.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. شهید دیپلمات مازندرانی گمنام خطه علویان(يادداشت)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. (ادامه)
توصیه‌های رهبر انقلاب درباره استفاده از فرصت ماه رجب
مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف در مورد فضیلت‌های ماه رجب توصیه‌هایی کردند. (ادامه)
سید محمود علوی دوشنبه شب از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و ناگفته های ترور شهید فخری زاده سخن گفت و تاکید کرد : دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند اما جمهوری اسلامی در یکی از مقاطع پرامنیت به سر می‌برد ....(خبر)
(ادامه)
فردا؛ آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور + جزییات
اولین محموله واکسن کرونا از روسیه به ایران رسیده و حالا قرار است واکسیناسیون علیه پاندمی قرن از فردا در کشورمان کلید خورد... (ادامه)
۸ هواپیمای مسافربری وارد کشور شد / ورود ۱۶ هواپیمای دیگر تا پایان سال
رئیس سازمان هواپیمایی از ورود ۸ فروند هواپیمای غربی به کشور خبر داد و با اشاره به ورود ۱۶ فروند دیگر تا پایان سال، گفت: برای تعیین تکلیف قرارداد بوئینگ مکاتباتی انجام شده است.(ادامه)
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود .... آیت الله نظری خادم الشریعه ؛ دلبسته غدیر و دلداده انقلاب اسلامی
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود ....(ادامه)
شخصیت امام خمینی، هم از حیث ساخت و تربیت و هم از حیث نگاه و پرداخت به معرفت‌های قدیم و جدید و هم از حیث تلاقی با الگوهای شاخص انسانی-الهی دارای وجه تطوری و تحولی ممتازی است. با اینکه امام از استوانه‌های استوار اخلاقی، فقه ی و فلسفی استفاده نمودند، اما هیچ­گاه از هیچ­کدام به نفع هیچ­کدام منصرف نشده بلکه آن­ها را از زاویه‌ای بالاتر، درگیر و در تعامل باهم می‌دیدند. بذرهای تحول در ضمیر امام(يادداشت)
شخصیت امام خمینی، هم از حیث ساخت و تربیت و هم از حیث نگاه و پرداخت به معرفت‌های قدیم و جدید و هم از حیث تلاقی با الگوهای شاخص انسانی-الهی دارای وجه تطوری و تحولی ممتازی است. با اینکه امام از استوانه‌های استوار اخلاقی، فقه ی و فلسفی استفاده نمودند، اما هیچ­گاه از هیچ­کدام به نفع هیچ­کدام منصرف نشده بلکه آن­ها را از زاویه‌ای بالاتر، درگیر و در تعامل باهم می‌دیدند. (ادامه)
شمال نیوز : احمد حسین زادگان در نخسین روز از دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران گفت: علیرغم تحریم ها و مضایق اعتباری، تلاش ها و اقدامات خوب و موثری در توسعه مازندران در بخش های مختلف طی دو سال اخیر صورت گرفته است. ‎ شهرک صنعتی 1000 هکتاری و پتروشیمی مازندران با جدیت دنبال می شود / صدور مجوز نهایی فعالیت ۷۵ اسکله گردشگری تفریحی / کرونا نتوانست دیپلماسی اقتصادی استان را مسدود کند / مردم و اصناف در رعایت پروتکل های بهداشتی همراهی خوبی داشتند
شمال نیوز : احمد حسین زادگان در نخسین روز از دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران گفت: علیرغم تحریم ها و مضایق اعتباری، تلاش ها و اقدامات خوب و موثری در توسعه مازندران در بخش های مختلف طی دو سال اخیر صورت گرفته است. ‎ (ادامه)
برگزاری مراسم نمادین سالروز ورود تاریخی امام (ره) در فرودگاه بین المللی شهدای ساری + عکس
مراسم گرامیداشت نمادین سالروز ورود تاریخی امام به میهن در فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری برگزار شد. (ادامه)
کمیته استقبال از امام چگونه شکل گرفت و اعضای آن چه کسانی بودند؟/ یکی از افرادی که درخواست ملاقات با امام را داشت مهندس بازرگان بود و چون بازرگان جملات نفی رژیم پهلوی، تأیید مبارزات ملت ایران و مواضعش را....(خبر)
(ادامه)
پرواز عاشقانه جانباز مازندرانی + تصاویر
حاج محمد محمدزاده جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس و پدر یک شهید و دو جانباز انقلاب اسلامی به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
خدا برای سليماني هم هدف بود هم نتیجه و هم تکلیف. برخی به اشتباه فکر می‌کنند صرفا تکلیف مهم است؛ درحالی‌که در همین امر به معروف اگر نتیجه در کار نباشد، تکلیف آن ساقط می‌شود. مردی که مرگ را کشت!...(يادداشت)
خدا برای سليماني هم هدف بود هم نتیجه و هم تکلیف. برخی به اشتباه فکر می‌کنند صرفا تکلیف مهم است؛ درحالی‌که در همین امر به معروف اگر نتیجه در کار نباشد، تکلیف آن ساقط می‌شود. (ادامه)

