.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاهش قیمت جوجه یک‌روزه به نصف نرخ مصوبه
دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه گفت: با اصلاح نظام یارانه و کاهش تقاضا برای خرید مرغ، قیمت جوجه کماکان با نرخ مصوب اختلاف دارد.(ادامه)
پژوهشگر ایرانی موفق به ساخت سیستم رآکتوری فوق پیشرفته‌ای شد که می‌تواند طلای بیولوژیک تولید کند. تولید طلا فقط با یک باکتری
پژوهشگر ایرانی موفق به ساخت سیستم رآکتوری فوق پیشرفته‌ای شد که می‌تواند طلای بیولوژیک تولید کند.(ادامه)
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند. بررسی دو شیفته طرح بانکداری اسلامی در مجلس
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند.(ادامه)
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند. تصویب مشوق هایی برای فرزند آوری و اشتغال زایی
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند.(ادامه)
پای ویروس آبله میمون به ایران باز شد و حالا جمع ویروس ها جمع تر شده است؛ اما مهمترین سد دفاعی در برابر این جماعت بی رحم همان رعایت شیوه نامه‌های بهداشت فردی و جمعی است. آخرین اطلاعات علمی درباره «آبله میمون»؛ / بترسیم یا نترسیم؟
پای ویروس آبله میمون به ایران باز شد و حالا جمع ویروس ها جمع تر شده است؛ اما مهمترین سد دفاعی در برابر این جماعت بی رحم همان رعایت شیوه نامه‌های بهداشت فردی و جمعی است. (ادامه)
وزیر اقتصاد: ۲ میلیون مالیات‌ دهنده‌ اضافه شدند/ فردی با هزار میلیارد تومان گردش مالی‌ یک ریال هم مالیات نمی‌داد/ در زمان حذف ارز ترجیحی، یکی از واردکنندگان بزرگ رسماً به وزیر مربوطه اعلام کرده بود که شما جرأت این کار را ندارید....(خبر)
(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است. چرا آمار قاچاق در ایران بالاست؟
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع ائمه جمعه کشور به تشریح اقدامات مجلس در حوزه‌های مختلف پرداخت و با اشاره به اقدامات مجلس در اصلاح ساختار بودجه، گفت: ارقام مربوط به درآمدهای کشور در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد، مشکل کشور پول نیست....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حسین کمالی طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش مازندران منصوب و امروز سه‌شنبه با حضور مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارتخانه معرفی شد. سرپرست جدید آموزش و پرورش مازندران معرفی شد
شمال نیوز : حسین کمالی طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش مازندران منصوب و امروز سه‌شنبه با حضور مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارتخانه معرفی شد.(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
احمد امیرآبادی، عضو هیات رییسه مجلس گفت: طرح استیضاح وزرای صمت، رفاه، بهداشت و درمان و کشور مطرح است. به گفته او، دیگر وزارتخانه‌ای که نمایندگان در مورد آن سوال دارند، میراث فرهنگی و گردشگری است؛ اینکه اصلا وزیر مربوطه کجاست و چه می‌کند؟
طرح استیضاح وزرای صمت، رفاه، بهداشت و کشور مطرح است / اصلا وزیر میراث فرهنگی کجاست و چه می‌کند؟
احمد امیرآبادی، عضو هیات رییسه مجلس گفت: طرح استیضاح وزرای صمت، رفاه، بهداشت و درمان و کشور مطرح است. به گفته او، دیگر وزارتخانه‌ای که نمایندگان در مورد آن سوال دارند، میراث فرهنگی و گردشگری است؛ اینکه اصلا وزیر مربوطه کجاست و چه می‌کند؟ (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از جدیدترین اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد. تخلفات اعضای شورای شهر به دستگاه های نظارتی و قضایی گزارش می شود
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از جدیدترین اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد.(ادامه)
بهره وری و عوامل موثر بر آن(يادداشت)
(ادامه)
این میوه به خواب آرام کمک می‌کند
محققان مصرف گیلاس را برای کاهش استرس و برطرف شدن مشکلات خواب پیشنهاد می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت توصیه کرد پیش از حذف یارانه آرد یارانه جبرانی را به صورت کالا به مردم بدهد. توکلی: دولت به مردم کالا دهد نه یارانه/ در زمان جنگ نیستیم که نتوانیم عرضه را در بازار کنترل کنیم
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت توصیه کرد پیش از حذف یارانه آرد یارانه جبرانی را به صورت کالا به مردم بدهد.(ادامه)
وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده است/ دولت و مجلس باید در کنار هم مشکلات را حل کنند/ جبهه انقلاب محکوم به موفقیت است/ از طریق هوش مصنوعی در حال تنقیح ۱۲ هزار قانون هستیم....(خبر)
(ادامه)
هشدار جدی محققان به افراد کم‌خواب
محققان با تکیه بر داده‌های به دست آمده از یک مطالعه به افرادی که کم‌خواب هستند و خواب کافی شبانه ندارند، هشدار دادند.(ادامه)
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس را تشریح کرد. آخرین اخبار از طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخاباتی /تعداد نمایندگان از 290 نفر به 330 نفر افزایش می‌یابد
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس را تشریح کرد.(ادامه)
انسداد فضای مجازی در طرح صیانت از حقوق کاربران کذب است
نماینده ویژه رئیس مجلس در هیئت عالی قوه قضائیه هرگونه انسداد فضای مجازی در طرح صیانت از حقوق کاربران را کذب دانست.(ادامه)
شمال نیوز: فضاهای درمانی موجود در استان مازندران اغلب کوچک و فرسوده بوده و به صورت تجمیع نمی باشند و ارایه خدمات با کیفیت و جامع درمانی برای دست اندرکاران حوزه سلامت استان گاهاً دچار مشکل می گردد.

