.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور در حکمی سید محمد امین آقامیری را به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد. آقامیری دبیر شورای عالی فضای مجازی شد
رئیس جمهور در حکمی سید محمد امین آقامیری را به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.(ادامه)
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد. ۲۰ پرسش و پاسخ درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند. ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی تغییر کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند. کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب شد / طرح اصلاح چه می‌گوید؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد. یک مازندرانی "معاون حقوقی و امور مجلس" معاونت علمی ریاست جمهوری شد
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.(ادامه)
اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مشخص شدند. اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مشخص شدند/ ۴ نماینده مازنی در ترکیب کمیسیون
اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مشخص شدند.(ادامه)
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور  ... یک نماینده: استاندارها ضعیفند، وزیرکشور را استیضاح می‌کنیم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور ...(ادامه)
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: موضوع تناسبی شدن از طرح فعلی اصلاح قانون انتخابات مجلس کنار گذاشته شده و قرار است در طرح جدیدی با عنوان نظام انتخابات تناسبی در حوزه های 4 کرسی و بالاتر، این موضوع بررسی شود. امکان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم براساس اصلاحات احتمالی قانون
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: موضوع تناسبی شدن از طرح فعلی اصلاح قانون انتخابات مجلس کنار گذاشته شده و قرار است در طرح جدیدی با عنوان نظام انتخابات تناسبی در حوزه های 4 کرسی و بالاتر، این موضوع بررسی شود.(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
دروغی بزرگ به نام دفاع از حقوق زنان
آمریکا و متحدانش در حالی ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد خارج کردند که طبق اسناد موجود خودشان از ناقضان حقوق زنان در جهان هستند.(ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
رییس قوه قضائیه در راستای جلوگیری از اطاله دادرسی در دیوان عدالت اداری دستوراتی را صادر کرد: شما قضات و مسئولان دیوان عدالت اداری باید بررسی کنید که با همین میزان نیرو و امکانات، چگونه می‌توانید مبادرت به تقلیل و کاستن از فرآیندها در مراحل رسیدگی....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
موافقان رای اعتماد به بذرپاش چه گفتند؟
نمایندگان موافق رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی دفاع کردند. (ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نشست غیررسمی مشترک قوه قضائیه و مجلس گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنم من اعتقاد دارم با همه طیف‌ها و بخش‌های مختلف جامعه باید نشست و برخاست داشته باشم و حرف آنها را بشنوم. با صدای بلند اعلام می‌کنم که قطعا با همه افراد منتقد و معترض صحبت می‌کنم / من سخنان افراد را نمی‌شنوم که احیانا برای من تصمیم‌سازی کنند؛ گوش می‌دهم که اگر حرف منطقی و درستی دارند، آن را شنیده باشم و به آن عمل کنم / همه مسئولان نظام در قِبال دین ....(خبر)
رئیس قوه قضائیه در نشست غیررسمی مشترک قوه قضائیه و مجلس گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنم من اعتقاد دارم با همه طیف‌ها و بخش‌های مختلف جامعه باید نشست و برخاست داشته باشم و حرف آنها را بشنوم.(ادامه)
کاهش سزارین در بابل
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از کاهش سزارین در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان این که اعتقاد به یکپارچگی مازندران تا زمانی است که مبتنی بر عدالت باشد، خاطرنشان کرد: اگر قرار نیست عدالتی باشد، یکپارچگی مازندران موضوعیت ندارد.

برخی با فرافکنی‌ها و ایجاد پروپگاندای رسانه‌ای می‌خواهند با ایجاد نفاق و شکاف اذهان را مشوش کنند / اعتقاد به یکپارچگی مازندران مبتنی بر عدالت داریم و اگر عدالتی نباشد موضوعیت ندارد/ افق دید مدیران ارشد استان بسیار کم و قامتشان کوتاه است / فقط یک درصد مرکبات فروخته شد !
