.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: شنیده‌ها حاکی از آن است که سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سمت خود استعفا کرده است.

«معاون علمی رئیس جمهور» استعفا کرد/ نخبه مازندرانی جانشین احتمالی سورنا ستاری
شمال نیوز: شنیده‌ها حاکی از آن است که سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سمت خود استعفا کرده است. (ادامه)
با وجود زمزمه‌های چندین‌باره تشکیل وزارت بازرگانی، به‌ویژه از سوی برخی نمایندگان مجلس اما هنوز نه دولت و مجلس طرح ولایحه ای برای آن نداده اند. / اظهاراتِ بیشتر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی در این حوزه، ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا می‌گوید: دولت باید اعلام کند که سوال از وزرا چه بوده و با چه روندی این استیضاح ها کنار زده شده است؟ کمیسیون‌ها که این جلسات را برگزار کرده‌اند باید پاسخ دهند که چرا این اتفاق افتاده است در غیر این صورت این سوال در جامعه باقی خواهد ماند. یوسفیان ملا : دولت باید اعلام کند که سوال از وزرا چه بوده و با چه روندی استیضاح‌ها کنار گذاشته شده است؟
شمال نیوز : یوسفیان ملا می‌گوید: دولت باید اعلام کند که سوال از وزرا چه بوده و با چه روندی این استیضاح ها کنار زده شده است؟ کمیسیون‌ها که این جلسات را برگزار کرده‌اند باید پاسخ دهند که چرا این اتفاق افتاده است در غیر این صورت این سوال در جامعه باقی خواهد ماند.(ادامه)
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت : تا زمانی که ابلاغ رسمی صورت نگرفته باشد، یارانه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود و هنوز هم ابلاغی صورت نگرفته است. در چنین شرایطی احتمالا در شهریور ماه هم شاهد واریز یارانه نقدی باشیم. البته طبیعی است که این واریز نقدی، شامل استان‌هایی که در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیکی به شکل آزمایشی در آن‌ها به اجرا در آمده، نمی‌شود. یارانه شهریور ۱۴۰۱؛ نقدی است یا کالابرگ؟
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت : تا زمانی که ابلاغ رسمی صورت نگرفته باشد، یارانه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود و هنوز هم ابلاغی صورت نگرفته است. در چنین شرایطی احتمالا در شهریور ماه هم شاهد واریز یارانه نقدی باشیم. البته طبیعی است که این واریز نقدی، شامل استان‌هایی که در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیکی به شکل آزمایشی در آن‌ها به اجرا در آمده، نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت. حاجی پور : مازندران رتبه نخست قراردادهای منعقد شده در بافت های فرسوده را کسب کرد / برای تأمین مالی تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر آمادگی داریم / قرارداد ۵۲۹۴ واحد از نهضت مسکن ملی در مازندران منعقد شده است
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت.(ادامه)
اعلام رسمی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور، از اعلام رسمی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.(ادامه)
نایب‌رئیس‌اصلاح‌طلب مجلس دهم ادعا کرد «باید برجام را بپذیریم» و «این برجام از برجام دولت قبل ضعیف‌تر است» از برجام سر در نمی‌آوریم اما باید آن را بپذیریم!
نایب‌رئیس‌اصلاح‌طلب مجلس دهم ادعا کرد «باید برجام را بپذیریم» و «این برجام از برجام دولت قبل ضعیف‌تر است»(ادامه)
رئیسی در نشست مشترک دولت و مجلس گفت: مسئولیت مشترک همه اجزای جمهوری اسلامی، گره‌گشایی از زندگی مردم، جبران عقب‌ماندگی‌ها و حرکت پرشتاب به سوی پیشرفت و تعالی کشور است/ دشمن تمام توانش را گذاشته تا مردم را از نظام مایوس کند....(خبر)
(ادامه)
در فاصله یک سال مانده به انتخابات مجلس دوازدهم، مجلس یازدهمی‌ها به فکر اصلاح قانون انتخابات افتاده‌اند و طرحی را با عنوان «نظام انتخاباتی تناسبی استانی- شهرستانی» مطرح کرده‌اند.

