.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : درپی درج اخباری درفضای مجازی مبنی بر وجود مشکلات زیرساختی درفرودگاههای استان مازندران ، اداره کل فرودگاههای استان مازندران با ارائه مطالبی بشرح ذیل به مردم عزیز اطمینان داد که هیچ خللی در پروازهای فرودگاه‌های مازندران وجود ندارد ..... هیچ مشکل و خللی در پروازهای فرودگاههای مازندران وجود ندارد+ مشروح
شمال نیوز : درپی درج اخباری درفضای مجازی مبنی بر وجود مشکلات زیرساختی درفرودگاههای استان مازندران ، اداره کل فرودگاههای استان مازندران با ارائه مطالبی بشرح ذیل به مردم عزیز اطمینان داد که هیچ خللی در پروازهای فرودگاه‌های مازندران وجود ندارد .....(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده گفت :  اگر وزیری بدون استفاده از نظرات کارشناسی حرفی بزند موجب به هم ریختگی در حوزه اقتصاد خواهد شد، اخیرا یکی از وزرا درباره واگذاری بانک‌ها به بخش خصوصی اظهاراتی داشته که بدون توجه به نظرات کارشناسی در این حوزه است..... دلخوش : گور پدر ترامپ، خندان باشیم | فعلا که کلیدتان دری باز نکرد
شمال نیوز : این نماینده گفت : اگر وزیری بدون استفاده از نظرات کارشناسی حرفی بزند موجب به هم ریختگی در حوزه اقتصاد خواهد شد، اخیرا یکی از وزرا درباره واگذاری بانک‌ها به بخش خصوصی اظهاراتی داشته که بدون توجه به نظرات کارشناسی در این حوزه است.....(ادامه)
۵ فرمانده ارشدی که با سی-۱۳۰ پروازشان ابدی شد
اگر با دقت به اسامی کشته‌شدگان ماجرای سقوط هواپیمای سی-۱۳۰ ارتش با شماره پرواز ۵۰۵ در منطقه کهریزک تهران نگاه کنید، متوجه خواهید شد که اهمیت آنان تا جایی بود که نیروی هوایی ارتش، وزارت دفاع، ستاد مشترک ارتش و قائم‌مقام سپاه پاسداران در یک روز با خلأ فرماندهان خود مواجه شدند و معادلات جنگ تغییر کرد. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده اسبق سپاه گفت : بعد از جلسه برادر مرتضی قربانی را صدا زدم و حکم فرماندهی لشکر را به او دادم، حکمی که داخل همان کاغذ جبهه‌ای بدون بروکراسی اداری نوشته شده بود..... لشکر 25 کربلا؛ تنها لشکر ویژه دوران دفاع مقدس+ دانستی های شهدای دفاع مقدس مازندران
شمال نیوز : فرمانده اسبق سپاه گفت : بعد از جلسه برادر مرتضی قربانی را صدا زدم و حکم فرماندهی لشکر را به او دادم، حکمی که داخل همان کاغذ جبهه‌ای بدون بروکراسی اداری نوشته شده بود.....(ادامه)
همانگونه که بار‌ها تأکید شده، قوه قضاییه باید مظهر عدالت و پناهگاه ملت باشد و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که هر جا با مظلمه یا تخلفی از قانون مواجه شدند، با مراجعه به دستگاه قضایی می‌توانند حق خود را با آسودگی خاطر بگیرند. باید در مردم این اطمینان به‌وجود آید که در موارد مربوط به حقوق عامه، اگر به مراجع قضایی مراجعه کنند، حقوق آن‌ها احیا خواهد شد. قوه قضائیه باید پناهگاه ملت باشد/ لزوم قاطعیت مقابل بدخواهان و تواضع، دلسوزی، محبت و تفاهم با مردم(خبر)
همانگونه که بار‌ها تأکید شده، قوه قضاییه باید مظهر عدالت و پناهگاه ملت باشد و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که هر جا با مظلمه یا تخلفی از قانون مواجه شدند، با مراجعه به دستگاه قضایی می‌توانند حق خود را با آسودگی خاطر بگیرند. باید در مردم این اطمینان به‌وجود آید که در موارد مربوط به حقوق عامه، اگر به مراجع قضایی مراجعه کنند، حقوق آن‌ها احیا خواهد شد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه از رسیدگی به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پرونده قضائی در سال ۹۶ خبر داد و افزود: این تعداد پرونده سوای سه میلیون پرونده مورد رسیدگی در دادسرا‌ها و شورا‌های حل اختلاف است.
