.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
در پی انتشار شایعاتی حول موضوعات انتخاباتی، دفتر حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری با انتشار اطلاعیه‌ای این اقدامات را قابل پیگرد قانونی خواند. واکنش تند دفتر ناطق‌ نوری به شایعات اخیر + اطلاعیه
در پی انتشار شایعاتی حول موضوعات انتخاباتی، دفتر حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری با انتشار اطلاعیه‌ای این اقدامات را قابل پیگرد قانونی خواند. (ادامه)
جواد امام: روحانی و خاتمی برای صرف شام دیدار داشتند
روز گذشته در فضای مجازی خبر‌هایی درباره دیدار حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و رییس دولت اصلاحات در کاخ سعدآباد منتشر شد که گفته می‌شد حسن روحانی در جلسه با حضور رئیس دولت اصلاحات، حسن خمینی و ناطق نوری گفته نامزد‌های رد شده جایی برای دفاع ندارند، چون عمدتا مسایل مالی و پرونده دارند. این درحالی است که دفتر ناطق نوری دیدار خبر دیدار‌های انتخاباتی وی با برخی شخصیت‌ها را تکذیب کرد.(ادامه)
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک پنج اصولگرا و اصلاح‌طلب، مدعی جدی ریاست مجلس یازدهم
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک(ادامه)
تسلیت روحانی به ناطق نوری و عباس آخوندی
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت‌الله رسولی محلاتی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان، و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.(ادامه)
آیت الله رسولی محلاتی به رحمت ایزدی پیوست . آیت الله رسولی محلاتی دار فانی را وداع گفت/ اعلام زمان و مکان مراسم تشییع
آیت الله رسولی محلاتی به رحمت ایزدی پیوست .(ادامه)
شمال نیوز : در این اطلاعیه که از سوی یکی از یاران نزدیک وی برای شمال نیوز ارسال شده است ، آمده است :.... اطلاعیه مهم دفتر علی اکبر ناطق نوری درباره انتخابات نور و محمودآباد
شمال نیوز : در این اطلاعیه که از سوی یکی از یاران نزدیک وی برای شمال نیوز ارسال شده است ، آمده است :....(ادامه)
شمال نیوز : برخی از داوطلبان با تعدادی همراه، برخی فقط با خانواده خود، بعضی هم تنها و یا یک همراه آمدند، کاندیدایی هم با تعدادی از بچه‌های تحت حمایت .... نور و محمودآباد ؛ نامزدی 30 نفر در 7 روز مهلت ثیت نام
شمال نیوز : برخی از داوطلبان با تعدادی همراه، برخی فقط با خانواده خود، بعضی هم تنها و یا یک همراه آمدند، کاندیدایی هم با تعدادی از بچه‌های تحت حمایت ....(ادامه)
عکس/ ناطق‌نوری، ظریف و فرزند رهبر انقلاب در مراسم ختم خواهر ولایتی
(ادامه)
مجلس یازدهم ؛ گزارش میدانی از ثبت نام نامزدها در مازندران / سردار سعادتی و شهردار بیژنی در بابل نام نویسی کردند/ علی اکبر غلامیان از بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرد+ این خبر تکمیل می شود ....(خبر)
(ادامه)
احمدی‌نژاد خود را به‌عنوان یک نیروی سیاسی قبول دارد و در حال فعالیت است. او درعین‌حال به دنبال تلاش برای اعزام برخی نیرو‌ها به مجلس است. اما هیچ اراده‌ای از سوی جامعه اصولگرایان برای حمایت از احمدی‌نژاد وجود ندارد. او اگر دست به تحرکی هم بزند، فارغ از حمایت جامعه اصولگرایی است؛ البته احمدی‌نژاد هم مایل به همکاری با اصولگرایان نیست. خیز احمدی‌نژاد برای مجلس
