.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خاطرات ترور"امام جمعه رشت"آیت الله احسانبخش+تصاویر
امروز ۲۶ فروردین سالروز ترور نافرجام شهید آیت الله احسانبخش امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان است.(ادامه)
شمال نیوز : صدای آوینی محدود به صوتی نبود که از حنجره اش بر می آمد بلکه ندایی بود که جان و وجدان و ایمان او بر میخاست و ریشه در قرآن و نفس قدسی معصومان(ع) عالم داشت!.... از روشنفکری تا روشن اندیشی آوینی فاصله ایست به اندازه یک انقلاب فکری!
شمال نیوز : صدای آوینی محدود به صوتی نبود که از حنجره اش بر می آمد بلکه ندایی بود که جان و وجدان و ایمان او بر میخاست و ریشه در قرآن و نفس قدسی معصومان(ع) عالم داشت!....(ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
در عراق چه خبر است: کودتا، تهاجم نظامی یا عملیات فریب؟
(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است. از مردم می‌خواهیم تا جایی که امکان دارند از خانه بیرون نروند. روحانی: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فروردین است
رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است. از مردم می‌خواهیم تا جایی که امکان دارند از خانه بیرون نروند.(ادامه)


آخرین پیام انقلاب ایران به حاج قاسم دل ها(يادداشت)
(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیانیه این سازمان در خصوص فایل صوتی منتشر شده پیرامون سانحه پرواز 752 شرکت هواپیمایی اوکراینی در رسانه‌ها خبرداد. سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص فایل صوتی منتشر شده از سوی اوکراین هشدار داد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیانیه این سازمان در خصوص فایل صوتی منتشر شده پیرامون سانحه پرواز 752 شرکت هواپیمایی اوکراینی در رسانه‌ها خبرداد.(ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: فرضیه برخورد موشک به هواپیما را خود ما مطرح کردیم و دوست داشتم داخل این هواپیما باشم و با این عزیزان سقوط کنم اما شاهد این ماجرای غم‌انگیز نباشم. سرباز و فدایی ملتم؛ دوست داشتم داخل این هواپیما بودم و می سوختم، ولی شاهد این ماجرای غم انگیز نبودم/ هیچ وقت در طول عمرم این قدر شرمنده نبوده ام/فرضیه برخورد موشک به هواپیما را خود ما مطرح کردیم(خبر)
فرمانده کل سپاه گفت: فرضیه برخورد موشک به هواپیما را خود ما مطرح کردیم و دوست داشتم داخل این هواپیما باشم و با این عزیزان سقوط کنم اما شاهد این ماجرای غم‌انگیز نباشم.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موقعی که اطمینان پیدا کردم این اتفاق افتاده واقعا آرزوی مرگ برای خود کردم که ای کاش می‌مردم و چنین حادثه‌ای را شاهد نبودم..... سردار حاجی‌زاده: کاش می‌مردم و شاهد حادثه سرنگونی هواپیمای اوکراینی نبودم/اپراتور، هواپیمای مسافربری را موشک کروز تشخیص داد/ ما یک عمر خودمان را پیش‌مرگ مردم کردیم
شمال نیوز : فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موقعی که اطمینان پیدا کردم این اتفاق افتاده واقعا آرزوی مرگ برای خود کردم که ای کاش می‌مردم و چنین حادثه‌ای را شاهد نبودم.....(ادامه)
سردار حاجی زاده: ضربات موشکی آغاز یک عملیات بزرگ بود/ آمریکا در صورت جواب دادن ۵ هزار کشته می‌داد.
