.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بحث دیگری که در نخستین روز هفته از دید رسانه‌ها غافل نماند، افطاری پرحاشیه محمدرضا باهنر بود. .... ماجرای قهر ناطق نوری از افطاری باهنر چه بود ؟
شمال نیوز : بحث دیگری که در نخستین روز هفته از دید رسانه‌ها غافل نماند، افطاری پرحاشیه محمدرضا باهنر بود. ....(ادامه)
غائبان اولین جلسه مجمع تشخیص در سال ۹۸ چه کسانی بودند؟ +عکس
(ادامه)
حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری گفت: اقدامات دولت آمریکا با تعرض مکرر به حقوق اساسی این ملت {ملت ایرن}، نشان‌دهنده نگرانی آن‌ها از عمق نفوذ مؤثر ایران در منطقه است و قطعاً این حرکات ناشیانه، فرجامی جز تحقیر ترامپ و شکست سیاست خارجی آن در جهان و منطقه نخواهد داشت. واکنش ناطق نوری به تحریم سپاه
حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری گفت: اقدامات دولت آمریکا با تعرض مکرر به حقوق اساسی این ملت {ملت ایرن}، نشان‌دهنده نگرانی آن‌ها از عمق نفوذ مؤثر ایران در منطقه است و قطعاً این حرکات ناشیانه، فرجامی جز تحقیر ترامپ و شکست سیاست خارجی آن در جهان و منطقه نخواهد داشت.(ادامه)
ناطق نوری می گوید: با این کتاب خاطرات بعضاً دروغ که آقای منتظری نوشتند، من احساس کردم که همان جمله‌ی امام در مورد ایشان رخ می‌دهد و این حرف‌ها قعر جهنمی است‌. کتاب خاطرات منتظری«دروغ»است
ناطق نوری می گوید: با این کتاب خاطرات بعضاً دروغ که آقای منتظری نوشتند، من احساس کردم که همان جمله‌ی امام در مورد ایشان رخ می‌دهد و این حرف‌ها قعر جهنمی است‌.(ادامه)
در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، برخی اعضای مجمع غائب بودند. غیبت رئیسی، روحانی و ۱۱ عضو مجمع تشخیص در آخرین جلسه سال ۹۷
در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، برخی اعضای مجمع غائب بودند.(ادامه)
شمال نیوز " در یک دهه گذشته (۱۳۸۷-۱۳۹۷) پنج استاندار سکان مدیریت مازندران را در دست گرفته اند و هرکدام برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام وعده‌های منحصر به فردی داده اند، اگرچه اقداماتی در این راه صورت گرفته، اما به نظر می‌رسد با خروجی رضایت بخشی همراه نبوده است..... سرانه ورزشی در مازندران به ازای هر نفر ۸۰ سانتی متر !
شمال نیوز " در یک دهه گذشته (۱۳۸۷-۱۳۹۷) پنج استاندار سکان مدیریت مازندران را در دست گرفته اند و هرکدام برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام وعده‌های منحصر به فردی داده اند، اگرچه اقداماتی در این راه صورت گرفته، اما به نظر می‌رسد با خروجی رضایت بخشی همراه نبوده است.....(ادامه)
غیبت روحانی، لاریجانی و ۹ عضو مجمع در جلسه پالرمو
در جلسه امروز مجمع تشخیص برای بررسی «پالرمو»، حسن روحانی، علی لاریجانی، محمود احمدی‌نژاد و ۸ عضو دیگر غائب بودند.(ادامه)
هفت گزینه احتمالی تولیت آستان قدس
در حالی‌که طبق شنیده‌ها، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی قرار است بعد از تعطیلات نوروزی تولیت آستان قدس را تحویل دهد و بر صندلی ریاست قوه قضائیه بنشیند، هر روز گمانه جدیدی درباره جانشین او مطرح می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از دعوت کردن ناطق نوری برای گرفتن مسئولیت تولیت آستان قدس خبر داد و گفت: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود..... « علی اکبر ناطق‌ نوری » تولیت آستان قدس رضوی می‌شود؟
شمال نیوز : نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از دعوت کردن ناطق نوری برای گرفتن مسئولیت تولیت آستان قدس خبر داد و گفت: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود.....(ادامه)