انتخابات ۱۴۰۲ با مدل جدید برگزار می شود؟/ نماینده مجلس: در حال بررسی طرح نظام انتخاباتی تناسبی استانی- شهرستانی هستیم
در فاصله یک سال مانده به انتخابات مجلس دوازدهم، مجلس یازدهمی‌ها به فکر اصلاح قانون انتخابات افتاده‌اند و طرحی را با عنوان «نظام انتخاباتی تناسبی استانی- شهرستانی» مطرح کرده‌اند. (ادامه)
ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال سوم
ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سومین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید.

اسامی اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال سوم
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد .





ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص شد / کمال علیپور نایب رئیس اول کمیسیون عمران شد + اسامی و تصاویر
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد . (ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
درآمدهای شهرداری ساری امسال تا کنون در حالی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۶ درصد بیشتر شده که پیدا شدن بدهی جدید حدود یکصد میلیارد تومانی که سال‌ها پنهان مانده بود ، مشکلی بر مشکلات این مجموعه افزوده است. در سی‌ و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری چه گذشت ؟ / از افزایش درآمد تا کشف بدهی بانکی جدید در شهرداری ساری
درآمدهای شهرداری ساری امسال تا کنون در حالی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۶ درصد بیشتر شده که پیدا شدن بدهی جدید حدود یکصد میلیارد تومانی که سال‌ها پنهان مانده بود ، مشکلی بر مشکلات این مجموعه افزوده است.(ادامه)
میعاد صالحی در یک برنامه تلویزیونی نکاتی را مطرح کرد که مردم باید درباره آن قضاوت کنند : هفت ماه سکوت کردم و چیزی نگفتم/ در سال‌های گذشته فرصت بهسازی خطوط و ناوگان از دست رفت/ می‌ترسم برخی مسائل را بگویم/ تراورس به خاک سیاه نشست ....(خبر)
(ادامه)
شعارهای انقلاب به‌نفع کشور است، برخلاف کسانی که میخواهند وانمود کنند که آقا انقلاب دردسرِ برای کشور است، نه بعکس انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمانهای انقلابی -که البته هنوز به آرمانها نرسیدیم هنوز اما- توجه به این آرمانها و رفتن به سمت این آرمانها دوای درمان دردهای کشور است؛ دردسر نیست، رفع دردسر است. مشکل‌تر از انقلابی بودن و گرایش انقلابی داشتن، انقلابی ماندن است / از دخالت در انتصابات پرهیز کنید / قانونی تصویب نکنید که فقط مسئولیت آن را از دوش خود بردارید / مطالب اثبات‌ نشده را از تریبون پر اهمیت مجلس بیان نکنید/ گروکشی و معارضه بین مسئولان وجود نداشته باشد(خبر)
شعارهای انقلاب به‌نفع کشور است، برخلاف کسانی که میخواهند وانمود کنند که آقا انقلاب دردسرِ برای کشور است، نه بعکس انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمانهای انقلابی -که البته هنوز به آرمانها نرسیدیم هنوز اما- توجه به این آرمانها و رفتن به سمت این آرمانها دوای درمان دردهای کشور است؛ دردسر نیست، رفع دردسر است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل بیمه سلامت ایران از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به بیماران صعب العلاج و بررسی آیین نامه نحوه هزینه کرد آن در هیئت دولت خبر داد. امسال ۵ هزار میلیارد تومان برای بیمارانِ صعب العلاج هزینه می‌شود/ شفاف سازی و مدیریت منابع و هزینه در نظام سلامت اجرا می شود
شمال نیوز: مدیرعامل بیمه سلامت ایران از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به بیماران صعب العلاج و بررسی آیین نامه نحوه هزینه کرد آن در هیئت دولت خبر داد.(ادامه)
طرح «تغییر ساعت رسمی کشور» تایید شد
سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح «تغییر ساعت رسمی کشور» خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیراً با تدوین طرحی خواستار اجرای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای شکایت از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به قوه قضائیه درباره بازار خودرو شده‌اند. شکایت ۱۷ نماینده از «وزیر صنعت، معدن و تجارت» درباره خودروسازی / جای خالی نمایندگان مازندران در بین شاکیان !
