.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکنش پورمحمدی به فیلتر واتس‌آپ و وایبر
وزیر دادگستری در واکنش به فیلتر واتس‌آپ و وایبر گفت: طبق ضوابط در حال اجرا و رعایت قانون هستیم.(ادامه)
چشم میرحسین را وزیر بهداشت عمل کرد
(ادامه)
خبرهایی درباره عیدی امسال کارمندان
بر اساس ضوابط مالی بودجه 1394 که معاون برنامه‌ریزی ابلاغ کرد، دستگاه‌های دولتی باید مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) را در بودجه 1394 معادل بودجه سال 1393 منظور کنند و مبلغ قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.(ادامه)
حکم شورای امنیت برای هاشمی رفسنجانی/ احمدي‌نژاد براي انتخابات مجلس برنامه‌‌ای ندارد
روزنامه های اصلاح طلب که از هفته گذشته با فضاسازی رسانه ای گسترده «اصرار» به دیدار حجت الاسلام روحانی با همتای آمریکایی خود داشتند پس از «انکار» این دیدار از سوی حسن روحانی به اغما فرو رفتند و با چرخشی تمرکز خبری خود را به دیدار حسن روحانی و کامرون معطوف ساختند.(ادامه)
پاسخ دایی به حرکت جنجالی کریمی
(ادامه)
شمال نيوز: 

ایستادگی ملت ایران بسیاری از شخصیت‌های دنیا را به «دفاع مقتدرانه با دست خالی» معتقد کرد/ دفاع مقدس نشان داد می‌توان در مقابل زورگویی و توقعات بی‌جای قدرت‌ها ایستاد ایستادگی ملت ایران بسیاری از شخصیت‌های دنیا را به «دفاع مقتدرانه با دست خالی» معتقد کرد(خبر)
شمال نيوز: ایستادگی ملت ایران بسیاری از شخصیت‌های دنیا را به «دفاع مقتدرانه با دست خالی» معتقد کرد/ دفاع مقدس نشان داد می‌توان در مقابل زورگویی و توقعات بی‌جای قدرت‌ها ایستاد(ادامه)
قیمت سکه و ارز +جدول
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز چهارشنبه منتشر شد. (ادامه)
توصیف یک نماینده از هاشمی،خاتمی و ناطق‌
یک نماینده اصلاح طلب مجلس، هاشمی، خاتمی و ناطق نوری را منشا خیر و اثر فراوان برای کشور توصیف کرد و گفت:‌ برخی با تندروی به سادگی افراد را در تریبون‌های رسمی و غیر رسمی به هزار جرم متهم می‌کنند و فرصت دفاع به آنها نمی‌دهند. (ادامه)
قتل هولناک مادر در حضور دختر کلاس اولی!
قاتل گفت: ۱۰سال قبل از همسر اولم جدا شدم که از او يک پسر ۱۶ساله دارم. يک سال بعد هم با اين زن (مقتول) ازدواج کردم. اما به او سوء ظن داشتم وقتي او وارد اتاق خواب شد، احساس کردم با فرد ديگري صحبت مي کند که ناگهان وارد اتاق شدم و او را کشتم! (ادامه)
مرگ 99 نفراز عابران پياده در پنج ماهه امسال
(ادامه)
برگزاری جشن قصه گويي در كانون مازندران
برگزار مي شود(ادامه)
برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت درمازندران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت، و طرح 1448 (حفظ موضوعي قرآن کریم ) در 4مهرماه سال جاری خبر داد.(ادامه)
نوه و نتیجه امام(ره) در حال کوهنوردی
عکس زیر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی و سیداحمد خمینی - فرزند وی - را در حال کوهنوردی نشان می‌دهد.(ادامه)
روحانی: تحریم‌ ایران غیرانسانی است
رئیس‌جمهور در مصاحبه با واشنگتن‌پست تصریح کرد دستگیری خبرنگار این روزنامه به هیچ عنوان نشانه جنگ قدرت در ایران نیست و ضمن ابراز امیدواری برای توافق نهایی گفت: باید در هر توافقی برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران حفظ شود.(ادامه)
امضای روحانی در سازمان ملل /عکس
(ادامه)
حذف همسر اول! /کاریکاتور
حذف نام همسر اول از شناسنامه با ثبت رسمی ازدواج دوم...(ادامه)
شاخ‌ به‌ شاخ اوباما و کلینتون /عکس
(ادامه)
گاف جدید آقای رئیس جمهور +عکس
کاخ سفید فیلم کوتاهی از ورود اوباما را بر روی اینستاگرام قرار داد و همین اقدام گاف رئیس‌جمهوری آمریکا را که هیچ عکاسی نشان نداده بود، فاش کرد.(ادامه)
بخش نخست مطالبات معوق ایثارگران پرداخت شد
(ادامه)
ندیمی: صدا و سیما، مجلس را زیرسئوال برد
(ادامه)
اعلام زمان نتايج آزمون فراگير ارشد پيام ‌نور
(ادامه)
شمال نیوز: این زن 75 ساله که از ناحیه گردن زخمی شده بود هنگام انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. سگ خانگی پیرزنی را در ساری کشت
شمال نیوز: این زن 75 ساله که از ناحیه گردن زخمی شده بود هنگام انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.(ادامه)
سکته دختر ٧ ساله در روز جشن شکوفه‌ها
حالا دو روز از اول مهرماه می‌گذرد، همکلاسی‌های رؤیا به مدرسه رفته‌اند و پشت نیمکت‌های مدرسه جای خالی او دیده می‌شود. نامش هنوز در لیست حضور و غیاب معلم مدرسه شکوفا به چشم می‌خورد.(ادامه)
بارورسازی ابرها در ۱۲ استان قطعی شد
(ادامه)
پاسخ‌های مهم حضرت علی(ع) به 4 پرسش
(ادامه)
قتل هولناک مادر در حضور دختر کلاس اولی!
قاتل گفت: ۱۰سال قبل از همسر اولم جدا شدم که از او يک پسر ۱۶ساله دارم. يک سال بعد هم با اين زن (مقتول) ازدواج کردم. اما به او سوء ظن داشتم وقتي او وارد اتاق خواب شد، احساس کردم با فرد ديگري صحبت مي کند که ناگهان وارد اتاق شدم و او را کشتم!(ادامه)
غرق شدن جوان 34 ساله اراکی در بابلسر
(ادامه)
دومین همایش ملی تالاسمی در رامسر
دبیرکل موسسه جوانان تالاسمی از برگزاری اولین کنگره تالاسمی و دومین همایش ملی تالاسمی، فرصت ها و چالش ها در مهرماه سال جاری خبر داد(ادامه)
یک قاتل در نوشهر به دار مجازات آویخته شد
(ادامه)
ارائه خدمات امدادي به 25هزارنفر در سواحل مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.