.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
داعش ژاپنی هم به میدان آمد
(ادامه)
نامه شدید اللحن زیباکلام به جواد لاریجانی
(ادامه)
عکس/ خوش و بش دو قهرمان
حضور حمید سوریان در کنار بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری کشورمان(ادامه)
عکس/ فریاد ناطق نوری
فریاد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس در خارج از رینگ با هیجان مسابقه نمایندگان ایران را در اینچئون دنبال می کند. (ادامه)
سوال شریعتمداری از روحانی
هنوز ذوق‌زدگی طیف مدعی حمایت از رئیس‌جمهور و مشاوره به ایشان از این ملاقات ادامه داشت که نخست‌وزیر انگلیس چند ساعت بعد از دیدار با رئیس‌جمهور محترم کشورمان پشت تریبون مجمع عمومی سازمان ملل رفت و سیل اتهامات و ناسزاها و اهانت‌ها را نثار جمهوری اسلامی ایران کرد! (ادامه)
شمال نیوز: حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان طی یک نشست خبری گفت که قرار نیست هر سفر به نیویورک با تماس تلفنی به پایان برسد.

قرارنیست تمام سفرهای نیویورک با تماس تلفنی اوباما تمام شود/تعدیل های لازم را انجام داده ایم،توپ در زمین1+5است/همه ازطولانی شدن مسئله هسته ای..
شمال نیوز: حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان طی یک نشست خبری گفت که قرار نیست هر سفر به نیویورک با تماس تلفنی به پایان برسد. (ادامه)
با گذشت دو روز از اعتراض گسترده کاربران اینترنتی نسبت به طراحی ضعیف آیفون۶ پلاس، سرانجام اپل این مشکل را پذیرفت و نادر عنوان کرد.
واکنش اپل به مشکل خم‌ شدگی «آیفون ۶»
با گذشت دو روز از اعتراض گسترده کاربران اینترنتی نسبت به طراحی ضعیف آیفون۶ پلاس، سرانجام اپل این مشکل را پذیرفت و نادر عنوان کرد. (ادامه)
عکس/ فرزند سیدحسن نصرالله در جشنواره مقاومت
فرزند سیدحسن نصرالله در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت(ادامه)
چک برگشتی جزء ۱۰ جرم اول کشور
رئیس مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضاییه گفت: چک برگشتی جزء ۱۰ جرم اول کشور است، بانکها در اصلاح قانون چک کم‌لطفی می‌کنند. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
عکس‌های منتشر نشده از حضور زنان در خط مقدم دفاع
در طول تاريخ ، تعداد زنان جنگجو ، بسيار كم تر از مردان مبارز بوده ، ولي نكته ي مهم اين است كه هنگام بروز جنگ و دفاع يك ملت در برابر حمله ي دشمن ، تنها اعزام مردان به صحنه ي نبرد ضامن پيروزي نخواهد بود ، بلكه حمايت و پشتيباني از نيروها ، تحريض و تحريك و تشويق مردان به حضور مداوم در جبهه ، مراقبت از كودكان ، پرستاري از مجروحان و مداواي زخمي ها ، قبول مسئوليت زندگي در نبود مردان ، حفظ سنگرهاي پشت جبهه و توسعه ي هسته هاي مقاومت محلي در موارد اضطراري ، تأثيري مستقيم بر روحيه ي رزمندگان و حتي سرنوشت جنگ خواهد داشت…(ادامه)
دانشگاهی درایران که ورود باچادر راممنوع کرد+عکس
(ادامه)
نسبت خانوادگی بهداد سلیمی با هافبک پرسپولیس
(ادامه)
شمال نیوز: متاسفانه روحانی با داشتن 5 وزیر بی کفایت... مسیر اعتدال و انتظارات مردم را از امید به نا امیدی نزدیک ساخت و برخی از وزرای وی بی حال ؛ ضعیف و ناکارآمدند که وظیفه ما برخورد و تذکر لازم به آنان می باشد و حمایت از روحانی با شناسایی وزرای بی کفایت امری جدی است. شجاعی: وزیر راه و شهرسازی ضعیف ترین وزیر تاریخ کابینه دولت هاست!
