.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سید حمید پورمحمدی افزود: درباره‌ی جهت گیری‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای زندگی مردم و حقوق کارمندان باید به دو موضوع توجه کنیم؛ این که پرداخت‌های بیشتر به کارکنان را در اولویت قرار دهیم و یا این که گرانی را کم کنیم؟ کمک کالایی در دستور کار نیست /رقم یارانه نقدی سال ۱۴۰۱ مشخص شد
شمال نیوز : سید حمید پورمحمدی افزود: درباره‌ی جهت گیری‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای زندگی مردم و حقوق کارمندان باید به دو موضوع توجه کنیم؛ این که پرداخت‌های بیشتر به کارکنان را در اولویت قرار دهیم و یا این که گرانی را کم کنیم؟(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
فرهنگ پژوهش ؛ موانع و محدودیت ها(يادداشت)
(ادامه)
حمایت بی چون و چرا از خودروسازان اشتباه محض است/ دغدغه‌ای بجز دغدغه‌های مردم نداریم/ می‌توانیم به یک توافق عادلانه و عزتمندانه دست یابیم/ اقتصاد مسئله اصلی کشور است/ ما یار و مددکار دولت هستیم ....(خبر)
(ادامه)
انتشار نامه عذرخواهی آذری قمی از رهبر معظم انقلاب
روابط عمومی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به نامه موسسات تاریخی درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی از مقام معظم رهبری، اطلاعیه‌ای منتشر کرد. (ادامه)
طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی برگشت خورد
طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با رای کمیسیون مشترک بررسی کننده این طرح برای بررسی های بیشتر به مرکز پژوهش های مجلس برگشت خورد.(ادامه)
شمال نیوز : مطابق با همین آمار،  ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور.... از «کودک همسر» تا«کودک مادر» و «کودک مطلقه»/ جایگاه مازندران کجاست ؟ + نمودار
شمال نیوز : مطابق با همین آمار، ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور....(ادامه)
شمال نیوز:
١٢٧ نماینده ادوار ونمایندگان فعلی استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور در ارتباط با اظهار نظر غیر مرتبط وزیر راه و شهرسازی درباره انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نامه نوشتند.
نام سرگشاده ١٢٧ نماینده ادوار و فعلی استان‌های شمالی به رئیس‌جمهور درباره انتقال آب خزر به سمنان
شمال نیوز: ١٢٧ نماینده ادوار ونمایندگان فعلی استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور در ارتباط با اظهار نظر غیر مرتبط وزیر راه و شهرسازی درباره انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نامه نوشتند. (ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد. وزیر پیشنهادی آموزش‌و‌پرورش کیست ؟ + سوابق
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد.(ادامه)
نمایندگان مجلس عضو حقوقدان شورای نگهبان را انتخاب کردند. «ملابیگی» عضو حقوقدان شورای نگهبان شد
نمایندگان مجلس عضو حقوقدان شورای نگهبان را انتخاب کردند.(ادامه)
 اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت. کدامیک از این 10نفر وزیر آموزش و پرورش می شوند؟
اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت.(ادامه)
رابطه ‌میزان خواب و بیماری آلزایمر
یک زمان طلایی برای خواب وجود دارد که در صورت رعایت آن، عملکرد شناختی مغز با گذشت زمان، ثابت می‌ماند. میزان خواب کم‌تر یا بیش‌تر، با عملکرد شناختی پایین‌تری همراه خواهد بود.(ادامه)
در جلسه صبح روز چهارشنبه هیات دولت، داود منظور به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیات وزیران، به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تعیین شد. رئیس سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
در جلسه صبح روز چهارشنبه هیات دولت، داود منظور به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیات وزیران، به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تعیین شد.(ادامه)
تشییع پیکر مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم
پیکر حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
افزایش بیماری‌های قلبی با کمبود آهن خون
محققان معتقد هستند آهن برای سلامتی بدن انسان بسیار مهم است و مقدار کم آن در رژیم غذایی ممکن است منجر به بیماری قلبی شود. (ادامه)
۹ میلیون نفر از کمک‌بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی از یارانه بگیران جدید هستند. این افراد یارانه ۲۰۰ هزار تومانی می‌گیرند
