.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر کمتر دیده شده از امام (ره) در بازگشت به ایران | نماز خواندن امام در هواپیما
این تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی در بویینگ ۷۴۷ در مسیر برگشت به ایران ثبت شده است.در این عکس صادق طباطبایی که چند روز بعد از پیروزی انقلاب سخنگوی دولت موقت شد، کنار ایشان دیده می شود.(ادامه)
سردارِ سربازِ سرافرازِ ایران، با تو عهد بستند، مردم ایران که نه، مردم منطقه و آنان که دل در گِرو تو دارند و از دیگران گسستند، تا از پای ننشینند،‌ هرگاه کرکسان در آسمان و روبهان در زمین جولان می‌دهند. دلنوشته برای حاج قاسم(يادداشت)
سردارِ سربازِ سرافرازِ ایران، با تو عهد بستند، مردم ایران که نه، مردم منطقه و آنان که دل در گِرو تو دارند و از دیگران گسستند، تا از پای ننشینند،‌ هرگاه کرکسان در آسمان و روبهان در زمین جولان می‌دهند.(ادامه)
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بررسی ابعاد فتنه ۸۸ و اشتراکات آن با ناآرامی‌های اخیر، تاکید کرد که هر زمان ایران اسلامی بر روی باند قدرت و اقتدار و تعالی و توسعه قرار گرفت، دشمن فتنه‌ای شکل داد و حمله کرد. بعضی‌ها نامه نوشتند و از رهبری خواستند تا با آمریکا کنار بیاییم
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بررسی ابعاد فتنه ۸۸ و اشتراکات آن با ناآرامی‌های اخیر، تاکید کرد که هر زمان ایران اسلامی بر روی باند قدرت و اقتدار و تعالی و توسعه قرار گرفت، دشمن فتنه‌ای شکل داد و حمله کرد.(ادامه)
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد. خط‌دهی نشریه آمریکایی برای دوران «پسا اردوغان»
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد.(ادامه)
علت ممانعت نسبت به خروج همسر علی دایی از کشور همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب بوده است. علت ممانعت نسبت به خروج همسر علی دایی از کشور مشخص شد
علت ممانعت نسبت به خروج همسر علی دایی از کشور همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب بوده است.(ادامه)
پیکر مرحوم رستم قاسمی که برای مداوا به کشور چین رفته بود و در همانجا درگذشت، بامداد امروز شنبه (۱۹آذرماه) به وطن خود ایران بازگشت. پیکر رستم قاسمی از چین به ایران منتقل شد/ اعلام زمان تشییع
پیکر مرحوم رستم قاسمی که برای مداوا به کشور چین رفته بود و در همانجا درگذشت، بامداد امروز شنبه (۱۹آذرماه) به وطن خود ایران بازگشت.(ادامه)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است. فکر می‌کنند با به صحنه آوردن عده کمی فریب خورده می‌توانند یک انقلاب با شکوه را در معرض آسیب قرار دهند / هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریادهای دشمن، فریادهای شیطان است؛ به جنگ خدا و رسول آمده‌اند / دوست دارند خیابان‌ها ....(خبر)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای جزئیات دیگری از فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ را منتشر کرد.

