.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است آخرین خبر‌های مجلس از تصمیمات بنزینی
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است(ادامه)

ما شهروندان بی سواد اقتصادی در مقامی نیستیم که بتوانیم در این دعوای اقتصادی تخصصی ورود کنیم اما وقتی در هر دو حالت بالا (تثبیت نرخ ارز یا افزایش و آزاد کردنش) قیمت مرغ و تخم مرغ مان باز هم افزایش پیدا می کند این حق را داریم که از مسوولان با گلایه بپرسیم که برای ما چه فرقی می کند که تصمیم گیران اقتصادی با ارز چه  می کنند؟ لطفا مرغ در رفته را برایمان بگیرید! بحث های ارزی را رها کنید، مرغ فرار کرده را بگیرید!(يادداشت)
ما شهروندان بی سواد اقتصادی در مقامی نیستیم که بتوانیم در این دعوای اقتصادی تخصصی ورود کنیم اما وقتی در هر دو حالت بالا (تثبیت نرخ ارز یا افزایش و آزاد کردنش) قیمت مرغ و تخم مرغ مان باز هم افزایش پیدا می کند این حق را داریم که از مسوولان با گلایه بپرسیم که برای ما چه فرقی می کند که تصمیم گیران اقتصادی با ارز چه می کنند؟ لطفا مرغ در رفته را برایمان بگیرید!(ادامه)
شمال نیوز : «پرویز شعبانی» در سال سوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی هم به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب و در سمت خود ابقا شد.

شورای اسلامی شهر ساری هیئت رئیسه جدید خود را شناخت / سرهنگ ابقا شد
شمال نیوز : «پرویز شعبانی» در سال سوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی هم به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب و در سمت خود ابقا شد. (ادامه)
فارس نوشت: سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: مهمترین رویداد ورزشی امسال بازی های آسیایی است و باید در فضای همدلی مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم. اولین صحبت‌های کیومرث هاشمی پس از حضور در وزارت ورزش
فارس نوشت: سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: مهمترین رویداد ورزشی امسال بازی های آسیایی است و باید در فضای همدلی مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
مدیرکل امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هفت سازمان و شرکت به وزارت بازرگانی جدید منتقل می‌شوند؛ بخش تولید در وزارت جهاد کشاورزی باقی و نظارت بازار به وزارت بازرگانی منتقل می شود. هفت سازمان و شرکت به وزارت بازرگانی منتقل می‌‌شوند
مدیرکل امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هفت سازمان و شرکت به وزارت بازرگانی جدید منتقل می‌شوند؛ بخش تولید در وزارت جهاد کشاورزی باقی و نظارت بازار به وزارت بازرگانی منتقل می شود.(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
مدیرکل امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هفت سازمان و شرکت به وزارت بازرگانی جدید منتقل می‌شوند؛ بخش تولید در وزارت جهاد کشاورزی باقی و نظارت بازار به وزارت بازرگانی منتقل می شود. هفت سازمان و شرکت به وزارت بازرگانی منتقل می‌‌شوند
مدیرکل امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هفت سازمان و شرکت به وزارت بازرگانی جدید منتقل می‌شوند؛ بخش تولید در وزارت جهاد کشاورزی باقی و نظارت بازار به وزارت بازرگانی منتقل می شود.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ‌شورای نگهبان استان با اشاره به بررسی رفتار نمایندگان در مدت دوره نمایندگی آنها، تصریح کرد: آمار و عملکرد نمایندگان مجلس در دوران نمایندگی آنها بررسی و رصد و در بررسی صلاحیت دوره بعد آنها لحاظ می‌شود. کسانی‎که چند دوره ردصلاحیت شده‌اند منتظر تائید صلاحیت نباشند
شمال نیوز : سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ‌شورای نگهبان استان با اشاره به بررسی رفتار نمایندگان در مدت دوره نمایندگی آنها، تصریح کرد: آمار و عملکرد نمایندگان مجلس در دوران نمایندگی آنها بررسی و رصد و در بررسی صلاحیت دوره بعد آنها لحاظ می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس قوه قضائیه دستور داد تا ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری مورد بازبینی قرار گیرد. دستور اژه‌ای برای بازبینی حکم ابطال انتصاب میثم لطیفی
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه دستور داد تا ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری مورد بازبینی قرار گیرد.(ادامه)
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است.

نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی به زودی تهیه می شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز : ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد. ترکیب جدید کمیسیون‌های مجلس مشخص شد/ بازگشت عزت الله اکبری به ریاست کمیسیون صنایع و معادن / کمال علیپور نایب رئیس اول کمیسیون عمران شد
شمال نیوز : ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
اتاق بازرگانی باید توسط تجار موفق اداره شود/ اتاق حیات خلوت جمع خاصی نیست/ با مدیریت جهادی در خدمت تولید و اقتصاد کشور باشیم
شمال نیوز: کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران گفت: توجه ویژه به تشکل ها و بسترسازی برای حضور پررنگ آنان در تصمیم گیری های اتاق ایران از جمله راهبردهای ما برای نقش آفرینی در ریاست اتاق است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
سخنگوی دولت از تصویب لایحه برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده امروز (هشتم خردادماه) هیات وزیران خبر داد.