ضربات موشکی آغاز یک عملیات بزرگ بود/ آمریکا در صورت جواب دادن ۵ هزار کشته می‌داد/ ده‌ها نفر در حمله موشکی به «عین الاسد» کشته شده‌اند/ 9 سورتی پرواز برای انتقال مجروحان (خبر)
سردار حاجی زاده: ضربات موشکی آغاز یک عملیات بزرگ بود/ آمریکا در صورت جواب دادن ۵ هزار کشته می‌داد. (ادامه)
فراخوان حج ۹۹ به زودی اعلام خواهد شد
خبرگزاری میزان- در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که به زودی فراخوان حج ۹۹ هجری شمسی و ۱۴۴۱ هجری قمری برای ثبت نام زائران اعلام می‌شود. (ادامه)
دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر با علما و مراجع عظام قم
(ادامه)
شمال نیوز: به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر شهادت فرمانده نیروی هوافضای سپاه، این خبر تکذیب شد. شهادت فرمانده نیروی هوافضای سپاه تکذیب شد
شمال نیوز: به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر شهادت فرمانده نیروی هوافضای سپاه، این خبر تکذیب شد.(ادامه)
ادعای همسر زم در خصوص دستگیری شوهرش! +عکس
برخی رسانه‌های خارجی مطالب عجیب و غیر قابل باوری را به نقل از مهسا رازانی همسر روح الله زم در خصوص چگونگی خروج او از فرانسه و مقصد سفر او منتشر کرده‌اند.(ادامه)
 وی خاطرنشان کرد که یولیا یوزیک روز شنبه محاکمه شده و خطر ده سال حبس این خانم خبرنگار را تهدید می کند. بازداشت یک روزنامه‌نگار روس در ایران
وی خاطرنشان کرد که یولیا یوزیک روز شنبه محاکمه شده و خطر ده سال حبس این خانم خبرنگار را تهدید می کند.(ادامه)
رئیس جمهور تاکید کرد:من به یاد ندارم که هیچ کشوری در دهه‌های گذشته مانند ایران امروز در فشار اقتصادی بی حد و حصر و حداکثری استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم قرار گرفته باشد هیچ تصمیمی برای مذاکره دوجانبه با آمریکا نداشته‌ایم / اگر آمریکا تمام تحریم‌ها را بردارد باز هم امکان پذیر است که در جلسه ۱+۵ حضور داشته باشد / طرح آمریکا این بود که طی ۶ ماه، چیزی از نظام، دولت و مجلس باقی نماند / این همه پیغام و پسغام آمریکا به‌خاطر یأسی است که بر آن مستولی شده / چرا برخی حنجره خود را به برنامه دشمن عاریه می‌دهند؟(خبر)
رئیس جمهور تاکید کرد:من به یاد ندارم که هیچ کشوری در دهه‌های گذشته مانند ایران امروز در فشار اقتصادی بی حد و حصر و حداکثری استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم قرار گرفته باشد(ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با صدور پیام تبریکی این هفته را فرصتی برای تامل و تعمق در ابعاد خدمتگزاری به مردم در سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر دانست پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته دولت
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با صدور پیام تبریکی این هفته را فرصتی برای تامل و تعمق در ابعاد خدمتگزاری به مردم در سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر دانست(ادامه)
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: به گفته بسیاری از سیاستمداران جهان، برجام پیروزی بزرگ سیاسی اخلاقی در تاریخ بود و اینکه ما قراردادی با دنیا بسته و پای آن ایستادیم و عهد خود را نشکستیم و متخلف نبودیم از نظر اخلاقی برای ما بسیار مهم است. همین ساعت و همین لحظه، دست از تحریم بردارید؛ ما آماده مذاکره ایم / مذاکرات زیادی این روزها داریم / روز قیامت از ما مسئولان گرفتارتر هیچ‌کس نیست؛ در پیشگاه خدا باید پاسخگوی ۸۲ میلیون ایرانی باشیم(خبر)
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: به گفته بسیاری از سیاستمداران جهان، برجام پیروزی بزرگ سیاسی اخلاقی در تاریخ بود و اینکه ما قراردادی با دنیا بسته و پای آن ایستادیم و عهد خود را نشکستیم و متخلف نبودیم از نظر اخلاقی برای ما بسیار مهم است.(ادامه)
بازتاب پخش «گاندو» در رسانه‌های خارجی/ دست و پا زدن صهیونیست‌ها برای تبرئه جیسون رضائیان
جروزالم پُست: نمایش تلویزیونی جدید ایران در تلاش است تا به شیوه‌ای نو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خوب نشان بدهد.(ادامه)