تاکنون ۲۶ نفر دستگیر شده‌اند / همه افراد دستگیر شده، غیرایرانی و با ملیّت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان هستند / هماهنگ کننده‌ اصلی عملیات تبعه‌ جمهوری آذربایجان است که از فرودگاه امام وارد کشور شده(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای جزئیات دیگری از فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ را منتشر کرد. (ادامه)
وزارت اطلاعات: ۲۶ تروریست تکفیری در حادثه شاهچراغ دستگیر شده‌اند
وزارت اطلاعات در دومین اطلاعیه درباره حادثه تروریستی شاهچراغ، اعلام کرد: عنصر اصلی هدایت و هماهنگ کننده عملیات در داخل کشور، تبعه آذربایجان بوده است.(ادامه)
روایت شهید دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای که برای رفتن به جبهه بی‌تابی می‌کرد
مادر شهید تورج مطلق می‌گوید: کلاس اول نظری بود و دو ماهی بود که سال تحصیلی شروع شده بود ولی تورجم آرام و قرار نداشت من هم وقتی حالش را می‌دیدم نمی‌توانستم به او حرفی بزنم.(ادامه)
راستی‌آزمایی یک شایعه؛ پوتین بدل دارد؟
یکی از حواشی سفر پوتین به تهران در آغاز مرداد ماه جاری، این ادعا بود که به جای رئیس جمهوری روسیه، بدلش به تهران آمد! اما آیا این شایعه درست است و پوتین بدل دارد؟ (ادامه)
سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه گفت: همان طوری که غزه مسلح شد، به همان روش، کرانه باختری هم می‌تواند مسلح بشود و این فرایند در حال رخ‌دادن است / کرانه باختری در حال مسلح شدن علیه صهیونیست‌هاست ....(خبر)
(ادامه)
 شهید عباس دوران، آن خلبان قهرمان و الهی است که کبوتران را توان آن نیست که چون او پر بگشایند و پرواز کنند. او برای پرواز، بال‌بال می زد و بی قرارِ قرار در آغوش خدا بود. او قلب اش پاک‌تر از کبوتر و بالها و چشمانش تیزتر از عقاب بود. دوران دوران ها و خلبان عباس دوران(يادداشت)
شهید عباس دوران، آن خلبان قهرمان و الهی است که کبوتران را توان آن نیست که چون او پر بگشایند و پرواز کنند. او برای پرواز، بال‌بال می زد و بی قرارِ قرار در آغوش خدا بود. او قلب اش پاک‌تر از کبوتر و بالها و چشمانش تیزتر از عقاب بود. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از کارگران با اعلام اینکه دولت برنامه‌های اقتصادی مهمی در پیش دارد، تاکید کردند که همه کمک کنند تا این برنامه‌ها به نتیجه دست یابد 

دولت کارهای اقتصادی مهمی در پیش دارد؛ همه کمک کنند تا به نتیجه دست یابد / از مردم می‌خواهیم به خرید تولید داخلی مقیّد باشند / با ضربه خوردن تولید ملی، کار و اشتغال کارگر نیز ضربه می‌خورد / خودروساز‌ها سوءاستفاده نکنند، زیرا وضع آن‌ها تعریفی ندارد(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از کارگران با اعلام اینکه دولت برنامه‌های اقتصادی مهمی در پیش دارد، تاکید کردند که همه کمک کنند تا این برنامه‌ها به نتیجه دست یابد (ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
دستگاه قضایی پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی را تاکنون با جدیت پیگیری کرده است؛ با این حال تأکید داریم که بیش از گذشته نسبت به این پرونده دقت و سرعت لحاظ و همه جوانب و ابعاد آن دنبال شود ....(خبر)
(ادامه)
سپاه: کسی نگفته اگر هواپیما سقوط نمی‌کرد، جنگ می‌شد
اینکه مادر گرامی شهیدان به طور نادرست سخنانی مبنی بر اینکه سردار سلامی گفتند «اگر اینها نبودند چه جنگی می‌شد؟ و اگر این اتفاق (سانحه) نمی‌افتاد ۱۰ میلیون جمعیت کشته می‌شدند و این واقعه باعث شد که این جنگ رخ ندهد!!»(ادامه)
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم. مجلس قادر به حفظ منافع ملی نیست / خودروی کیفیت پائین داخلی، کجای دنیا خریدار دارد / منافع ملی در مجلس متولی ندارد
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د. خلبان شهید کشوری ؛ از کوچه پس کوچه های کیاکلا تا اوج آسمان
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د.(ادامه)