لایحه برنامه هفتم توسعه در دولت تصویب شد
سخنگوی دولت از تصویب لایحه برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده امروز (هشتم خردادماه) هیات وزیران خبر داد. (ادامه)
حاشیه‌های ساخته شده بر عملکرد مثبت مجلس سایه انداخته/ باید طوری عمل کنیم در پایان دوره‌، جامعه به کارآمدبودن مجلس انقلابی باور قلبی داشته باشند/ بسیاری از طرح هایی که در مجلس یازدهم تصویب شده با کمک مسئولان اجرایی مربوطه تنظیم و تصویب شده است و....(خبر)
(ادامه)
تغییر ساعت کاری ادارات/ پنجشنبه ها سراسر کشور تعطیل می شود؟
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره هدف دولت از تعطیلی سراسری روزهای پنجشنبه در کشور، گفت: ایجاد اوقات فراغت برای خانواده و فراهم شدن شرایط برای سفرهای کوتاه مدت به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در خانواده‌ها است.(ادامه)
نماینده قصر شیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی به دنیای اقتصاد خبر داد که آمریکا بر خلاف سایر طرف‌های برجامی می‌خواهد به‌صورت انفرادی وارد مذاکره با ایران شود. پیشنهاد جدید آمریکا به ایران؛ مذاکره دوجانبه بدون حضور دیگران
نماینده قصر شیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی به دنیای اقتصاد خبر داد که آمریکا بر خلاف سایر طرف‌های برجامی می‌خواهد به‌صورت انفرادی وارد مذاکره با ایران شود.(ادامه)
پزشکان ایرانی هر روز به رفتن از کشور ترغیب می‌شوند  و این موضوع به یکی از موضوعات نگران کننده در فضای مجازی تبدیل شده است. مهاجرت پزشکان هشتگ داغ فضای مجازی
پزشکان ایرانی هر روز به رفتن از کشور ترغیب می‌شوند و این موضوع به یکی از موضوعات نگران کننده در فضای مجازی تبدیل شده است.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد. رئیس جمهور عازم سوریه می‌شود
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد.(ادامه)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است. برزخ ۱۲ ساله!(يادداشت)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است.(ادامه)
با توجه به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری در امسال، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، و کمترین میزان مشارکت در انتخابات در کلانشهرها است، به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین موضوعاتی که به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات کمک میکند، اصلاح نظام انتخاباتی کلانشهرها و تبدیل نظام انتخاباتی اکثریتی به نظام انتخاباتی تناسبی حداقل  در کلانشهرهای ۴ کرسی به بالاست. یک پیشنهاد انتخاباتی(يادداشت)
با توجه به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری در امسال، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، و کمترین میزان مشارکت در انتخابات در کلانشهرها است، به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین موضوعاتی که به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات کمک میکند، اصلاح نظام انتخاباتی کلانشهرها و تبدیل نظام انتخاباتی اکثریتی به نظام انتخاباتی تناسبی حداقل در کلانشهرهای ۴ کرسی به بالاست.(ادامه)
مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات مبنای اجرای انتخابات امسال خواهد بود در صورتی که در اردیبهشت نهایی شده و تبدیل به قانون شود.
منتظر نهایی شدن اصلاح قانون انتخابات هستیم / ستاد انتخابات از اردیبهشت فعالیت رسمی خواهد داشت
مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات مبنای اجرای انتخابات امسال خواهد بود در صورتی که در اردیبهشت نهایی شده و تبدیل به قانون شود. (ادامه)
شمال نیوز : بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت. مبنا و دلیل ممنوعیت نام نویسی داوطلبان باتجربه سه دوره نمایندگی چه بود؟
شمال نیوز : بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
داستان تکراری با این مضمون که «نمایندگان بیش از سه دوره متوالی نمی‌توانند نامزد انتخابات شوند» یک‌بار در ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۹۷ در صحن مجلس به تصویب رسید .... با «اصلاح قانون انتخابات» کدام نمایندگان پیشین از ثبت‌نام در انتخابات امسال «منع» می‌شوند؟ + جدول اسامی
داستان تکراری با این مضمون که «نمایندگان بیش از سه دوره متوالی نمی‌توانند نامزد انتخابات شوند» یک‌بار در ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۹۷ در صحن مجلس به تصویب رسید ....(ادامه)
شمال نیوز : پس از بررسی های انجام شده و امتیازات اخذ شده در کمیته منتخب و کمیسیون تخصصی به پرونده ارتقاء دکتر غلامعلی رنجبر از درجه دانشیاری به رتبه استاد تمامی (پرفسوری) .... ارتقاء دکتر غلامعلی رنجبر به درجه استاد تمامی ( پرفسوری )
شمال نیوز : پس از بررسی های انجام شده و امتیازات اخذ شده در کمیته منتخب و کمیسیون تخصصی به پرونده ارتقاء دکتر غلامعلی رنجبر از درجه دانشیاری به رتبه استاد تمامی (پرفسوری) ....(ادامه)
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و اقنصاد پیشین کابینه بنیامین نتانیاهو خطاب به اعضای کابینه رژیم صهیونیستی گفت: بروید به جهنم. وزیر جنگ سابق اسرائیل خطاب به نتانیاهو: برو به جهنم!
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و اقنصاد پیشین کابینه بنیامین نتانیاهو خطاب به اعضای کابینه رژیم صهیونیستی گفت: بروید به جهنم.(ادامه)
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارش بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در ایران و اقدامات بعمل آمده برای رسیدگی به این وضعیت را منتشر کرد. گزارش ستاد حقوق بشر درخصوص بدحالی دانش‌آموزان در ایران
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارش بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در ایران و اقدامات بعمل آمده برای رسیدگی به این وضعیت را منتشر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.