پیش کنگره بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد. پیش کنگره بزرگداشت شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم در ساری برگزار شد
پیش کنگره بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد.(ادامه)

یکی از خلبانان هوانیروز از طرف سپاه پاسداران ارتشی نمونه لقب گرفته است.
کدام خلبان شمالی؛‌ لقب ارتشیِ نمونه را از سپاه پاسداران دریافت کرد؟
یکی از خلبانان هوانیروز از طرف سپاه پاسداران ارتشی نمونه لقب گرفته است. (ادامه)
بنا به ماهیت حادثه و نیز با توجه به مبدا حرکت شهید از رستمکلا(زادگاه همسر شهید) به مقصد (دماوند)، احتمال حضور عوامل جاسوسی در شهر رستمکلا، چند روز پیش از شهادت ایشان، جهت پایش اوضاع دور از انتظار نیست، لذا شایسته است با ورود دقیق و همه جانبه نیروهای ذیصلاح، ابهامات موجود در مساله رفع شود.

تاوان مردمی نشدن اطلاعات تا چه وقت و جه میزان!
بنا به ماهیت حادثه و نیز با توجه به مبدا حرکت شهید از رستمکلا(زادگاه همسر شهید) به مقصد (دماوند)، احتمال حضور عوامل جاسوسی در شهر رستمکلا، چند روز پیش از شهادت ایشان، جهت پایش اوضاع دور از انتظار نیست، لذا شایسته است با ورود دقیق و همه جانبه نیروهای ذیصلاح، ابهامات موجود در مساله رفع شود. (ادامه)
خدا حافظ حاج آقا !(يادداشت)
(ادامه)
با هماهنگی و موافقتی که با اعضای خانواده شریف آن سردار همیشه زنده به عمل آمده بود قرار بود تا دقایقی دیگر با ورود پیکر مطهر شهید سلیمانی مراسم تشییع آن عزیز برگزار شود... چرا تشییع پیکر «حاج قاسم» در حرم امام(ره) لغو شد؟
با هماهنگی و موافقتی که با اعضای خانواده شریف آن سردار همیشه زنده به عمل آمده بود قرار بود تا دقایقی دیگر با ورود پیکر مطهر شهید سلیمانی مراسم تشییع آن عزیز برگزار شود...(ادامه)
در شب شهادت حاج قاسم سلیمانی ما تا لحظه جنگ پیش رفتیم و دو پایگاه‌ ما در جنوب پرواز انجام دادند و جوانان نیروی هوایی تقاضای انجام خدمت و ماموریت می‌کردند.
خاطره فرمانده نیروی هوایی ارتش از شب شهادت سپهبد سلیمانی
در شب شهادت حاج قاسم سلیمانی ما تا لحظه جنگ پیش رفتیم و دو پایگاه‌ ما در جنوب پرواز انجام دادند و جوانان نیروی هوایی تقاضای انجام خدمت و ماموریت می‌کردند. (ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
در حقیقت با انتشار اسناد محرمانه آن روزها به درستی می توان دریافت که حقیقت کودتا و یا براندازی، حداکثر یکماه و نیم پس از روی کارآمدن دکتر مصدق در دستور کار انگلیس و....(خبر)
(ادامه)
خواننده‌های مشهور دهه ۷۰، دقیقاً کجایید؟
هنرمندان محبوب ۲ دهه قبل، مانند افتخاری، اصفهانی، خشایار اعتمادی، قاسم افشار و عبدالحسین مختاباد امروز به چه کاری مشغول هستند؟ (ادامه)
دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان به بیان جزییاتی از این پرونده پرداخت. 