ارزیابی عملکرد دستگاه قضا در سال ۹۶/رسیدگی به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پرونده / اسناد جعلی واردات خودروهای گران قیمت را کشف کردیم(خبر)
رئیس قوه قضائیه از رسیدگی به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پرونده قضائی در سال ۹۶ خبر داد و افزود: این تعداد پرونده سوای سه میلیون پرونده مورد رسیدگی در دادسرا‌ها و شورا‌های حل اختلاف است. (ادامه)
عارف نوریان از سربازان وظیفه‌ لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران که برای حفاظت از مرزهای شمالغرب کشور خدمت می‌کرد؛ حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
«عارف نوریان» سرباز دلاور ساروی به شهادت رسید
عارف نوریان از سربازان وظیفه‌ لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران که برای حفاظت از مرزهای شمالغرب کشور خدمت می‌کرد؛ حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل شده است. (ادامه)
شیرودی مالک اشتر زمان بود(يادداشت)
(ادامه)
آنهایی که بیشترین شعار ضدآمریکایی را می‌دهند کافی است یک مقام آمریکایی ادعای سراسر کذبی بکند که مثلا حاکی از برتری آنها بر جمهوری اسلامی باشد، بلافاصله آن را تیتر اول می‌کنند چرا وانمود می کنید تحقیر شده ایم و از این موضوع لذت می برید؟/ من، ظریف و تخت روانچی به این نتیجه رسیدیم که نهایتا قربانی خواهیم شد (خبر)
آنهایی که بیشترین شعار ضدآمریکایی را می‌دهند کافی است یک مقام آمریکایی ادعای سراسر کذبی بکند که مثلا حاکی از برتری آنها بر جمهوری اسلامی باشد، بلافاصله آن را تیتر اول می‌کنند(ادامه)
سال 96 هم همچون سال‌های گذشته سالی پر از فراز و نشيب و اخبار خوب و بد برای استان مازندران در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سياسی، اقتصادی و ورزشی بوده است.



شیرینی های مازنی ها بیش از تلخ کامی بود
سال 96 هم همچون سال‌های گذشته سالی پر از فراز و نشيب و اخبار خوب و بد برای استان مازندران در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سياسی، اقتصادی و ورزشی بوده است. (ادامه)
۹۶ بر ما چه گذشت؟
سال ۱۳۹۶ خوب شروع شد اما بد تمام شد. سالی که با انتخاب مجدد حسن روحانی و همسو شدن دولت و مجلس قدم اولش را برداشته بود، رفته رفته رنگ بحران‌های متعدد گرفت. تا افکار عمومی و رسانه‌ها می‌خواستند روی یک موضوع تمرکز کنند، بحرانی نو گریبان مردم، دولت و نظام را می‌گرفت.(ادامه)
به نظر می‌رسد بر اساس آنچه امروز ملموس است عدم تحقق نسبی شعار سال را می‌توان از میان گرفتاری‌های امروز مردم درک کرد. از شعار سال تا اقدام و عمل مسئولین(يادداشت)
به نظر می‌رسد بر اساس آنچه امروز ملموس است عدم تحقق نسبی شعار سال را می‌توان از میان گرفتاری‌های امروز مردم درک کرد.(ادامه)
نسل خسته باید جان بگیرد !(يادداشت)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه واقعاً ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور، ۲۲ بهمن متفاوتی بود فرمودند: بعد از ۳۹ سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است.