ساخت مجتمع بزرگ جامع درمانی هوشمندآیت الله طبرسی در مازندران انقلابی در سلامت شمال کشور
شمال نیوز: فضاهای درمانی موجود در استان مازندران اغلب کوچک و فرسوده بوده و به صورت تجمیع نمی باشند و ارایه خدمات با کیفیت و جامع درمانی برای دست اندرکاران حوزه سلامت استان گاهاً دچار مشکل می گردد. (ادامه)
مطالبه جدی مردم از رئیس جمهور در بخش سلامت
ساخت مجتمع بزرگ جامع درمانی هوشمند ماهفروجک در مازندران انقلابی در سلامت شمال کشور ایجاد خواهد کرد(ادامه)
دانشمندان اخیراً موفق به شناسایی پروتئین کلیدی شدند که می‌توان از آن برای افزایش طول عمر سالم در انسان استفاده کرد. کشف جدید دانشمندان در مورد افزایش طول عمر
دانشمندان اخیراً موفق به شناسایی پروتئین کلیدی شدند که می‌توان از آن برای افزایش طول عمر سالم در انسان استفاده کرد.(ادامه)
تعداد نمایندگانی که طی نامه ای به رئیس مجلس خواستار تسریع در روند تصویب طرح «شفافیت آرای نمایندگان» شده و نسبت به اجرای داوطلبانه مفاد طرح آمادگی کردند به 102 نفر رسیده است ....(خبر)
(ادامه)
دلایل و عوارض بی خوابی
بی‌ خوابی یا کم‌ خوابی یک اختلال شایع خواب است که شامل طیف گسترده‌ای از اختلالات خواب از کم شدن کیفیت تا کمیت خواب را شامل می‌ شود.(ادامه)
قدرت ویتامین D در مقابله با کرونا
کمبود ویتامین D به طور قابل توجهی سطوح خطر را در صورت ابتلای فرد به کووید افزایش می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. روح الله سلگی معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. (ادامه)
وحشت اسرائیل از حمله موشکی ایران به 7 تاسیسات راهبردی
وحشت اسرائیل از حمله موشکی ایران به 7 تاسیسات راهبردی /موشک حاج قاسم آماده شلیک(ادامه)
شمال نیوز: نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت درمجلس گفت : اگر فقط به دارو‌های تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر فکر کنیم، باید فرانشیز مردم از ۳۰ درصد به ۵ درصد برسد و چه بسا خیلی از دارو‌ها که تحت پوشش بیمه نیستند آن‌ها هم فشار مضاعفی را به مردم وارد می‌کنند. محسنی بندپی : نسخه ۱۰۰ هزار تومانی دارو می شود ۶۰۰ هزار تومان !
شمال نیوز: نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت درمجلس گفت : اگر فقط به دارو‌های تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر فکر کنیم، باید فرانشیز مردم از ۳۰ درصد به ۵ درصد برسد و چه بسا خیلی از دارو‌ها که تحت پوشش بیمه نیستند آن‌ها هم فشار مضاعفی را به مردم وارد می‌کنند.(ادامه)
کشف مُهری باستانی با نقش خرگوش در مازندران
سرپرست هیأت باستان‌شناسی سواحل سُرخ‌رود دریای مازندران از کشف مُهری باستانی با نقش خرگوش خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران ، معاون جدید عمرانی خود را برگزید . معاون جدید عمرانی استاندار مازندران منصوب شد
شمال نیوز: استاندار مازندران ، معاون جدید عمرانی خود را برگزید .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.