سامانه بدون اخذ اجازه، به هواپیما شلیک کرد / ۲۶ ثانیه فاصله شلیک‌های اول و دوم بوده، ولی در این فاصله زمانی هم، کاربر برای شلیک دوم از شبکه کسب مجوز نمی‌کند / تا این لحظه دلیلی بر هک سایبری و الکترونیکی بدست نیامده / در حال حاضر ۳ نفر در بازداشت به سر می‌برند / اگر حمله هوایی دشمن به کشور قطعی باشد باید فرمان توقف پرواز‌ها صادر شود (خبر)
دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان به بیان جزییاتی از این پرونده پرداخت. (ادامه)
شمال نیوز: رییس سازمان هواپیمایی از ورود هواپیماهای جدید به کشور خبر داد و با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با امضای موافقتنامه‌های بهداشتی بین کشورها محدودیت پروازهای خارجی رفع می‌شود. هواپیماهای جدید وارد کشور می‌شود
شمال نیوز: رییس سازمان هواپیمایی از ورود هواپیماهای جدید به کشور خبر داد و با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با امضای موافقتنامه‌های بهداشتی بین کشورها محدودیت پروازهای خارجی رفع می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : امروز گروههای جهادی، جامعه ای را که می توانست در آتش شورش ها بسوزد، به خاکریزی مبدل کرده اند که پر از سنگرهای نیکوکاری و فداکاری است!.... ( در استقبال از سخنان مقام معظم رهبری ، به قلم دکتر هادی ابراهیمی ) امروز ما به روایتی از جنس روایت فتح شهید آوینی نیاز داریم!
شمال نیوز : امروز گروههای جهادی، جامعه ای را که می توانست در آتش شورش ها بسوزد، به خاکریزی مبدل کرده اند که پر از سنگرهای نیکوکاری و فداکاری است!.... ( در استقبال از سخنان مقام معظم رهبری ، به قلم دکتر هادی ابراهیمی )(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره مواجهه اخیر قایق‌های تندروی این نیرو با ناوهای آمریکایی در خلیج فارس گفت: آنها وارد حریم منطقه تمرین ما شده بودند، برای همین به آنها دستور داده شد تا خارج شوند. ....(خبر)
(ادامه)

خبر آنلاین : پس از شهادت سروان خلبان علی اکبر شیرودی در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۶۰، شخصیت‌های مملکتی نسبت به شخصیت والا و سلوک اخلاقی وی اظهارات مختلفی مطرح نمودند. اولین چهره نظامی که رهبر انقلاب در نماز به او اقتدا کردند/ عکس
خبر آنلاین : پس از شهادت سروان خلبان علی اکبر شیرودی در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۶۰، شخصیت‌های مملکتی نسبت به شخصیت والا و سلوک اخلاقی وی اظهارات مختلفی مطرح نمودند.(ادامه)
شهید شیرودی؛ عقاب تیز پرواز دوران دفاع مقدس / با اوج گیری جنگ کردستان، شهید شیرودی و چند تن دیگر از خلبانان وارد جنگ شدند. وی در عملیاتهای پروازی خود تلفات سنگینی را به نیروها و تجهیزات دشمن در نقاط استراتژیکی غرب کشور وارد کرد....(خبر)
(ادامه)

در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود. یادداشت محسن رضایی در مقدمه کتاب شهید سلیمانی
در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.