۲۲ بهمن امسال متفاوت بود/ باید از مردم و خدا عذرخواهی کنیم/ درباره‌ عدالت عقب‌مانده ایم ،خودمان اعتراف می کنیم/مردم گله‌مندند اما پای نظام(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه واقعاً ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور، ۲۲ بهمن متفاوتی بود فرمودند: بعد از ۳۹ سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است. (ادامه)
اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است
رهبر معظم انقلاب اسلامی «حرکت به سمت اشرافی‌گری»، «دل سپردن به طبقات مرفه به جای توجه به مستضعفان و قشرهای ضعیف» و «تکیه و اعتماد به خارجی‌ها به جای تکیه بر مردم» را نمونه های حرکت ارتجاعی خواندند و تأکید کردند: نخبگان جامعه حواسشان جمع باشد، مدیران کشور به‌شدت مراقب باشند و مردم هم با حساسیت، رفتار ما مسئولان و مدیران را تحت نظر داشته باشند تا اینگونه حرکات ارتجاعی در کشور اتفاق نیفتد.(ادامه)
17 بهمن‌ماه 96، ساری که 21 سال قبل میزبان سیدمجتبی بود، این‌بار سیدمصطفی را در آغوش می‌گرفت؛ چه حکایتی دارند این جانبازانِ شهیدِ علمدار، پسرعموهای جاودان و تکرارنشدنیِ ساری؛ همانند عموی‌ جانبازشان عباس(ع) باید با درد جانبازی دست و پنجه نرم می‌کردند تا به مولای‌شان حسین(ع) برسند. چه حکایتی دارند این جانبازانِ شهیدِ علمدار(يادداشت)
17 بهمن‌ماه 96، ساری که 21 سال قبل میزبان سیدمجتبی بود، این‌بار سیدمصطفی را در آغوش می‌گرفت؛ چه حکایتی دارند این جانبازانِ شهیدِ علمدار، پسرعموهای جاودان و تکرارنشدنیِ ساری؛ همانند عموی‌ جانبازشان عباس(ع) باید با درد جانبازی دست و پنجه نرم می‌کردند تا به مولای‌شان حسین(ع) برسند.(ادامه)
تازه‌ترین جزئیات از حج تمتع ۹۷ و توافق ایران و عربستان
رئیس سازمان حج و زیارت درباره حج ۹۷ گفت: توافق امسال سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران با مقامات حج و زیارت عربستان نسبت به توافق حج گذشته از امتیازات بیشتری برخوردار است.(ادامه)
طبق برنامه حضرت امام (ره) قرار بود ۱۲ بهمن وارد تهران شوند، ولی بختیار دستور بسته شدن فرودگاه را داده بود، بر همین اساس تصمیم گرفته شد به‌منظور تمرین برگزاری برنامه، مراسم استقبال به صورت نمایش در بهشت‌زهرا (س) یک بار اجرا شود. در حقیقت این مراسم... ماجرای استقبال نمادین از امام خمینی در بهشت زهرا چه بود +عکس(خبر)
طبق برنامه حضرت امام (ره) قرار بود ۱۲ بهمن وارد تهران شوند، ولی بختیار دستور بسته شدن فرودگاه را داده بود، بر همین اساس تصمیم گرفته شد به‌منظور تمرین برگزاری برنامه، مراسم استقبال به صورت نمایش در بهشت‌زهرا (س) یک بار اجرا شود. در حقیقت این مراسم... (ادامه)
گرامیداشت «پرواز انقلاب» در فرودگاه دشت‌ناز ساری برگزار شد
به مناسبت سی و نهمین سال از ورود امام خمینی(ره) به میهن در نخستین روز از دهه مبارک فجر، همانند سال‌های گذشته آیین نمادین استقبال از پیر فرزانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه دشت‌ناز ساری برگزار شده است.(ادامه)
روایتی از دلدادگی ۴۰ شهید مدافع حرم
دوباره شهیدی از جنس شهدای عاشورا و کربلا بردستان مردمان مازندران بدرقه شد تا دلدادگی ۴۰ شهید مدافع حرم در آسمانها نقش بندد.(ادامه)
انقلاب اسلامی ایران نه تنها معادلات سیاسى استکبار را بر هم زد بلکه توانست یکى از اسـتـوارترین رژیـم‌ هاى وابـسته کـه از حـمایت قـدرت‌هاى بـزرگ برخوردار بود را ریشه کن کند. چرا شاه با بغض و اشک فرار کرد؟(ديدگاه)
انقلاب اسلامی ایران نه تنها معادلات سیاسى استکبار را بر هم زد بلکه توانست یکى از اسـتـوارترین رژیـم‌ هاى وابـسته کـه از حـمایت قـدرت‌هاى بـزرگ برخوردار بود را ریشه کن کند.(ادامه)
انتقاد دامادی از نبود خط پرواز خارجی در فرودگاه ساری
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از نبود خطر پروازی خارجی در فرودگاه ساری انتقاد کرد. (ادامه)
مسئولین فرهنگی استان بایستی برای استفاده بهینه از این شور انقلابی و ولایی، برنامه ریزی و تدبیر کرده و در راستای مقابله با جنگ نرم و مشخصاً در فضای مجازی از این پتانسیل بیش از پیش استفاده کرده و بی جهت فریاد واسلاما سر ندهند و ....

