.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
شمال نیوز : لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است! ما در نخبه‌کشی و سرمایه‌کشی در دنیا اول هستیم/ کنار گذاشتن لاریجانی کار خبطی بود/ جای خالی‌اش در اداره کشور حس می‌شود/ آقای ناطق نوری را در نظر بگیرید که هر دفعه یک جمله می‌گوید کل رسانه‌ها را تحت تاثیر قرار می دهد
شمال نیوز : لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است!(ادامه)
محمود علیزاده طباطبایی گفت: روحانی در روزهای اخیر با آقایان ناطق‌نوری، خاتمی، باهنر و لاریجانی جلساتی داشته است. سران اصلاحات می‌خواهند جمهوریت نظام را احیا کنند. جزئیات تازه از جلسه روحانی با خاتمی، لاریجانی، باهنر و ناطق نوری
محمود علیزاده طباطبایی گفت: روحانی در روزهای اخیر با آقایان ناطق‌نوری، خاتمی، باهنر و لاریجانی جلساتی داشته است. سران اصلاحات می‌خواهند جمهوریت نظام را احیا کنند.(ادامه)
فارس نوشت: یکی از مطلعین اصلاح‌طلب گفت : خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند..
خاتمی در هفته آینده قصد دارد نامه سرگشاده منتشر کند؟!
فارس نوشت: یکی از مطلعین اصلاح‌طلب گفت : خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند.. (ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
 مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست. حسن روحانی این روزها کجاست؟
مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست.(ادامه)
علی لاریجانی از تهران رفت | خداحافظی با مناصب دولتی؟
آخرین خبرها از برخی چهره‌های پرنفوذ و صاحب منصب قبلی، حاکی از کناره گیری این افراد از فضای سیاسی و اجرایی کشور حکایت دارد.(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد. تمام سیاست‌مداران معقول دنیا هم همین‌طور هستند. آقای لاریجانی از ریاست‌ مجلس عبور کرده، بعید است دوباره به همان‌جا بازگردد. لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد/ فراجناحی است و در هیچ ائتلاف یا حزبی تعریف نمی‌شود
لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد. تمام سیاست‌مداران معقول دنیا هم همین‌طور هستند. آقای لاریجانی از ریاست‌ مجلس عبور کرده، بعید است دوباره به همان‌جا بازگردد.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
غیبت ناطق و احمدی‌نژاد در مراسم تنفیذ
تصاویری که تاکنون از رسانه ملی از مراسم تنفیذ منتشر شده است حکایت از آن دارد که چهره‌ ای همچون رئیس دولت نهم و دهم غایب است. (ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: من معتقدم مشکل کشور در زمینه نوع اجرای دموکراسی است. یک موقعی سالی یک انتخابات بود و بعدا ادغام شد و دو سال یک بار انتخابات برگزار می‌شود. این مراجعه به آراء مردم و دموکراسی است ....(خبر)
(ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
شکست سنگین مازندرانی‌ها در لیگ برتر فوتبال
نمایندگان مازندران در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با شکستی سنگین روبرو شدند.(ادامه)
ناطق نوری مجاز به شرکت در انتخابات شورای شهر تهران نشد
دستگاه احراز هویت مستقر حسینیه ارشاد تهران؛ علی‌اکبر ناطق نوری را جاز به شرکت در انتخابات شورای شهر تهران ندانست.(ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
باهنر : افشاگری ها درباره لاریجانی، جای سوال دارد/ بودجه ۱۴۰۰ چالش‌ دولت بعدی است/ لاریجانی ارتباط با انگلیسی‌ها را رد کرده/ احمدی‌نژاد می‌خواهد دستگیر شود/ خاستگاه دولت روحانی، اصولگرایی بود/ FATF در همین دولت تعیین تکلیف می شود(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند. خاطرات هاشمی از یک روز غیر منتظره/ لاریجانی نگران بود خاتمی رای بیاورد
شمال نیوز : در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند.(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت.
جای خالی دانشگاه در انتخابات ۱۴۰۰(يادداشت)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت. (ادامه)
اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس جمهور ، دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی  سیاستمدار ایرانی در سن ۶۹ سالگی درگذشت.

اکبر ترکان در گذشت + بیوگرافی و علت فوت
اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس جمهور ، دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سیاستمدار ایرانی در سن ۶۹ سالگی درگذشت. (ادامه)

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود. باهنر راه نامزدی لاریجانی را بازکرد
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود.(ادامه)
بهروز نعمتی، محمدعلی وکیلی به همراه چند نفر از فعالان سیاسی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در اتاقی تحت عنوان «علی لاریجانی، چرا نمی‌آید؟» در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبادل نظر کردند. لاریجانی کاندیدای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری 1400 / او بی گدار به آب نمی‌زند/ وی خود را خرج دعوا‌های سیاسی نمی‌کند/جبهه اصلاحات فعلا تصمیمی برای حمایت از لاریحانی ندارد/ او اکنون به صورت خزنده حرکت می‌کند(خبر)
بهروز نعمتی، محمدعلی وکیلی به همراه چند نفر از فعالان سیاسی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در اتاقی تحت عنوان «علی لاریجانی، چرا نمی‌آید؟» در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبادل نظر کردند.(ادامه)
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است. جای خالی ۷ روحانیِ سیاستمدار، اعتدالی، رفیق رهبری و یار امام
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است.(ادامه)
فائزه هاشمی در سالگرد درگذشت پدرش در لایو اینستاگرامی با سایت انصاف نیوز مطالبی را بیان کرد. فائزه هاشمی: پدر، روحانی را رئیس‌جمهور کرد
فائزه هاشمی در سالگرد درگذشت پدرش در لایو اینستاگرامی با سایت انصاف نیوز مطالبی را بیان کرد.(ادامه)
حکم مهمی که امام به ناطق نوری، امامی کاشانی و میرحسین موسوی دادند
حکم مهمی که امام به ناطق نوری، امامی کاشانی و میرحسین موسوی دادند.(ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.