.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است. وام مسکن در گرو وام‌های غیرضروری و خودمانی
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است.(ادامه)
یونس پناهی گفت: مسمومیت دانش آموزان مدارس قمی ناشی از ترکیبات شیمیایی در دسترس بود از این رو عفونی و قابل انتقال به دیگران نیست. مسمومیت دانش آموزان مدارس قمی ناشی از ترکیبات شیمیایی در دسترس بود
یونس پناهی گفت: مسمومیت دانش آموزان مدارس قمی ناشی از ترکیبات شیمیایی در دسترس بود از این رو عفونی و قابل انتقال به دیگران نیست.(ادامه)
روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ششم اسفند ۱۳۵۴ عکس پایین را منتشر کرد ... عکس/ تنها تصویر واقعی از امیرکبیر
روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ششم اسفند ۱۳۵۴ عکس پایین را منتشر کرد ...(ادامه)
آیا زمین‌لرزه‌ها قابل پیش‌بینی هستند؟
هشدار زودهنگام وقوع زمین‌لرزه می‌تواند از افزایش مرگ و میر و آسیب جلوگیری کند. احتمالات و پیش‌بینی‌ها معمولا بر وضعیت اقلیمی و پیش‌بینی‌های آب ‌و هوا مبتنی هستند. پیش‌بینی‌ها بیشتر شبیه به بیانیه‌هایی در مورد زمان، مکان و میزان بزرگی هستند که هنوز به صورت دقیق برای زمین‌لرزه‌ها امکان‌پذیر نیست.(ادامه)
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند. دلیل افزایش مصرف سیگار بین دختران نوجوان چیست؟
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند. کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب شد / طرح اصلاح چه می‌گوید؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز: یک مازندرانی به سمت سرپرست مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان تهران منصوب شد . یک مازندرانی سرپرست مدیریت دانشگاه فرهنگیان تهران شد
شمال نیوز: یک مازندرانی به سمت سرپرست مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان تهران منصوب شد .(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)


رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۲ با در نظر گرفتن مجموعه شرایط با واقعیات تنظیم شده است کسی ادعا ندارد که کاملا مطلوب است اما با توجه به شرایط کلیات معقولی دارد. تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق / یکشنبه آغاز بررسی بودجه در صحن علنی مجلس
رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۲ با در نظر گرفتن مجموعه شرایط با واقعیات تنظیم شده است کسی ادعا ندارد که کاملا مطلوب است اما با توجه به شرایط کلیات معقولی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد. یک مازندرانی "معاون حقوقی و امور مجلس" معاونت علمی ریاست جمهوری شد
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون محدوده‌های جدید حوزه‌های انتخابیه و تعداد افزایش ۴۰ نماینده برای استان‌های مختلف را مشخص کردند.
تصویب افزایش ۴۰ نفری تعداد نمایندگان مجلس در کمیسیون شورا‌ها / جزییات افزایش تعداد نمایندگان به تفکیک استان‌ها/ سهم مازندران در این مصوبه
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون محدوده‌های جدید حوزه‌های انتخابیه و تعداد افزایش ۴۰ نماینده برای استان‌های مختلف را مشخص کردند. (ادامه)
بر اساس اعلام پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، دو کوهنورد هنگام کوهنوردی در مسیر خود به کتیبه‌ سنگی ۱۵۰۰ ساله در تنگه بلاغی شهرستان پاسارگاد برخورد کردند. کشف کتیبه‌ سنگی ۱۵۰۰ ساله توسط ۲ کوهنورد
بر اساس اعلام پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، دو کوهنورد هنگام کوهنوردی در مسیر خود به کتیبه‌ سنگی ۱۵۰۰ ساله در تنگه بلاغی شهرستان پاسارگاد برخورد کردند.(ادامه)
اگرچه مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق، تلاطم بازار ارز را بی‌ارتباط با عملکرد این ستاد می دانند اما به اعتقاد کارشناسان حجم ۱۵ میلیارد دلاری قاچاق سبب رشد تقاضا و درنتیجه افزایش نرخ ارز می شود. نقش قاچاق در التهابات ارزی
اگرچه مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق، تلاطم بازار ارز را بی‌ارتباط با عملکرد این ستاد می دانند اما به اعتقاد کارشناسان حجم ۱۵ میلیارد دلاری قاچاق سبب رشد تقاضا و درنتیجه افزایش نرخ ارز می شود.(ادامه)
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور  ... یک نماینده: استاندارها ضعیفند، وزیرکشور را استیضاح می‌کنیم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور ...(ادامه)
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: موضوع تناسبی شدن از طرح فعلی اصلاح قانون انتخابات مجلس کنار گذاشته شده و قرار است در طرح جدیدی با عنوان نظام انتخابات تناسبی در حوزه های 4 کرسی و بالاتر، این موضوع بررسی شود. امکان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم براساس اصلاحات احتمالی قانون
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: موضوع تناسبی شدن از طرح فعلی اصلاح قانون انتخابات مجلس کنار گذاشته شده و قرار است در طرح جدیدی با عنوان نظام انتخابات تناسبی در حوزه های 4 کرسی و بالاتر، این موضوع بررسی شود.(ادامه)
یک فعال کارگری با اعلام برآورد هزینه‌های سبد معیشت کارگران گفت: رقم دستمزد کارگران پس از مشخص شدن مبلغ هزینه سبد معیشت در کمیته دستمزد با حضور شرکای اجتماعی و در شورای عالی کار تعیین خواهد شد. هزینه سبد معیشت کارگران چقدر می شود؟//دستمزد ۱۴۰۲ اینگونه تعیین خواهد شد
یک فعال کارگری با اعلام برآورد هزینه‌های سبد معیشت کارگران گفت: رقم دستمزد کارگران پس از مشخص شدن مبلغ هزینه سبد معیشت در کمیته دستمزد با حضور شرکای اجتماعی و در شورای عالی کار تعیین خواهد شد.(ادامه)
اندیشکده قانون‌گذاری و حکمرانی مازندران افتتاح شد
اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری استانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در مازندران طی مراسمی امروز سه شنبه با حضور اندیشمندان و کارشناسان در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ساری افتتاح شد.(ادامه)
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!) استعفای ابراهیم رییسی و برگزاری دوباره انتخابات + ماجرا چیست؟
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!)(ادامه)
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی و ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی نیازمند عمل هستیم. سردار سلامی: راه وسطی نداریم؛ یا باید قوی شویم یا تسلیم
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی و ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی نیازمند عمل هستیم.(ادامه)
توضیحات رئیس قوه قضائیه در خصوص محاکمه و مجازات برخی از عناصر اغتشاشات
رئیس قوه قضائیه توضیحات و توصیه‌های مهمی در باب موضوع محاکمه و مجازات برخی از عناصر اغتشاشات مطرح کرد و طی آن به بیان مواد ۲۷۹ تا ۲۸۸ قانون مجازات اسلامی پرداخت.(ادامه)
جهانشاهی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی شد
محسن جهانشاهی عضو هیأت علمی دانشگاه نوشیروانی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور شد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: در قانون مجازات اسلامی، ناظر بر محاربه، تصریح شده که انتخاب هر یک از حدود چهارگانه مجازات به اختیار قاضی است.