حضور عاشورایی مدافعان حرم در ساری
مسئولین فرهنگی استان بایستی برای استفاده بهینه از این شور انقلابی و ولایی، برنامه ریزی و تدبیر کرده و در راستای مقابله با جنگ نرم و مشخصاً در فضای مجازی از این پتانسیل بیش از پیش استفاده کرده و بی جهت فریاد واسلاما سر ندهند و .... (ادامه)
مازندران محل تربیت مجاهدان است
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: مازندران فقط دریا، عریانی و شنا نیست و از نظر شیرمردان و زنان استان، مازندران مهد شیران است، محل رشد و نمو عرفای به‌نام و محل تربیت مجاهدان است و باید گردشگری تعالی‌بخش مدیریت شود.(ادامه)
شمال نیوز : ماجرای این دستبرد مسلحانه وحشتناک چهاردهم مهر سال 94 هنگامی روی داد که پرواز اصفهان – مشهد در باند فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد بر زمین نشست.

صدور حکم اعدام در ملاءعام برای ۶ دزد شمشیر به دست
شمال نیوز : ماجرای این دستبرد مسلحانه وحشتناک چهاردهم مهر سال 94 هنگامی روی داد که پرواز اصفهان – مشهد در باند فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد بر زمین نشست. (ادامه)
تشریح اقدامات ارتش ایران علیه داعش
شمال نیوز : جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی ارتش در زمینه مبارزه با داعش اظهار کرد: ارتش اقدامات بسیاری در مقابله با داعش انجام داده است که بمباران تجمعات خارج از 40 کیلومتر مرز ایران از عراق توسط نیروی هوایی و انجام عملیات‌های متعدد شناسایی توسط هوانیروز از جمله آنهاست.(ادامه)
مازندرانی‌ها و برپایی ۱۸ موکب پذیرایی از زائران اربعین
فرمانده سپاه کربلای مازندران از برپایی ۱۸ موکب پذیرایی از زائران اربعین در عراق خبر داد.(ادامه)
مردم موارد مشکوک در آسمان یا اشیاء نورانی را گزارش دهند
شمال نیوز : فرمانده منطقه‌ی پدافند هوایی شمالغرب کشور گفت: هیچ تهدیدی برای ما محتمل نبوده، آسمان ما در امنیت کامل قرار دارد و سامانه‌های رونمایی شده نیز بر توان پدافندهوایی کشور اضافه کرده است.(ادامه)
احسنت آقای ظریف!(يادداشت)
(ادامه)
تصاویر اصابت موفق موشک‌ها با پهپاد و آنلاین به ایران مخابره شد/ اصابت دقیق موشک‌ها به ساختمانی کوچک در سوریه پیامی روشن به دشمنان است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشک‌ها از ایران شلیک شد و بر فراز عراق عبور کرد و در سوریه فرود آمد و پهپادهایی که از اطراف دمشق به پرواز درآمده بودند بر فراز دیرالزور اصابت‌ها را به صورت همزمان برای ما در ایران مخابره می‌کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.