کشور
(ادامه)
امکان صادرات خودرو به کشورهای حاشیه دریای خزر
(ادامه)
خسارت1300میلیارد تومانی به کشاورزی مازندران
(ادامه)
آغاز پيش فروش بليت هاي نوروزي اتوبوس در مازندران
(ادامه)
مرگ3عضو يك خانواده قائمشهری بر اثر گازگرفتگي
(ادامه)
این كارخانه خودروسازي با مشاركت شركت ايران خودرو و شركت قطعه‌سازان استان مازندران در شهرك صنعتي رجه بابل و در زميني به مساحت 50 هكتار  و پيش بيني مي‌شود، براي بيش از 10 هزار نفر ... كلنگ كارخانه خودرو سازي مازندران در بابل به زمين زده شد
این كارخانه خودروسازي با مشاركت شركت ايران خودرو و شركت قطعه‌سازان استان مازندران در شهرك صنعتي رجه بابل و در زميني به مساحت 50 هكتار و پيش بيني مي‌شود، براي بيش از 10 هزار نفر ...(ادامه)
علت ردصلاحیت نوه امام (ره)
در حالی که رد صلاحیت‌های اخیر از سوی هیات‌های اجرایی و نظارت با انتقاد گسترده دوستداران نظام مواجه شده است و چهره‌های شاخص اصولگرا نیز این روند را مورد انتقاد قرار داده‌اند، سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری كرد كه قبل از سوم اسفند ماه اخبار خوبی راجع به پرونده‌های داوطلبان، منتشر شود. عباسعلی كدخدایی در نشست هفتگی روز شنبه خود با خبرنگاران اعلام كرد كه عدم احراز صلاحیت «علی اشراقی» نوه امام (ره) که توسط هیات‌های نظارت رد شده بود، به دلیل ارایه نكردن مدرك تحصیلی بوده است. وی افزود: بخشی از كسانیكه مشمول عدم احراز صلاحیت شده‌اند به دلیل فقدان مدرك تحصیلی و عدم ارایه این مدرك بوده است. سخنگوی شورای نگهبان تصریح كرد: از این دسته از داوطلبان درخواست كرده‌ایم كه هر چه سریعتر مدرك تحصیلی خود را ارایه كنند. كدخدایی با بیان اینكه اكنون در مرحله مهلت ‪ ۲۰‬روزه برای رسیدگی به شكایات و اعتراضات در شورای نگهبان به سرمی بریم اظهار داشت: امیدواریم قبل از سوم اسفند ماه اخبار خوبی راجع به پرونده‌های داوطلبین به اطلاع مردم برسانیم. وی بار دیگر از آن دسته از داوطلبانی كه به دلیل عدم ارایه مدرك تحصیلی صلاحیت آنان احراز نشده است خواست هرچه سریعتر مدرك تحصیلی خود را ارایه كنند. خبرنگاری از سخنگوی شورای نگهبان پرسید شنیده شده است برخی سران نظام با مقام معظم رهبری در مورد رد صلاحیت‌ها دیدار داشته‌اند آیا این خبر صحت دارد و تاثیر این رایزنی‌ها چیست؟ كدخدایی پاسخ‌داد: ازاین دیدار كه می‌فرمایید اطلاعی ندارم اما رایزنی‌ها و گفت و گوهایی با اعضای شورای نگهبان وجود دارد. وی اظهار داشت: اگر این رایزنی‌ها همچنان كه قبلا نیز گفته‌ام برای دور زدن قانون باشد اثری ندارد اما اگر برای روشن شدن موضوعات و در جهت اجرای قانون باشد اشكالی ندارد. سخنگوی شورای نگهبان در عین حال گفت: ما آماده‌ایم هر نظری را كه بر اساس قانون باشد بپذیریم. سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سووال دیگری در خصوص رایزنی‌ها گفت: اگر مشكل قانونی وجود نداشته باشد می‌پذیریم و اگر هیاتهای نظارتی نیز اشتباهی مرتكب شده باشند آن را جبران می‌كنیم. خبرنگار دیگری سووال كرد با توجه به انتقاد آیت الله مكارم شیرازی و برخی دیگر از بزرگان در خصوص رد صلاحیت‌ها آیا این احتمال وجود دارد كه در بررسی صلاحیت‌ها تغییری ایجاد شود؟ سخنگوی شورای نگهبان پاسخ داد حضرت آیت الله مكارم شیرازی فرموده‌اند دقت بیشتری شود و همه اعضای شورای نگهبان نیز این مساله را می‌پذیرند و این كار را انجام خواهیم داد. كدخدایی تاكید كرد كه آیت الله مكارم شیرازی انتقادی نكرده است اما چنانچه حقی ضایع شده باشد حتما آن را جبران خواهیم كرد.(ادامه)
متن قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي (بخوانيد)
(ادامه)
پگاه گيلان از قعر جدول فرار کرد
(ادامه)
عسگري محمديان:از ثمربخش حمايت مي كنيم
(ادامه)
اختلاس در تبريز دستگيري در بندرانزلي
(ادامه)
تعرفه واردات برنج صفر مي شود
(ادامه)
سيد محمد حيدري 
کنکاشی در فرمایشات مقام معظم رهبري پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی –یکصد سوال روز (2) (يادداشت)
سيد محمد حيدري (ادامه)
سيد محمد حيدري کنکاشی در فرمایشات مقام معظم رهبري پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی –یکصد سوال روز (1)(يادداشت)
سيد محمد حيدري (ادامه)
کنار منقل مي نشينند و به دولت نهم انتقاد مي کنند
(ادامه)
هیچ کس نمی گوید کسی که نظام و رهبری و اصول قانون اساسی را قبول ندارد می تواند خود را کاندیدای نمایندگی مجلس کند ولی در تطبیق این معیارها با افراد باید قانون ملاک باشد. برخی افرادی که رد صلاحیت شده اند مقام معظم رهبری نیز نسبت به آنها شناخت کامل دارند و من مطمئن هستم که ایشان رد صلاحیت آنها را نمی پسندد. خود مقام معظم رهبری کرارا در تذکراتی که داده اند بر رعایت قانون و سعه ی صدر و جلوگیری از تضییع حقوق تاکید کرده اند.
بعضی رد صلاحیت ها اصلا قابل دفاع نیست
هیچ کس نمی گوید کسی که نظام و رهبری و اصول قانون اساسی را قبول ندارد می تواند خود را کاندیدای نمایندگی مجلس کند ولی در تطبیق این معیارها با افراد باید قانون ملاک باشد. برخی افرادی که رد صلاحیت شده اند مقام معظم رهبری نیز نسبت به آنها شناخت کامل دارند و من مطمئن هستم که ایشان رد صلاحیت آنها را نمی پسندد. خود مقام معظم رهبری کرارا در تذکراتی که داده اند بر رعایت قانون و سعه ی صدر و جلوگیری از تضییع حقوق تاکید کرده اند. (ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز وحدت اصولگرايان که نقطه استراتژيک اين جريان است بايد تقويت شود و در اين راه اقشار گوناگون جامعه به ويژه بسيجيان، وظيفه‌اي سنگين بر عهده دارند. بسيجيان و وظيفه سنگين مراقبت از جریان اصولگرا
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز وحدت اصولگرايان که نقطه استراتژيک اين جريان است بايد تقويت شود و در اين راه اقشار گوناگون جامعه به ويژه بسيجيان، وظيفه‌اي سنگين بر عهده دارند. (ادامه)
خبرهای انصراف نامزدهای جبهه متحد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.