حجت الاسلام ناطق نوری درباره مراسم استقبال از امام در ۱۲ بهمن ۵۷ می گوید:خبرگزاری های جهان تحت عنوان بزرگترین استقبال تاریخ از صف ۳۳ کیلومتری مردم از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا خبر دادند. روایت‌هایی از بی‌نظیرترین استقبال دنیا در ۱۲ بهمن ۵۷
حجت الاسلام ناطق نوری درباره مراسم استقبال از امام در ۱۲ بهمن ۵۷ می گوید:خبرگزاری های جهان تحت عنوان بزرگترین استقبال تاریخ از صف ۳۳ کیلومتری مردم از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا خبر دادند.(ادامه)
شمال نیوز : روح‌الله جمعه‌ای، فعال رسانه‌ای و مشاور وزیر کشور هم بر این موضوع صحه گذاشت. او در حساب توییتری خود در رابطه با ادعای زاکانی در خصوص ابطال انتخابات سال ۷۶ از سوی حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری نوشت: «برخلاف گفته‌های بی‌پایه و نادرست، ناطق نوری در انتخابات ۷۶ با تبریک قبل از پایان شماش آرا به رقیب خود پایه‌های.... واکنش یکی از نزدیکان ناطق نوری به ادعای زاکانی درباره دوم خرداد 76
شمال نیوز : روح‌الله جمعه‌ای، فعال رسانه‌ای و مشاور وزیر کشور هم بر این موضوع صحه گذاشت. او در حساب توییتری خود در رابطه با ادعای زاکانی در خصوص ابطال انتخابات سال ۷۶ از سوی حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری نوشت: «برخلاف گفته‌های بی‌پایه و نادرست، ناطق نوری در انتخابات ۷۶ با تبریک قبل از پایان شماش آرا به رقیب خود پایه‌های....(ادامه)
شمال نیوز : وقتی صحت این ادعای زاکانی را از حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز و از رفقای نزدیک علی اکبر ناطق نوری پرسیدیم واکنش او جالب بود..... ناطق‌نوری در دوم خرداد 76 دنبال ابطال آرای خاتمی بود؟
شمال نیوز : وقتی صحت این ادعای زاکانی را از حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز و از رفقای نزدیک علی اکبر ناطق نوری پرسیدیم واکنش او جالب بود.....(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی همراه تعدادی از نمایندگان مجلس ظهر دوشنبه از احمد ناطق نوری نماینده هفت دوره مجلس عیادت کرد..... عیادت لاریجانی و جمعی از نمایندگان از « احمد ناطق نوری »
شمال نیوز : علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی همراه تعدادی از نمایندگان مجلس ظهر دوشنبه از احمد ناطق نوری نماینده هفت دوره مجلس عیادت کرد.....(ادامه)
جد آیت الله هاشمی شاهرودی که کفاشی حرفه‌اش بود، برای مجاورت با حرم امام حسین(ع) از ایران به کربلا مهاجرت کرد.
نگاهی به زندگی مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی(يادداشت)
جد آیت الله هاشمی شاهرودی که کفاشی حرفه‌اش بود، برای مجاورت با حرم امام حسین(ع) از ایران به کربلا مهاجرت کرد. (ادامه)
عکس: ناطق‌نوری در حال ورزش در زورخانه
تصویری از ورزش علی اکبر ناطق نوری در زورخانه بانک مرکزی را می بینید.(ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: تصمیم مجموعه مدیران تصمیم‌گیر در وزارت کشور و دولت به دلیل خاص، انتخاب استاندار مازندران غیربومی است. معرفی استاندار جدید تا پایان هفته/ استاندار مازندران غیربومی است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: تصمیم مجموعه مدیران تصمیم‌گیر در وزارت کشور و دولت به دلیل خاص، انتخاب استاندار مازندران غیربومی است.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای معین همسوی با آقای خاتمی بود و آمد، آقای ناطق نوری همسوی با آقای هاشمی رفسنجانی بود و آمد. در دوره کنونی هم به همین شکل خواهد بود.
الله کرم: روحانی به ۱۴۰۰ نمی‌رسد!
فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای معین همسوی با آقای خاتمی بود و آمد، آقای ناطق نوری همسوی با آقای هاشمی رفسنجانی بود و آمد. در دوره کنونی هم به همین شکل خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز:  عضو هیئت رئیسه حزب کارگزاران می‌گوید که اگر امور زندگی و معیشت مردم با لاریجانی بهتر شود، اصلاح‌طلبان از وی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت می‌کنند..... عضو مازنی کارگزاران: احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی برای 1400
شمال نیوز: عضو هیئت رئیسه حزب کارگزاران می‌گوید که اگر امور زندگی و معیشت مردم با لاریجانی بهتر شود، اصلاح‌طلبان از وی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت می‌کنند.....(ادامه)
محل کار ناطق نوری در لواسان+عکس
(ادامه)
محل کار ناطق نوری در لواسان+عکس
(ادامه)
بهروز نعمتی از جلسه با لاریجانی و نزدیک بودن فعالیت های حزب رهروان خبر داد. او تاکید کرد که ممکن است نام حزب «رهروان» نباشد. آخرین اخبار در مورد حزب لاریجانی / اختلاف در مورد نام حزب / جلسات با لاریجانی در مورد آغاز فعالیت های حزب(خبر)
بهروز نعمتی از جلسه با لاریجانی و نزدیک بودن فعالیت های حزب رهروان خبر داد. او تاکید کرد که ممکن است نام حزب «رهروان» نباشد.(ادامه)
توئیت عجیب حمید رسایی به ناطق نوری
حمید رسایی با انتشار توییتی به حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری اهانت کرد.این اهانت در پی سخنان ناطق نوری درباره موضوع رابطه با آمریکا صورت گرفت.(ادامه)
 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تغییرات احتمالی در ترکیب کابینه دوازدهم گفت: اگر این تغییرات با برنامه ریزی انجام شود باعث آرامش جامعه خواهد شد. ما نباید مذاکره را رد کنیم و بگوییم بیخود کرده است/ ذوق زده هم نشویم/ تغییر مدیران به جامعه آرامش می دهد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تغییرات احتمالی در ترکیب کابینه دوازدهم گفت: اگر این تغییرات با برنامه ریزی انجام شود باعث آرامش جامعه خواهد شد. (ادامه)
گام های نخست برای تاسیس حزب لاریجانی برداشته شده و به نظر می رسد که این حزب پشتوانه خوبی برای ورود وی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری باشد. مقدمات تشکیل حزب لاریجانی فراهم شده است/ لاریجانی از حمایت جامعتین، ناطق نوری، روحانی و اصلاح طلبان برخوردار است
گام های نخست برای تاسیس حزب لاریجانی برداشته شده و به نظر می رسد که این حزب پشتوانه خوبی برای ورود وی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری باشد.(ادامه)
رئیس مرکز نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق فکری با حضور ۲۵ نفر از نمایندگان ادوار تشکیل شده استاست و مسائلی که رئیس مجلس صلاح ببیند به این اتاق فکر ارسال خواهد شد. معامله برد- برد رئیس مجلس و نمایندگان ادوار/ حلقه اولیه حزب لاریجانی چه کسانی هستند؟/مشاور لاریجانی از تشکیل اتاق فکر برای بررسی ارجاعات رئیس مجلس خبر داد(خبر)
رئیس مرکز نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق فکری با حضور ۲۵ نفر از نمایندگان ادوار تشکیل شده استاست و مسائلی که رئیس مجلس صلاح ببیند به این اتاق فکر ارسال خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : تصاویری که از جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت منعکس شد، نکات جالبی به همراه دارد. از نبودن چندباره روسای قوا تا حضور محمود احمدی نژاد و حتی سرلشکر فیروزآبادی که این روزها یک چالش خبری پردردسر را پشت سر گذاشته است..... نقش ناطق نوری و حدادعادل ؛ از امروز تا 1400
شمال نیوز : شمال نیوز : تصاویری که از جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت منعکس شد، نکات جالبی به همراه دارد. از نبودن چندباره روسای قوا تا حضور محمود احمدی نژاد و حتی سرلشکر فیروزآبادی که این روزها یک چالش خبری پردردسر را پشت سر گذاشته است.....(ادامه)
اعتراض ناطق نوری به وحدت شکنان
باند بازی، کینه توزی، قدرت طلبی، جناح بازی و تهمت زدن، دشمنان را شاد می کند/ دل مردم را خالی می کنیم تا طرف را بکوبیم/ در نبود وحدت یک جامعه، کمر آن ملت خواهد شکست(ادامه)
مقایسه آماری آرای سال اول و دوم انتخابات هیئت‌رئیسه ادوار مجلس نشان می‌دهد، علی لاریجانی برای چهاردهمین بار در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته و بیشترین میزان حضور بر کرسی ریاست را دارد.

مقایسه آرای روسای ۱۰ دوره مجلس؛ لاریجانی رکورددار ریاست
مقایسه آماری آرای سال اول و دوم انتخابات هیئت‌رئیسه ادوار مجلس نشان می‌دهد، علی لاریجانی برای چهاردهمین بار در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته و بیشترین میزان حضور بر کرسی ریاست را دارد. (ادامه)
نماینده ای که نخواست نامش اعلام شود نیز اخبار یادشده را از شنیده هایش اعلام کرد و یادآور شد: شنیدم چنینی مسئله ای را بهزاد نبوی هم گفته است. آیا توصیه خاتمی و ناطق‌نوری به عارف برای انصراف صحت دارد؟
نماینده ای که نخواست نامش اعلام شود نیز اخبار یادشده را از شنیده هایش اعلام کرد و یادآور شد: شنیدم چنینی مسئله ای را بهزاد نبوی هم گفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.