.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نامه یکصد روحانی و پژوهشگر مسلمان به البغدادی
(ادامه)
شمال نیوز: معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: تمام استخدامی‌های استانداری‌ها در دولت گذشته از اسفندماه امسال شروع به کار می‌کنند. خبر خوش نوبخت برای استخدامی‌های ‎استانداری ها
شمال نیوز: معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: تمام استخدامی‌های استانداری‌ها در دولت گذشته از اسفندماه امسال شروع به کار می‌کنند.(ادامه)
همه چیز درباره چیپس و پفک
دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چیپس و اسنک ایران گفت: غلات حجیم شده و چیپس‌ در سلفون‌های شفاف که تحت عنوان محصولات خانگی به صورت گسترده در بوفه‌های سینما و سوپرمارکت‌ها در حال توزیع است، بسیار مضر بوده و خطر سرطان‌زایی دارند که به هیچ‌وجه مصرف این محصولات به مردم توصیه نمی‌شود. (ادامه)
عکس/ اوج هنر دو خلبان
(ادامه)
عکس/ گرانترین ماشین جهان
گرانترین ماشین جهان با روکش طلا(ادامه)
با 30میلیون‌ تومان چه ماشینی بخریم؟+جدول
قیمت روز خودروهای صفر ارزان‌قیمت بازار تهران که کمتر از 30 میلیون تومان قیمت خورده به شرح جدول زیر است؛(ادامه)
چه ساعتی از روز به امام جواد متوسل شویم؟
(ادامه)
تصاویر/ مشت بر صورت دروازه بان استقلال
در عکس های زیر می بینید که پسر پژمان نوری چگونه با مشت از خجالت محسن فروزان در می آید. این عکسی است که در یکی از صفحه های استقلالی در اینستاگرام قرار گرفته است.(ادامه)
تصویر: خلبان زن اماراتی که داعش را بمباران کرد
منابع خبری کشور امارات امروز اعلام کردند که “مریم المنصوری” خلبان اماراتی بود که به مواضع داعش در عراق حمله کرد. (ادامه)
عکس/ پیکان صفر کیلومتر در سال ۹۳
پیکانی که تصویر آن را در ادامه می‌بینید، صفر کیلومتر است و صاحبش از وقتی که سالها پیش آن را از کارخانه ایران ناسیونال تحویل گرفته، به خیابان نبرده است. این پیکان قدیمی البته پلاک جدید است!(ادامه)
بکارگیری استخدامی های جدید در سال 94
(ادامه)
«جهاد مناكحه» خطرناک‌تر از «جهاد نکاح»
(ادامه)
پیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز (پنجشنبه) با صدور پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تاکید کردند: دفاع هشت ساله ی ملت ایران مجموعه ی در هم تنیده ئی از عظمتهای یک ملت، و شهید و شهادت آن نگین درخشانی است که در این مجموعه ی شگفت آور، برجسته تر از هر پدیده ی دیگر به چشم میآید. (ادامه)
عکس جنجالی رامین مهمانپرست با یک دختر
«املیا اسدی» دختر والیبال دوست ایرانی مقیم لندن که پس از پخش تصویرش در بین تماشاچیان مسابقات والیبال در کشور ایتالیا، چهره شد، در مسابقات جهانی والیبال در لهستان نیزبرای تشویق تیم ملی در سالن برگزاری مسابقات حضور یافت و با انتشار این عکس در فیسبوکش نوشت:مهمانپرست«یک عکس با اقای رامین مهمانپرست سفیر ایران در کشور لهستان که با خانواده در بیشتر مسابقات والیبال شرکت کرد و تلاش کرد ایرانیان مشکلی برای رفتن به سالن نداشته باشند.منتظر یک ویدیو باشید! مرسی»(ادامه)
تصویر: علی دایی در فروشگاهش
سرمربی سابق پرسپولیس که این روزها با فراغ بال بیشتری به امور شخصی اش رسیدگی می کند، روز گذشته به یکی از فروشگاه های تحت مدیریتش در میدان منیریه سر زد.(ادامه)
عکسی ناب از معنویات 8 سال دفاع مقدس
(ادامه)
7 خاطره‌ی رهبر انقلاب از دوران دفاع مقدس
به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR هفت خاطره‌ی رهبر انقلاب اسلامی از دوران دفاع مقدس را منتشر می‌کند.(ادامه)
عکس قدیمی از حرم مطهر امام جواد(ع)
عکسی قدیمی از حرم امام جواد(ع) در شهر کاظمین (ادامه)
بنز 2 میلیارد تومانی مدل 2015 /عکس
این خودرو همان مدل 2015 مرسدس‌بنز Sکلاس است که در بازارهای جهانی فقط 93 هزار دلار قیمت دارد.(ادامه)
نقش امام جواد (ع) در نظام ولايي(يادداشت)
(ادامه)
(تصاویر) سخنرانی روحانی در سازمان ملل
رییس‌جمهوری روز پنج‌شنبه در شصت و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در جمع سران کشورهای جهان، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های منطقه‌‌ای و جهانی تشریح کرد. (ادامه)
در منطقه پرآشوب و پرتلاطم خاورمیانه، ایران یکی از با ثبات ترین و امن ترین‌ کشورهای این منطقه است.همه کشورهای منطقه باید در نظر داشته باشند که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم،در مسائل سیاسی و اجتماعی، تا امنیتی و نظامی، همۀ ما نیازمند...

سلطه ایران بر کشورهای همسایه افسانه‌ای بیش نیست/ تنها راه پرونده هسته‌ای مذاکره است
در منطقه پرآشوب و پرتلاطم خاورمیانه، ایران یکی از با ثبات ترین و امن ترین‌ کشورهای این منطقه است.همه کشورهای منطقه باید در نظر داشته باشند که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم،در مسائل سیاسی و اجتماعی، تا امنیتی و نظامی، همۀ ما نیازمند... (ادامه)
6 کشته در تصادف خونین جاده
تصادف خونین در محور مشگین شهر – پارس آباد شش کشته برجای گذاشت. (ادامه)
قتل همسر اول بعد از ازدواج دوم
متهم در پایان گفت: «بلافاصله وسایلم را جمع کردم و با زن صیغه ای ام به یکی از شهرهای غربی کشور رفتم. با خودم گفتم اینجا دیگر دست پلیس به من نمی رسد، اما خون همسر بی گناهم خیلی زود مرا گرفتار کرد و این زندگی تازه دوامی نیافت.» (ادامه)
اختصاصی / یوسفیان گفت : توصیه من به آقای استاندار این است که یک سال برای ارزیابی و بررسی مدیران کافی است و اگر کسانی قرار است در سمت خود باقی بمانند این را اعلام کنند و در صورتی که نیاز به تغییر است نسبت به تغییر افراد اقدام کند چرا که این کار ... نماینده آمل : « ربیع فلاح جلودار » بی نظیر است
اختصاصی / یوسفیان گفت : توصیه من به آقای استاندار این است که یک سال برای ارزیابی و بررسی مدیران کافی است و اگر کسانی قرار است در سمت خود باقی بمانند این را اعلام کنند و در صورتی که نیاز به تغییر است نسبت به تغییر افراد اقدام کند چرا که این کار ...(ادامه)
درآمد عربستان از حج امسال چقدر است؟
(ادامه)
آمریکا اشتباهی ۷۰ سرباز عراقی را کشت
(ادامه)
نماینده نوشهر و چالوس مردم را تهدید کرد!
(ادامه)
قیمت انواع سکه و ارز در بازار تهران/جدول
(ادامه)
جوابی که ظریف به اهانت کامرون داد+عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.