.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کریمی عکس دایی را حذف کرد+عکس
(ادامه)
علی دایی درحال بازی والیبال ساحلی /عکس
(ادامه)
احمدی‌مقدم: مخالف فیلتر شبکه‌های اجتماعی هستم
فرمانده نیروی انتظامی ایجاد بستر برای فعالیت شبکه های اجتماعی و مجازی را کافی ندانست و گفت: در کنار آن باید امنیت این شبکه ها نیز تامین و رعایت شود، این مسئله ای است که همه دنیا به آن تاکید دارند.(ادامه)
نامی که احمدی‌نژاد برای خود می‌پسندد
محمود احمدی نژاد در دیدار با نیروهای نزدیک به خود از استراتژی‌های تازه‌اش برای انتخابات مجلس دهم رونمایی کرد.(ادامه)
پرویز شعبانی اراده و ايمانی كه يك جهان مسلح را به زانو در آورد(ديدگاه)
پرویز شعبانی(ادامه)
پانزدهمین یادواره 222 شهید میاندورود برگزار می‌شود
(ادامه)
تصاویر / نبرد زنان پیشمرگه با داعش
شاید باور کردنی نباشد، اما مبارزان زن پیشمرگه کرد این روزها دوشادوش مردان در شمال سوریه و عراق، مشغول جنگ با تروریست های داعش هستند. با جدی شدن تهدید داعش در منطقه، دیگر مقابله با تروریست ها زن و مرد نمی شناسد.(ادامه)
برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال آينده جناح‌های سياسی را وادار به تکاپو کرده است. در این بین اصولگرایان که بعد از شکست در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری مدت ها در سکوت و بی خبری کار خود را دنبال می کردند، با کسب صف آرایی رقبای سنتی برای انتخابات مجلس/ بالاخره اصولگرایان هم دست به کار شدند
برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال آينده جناح‌های سياسی را وادار به تکاپو کرده است. در این بین اصولگرایان که بعد از شکست در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری مدت ها در سکوت و بی خبری کار خود را دنبال می کردند، با کسب(ادامه)
۹ دلیل برای خوردن زیتون
برای اینکه وزنتان کاهش یابد، سکته نکنید، سرطان نگیرید، دچار آسم نشوید و برای ده‌ها فایده دیگر؛ حتماً زیتون مصرف کنید.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
فلاح با اشاره به اينكه 25درصد جمعيت مازندران را دانش آموزان و دانشجويان تشكيل مي دهند، گفت: فرهنگ به عنوان زیربنای تمامی فعالیت های جامعه است که آموزش و پرورش توانمند می تواند به فرهنگ عمومی جامعه محتوی و غنا ببخشد... استاندار : مازندران از قافله توسعه عقب مانده است!
فلاح با اشاره به اينكه 25درصد جمعيت مازندران را دانش آموزان و دانشجويان تشكيل مي دهند، گفت: فرهنگ به عنوان زیربنای تمامی فعالیت های جامعه است که آموزش و پرورش توانمند می تواند به فرهنگ عمومی جامعه محتوی و غنا ببخشد...(ادامه)
دیدار روحانی و رئیس جمهور فرانسه+تصاویر
رئیس جمهور فرانسه با همتای ایرانی خود در نیویورک دیدار کرد.(ادامه)
شمال نیوز: رویانیان در گفت‌وگو یی از پشت پرده اتفاقات پرسپولیس، آشنایی با بابک زنجانی و بدهی ۵۰ میلیارد تومانی حرف زده‌است. رویانیان‌ این‌ روزها‌ چه‌ می‌کند؟/ ماجرای آشنایی با بابک زنجانی
شمال نیوز: رویانیان در گفت‌وگو یی از پشت پرده اتفاقات پرسپولیس، آشنایی با بابک زنجانی و بدهی ۵۰ میلیارد تومانی حرف زده‌است.(ادامه)
معاون فرهنگی جدید اداره کل ارشاد معرفی شد
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شنبه برگزار شد. (ادامه)
عکس های خانوادگی یک مقام اجرایی در آلبوم جاسوس‌ها!
(ادامه)
تصاویری از رهبر انقلاب در بازگشایی مدارس در اول مهر
تصاویری که پیش روی دارید، یاد آور خاطره به صدا درآمدن زنگ دو دبستان دخترانه و پسرانه توسط حضرت آیت الله خامنه ای در جنوب تهران است که در اول مهرماه ۱۳۶۵ انجام گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز: اکثر این نفرات در زمان دریافت این کارت ها عضو تیم های جنوبی بودند اما پیگیری ها نشان می دهد که کارت معافیت بسیاری از بازیکنان مازندرانی نیز با ابهام مواجه است. بحران کارت معافیت به بازیکنان مازندرانی هم رسید
شمال نیوز: اکثر این نفرات در زمان دریافت این کارت ها عضو تیم های جنوبی بودند اما پیگیری ها نشان می دهد که کارت معافیت بسیاری از بازیکنان مازندرانی نیز با ابهام مواجه است.(ادامه)
بزرگ‌ترین تلویویزیونی شهری مازندران رونمایی شد
بزرگ‌ترین تلویویزیونی شهری مازندران که با تلاش سازمان بسیج با هزینه 400 میلیون تومانی در میدان هزار سنگر آمل رونمایی شده و به بهره‌برداری رسید. (ادامه)
قیمت «آیفون 6» در پاساژ علاالدین
آیفون 6 که مدت‌هاست مشتریان منتظر ورود آن به مرزهای ایران بودند بالاخره وارد ایران شده و اکنون در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی در بازار عرضه شده است؛ البته این آیفونها ساخت کشور چین بوده و از طریق کشور دبی وارد بازار ایران شده است.(ادامه)
جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور منصوب شد
(ادامه)
خبر خوش نوبخت به فرزندان فرهنگیان
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام قرار دارند. (ادامه)
روحانی: برنامه ای برای دیدار با اوباما ندارم
وی افزود: اگر واقعا اختلاف نظرهای دو کشور رو به کاهش باشد، روابط با عربستان سعودی نزدیک تر خواهد شد. (ادامه)
اولین دیدار سران ایران و بریتانیا پس از 36 سال
روابط ایران و بریتانیا از زمان انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران در بهار سال گذشته تاکنون روبه بهبود گذاشته است. (ادامه)
کروبی در بیمارستان بستری شد
(ادامه)
روز اول مدرسه /تصاویر
(ادامه)
دعای ولایتی درباره سفر روحانی
(ادامه)
جریمه‌های جدید برای تخلفات مالیاتی
(ادامه)
حذف همسر اول از شناسنامه با ثبت ازدواج دوم
مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او درشناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسراول راارائه دهد.(ادامه)
پيام تبریک رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران بمناسبت آغازسال تحصيلي
(ادامه)
سیده سعیده فلاح پرداخت بهره ی 365 روزه برای کار 200 روزه(گزارش)
سیده سعیده فلاح(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.