احمدی‌نژاد خود را به‌عنوان یک نیروی سیاسی قبول دارد و در حال فعالیت است. او درعین‌حال به دنبال تلاش برای اعزام برخی نیرو‌ها به مجلس است. اما هیچ اراده‌ای از سوی جامعه اصولگرایان برای حمایت از احمدی‌نژاد وجود ندارد. او اگر دست به تحرکی هم بزند، فارغ از حمایت جامعه اصولگرایی است؛ البته احمدی‌نژاد هم مایل به همکاری با اصولگرایان نیست. (ادامه)
عکس/ تعارف لاریجانی و ناطق به هم
عکسی از تعارف ناطق نوری و علی لاریجانی به یکدیگر در مراسم ترحیم فرزند مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه که صبح شنبه در مسجد نور تهران برگزار شد. (ادامه)
چهره‌های مختلف سیاسی در مراسم ختم دختر ایران در روسیه (+عکس)
مراسم ختم دختر مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : سوال اینجا است که آیا ناطق نوری که طی سال‌های گذشته در مواضع و اظهارات خود تا اندازه‌ای به اصلاح‌طلبان نزدیک شده بود با بازگشت به جامعه روحانیت مبارز به آنان پشت می‌کند و یا اینکه حلقه وصلی برای ائتلاف میانه‌روها در هر دو جریان سیاسی می‌شود؟
.... معمای بازگشت ناطق نوری ؛ از نامزدی ریاست جمهوری تا اکتفا به شیخوخیت در انتخابات ؟!
شمال نیوز : سوال اینجا است که آیا ناطق نوری که طی سال‌های گذشته در مواضع و اظهارات خود تا اندازه‌ای به اصلاح‌طلبان نزدیک شده بود با بازگشت به جامعه روحانیت مبارز به آنان پشت می‌کند و یا اینکه حلقه وصلی برای ائتلاف میانه‌روها در هر دو جریان سیاسی می‌شود؟ ....(ادامه)
ناطق نوری که این روزها فعالیت عمومی بیشتری دارد و در جلسات و سخنرانی ها حاضر می شود باعث ایجاد این تفکر شده که پس از غیبت 10ساله ای که داشت حالا برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پا به میدان گذاشته است.

گمانه زنی‌ها برای حضور ناطق‌نوری در انتخابات ۱۴۰۰
ناطق نوری که این روزها فعالیت عمومی بیشتری دارد و در جلسات و سخنرانی ها حاضر می شود باعث ایجاد این تفکر شده که پس از غیبت 10ساله ای که داشت حالا برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پا به میدان گذاشته است. (ادامه)
پیکر مرحوم اسدالله عسگراولادی تشییع شد
مراسم تشییع پیکر اسدالله عسگراولادی عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی صبح یکشنبه در مسجد فرشته تهران برگزار شد. (ادامه)
عکس/ چه کسی بر پیکر عسگراولادی نماز خواند؟
(ادامه)
تصویری از ناطق‌نوری در مراسم عزاداری بیت رهبری
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در شب عاشورای حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از مردم دلداده اهل بیت علیهم‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.(ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز : این‌ دسته هر قدر تلاش کنند و بگویند از اول آقای روحانی یا مجلس دهم را قبول نداشته‌اند، حرفشان در میان افکار عمومی خریدار ندارد. به این عزیزان می‌گفتم؛ تنها راهی که دارید این است که‌ تلاش کنید آقای روحانی در باقی مانده دولتش تا حدودی موفق شود.... بهزاد نبوی: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند خرج خود را از دولت جدا کنند / تلاش کنید روحانی موفق شود !