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان این که اعتقاد به یکپارچگی مازندران تا زمانی است که مبتنی بر عدالت باشد، خاطرنشان کرد: اگر قرار نیست عدالتی باشد، یکپارچگی مازندران موضوعیت ندارد. (ادامه)
آغاز دادگاه‌های عوامل اغتشاشات در تهران و برخی استان‌ها
محسنی اژه‌ای گفت: محاکمه کسانی که در قضایای اخیر با عناصر ضدانقلاب در داخل و خارج و بیگانگان مرتبط بودند، با دقت و طبق قانون انجام خواهد گرفت.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود. رسیدگی به پرونده برخی عناصر اصلی اغتشاشات اخیر در هفته جاری
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به «سیدصولت مرتضوی» به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم رای اعتماد دادند تا دومین وزیر  بعد از حدود ۴ ماه انتظار بر صندلی وزارت تکیه بزند. صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به «سیدصولت مرتضوی» به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم رای اعتماد دادند تا دومین وزیر بعد از حدود ۴ ماه انتظار بر صندلی وزارت تکیه بزند.(ادامه)
در بخشی از گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس در مورد فوت مهسا امینی آمده است: هیچ‌گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی‌ در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. ....(خبر)
(ادامه)
افزایش حقوق‌‌ها از چه زمانی اجرایی می‌شود؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به روند بررسی لایحه متناسب‌سازی حقوق‌ها گفت: گزارشات کمیسیون امروز جمع بندی می‌شود تا بتوانیم گزارش‌ نهایی را 24 مهر به صحن مجلس ارائه کنیم.(ادامه)
طحان‌نظیف: قانون اساسی راهپیمایی و تشکیل اجتماعات را به رسمیت شناخته است و اعتراض بر اساس قانون سازوکار خود را دارد اما این اعتراض‌ها با حمایت بیگانگان به اغتشاشات کشیده شد سخنگوی شورای نگهبان: اصلاح شیوه گشت ارشاد کار مجلس است
طحان‌نظیف: قانون اساسی راهپیمایی و تشکیل اجتماعات را به رسمیت شناخته است و اعتراض بر اساس قانون سازوکار خود را دارد اما این اعتراض‌ها با حمایت بیگانگان به اغتشاشات کشیده شد(ادامه)
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است. ۳ برابر شدن سالمندان کشور تا ۳۰ سال آینده / رشد پرشتاب سالمندی در مازندران
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند: ما مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده ایم. بیاینه خانواده مهسا امینی؛ مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده‌ایم
شمال نیوز : خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند: ما مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده ایم.(ادامه)
مدیرکل سیاسی وزارت کشور خاطرنشان کرد: تاکید دولت و وزارت کشور به اجرایی سازی و نهادینه کردن حق اعتراض مبتنی بر اصل ۲۷ قانون اساسی است. تاکید وزارت کشور و دولت به نهادینه کردن حق اعتراض
مدیرکل سیاسی وزارت کشور خاطرنشان کرد: تاکید دولت و وزارت کشور به اجرایی سازی و نهادینه کردن حق اعتراض مبتنی بر اصل ۲۷ قانون اساسی است.(ادامه)
خانواده مهسا امینی بیانیه منتشر کردند
خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند مسیر دادخواهی در مراجع قضایی را انتخاب کرده اند.(ادامه)
قالیباف : تغییر شیوه اجرای گشت‌های امنیت اخلاقی را پیگیری می‌کنم/ مسئولان امنیتی با افراد مخلّ امنیت مقتدرانه برخورد کنند
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان امنیتی کشور باید مقتدرانه با همه کسانی که مخلّ امنیت مردم هستند برخورد کنند، گفت: اعتراض اصلاح‌خواهانه، به تغییر تصمیم‌ها منجر می‌شود.(ادامه)
حادثه فوت خانم مهسا امینی یکی از دختران ایران، خبری تلخ و تاسف برانگیز در روزهای اخیر است. فارغ از اینکه نحوه فوت ایشان به چه صورت بوده و آیا ضرب و شتمی در کار بوده یا خیر که طی روزهای آینده، نتیجه آزمایش های تخصصی این سوال را پاسخ خواهد داد، اکنون با توجه به داستان غم انگیز فوت این بانو، طبیعی است که افکار عمومی جریحه دار شود...... ایران؛ خانواده بزرگ مهسا
حادثه فوت خانم مهسا امینی یکی از دختران ایران، خبری تلخ و تاسف برانگیز در روزهای اخیر است. فارغ از اینکه نحوه فوت ایشان به چه صورت بوده و آیا ضرب و شتمی در کار بوده یا خیر که طی روزهای آینده، نتیجه آزمایش های تخصصی این سوال را پاسخ خواهد داد، اکنون با توجه به داستان غم انگیز فوت این بانو، طبیعی است که افکار عمومی جریحه دار شود......(ادامه)
اطلاعیه سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص فوت خانم مهسا امینی
به گزارش شمال نیوز: سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص فوت خانم مهسا امینی اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.