.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قهر احمد توکلي از مجلس
(ادامه)
توكلي گزينه اصلی ریاست مرکز پژوهش‌ها
(ادامه)
گزینه‌های اصلی ریاست مرکز پژوهش های مجلس
(ادامه)
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت. طرح آزاد سازی سواحل خزر و گزارش مرکز پژوهش ریاست جمهوری
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت.(ادامه)
برخی شنیده ها نیز از احتمال انتخاب محمدرضا باهنر به عنوان نائب رئیس اول مجلس هشتم حکایت دارد.دیگر اعضای احتمالی هئیت رئیسه نیز، کوهکن و آقاتهرانی خواهند بود. حداد عادل نیز به عنوان ریاست مرکز پژوهش های مجلس یا کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم انتخاب خواهد شد. آخرین گمانه زنی ها درباره تركيب هیئت رئیسه مجلس
برخی شنیده ها نیز از احتمال انتخاب محمدرضا باهنر به عنوان نائب رئیس اول مجلس هشتم حکایت دارد.دیگر اعضای احتمالی هئیت رئیسه نیز، کوهکن و آقاتهرانی خواهند بود. حداد عادل نیز به عنوان ریاست مرکز پژوهش های مجلس یا کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم انتخاب خواهد شد.(ادامه)
احمد توکلی: طرفدار حداد عادل‌ام
(ادامه)
تقدیر از استاد سمیعی گیلانی در دانشگاه گیلان
(ادامه)
گرچه حداد در یک محفل خصوصی از کاندیداتوری مجلس هشتم ابراز پشیمانی نموده است و عنوان کرده است "از ابتدا هم قصد کاندیداتوری مجلس هشتم را نداشتم و صلاح را در عدم ورود به انتخابات مجلس می دانستم" ولی در حال حاضرجمع بندی وی و یاران نزدیکش مخصوصا اعضاء ... حداد رئیس مرکز پژوهش مجلس و توکلی رئیس کمیسیون اقتصاد
گرچه حداد در یک محفل خصوصی از کاندیداتوری مجلس هشتم ابراز پشیمانی نموده است و عنوان کرده است "از ابتدا هم قصد کاندیداتوری مجلس هشتم را نداشتم و صلاح را در عدم ورود به انتخابات مجلس می دانستم" ولی در حال حاضرجمع بندی وی و یاران نزدیکش مخصوصا اعضاء ...(ادامه)
رئیس مرکز پژوهشها ي شورای شهر رشت منصوب شد
(ادامه)
احمد توکلی: با تغییر وزرا مخالفم
(ادامه)
شجاعی با اشاره به اینکه من از جنس و سنخ دانشگاه هستم و بسیار خوشحالم که خود نیز در فرایند شکل گیری و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی نقش داشته ام گفت : امروز هم به شما همکاران عزیز می گویم که مدافع حریم پاک و مقدس دانشگاه آزاد اسلامی خواهم بود... بازديد سرزده شجاعی از دانشگاه آزاد ساري
شجاعی با اشاره به اینکه من از جنس و سنخ دانشگاه هستم و بسیار خوشحالم که خود نیز در فرایند شکل گیری و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی نقش داشته ام گفت : امروز هم به شما همکاران عزیز می گویم که مدافع حریم پاک و مقدس دانشگاه آزاد اسلامی خواهم بود...(ادامه)
چه کساني نامزد انتخابات رياست جمهوري مي شوند
دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري البته خردادماه سال 1388 برگزار مي شود اما رقابت هاي مربوط به آن از ابتداي سال شروع شده و طبيعي است سراسر سال 1387 به سبک سنگين کردن هاي انتخاباتي و گمانه زني فعالان سياسي خواهد گذشت. در واقع از بهار ...(ادامه)
اول فروردین 1387 دو روز خواهدبود
(ادامه)
دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای چهارمین سال پیاپی بعنوان دانشگاه برتر در بین دانشگاه های تیپ دو در جشنواره رازی برگزیده شده است. علوم پزشکی مازندران ،دانشگاه برتر جشنواره رازی
دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای چهارمین سال پیاپی بعنوان دانشگاه برتر در بین دانشگاه های تیپ دو در جشنواره رازی برگزیده شده است.(ادامه)
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود. مرکز پژوهش‌های مجلس: نام دریای خزر تغيير كند
همچنین وزارت آموزش و پرورش باید تمام متون درسی محتوای کتاب ها و نقشه های مندرج در آنها را با مصوبه جدید هماهنگ سازد در کتب تاریخی نیز فصلی تحت عنوان اقوام ایرانی پیش از آریایی ها گنجانده شده و در چاپ جدید تمام کتاب های مرتبط با مطالعات جغرافیایی و تاریخی، درج نام انتخاب شده به جای نام های دیگر به قانون لازم الاجرا مبدل شود.(ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
افتتاح مرکز پژوهش های منطقه شمال کشور در رامسر
(ادامه)
اتصال100مدرسه مازندران به شبکه اینترنت ملی
(ادامه)
پانزدهمین جشنواره تولیدات صداوسیمای استانها با شعار اتحاد ملی ، انسجام اسلامی ، شبکه استانی در محمود آباد مازندران آغاز بکار کرد. آغاز جشنواره تولیدات صدا و سیما
پانزدهمین جشنواره تولیدات صداوسیمای استانها با شعار اتحاد ملی ، انسجام اسلامی ، شبکه استانی در محمود آباد مازندران آغاز بکار کرد.(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
اتصال 8500 مدارس کشور از طریق اینترنت
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در فناوری اطلاعات و ارتباطات از تشکیل شبکه ملی مدارس در کشور خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در حرکت بخشنامه های اداری و محتوای آموزشی ، 8500 مدرسه توسط شبکه اینترنت به هم متصل می شود.(ادامه)
تاسیس مركز پژوهشي گيلان‌شناسي
نخستين مرکز پژوهشي در حوزه‌ي ميراث فرهنگي کشور تحت عنوان مرکز پژوهشي گيلان‌شناسي در استان گيلان امروز (26 دي‌ماه) گشايش يافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، در اين مراسم که با حضور رييس (ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس شدت گرفتن مهرورزی در آموزش و پرورش مازندران!
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس(ادامه)
مازندران مرکز بين‌المللي باستان‌شناسي حاشيه خزرمي‌شود
(ادامه)
قبلي 1 ... 39 40 41 42 43 44

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.