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیراً با تدوین طرحی خواستار اجرای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای شکایت از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به قوه قضائیه درباره بازار خودرو شده‌اند.(ادامه)
مجمع تشخیص با واردات خودرو موافقت کرد
رییس کمیسیون صنایع مجلس: مجمع تشخیص با واردات خودرو موافقت کرد(ادامه)
شمال نیوز: کارشناسان و صاحب نظران یکی از ارزشمندترین انتصابات دولت سیزدهم در استان مازندران را  در حوزه صنعت ، معدن و تجارت می دانند .... سکان سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران در دستان مدیری انقلابی ، متخصص و توانمند + دکتر مجید فانی کیست ؟
شمال نیوز: کارشناسان و صاحب نظران یکی از ارزشمندترین انتصابات دولت سیزدهم در استان مازندران را در حوزه صنعت ، معدن و تجارت می دانند ....(ادامه)
وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده است/ دولت و مجلس باید در کنار هم مشکلات را حل کنند/ جبهه انقلاب محکوم به موفقیت است/ از طریق هوش مصنوعی در حال تنقیح ۱۲ هزار قانون هستیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: اساتید دانشگاهی مازندران در دیدار با استاندار مازندران بر توجه به مزایای احداث پتروشیم در استان تاکید کردند و خواستار احداث پتروشیمی براساس استانداردهای زیست محیطی مانند اروپا در استان شدند. پتروشیمی امیرآباد با استانداردهای زیست محیطی قابل اجراست/ ما نباید از این استان تنها برای ماهیگیری و شنا استفاده کنیم / باید از ظرفیت‌های صنعتی و حمل و نقل استفاده کرد
شمال نیوز: اساتید دانشگاهی مازندران در دیدار با استاندار مازندران بر توجه به مزایای احداث پتروشیم در استان تاکید کردند و خواستار احداث پتروشیمی براساس استانداردهای زیست محیطی مانند اروپا در استان شدند.(ادامه)
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس را تشریح کرد. آخرین اخبار از طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخاباتی /تعداد نمایندگان از 290 نفر به 330 نفر افزایش می‌یابد
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس را تشریح کرد.(ادامه)
در ۴۰ ساله بعد از انقلاب در محیط بین الملل با تجربیات مختلفی روبرو بوده‌ایم، گاهی کشور‌هایی مثل افغانستان و عراق دچار بحران و مشکلاتی می‌شدند و امروز کشوری مثل روسیه با بحران مواجه شده است. آقای رئیسی دولت را در شرایط تورم بالا و نقدینگی وحشتناک و همراه با یک خزانه بدهکار و مقروض تحویل گرفت/برخورد جناحی با مدیران در حوزه‌های تخصصی یکی از مشکلات کشور است
در ۴۰ ساله بعد از انقلاب در محیط بین الملل با تجربیات مختلفی روبرو بوده‌ایم، گاهی کشور‌هایی مثل افغانستان و عراق دچار بحران و مشکلاتی می‌شدند و امروز کشوری مثل روسیه با بحران مواجه شده است.(ادامه)
آخرین مهلت معرفی دانش آموزان و دانشجویان مشمول سربازی
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از مهلت یکساله معرفی دانشجویان مشمول از تاریخ فراغت و یا انصراف از تحصیل خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
نایب رئیس مجلس در واکنش به اظهارات اخیر رئیس اتاق بازرگانی گفت: آقای شافعی در قد وقواره ای نیست که بگوید ما از مجلس پشتیبانی می کنیم، حرفی که او زده گنده تر از دهانش است.


نیکزاد: شافعی گنده‌تر از دهانش درباره مجلس حرف زده است
نایب رئیس مجلس در واکنش به اظهارات اخیر رئیس اتاق بازرگانی گفت: آقای شافعی در قد وقواره ای نیست که بگوید ما از مجلس پشتیبانی می کنیم، حرفی که او زده گنده تر از دهانش است. (ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم. مجلس قادر به حفظ منافع ملی نیست / خودروی کیفیت پائین داخلی، کجای دنیا خریدار دارد / منافع ملی در مجلس متولی ندارد
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.