.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: فهرست اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مجلس  مشخص شد و دو نماینده مازندرانی در ترکیب این کمیسیون قرار گرفت. اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مشخص شد/ دو نماینده مازنی در ترکیب کمیسیون
شمال نیوز: فهرست اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مجلس مشخص شد و دو نماینده مازندرانی در ترکیب این کمیسیون قرار گرفت.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده ارز ترجیحی را حذف کرد اما برای دارو و گندم استفاده می‌شود. ارز ۴۲۰۰ تومانی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ تنها به دارو و گندم اختصاص یافت
شمال نیوز: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده ارز ترجیحی را حذف کرد اما برای دارو و گندم استفاده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد. وزیر پیشنهادی آموزش‌و‌پرورش کیست ؟ + سوابق
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات قانون مصوب پارلمان برای جوانی جمعیت و تعالی خانواده را تشریح کرد. قانون جوانی جمعیت / چه مشوق‌هایی برای فرزندآوری پیش‌بینی شده است؟+ جزئیات
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات قانون مصوب پارلمان برای جوانی جمعیت و تعالی خانواده را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه با شرایط موجود موج ششم کرونا حتما در راه است، تاکید کرد که نیاز به واکسیناسیون است و همچنان خرید واکسن‌های مختلف در حال پیگیری است. باقرزاده : موج بعدی کرونا در راه است/ در برخی نقاط کشور ۱۰۰ درصد افزایش بستری داشته‌ایم/ عده‌ای با ورود به مسائل تخصصی، نمی‌گذارند کار درست پیش برود
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه با شرایط موجود موج ششم کرونا حتما در راه است، تاکید کرد که نیاز به واکسیناسیون است و همچنان خرید واکسن‌های مختلف در حال پیگیری است.(ادامه)


 سندی منتشر شده است که نشان می‌دهد جواد اوجی وزیر نفت دستور استخدام دختر رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس را صادر کرده است. استخدام بحث‌ برانگیز دختر نماینده گرگان در وزارت نفت+ سند
سندی منتشر شده است که نشان می‌دهد جواد اوجی وزیر نفت دستور استخدام دختر رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس را صادر کرده است. (ادامه)
شمال نیوز :  بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا  .... استانداران منتخب گیلان ، گلستان و همدان از دولت رای اعتماد گرفتند
شمال نیوز : بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا ....(ادامه)
خیراً جمعی از نمایندگان با تدوین طرحی خواستار تشکیل وزارت‌خانه‌ای جدید شدند، این طرح که به امضاء 28 نماینده رسیده است برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌ تخصصی ارجاع شده است.
متن طرح نمایندگان مجلس برای تشکیل یک وزارتخانه جدید
خیراً جمعی از نمایندگان با تدوین طرحی خواستار تشکیل وزارت‌خانه‌ای جدید شدند، این طرح که به امضاء 28 نماینده رسیده است برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌ تخصصی ارجاع شده است. (ادامه)
شمال نیوز : در ۲۸ بهمن سال گذشته، درخواست بررسی مجدد طرح شفافیت در صحن علنی مطرح شد. در همین جلسه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، تصریح کرد که ضعف‌ هایی در طرح شفافیت آرا وجود دارد، اما با رأی نمایندگان و در مدار بررسی مجدد قرار گرفتن آن، مشکلات آن رفع خواهد شد. طرح شفافیت آرای نمایندگان در راه صحن علنی/ شفافیت‌‌ها و تبصره‌های مهم این طرح چیست؟
شمال نیوز : در ۲۸ بهمن سال گذشته، درخواست بررسی مجدد طرح شفافیت در صحن علنی مطرح شد. در همین جلسه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، تصریح کرد که ضعف‌ هایی در طرح شفافیت آرا وجود دارد، اما با رأی نمایندگان و در مدار بررسی مجدد قرار گرفتن آن، مشکلات آن رفع خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین نشست کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی ساری پایتخت گردشگری کشورهای ‏عضو اکو ۲۰۲۲ با حضور مسئولان کمیته‌های مربوطه در دفتر دبیرخانه این رویداد برگزار شد.‏ همه سرمایه‌های اجتماعی و انسانی ساری پای کار بیایند و به برگزاری بهتر رویداد ۲۰۲۲ کمک کنند
شمال نیوز : نخستین نشست کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی ساری پایتخت گردشگری کشورهای ‏عضو اکو ۲۰۲۲ با حضور مسئولان کمیته‌های مربوطه در دفتر دبیرخانه این رویداد برگزار شد.‏(ادامه)
کمیسیون بهداشت مجلس مباحث مربوط به ناکارآمدی داروی رمدسیویر را بررسی می‌کند
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به مباحثی مبنی بر ناکارآمدی داروی رمدسیویر برای درمان بیماران کرونایی گفت: هم‌اکنون بحث‌های زیادی مبنی بر ناکارآمدی رمدسیویر مطرح شده و قرار است طی روزهای آینده در صحن مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان به صورت تخصصی به آن پرداخته شود.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری طی حکمی محمد دهقان را به سمت معاون حقوقی خود منصوب کرد. معاون حقوقی رئیسی مشخص شد / محمد دهقان کیست؟ + سوابق
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری طی حکمی محمد دهقان را به سمت معاون حقوقی خود منصوب کرد.(ادامه)