ترامپ: بدون هیچ شرطی آماده مذاکره با ایران هستیم
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که این کشور آماده است بدون هیچگونه پیش‌شرطی با ایران مذاکره کند.(ادامه)
«گلوبال‌هاوک»؛ غول ۲۰۰ میلیون دلاری که سپاه آن را ساقط کرد
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا که از جمله تسلیحات گران‌قیمت ایالات متحده است را در مناطق سرزمینی کشورمان ساقط کرد. (ادامه)
شمال نیوز : ما در برنامه آفاق اندیشه بر اساس مصالح نظام، کشور و مردم تمامی دیدگاه‌ها را مطرح کرده و مانع از مصادره جناحی و نیز تخریب محتوایی آن توسط نااهلان و نامحرمان خواهیم شد و قطعاً تنویر اذهان عمومی و تقویت اراده‌ها و.... از ساخت مستند تاریخچه لشکر پر افتخار 25 کربلا تا شناسایی و تقویت استعدادهای موسیقیایی بومی و محلی جدید در استان
شمال نیوز : ما در برنامه آفاق اندیشه بر اساس مصالح نظام، کشور و مردم تمامی دیدگاه‌ها را مطرح کرده و مانع از مصادره جناحی و نیز تخریب محتوایی آن توسط نااهلان و نامحرمان خواهیم شد و قطعاً تنویر اذهان عمومی و تقویت اراده‌ها و....(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه ادعای نفوذ آمریکائی‌ها به سیستم موشکی ایران بالاتر از دروغ و یک افتضاح بزرگ است، گفت:ما توانستیم با نفوذ به هواپیماهای جاسوسی امریکا اطلاعات دست اول درباره داعش امکانات آنها و غیره را بدست آوریم. ادعای نفوذ آمریکایی‌ها در سیستم موشکی ایران دروغ است / با ارسال وسایل و قطعات خاص به دنبال نفوذ بودند، اما متوجه شدیم / توطئه را به فرصت تبدیل کرده ایم / با نفوذ به سیستم نظامی امریکا، اطلاعات دست اول در اختیار گروه‌هایی مانند حشد شعبی می‌گذاشتیم / مانند سردار سلیمانی کم نداری(خبر)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه ادعای نفوذ آمریکائی‌ها به سیستم موشکی ایران بالاتر از دروغ و یک افتضاح بزرگ است، گفت:ما توانستیم با نفوذ به هواپیماهای جاسوسی امریکا اطلاعات دست اول درباره داعش امکانات آنها و غیره را بدست آوریم.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: شهید شما از ملائکه هم بالاتر است +عکس‌
صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای، به‌بهانه حمله تروریستی اخیر در زاهدان مطلبی را از بیانات ایشان درباره مقام و منزلت شهدا منتشر کرد.(ادامه)
راه‌اندازی دومین پرواز عتبات عالیات از اوایل اسفند در مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: دومین پرواز نیز از اوایل اسفند ماه سال جاری به مقصد عراق راه‌اندازی شود.(ادامه)
۱۱ بهمن ۱۳۵۷؛ ایران در انتظار امام
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۵۷؛ در آستانه سفر تاریخی امام خمینی به ایران پس از ۱۵ سال تبعید، انتظار و شور و شوق مردمی که برای استقبال از رهبر انقلاب اسلامی خود را به تهران رسانده‌اند، مهم‌ترین خبر امروز است.(ادامه)
شمال نیوز: فردا یا هدف رو میزنیم و بر میگردیم، یا هدف رو میزنیم و بر نمیگردیم، یا هدف رو نمیزنیم و بر نمیگردیم. خاطره ای از سرهنگ خلبان هوانیروز مهدی مدرس در جریان جنگ ایران و عراق. انهدام رادار راسیت عراق یک هدف مهم برای ایران
شمال نیوز: فردا یا هدف رو میزنیم و بر میگردیم، یا هدف رو میزنیم و بر نمیگردیم، یا هدف رو نمیزنیم و بر نمیگردیم. خاطره ای از سرهنگ خلبان هوانیروز مهدی مدرس در جریان جنگ ایران و عراق.(ادامه)
غایبان جشن ۴۰ سالگی انقلاب
۴۰ سال می‌گذرد؛ از روزی که مردم ایران به رهبری خمینی کبیر، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را کنار زدند و یک جمهوری به پا کردند؛ جمهوری اسلامی. ۴۰ از قدیم عددی خاص به حساب می‌آمده؛ عدد بلوغ، کامل شدن و به اوج رسیدن. حالا اما بسیاری از کسانی که نهال انقلاب اسلامی را کاشته و آبیاری کردند، ۴۰ سالگی و ثمره این درخت را نمی‌بینند.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی حادثه سقوط هواپیما
در این پیام آمده است: لازم است مسئولان ذیربط با بررسی کامل این حادثه‌ی اندوهبار، نقاط ضعف و خلأها و خطاهای احتمالی را شناسایی و پیگیری کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.