کاروان اسکورت، راه می‌افتد. ۴ ماشین در یک ستون حرکت می‌کنند؛ کیا سراتو، سوزوکی ویتارا، تویوتا هایلوکس دوکابین و یک سواری مشکی رنگ. ۱۴ محافظ در سه ماشین، و شخصیت در تینای مشکی نشسته است. این یک سفر روتین و جاافتاده برای تیم حفاظت است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با هفته بسیج در چهارم آذر ماه سال ۱۴۰۰ طی گردهمایی در سالن جلسات اتاق اصناف مرکز مازندران، سردار مرتضی قربانی به بیان خاطراتی از رشادت ها و ایثارگری ها و فتوحات لشگر ویژه ۲۵ کربلا..... سردار قربانی : روحیه جهادی رمز پیروزی و اقتدار بسیج است
شمال نیوز: همزمان با هفته بسیج در چهارم آذر ماه سال ۱۴۰۰ طی گردهمایی در سالن جلسات اتاق اصناف مرکز مازندران، سردار مرتضی قربانی به بیان خاطراتی از رشادت ها و ایثارگری ها و فتوحات لشگر ویژه ۲۵ کربلا.....(ادامه)
لایروبی کانال‌های هدایت آب‌ های سطحی فرودگاه رامسر
لای روبی رودخانه‌ها و کانال‌های هدایت آب‌ های سطحی فرودگاه شهدای رامسر انجام شد.(ادامه)
روایتی کمتر شنیده شده از نحوه خروج ابوالحسن بنی صدر از ایران در سال ۱۳۶۰
ساعت ۱۰ صبح چهارشنه، هفتم مرداد ۱۳۶۰، خبر مهمی روی خروجی خبرگزاری فرانسه قرار گرفت. خبر این بود: «یک هواپیمای ایرانی که حامل ابوالحسن بنی‌صدر، رئیس‌جمهور سابق ایران، بود در پایگاه نظامی اورو در حومه پاریس به زمین نشست.» این خبرگزاری همچنین به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که بنی‌صدر از فرانسه تقاضای پناهندگی سیاسی کرده و دولت فرانسه این درخواست را پذیرفته است به شرط این‌که در خاک آن کشور دست به هیچ‌گونه فعالیت سیاسی نزند. (ادامه)
هدایت آقایی : خاتمی و روحانی مردم را ناامید کردند/ رئیس‌جمهوری که در ماجرای بنزین مردم را مسخره می‌کند؛ مسئول مرگ اصلاحات است/ بیش از ۱۰۰ حزب اصلاح‌طلب خانوادگی و سهم‌خواه داریم....(خبر)
(ادامه)
یک پایگاه خبری آمریکایی در مطلبی درباره ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط دولت تروریست آمریکا، نوشت که در این عملیات مأموران رژیم صهیونیستی و منطقه کردستان عراق نیز همکاری کردند ....(خبر)
(ادامه)


همزمان با ورود آن دو خودرو به منطقه ترور، هدایت‌کنندگان پهپاد‌ها به سمت خودرو‌ها شلیک کردند. دو موشک هل‌فایر به خودروی حامل [سردار شهید]سلیمانی برخورد کردند... راننده خودرو دوم برای گریختن، بیشتر گاز داد. راننده قبل از اینکه تک‌تیرانداز دلتا فورس به سمت خودرو شلیک کند و مجبور به توقف شود، حدود ۹۰ متر حرکت کرد. در زمانی که خودرو نقلیه متوقف شد، سومین موشک هل‌فایر نیز به آن اصابت کرد». افشای جزئیات جدید از ترور سردار سلیمانی
همزمان با ورود آن دو خودرو به منطقه ترور، هدایت‌کنندگان پهپاد‌ها به سمت خودرو‌ها شلیک کردند. دو موشک هل‌فایر به خودروی حامل [سردار شهید]سلیمانی برخورد کردند... راننده خودرو دوم برای گریختن، بیشتر گاز داد. راننده قبل از اینکه تک‌تیرانداز دلتا فورس به سمت خودرو شلیک کند و مجبور به توقف شود، حدود ۹۰ متر حرکت کرد. در زمانی که خودرو نقلیه متوقف شد، سومین موشک هل‌فایر نیز به آن اصابت کرد». (ادامه)
شمال نیوز : اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به‌مناسبت چهلمین سالروز شهادت خلبان شهید علی‌اکبر قربان شیرودی طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ خلبان شهید شیرودی نابعه‌ای که از ۳۶۰ خطر مرگ در عملیات پروازی نجات پیدا کرده بود. خلبان شهید شیرودی نابعه‌ای که از ۳۶۰ خطر مرگ در عملیات پروازی نجات پیدا کرده بود
شمال نیوز : اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به‌مناسبت چهلمین سالروز شهادت خلبان شهید علی‌اکبر قربان شیرودی طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ خلبان شهید شیرودی نابعه‌ای که از ۳۶۰ خطر مرگ در عملیات پروازی نجات پیدا کرده بود. (ادامه)
خلبان شهید شیرودی نابعه‌ای که از ۳۶۰ خطر مرگ در عملیات پروازی نجات پیدا کرده بود
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به‌مناسبت چهلمین سالروز شهادت خلبان شهید علی‌اکبر قربان شیرودی طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ خلبان شهید شیرودی نابعه‌ای که از ۳۶۰ خطر مرگ در عملیات پروازی نجات پیدا کرده بود.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.