۷ نکته در نقد نظریه استقلال بانک مرکزی از دولت برای نجات اقتصاد ایران / چرا نسخه وارداتی برای مهار تورم جواب نمی‌دهد؟ / ما در حال حاضر نیز از آنچه در ادبیات توسعه به عنوان «دولت توسعه‌گرا» یاد می‌شود، محروم هستیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : درباره نتایج رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت آیت الله رئیسی نکات مهمی قابل ذکر است. هشت نکته مهم از نتایج رای اعتماد به کابینه رئیسی
شمال نیوز : درباره نتایج رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت آیت الله رئیسی نکات مهمی قابل ذکر است.(ادامه)
شمال نیوز : نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پایان یافت و در پایان رأی گیری از میان 19 وزیر پیشنهادی معرفی شده، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به کسب رای اعتماد بهارستان‌نشینان نشد. 18 وزیر پیشنهادی از بهارستان رأی اعتماد گرفتند؛/ باغ‌گلی رأی نیاورد
شمال نیوز : نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پایان یافت و در پایان رأی گیری از میان 19 وزیر پیشنهادی معرفی شده، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به کسب رای اعتماد بهارستان‌نشینان نشد. (ادامه)
موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟/ توضیح رئیس مجلس درباره تأیید وزیر پیشنهادی اطلاعات توسط رهبر انقلاب (خبر)
(ادامه)
سردار وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع، امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی وزرات امور خارجه، عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری و میراث فرهنگی، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر پیشنهادی صمت، ... بررسی شرایط ۱۹ وزیر پیشنهادی رئیسی در مجلس/ کدام وزرای پیشنهادی رأی می‌آورند و کدام‌ها در وضعیت قرمز هستند؟
سردار وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع، امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی وزرات امور خارجه، عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری و میراث فرهنگی، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر پیشنهادی صمت، ...(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید جلوی حادشدن مشکلات در کوتاه مدت گرفته شود و خیلی نمی‌توان مردم را معطل کرد. به ویژه در موضوع مبارزه با کرونا مردم توقع دارند که دولت به جد ورود و با واکسیناسیون عمومی این اپیدمی را از کشور دور کند. ۲ وزیر پیشنهادی معرفی شده رأی اعتماد نمی‌گیرند
فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید جلوی حادشدن مشکلات در کوتاه مدت گرفته شود و خیلی نمی‌توان مردم را معطل کرد. به ویژه در موضوع مبارزه با کرونا مردم توقع دارند که دولت به جد ورود و با واکسیناسیون عمومی این اپیدمی را از کشور دور کند.(ادامه)
نایب رییس مجلس:صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیسی، ۳۰ مرداد بررسی می‌شود
عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی ۳۰ مردادماه مجلس خبرداد. او گفت: جلسه بعدی صحن علنی مجلس ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه شنبه سی‌ام مرداد ۱۴۰۰ خواهد بود و دستور کار مجلس نیز رسیدگی به خط مشی و اصول کلی برنامه دولت سیزدهم و صلاحیت وزرای پیشنهادی است. (ادامه)
شمال نیوز :  عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیگیر قضیه تامین واکسن کرونا در کمیسیون بهداشت هستیم؛ چرا‌که امروز وضعیت کشور بحرانی است و بیماران از کمبود کپسول اکسیژن جان می‌دهند. محسنی بندپی : در کمیسیون بهداشت پیگیر تامین واکسن کرونا هستیم/ کار از کمبود دارو گذشته/ بیماران از کمبود کپسول اکسیژن جان می‌دهند/ درخواست اعمال ممنوعیت تردد در جاده‌های شمالی کشور
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیگیر قضیه تامین واکسن کرونا در کمیسیون بهداشت هستیم؛ چرا‌که امروز وضعیت کشور بحرانی است و بیماران از کمبود کپسول اکسیژن جان می‌دهند. (ادامه)
رزومه علمی و اجرایی دکتر سید رضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت کار و کرامت آیت الله رئیسی برای تصدی وزارت صمت رزومه علمی و اجرایی دکتر فاطمی امین گزینه وزارت صمت
رزومه علمی و اجرایی دکتر سید رضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت کار و کرامت آیت الله رئیسی برای تصدی وزارت صمت(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. زندگی نامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. (ادامه)
نیکزاد: لیست کابینه پیشنهادی روز شنبه اعلام وصول می‌شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با رئیس مجلس لیست وزرای پیشنهادی کابینه در جلسه علنی روز شنبه مجلس اعلام وصول خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی امروز چهارشنبه لیست کابینه خود را به مجلس اعلام می‌کند، گفت:‌ رأی اعتماد به کابینه رئیسی بعد از ایام تاسوعا و عاشورا انجام می شود. رأی اعتماد به کابینه رئیسی بعد از ایام تاسوعا و عاشورا
شمال نیوز : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی امروز چهارشنبه لیست کابینه خود را به مجلس اعلام می‌کند، گفت:‌ رأی اعتماد به کابینه رئیسی بعد از ایام تاسوعا و عاشورا انجام می شود.(ادامه)
لیست کابینه فردا به کمیسیون‌ها می‌رود
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس جلسات متعددی را جهت بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت برگزار خواهد کرد و اگر لازم باشد، در چند شیفت جلسات علنی مجلس برگزار می‌شود.(ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.