.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شرکت پالایشگاه نفت مازندران پس از ثبت در سال 1380 به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد که امروز پس از 6 سال پرونده آن همچنان بر روی میز مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست ... کلید پالایشگاه مازندران در دست كارشناسان محیط زیست
شرکت پالایشگاه نفت مازندران پس از ثبت در سال 1380 به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد که امروز پس از 6 سال پرونده آن همچنان بر روی میز مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست ...(ادامه)
3دانگ منزل يك بابلسري، حايزه اجراي حكم سلمان رشدي
(ادامه)
نجات 300خودرو از بهمن در جاده چالوس
(ادامه)
تجمع جمعي از شهروندان قائمشهري در مقابل كارخانه اتكا
(ادامه)
كشف جسد نوزاد قطعه قطعه شده در گلستان
(ادامه)
در زمانی که به کلمه" واپسگراها" رسید از روی صندلی به پایین افتاد که بلافاصله دکتر ولایتی که در جلسه حاضر بود ، بر بالین وی حاضر شد و در همین زمان ... آخرین جملات آیت الله توسلی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت
در زمانی که به کلمه" واپسگراها" رسید از روی صندلی به پایین افتاد که بلافاصله دکتر ولایتی که در جلسه حاضر بود ، بر بالین وی حاضر شد و در همین زمان ...(ادامه)
تاكيد استاندارمازندران برتوسعه ‪ IT‬در مدارس
(ادامه)
مجمع عمومي انتخابات هيات كشتي مازندران براي تعيين رئيس جديد كه قرار بود، فردا برگزار شود با وجود آمادگي فدراسيون كشتي و هيات كشتي مازندران، بدليل اعلام نشدن به موقع تأييد صلاحيت كانديداها از طرف اداره كل تربيت بدني مازندران به تعويق افتاد. 
انتخابات هيات كشتي مازندران به تعويق افتاد
مجمع عمومي انتخابات هيات كشتي مازندران براي تعيين رئيس جديد كه قرار بود، فردا برگزار شود با وجود آمادگي فدراسيون كشتي و هيات كشتي مازندران، بدليل اعلام نشدن به موقع تأييد صلاحيت كانديداها از طرف اداره كل تربيت بدني مازندران به تعويق افتاد. (ادامه)
نشست جبهه متحد دانشجویان ایران در گرگان
(ادامه)
اسامی تایید صلاحیت‌شدگان خبرگان
(ادامه)
300 نفر ديگر تائيد صلاحيت شدند
(ادامه)
تکذیب صادرات گاز ترکمنستان به ایران
(ادامه)
پيام‌تسليت مشترك‌لاريجاني،رضايي‌ و قاليباف
(ادامه)
افزايش راندمان توليد برق در نيروگاه نكاء
(ادامه)
دستگيري سارقان بانك هاي مازندران
(ادامه)
پيروزي ابومسلم مقابل پگاه گيلان
(ادامه)
شکایت فرماندار علیه فرماندار
در پی تهدید فرماندار سابق از سوی فرماندار فعلي ،وي در نامه ای به استاندار خواستار تامین امنیت خود و خانواده اش شده است(ادامه)
کاندیداهای آبادگران جوان در پنج شهر گیلان
(ادامه)
سيد حسين طاهري به ياد شهيدمغنيه:اگر راست مي گوييد مرگ را آرزو كنيد ! (ديدگاه)
سيد حسين طاهري(ادامه)
وی با اشاره به سوء برداشت برخی از سخنان اخیر وی در همایش مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها پیرامون حمایت از جریان اصولگرایی تاکید کرد: آنچه بیان شده است هرگز به منظور حمایت سیاسی و جناحی نبوده است. از اصولگرایی بعنوان یک تفکر و اندیشه بنیادی نه یک جناح و حزب سیاسی حمایت می کنیم
وی با اشاره به سوء برداشت برخی از سخنان اخیر وی در همایش مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها پیرامون حمایت از جریان اصولگرایی تاکید کرد: آنچه بیان شده است هرگز به منظور حمایت سیاسی و جناحی نبوده است.(ادامه)
بر اساس قراردادي كه چهارشنبه هفته گذشته منعقد شده است، براي اولين بار در كشور فرودگاه رامسر به بخش خصوصي واگذار شد.عمليات اجرايي اين فردوگاه تا پايان سال جاري آغاز خواهد شد...

فرودگاه رامسر خصوصي شد
بر اساس قراردادي كه چهارشنبه هفته گذشته منعقد شده است، براي اولين بار در كشور فرودگاه رامسر به بخش خصوصي واگذار شد.عمليات اجرايي اين فردوگاه تا پايان سال جاري آغاز خواهد شد... (ادامه)
شكست نماينده مازندران برابر گيلان
(ادامه)
عليرغم ادعاهايي كه اين روزها از سوي برخي افراد و جريان هاي سياسي مبني بر رد صلاحيت نيروهاي وابسته به جبهه دوم خرداد و عدم امكان رقابت در حوزه هاي انتخاباتي ايراد مي شود ، بررسي هاي حاكي از حضور گسترده .... نامزدهاي جبهه دوم خرداد در استان‌هاي شمالی
عليرغم ادعاهايي كه اين روزها از سوي برخي افراد و جريان هاي سياسي مبني بر رد صلاحيت نيروهاي وابسته به جبهه دوم خرداد و عدم امكان رقابت در حوزه هاي انتخاباتي ايراد مي شود ، بررسي هاي حاكي از حضور گسترده ....(ادامه)
خطيب نماز جمعه ساري: حضور مردم در انتخابات تضمين كننده آينده نظام است
امام جمعه موقت ساري گفت: مردم با حضور در راهپيمايي 22 بهمن امسال چشم جهانيان را خيره كردند و تداوم اين حضور در 24 اسفندماه آينده سياسي نظام را تضمين مي كند. (ادامه)
کسانی که رد شده اند هم اصولگرا هستند و هم اصلاح طلب و شورای نگهبان باید با دقت هر چه تمام تر از تضییع حقوق افراد جلوگیری کند. مسئولین انتخابات از زیر باران به زیر ناودان نروند!
کسانی که رد شده اند هم اصولگرا هستند و هم اصلاح طلب و شورای نگهبان باید با دقت هر چه تمام تر از تضییع حقوق افراد جلوگیری کند.(ادامه)
رحیم مشایی: سهمیه بنزین نوروزی کافی نیست
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با بيان اينكه 100 ليتر بنزين پاسخگوي سفرهاي نوروزي مردم نيست، گفت: پيش‌بيني مي‌شود مردم نوروز امسال رغبت بيشتري به سفرهاي كم مسافت داشته باشند(ادامه)
اقبال عمومي به خدمت‌گيري از اصولگرايان بيش از اصلاح طلبان است
(ادامه)
استاندار مازندران از اطلاع رساني ضعيف رسانه‌هاي استان مازندران به ويژه رسانه ملي و تلويزيون در ايام دهه فجر انتقاد كرد. انتقاد استاندار مازندران از اطلاع رساني ضعيف رسانه ملي در دهه فجر
استاندار مازندران از اطلاع رساني ضعيف رسانه‌هاي استان مازندران به ويژه رسانه ملي و تلويزيون در ايام دهه فجر انتقاد كرد.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
احراز صلاحیت دکتر محمدپور عمران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.