شمال نیوز : این‌ دسته هر قدر تلاش کنند و بگویند از اول آقای روحانی یا مجلس دهم را قبول نداشته‌اند، حرفشان در میان افکار عمومی خریدار ندارد. به این عزیزان می‌گفتم؛ تنها راهی که دارید این است که‌ تلاش کنید آقای روحانی در باقی مانده دولتش تا حدودی موفق شود....(ادامه)
نقلِ قول از ناطق: به عرصه سیاست برنمی‌گردم
سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای ناطق میل و علاقه ای برای حضور در عرصه سیاست و نقش آفرینی در انتخابات ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : علی اکبر طاهایی گفت : این جلسه سال ها است که بصورت منظم با حضورجمعی از استانداران ادوار و جمعی از مدیران گذشته وزارت کشور هر35 یا 40 روزدر خدمت حجت الاسلام ناطق نوری  برگزار می شود که جلسات بسیار مهم و صمیمانه ای است و ..... واکنش استاندار اسبق مازندران به اظهارات یکی از متهمین پرونده بانک سرمایه درباره ناطق نوری
شمال نیوز : علی اکبر طاهایی گفت : این جلسه سال ها است که بصورت منظم با حضورجمعی از استانداران ادوار و جمعی از مدیران گذشته وزارت کشور هر35 یا 40 روزدر خدمت حجت الاسلام ناطق نوری برگزار می شود که جلسات بسیار مهم و صمیمانه ای است و .....(ادامه)
شمال نیوز : محسن کوهکن، فعال سیاسی اصولگرا باور دارد که حضور ناطق‌نوری می‌تواند برای جبهه اصولگرایی بسیار مفید باشد. برای بررسی ابعاد مختلف بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاست دقایقی را .... فعال سیاسی اصولگرا : با صدای بلند می‌گوییم که آقای ناطق همواره اصولگرا بوده و هست/ اصلاح‌طلبان خود را به ناطق نچسبانند
شمال نیوز : محسن کوهکن، فعال سیاسی اصولگرا باور دارد که حضور ناطق‌نوری می‌تواند برای جبهه اصولگرایی بسیار مفید باشد. برای بررسی ابعاد مختلف بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاست دقایقی را ....(ادامه)
شمال نیوز: باهنر گفت: ما در جوانگرایی و درجا زدن بر مدیران پیر، متاسفانه افراط و تفریط داریم، من همواره مثال می‌زنم که نیروهای مسلح را درنظر بگیرید زمانی که کسی می‌خواهد امیر یا سردار شود ابتدا باید ستوان، سروان، سرگرد و سرهنگ شود بعد اگر.... به ۱۰ نفر اول اصولگرایان بگویید بروید کلاه بیاورید، می‌روند سر می‌آورند!
شمال نیوز: باهنر گفت: ما در جوانگرایی و درجا زدن بر مدیران پیر، متاسفانه افراط و تفریط داریم، من همواره مثال می‌زنم که نیروهای مسلح را درنظر بگیرید زمانی که کسی می‌خواهد امیر یا سردار شود ابتدا باید ستوان، سروان، سرگرد و سرهنگ شود بعد اگر....(ادامه)
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در .... از خانه ملت تا خانه ابدی / مازندران و 5 نماینده سفر کرده
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در ....(ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
عکسی از همنشینی ناطق نوری و سیدحسن در شب قدر
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شب شهادت حضرت علی(ع) در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد.(ادامه)
شب قدر برخی چهره‌های سیاسی در حرم امام(ره)
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با سخنرانی شیخ علی اکبر ناطق نوری در سحرگاه دوشنبه ششم خرداد در مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز  : انتخابات هم در این کشور حکایتی شده؛ هربار که صحبتش به میان می‌آید اول حرکتِ چراغ خاموش جناح‌ها بعد هم قیل و قال گوش‌خراششان  همه آفاق را پر می‌کند تا اینکه قدرت‌نمایی‌ها و وزن کشی‌ها به پایان برسد. ..... چه کسی حرف آخر را در جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی خواهد زد؟
شمال نیوز : انتخابات هم در این کشور حکایتی شده؛ هربار که صحبتش به میان می‌آید اول حرکتِ چراغ خاموش جناح‌ها بعد هم قیل و قال گوش‌خراششان همه آفاق را پر می‌کند تا اینکه قدرت‌نمایی‌ها و وزن کشی‌ها به پایان برسد. .....(ادامه)
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.».... از ماجرای رفتن احمد توکلی با وانت از بهشهر به تهران تا حضور عصا بدست در افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهور
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.»....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.