شمال نیوز: متاسفانه روحانی با داشتن 5 وزیر بی کفایت... مسیر اعتدال و انتظارات مردم را از امید به نا امیدی نزدیک ساخت و برخی از وزرای وی بی حال ؛ ضعیف و ناکارآمدند که وظیفه ما برخورد و تذکر لازم به آنان می باشد و حمایت از روحانی با شناسایی وزرای بی کفایت امری جدی است.(ادامه)
تصاویرنشست سه جانبه ظریف، کری واشتون
وزرای امور خارجه ایران و آمریکا و کاترین اشتون در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کردند. (ادامه)
عکس/ آیت الله نورمفیدی در جمع رزمندگان
(ادامه)
همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت جوادالائمه (ع) و با حضور جمع کثیری از مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان، از تندیس تنها مادر اهل انزلی که سه فرزند شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده‌است، در ابتدای بلوار امام رضا (ع) (میدان شهدای کریم بخش)  رونمایی شد./انزلی کلاب رونمایی از تندیس مادر ۳ شهید در انزلی +تصاویر(خبر)
همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت جوادالائمه (ع) و با حضور جمع کثیری از مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان، از تندیس تنها مادر اهل انزلی که سه فرزند شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده‌است، در ابتدای بلوار امام رضا (ع) (میدان شهدای کریم بخش) رونمایی شد./انزلی کلاب(ادامه)
رونمایی ازتندیس ۳مادرشهید درانزلی+تصاویر
همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت جوادالائمه (ع) و با حضور جمع کثیری از مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان، از تندیس تنها مادر اهل انزلی که سه فرزند شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده‌است، در ابتدای بلوار امام رضا (ع) (میدان شهدای کریم بخش) رونمایی شد./انزلی کلاب(ادامه)
آیت‌الله هاشمی شاهرودی عزادار شد
(ادامه)
نشست امروز ایران و 1+5 لغو شد
(ادامه)
انتصاب 2 مشاور در سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
شمال نیوز: طی حکمی جداگانه از سوی محمدپور عمران 2 مشاور در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شدند.(ادامه)
دو کشته و مصدوم دراثر سقوط بالابر در بابل
(ادامه)
محتویات سوسیس و کالباس ایرانی +عکس
خمیر مرغ ماده اصلی و پایه بسیاری از فرآورده های گوشتی کشور که از حدود 15سال پیش به صورت جدی وارد صنعت فرآوردهای گوشتی کشور شده است و رفته رفته جایگزین گوشت قرمز شد.اما واقعا خمیر مرغ چیست و چگونه تهیه می شود؟(ادامه)
دو گیاه دارویی شفابخش در درمان "دیابت"
یک متخصص طب سنتی اظهار داشت: دو گیاه رزماری و پونه کوهی حاوی ترکیباتی هستند که در کاهش دیابت نوع ۲ کمک می‌کنند.(ادامه)
عکس/ مصاحبه روحانی با کریستین امانپور
(ادامه)
برف ارتفاعات کلاردشت را سفیدپوش کرد
نخستین برف پاییزی ارتفاعات علم‌کوه کلاردشت را سفیدپوش کرد.(ادامه)
شمال نیوز: بهداد سلیمی، قوی‌ترین مرد جهان در آخرین روز رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی اینچئون به میدان رفت و با جابجا کردن رکورد بازی‌های آسیایی در یک ضرب، دو ضرب و مجموع یک مدال طلای دیگر را برای کاروان ورزشی کشورمان به ارمغان آورد. شيرمرد مازنی رکورد آسیا راشکست و طلایی شد
شمال نیوز: بهداد سلیمی، قوی‌ترین مرد جهان در آخرین روز رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی اینچئون به میدان رفت و با جابجا کردن رکورد بازی‌های آسیایی در یک ضرب، دو ضرب و مجموع یک مدال طلای دیگر را برای کاروان ورزشی کشورمان به ارمغان آورد.(ادامه)
فوتبالیست مازنی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
(ادامه)
علی کریمی دستیار کی روش شد
(ادامه)
تصاویر/ کمک اصناف و بازاریان در 8 سال دفاع مقدس
بازار در پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته ای داشته است. حضرت امام نقش بازاریان در جنگ را به سه گروه تقسیم نموده اند. گروه اول کسانی بودند که از آبروی خود گذشتند و مغازه به مغازه به جمع آوری کمک های مردمی پرداختند. گروه دوم انتقال دهنده ی این نیرو و امکانات به رزمندگان در جبهه بودند و گروه سوم گروهی بودند که هم از مال خود گذشتند و هم در کنار رزمندگان حضور یافتند و جان خود را فدا نمودند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.