انتخاب حد محاربه به اختیار قاضی است/ نگران شماتت گران نباشید
رئیس قوه قضاییه گفت: در قانون مجازات اسلامی، ناظر بر محاربه، تصریح شده که انتخاب هر یک از حدود چهارگانه مجازات به اختیار قاضی است. (ادامه)
رییس قوه قضائیه در راستای جلوگیری از اطاله دادرسی در دیوان عدالت اداری دستوراتی را صادر کرد: شما قضات و مسئولان دیوان عدالت اداری باید بررسی کنید که با همین میزان نیرو و امکانات، چگونه می‌توانید مبادرت به تقلیل و کاستن از فرآیندها در مراحل رسیدگی....(خبر)
(ادامه)
به‌مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش و فناوری، نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه مازندران، ۱۳ آذرماه با حضور رئیس، معاونان و مدیران در سالن همایش‌های سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد جلسه هیئت رئیسه دانشگاه مازندران برگزار شد
به‌مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش و فناوری، نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه مازندران، ۱۳ آذرماه با حضور رئیس، معاونان و مدیران در سالن همایش‌های سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد(ادامه)
مسمومیت گسترده دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مسمومیت ۳۰۰ دانشجو دانشگاه صنعتی اصفهان و مراجعه آن‌ها به مراکز درمانی دانشگاه صنعتی اصفهان و بیمارستان‌های شهید اشرفی و ۹ دی خمینی‌شهر خبر داد اما هنوز از عامل اصلی این اتفاق خبری در دست نیست .(ادامه)
امانقلیچ شادمهر در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: این طرح را آقای قالیباف عنوان کردند که طرح خوبی است و در بعد نظارتی گشت ارشاد نیز فقط متولی آن نیروی انتظامی نیست و هفت دستگاه در آن دخیل هستند. جزئیات طرح اصلاح ساختار گشت ارشاد به روایت یک نماینده
امانقلیچ شادمهر در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: این طرح را آقای قالیباف عنوان کردند که طرح خوبی است و در بعد نظارتی گشت ارشاد نیز فقط متولی آن نیروی انتظامی نیست و هفت دستگاه در آن دخیل هستند.(ادامه)
روزنامه اسرائیلی، لیدر صهیونیست اغتشاشات ایران را معرفی کرد
یک روزنامه عبری، اعتراف کرد که «الهام یعقوبیان» صهیونیست که یهودی الاصل و ساکن آمریکاست، یکی از مسئولان هماهنگی اغتشاشات اخیر در ایران بوده است.(ادامه)
قیمت مرغ و تخم مرغ بعد از اصلاح چند می‌شود؟
با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، مرغداران خواستار اصلاح قیمت مرغ و تخم مرغ هستند که قرار است در هفته پایانی شهریور نرخ ها اصلاح شود.(ادامه)
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها حرف های بنده را درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک ها به صورت نادرست منتشر کردند، افزود: رسانه ها در این خصوص شیطنت کردند و صحبت ها را تقطیع کرده و در کنار یکدیگر قرار دادند که اگر مطالب به صورت کامل منتشر می شد، تضادی در آنها وجود نداشت. برخی رسانه‌ها با شیطنت، حرف‌های بنده درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک‌ها را نادرست منتشر کردند / همه می‌دانیم که در بخش‌هایی مانند بازار سرمایه و بانک‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که شبهاتی در آن وجود دارد(خبر)
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها حرف های بنده را درخصوص ربوی بودن فعالیت بانک ها به صورت نادرست منتشر کردند، افزود: رسانه ها در این خصوص شیطنت کردند و صحبت ها را تقطیع کرده و در کنار یکدیگر قرار دادند که اگر مطالب به صورت کامل منتشر می شد، تضادی در آنها وجود نداشت.(ادامه)
شمال نیوز: شنیده‌ها حاکی از آن است که سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سمت خود استعفا کرده است.

«معاون علمی رئیس جمهور» استعفا کرد/ نخبه مازندرانی جانشین احتمالی سورنا ستاری
شمال نیوز: شنیده‌ها حاکی از آن است که سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سمت خود استعفا کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.