۹ میلیون نفر از کمک‌بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی از یارانه بگیران جدید هستند.(ادامه)
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند. یک پیشنهاد مهم به آقایان نماینده
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند.(ادامه)
شمال نیوز : در ۲۸ بهمن سال گذشته، درخواست بررسی مجدد طرح شفافیت در صحن علنی مطرح شد. در همین جلسه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، تصریح کرد که ضعف‌ هایی در طرح شفافیت آرا وجود دارد، اما با رأی نمایندگان و در مدار بررسی مجدد قرار گرفتن آن، مشکلات آن رفع خواهد شد. طرح شفافیت آرای نمایندگان در راه صحن علنی/ شفافیت‌‌ها و تبصره‌های مهم این طرح چیست؟
شمال نیوز : در ۲۸ بهمن سال گذشته، درخواست بررسی مجدد طرح شفافیت در صحن علنی مطرح شد. در همین جلسه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، تصریح کرد که ضعف‌ هایی در طرح شفافیت آرا وجود دارد، اما با رأی نمایندگان و در مدار بررسی مجدد قرار گرفتن آن، مشکلات آن رفع خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : هم در مسیر اداری و در دستگاه های اجرایی برای کسب مجوزها و هم در مجلس و طرح در کمیسیون ها و بیان دلایل، بررسی های فنی و قانونی فرآیندها و روال های مورد نیاز یا طی نشده یا به درستی مورد سنجش قرار نگرفته اند.... "فینسک" درگیر چالش‌های فنی و قانونی!/ بُعد قانونی چالش‌های فینسک
شمال نیوز : هم در مسیر اداری و در دستگاه های اجرایی برای کسب مجوزها و هم در مجلس و طرح در کمیسیون ها و بیان دلایل، بررسی های فنی و قانونی فرآیندها و روال های مورد نیاز یا طی نشده یا به درستی مورد سنجش قرار نگرفته اند....(ادامه)
شمال نیوز : روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت در گزارشی ادعایی نحوه ترور شهید فخری زاده را برای مخاطبان خود تشریح کرد. جزئیات جدید «نیویورک‌تایمز» از نحوه ترور شهید فخری‌زاده
شمال نیوز : روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت در گزارشی ادعایی نحوه ترور شهید فخری زاده را برای مخاطبان خود تشریح کرد.(ادامه)
آب گوجه فرنگی معجزه می‌کند
محققان معتقدند نوشیدن 2 لیوان آب گوجه فرنگی در روز، استخوان ها را تقویت نموده و از پوکی استخوان پیشگیری می کند. (ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد. سرپرست سازمان تامین اجتماعی معرفی شد +میرهاشم موسوی کیست ؟
شمال نیوز : طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.(ادامه)
ثبت باکتری به نام محقق مازندرانی در مرکز بیوتکنولوژی آمریکا
یک باکتری جدید به نام حامد میلانی محقق مازندرانی در مرکز ملی بیوتکنولوژی آمریکا ثبت جهانی شد.(ادامه)
به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است. گزینه وزیر کشور برای یک پُست مهم |معاون سیاسی وزیر منصوب شد
به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است.(ادامه)
وزیر کشور حکم زاکانی به عنوان شهردار تهران را امضا کرد
علیرضا زاکانی که درمورد قانونی بودن یا نبودن انتخاب او به عنوان شهردار تهران شبهاتی مطرح شده بود، امروز با حکم وزیر کشور دولت رئیسی، به صورت رسمی کار خود را در شهرداری تهران آغاز کرد.(ادامه)
۱۰ فرمانِ «وزیر راه و شهرسازی» منتشر شد
رستم قاسمی در راستای اجرای فرامین و برنامه های رئیس جمهور در حوزه راه و شهرسازی و تحقق اهداف و برنامه های اعلامی در دولت سیزدهم ۱۰ اقدام راهبردی این وزارتخانه را در گام نخست برای اجرا و اقدام عاجل ابلاغ کرد. (ادامه)
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی محمد سلیمانی را به عنوان قائم مقام خود و رییس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه این وزارتخانه منصوب کرد. حکم وزیر علوم برای وزیر احمدی‌نژاد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی محمد سلیمانی را به عنوان قائم مقام خود و رییس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه این وزارتخانه منصوب کرد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه مشخص شد
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، دکتر ذبیح الله خداییان به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.(ادامه)
 شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. علی لاریجانی از نوع دبیرکلی حزب؛ اصلاح‌طلب اصولگرا یا اصولگرای اصلاح‌طلب
شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.