.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شكست پگاه گيلان مقابل سپاهان اصفهان
(ادامه)
سهميه‌بندي آب در كلاردشت
(ادامه)
‪ ۵۰‬درصد از مجموع ‪ ۲۶‬نامزد هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه تنكابن و رامسر رد صلاحيت و بقيه تاييد شدند. رد صلاحيت 31‬نامزد در سه حوزه غرب مازندران
‪ ۵۰‬درصد از مجموع ‪ ۲۶‬نامزد هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه تنكابن و رامسر رد صلاحيت و بقيه تاييد شدند. (ادامه)
خاکسپاري پیکر آیت‌الله نوری در بلده نور
(ادامه)
آخرين اخبار از عدم احراز صلاحيت نمايندگان مجلس هفتم
(ادامه)
انصراف هشت داوطلب مازندراني مجلس
(ادامه)
دور دوم رایزنیهای انتخاباتی اعتدالگرایان شمال
(ادامه)
معاون استاندارتهران سخنانش را تکذیب کرد
درپی انتشارخبری به نقل ازسایتهاي پارسا نیوز و البرز باعنوان "مسوولین استان مازندران برای جرزلای دیوار خوبند" به نقل از معاون استاندار تهران ,براتلو این سخنان را موجب تعجب و تاسف خود و تکدر خاطر همکارانش در استان مازندران عنوان کرد.(ادامه)
سرپرستي موقت قادري در هيئت كشتي مازندران
(ادامه)
رئيس جمهور در دور اول سفرهاي استاني دولت ،وزير جهاد كشاورزي را موظف كرد كه هر ماه به استان مازندران سفر كند و با مشكلات بخش هاي مختلف كشاورزي اشنا و نسبت به رفع آن اقدام كند. اين در حاليست كه حدود 3 ماه از آخرين سفر وزير جهاد و كشاورزي به مازندران طي وعده رئيس جمهور ميگذرد. آقاي وزير ، به داد باغداران و بي داد مرغداران برس !
رئيس جمهور در دور اول سفرهاي استاني دولت ،وزير جهاد كشاورزي را موظف كرد كه هر ماه به استان مازندران سفر كند و با مشكلات بخش هاي مختلف كشاورزي اشنا و نسبت به رفع آن اقدام كند. اين در حاليست كه حدود 3 ماه از آخرين سفر وزير جهاد و كشاورزي به مازندران طي وعده رئيس جمهور ميگذرد.(ادامه)
پسران مازندراني از دختران پيشي گرفتند
(ادامه)
افزايش سگهاي ولگرد در بابل و نگراني مردم
(ادامه)
فردا:اعلام اسامي نامزدهاي رد صلاحيت شده در مازندران
(ادامه)
وقتي خبر سركشي سرزده رئيس جمهور به استان مازندران در خروجي خبرگزاريها قرار گرفت ، بارقه اميد در دل شهروندان مازندراني درخشيد اما اميدها وقتي رنگ باخت كه چشمان خسته مردم شهرهاي مختلف خصوصاً شهرهاي غربي استان حتي يك مسئول دست چندم دولت را در شهرهاي ... بحران بر ف و فرماندار تنها !!!
وقتي خبر سركشي سرزده رئيس جمهور به استان مازندران در خروجي خبرگزاريها قرار گرفت ، بارقه اميد در دل شهروندان مازندراني درخشيد اما اميدها وقتي رنگ باخت كه چشمان خسته مردم شهرهاي مختلف خصوصاً شهرهاي غربي استان حتي يك مسئول دست چندم دولت را در شهرهاي ...(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.491 seconds.