.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ثبت ۸ فقره ثبت جدید در ساری
رئیس اوقاف شهرستان ساری از وقوع ۸ فقره وقف جدید در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
عید، ما و مسئولین (يادداشت)
(ادامه)
نشست خبری نمایندگان مهمترین رسانه‌های داخلی و بین‌المللی برگزار و حجت‌الاسلام روحانی به سوالات آنها در خصوص مسائل روز کشور و موضوعات منطقه‌ای و جهانی پاسخ داد.
دلار 4800تومان نیست گرانی ارز دلایل روانی دارد/ برجام تاکنون توانسته دربرابر تهدیدهای ترامپ ایستادگی کند/کلید روابط ایران و آمریکا در دستان(خبر)
نشست خبری نمایندگان مهمترین رسانه‌های داخلی و بین‌المللی برگزار و حجت‌الاسلام روحانی به سوالات آنها در خصوص مسائل روز کشور و موضوعات منطقه‌ای و جهانی پاسخ داد. (ادامه)



در مواقعی که شایعه دستگیری آقا بالا می‌گرفت، شب آقا به من می‌گفت: اگر مرا گرفتند، دست‌پاچه نشو، طوری نیست و من به شوخی به او می‌گفتم: خوبست، نفسی می‌کشیم!!! شوخی همسر امام خمینی قبل از دستگیری امام در سال ۴۲
در مواقعی که شایعه دستگیری آقا بالا می‌گرفت، شب آقا به من می‌گفت: اگر مرا گرفتند، دست‌پاچه نشو، طوری نیست و من به شوخی به او می‌گفتم: خوبست، نفسی می‌کشیم!!!(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: از آغاز دولت یازدهم به دستگاه‌ها دستور دادم مدیریت بنگاه‌ها را واگذار کنند؛ امیدوارم نهادهای عمومی نیز از بنگاه‌داری دست بردارند.

خیال مردم بابت دلار راحت باشد/ دست مان روی دکمه فیلترینگ رفت، اما نگذاشتیم دائم شود/ قول رئیس جمهور درباره مالباختگان موسسات مالی(خبر)
رئیس‌جمهور گفت: از آغاز دولت یازدهم به دستگاه‌ها دستور دادم مدیریت بنگاه‌ها را واگذار کنند؛ امیدوارم نهادهای عمومی نیز از بنگاه‌داری دست بردارند. (ادامه)
مقایسه بودجه بی بی سی با صداوسیما
(ادامه)
شمال نیوز : عضو تیم ملی کاراته با بیان اینکه 16 سال کاراته کار می‌کنم ولی هنوز زیر حمایت مالی پدرم هستم، افزود: برای یک جوان 22 ساله با این موقعیت ورزشی که عضو تیم ملی است این وضعیت خوب نیست..... روایت خانه نشینی ملی پوش مازنی کاراته و دیدار خشک و خالی مسئولان ورزش استان !
شمال نیوز : عضو تیم ملی کاراته با بیان اینکه 16 سال کاراته کار می‌کنم ولی هنوز زیر حمایت مالی پدرم هستم، افزود: برای یک جوان 22 ساله با این موقعیت ورزشی که عضو تیم ملی است این وضعیت خوب نیست.....(ادامه)
پسری که حین گریختن از زلزله اسیر مین شد+عکس
زلزله کرمانشاه عشایر زنگنه را زودتر از همیشه به خوزستان کشاند. دانیال و خانواده‌اش از لرزش زمین جان سالم به در بردند اما نمی‌دانستند در فکه مین باقیمانده از جنگ در انتظارشان است.(ادامه)
خوردن مرغ‌های کبابی خوشمزه گاهی به دردسرش نمی‌ارزد، مواد افزودنی و طعم دهنده‌هایی لذت بخش که با شیوه مناسبی پخته نمی‌شوند.
به این دلایل هرگز گردن مرغ را نخورید!
خوردن مرغ‌های کبابی خوشمزه گاهی به دردسرش نمی‌ارزد، مواد افزودنی و طعم دهنده‌هایی لذت بخش که با شیوه مناسبی پخته نمی‌شوند. (ادامه)
هنر ما این بود که نگذاشتیم تورم به ۵۰ درصد برسد/ قیمت دلار را ما بالا نبردیم/ بنای افزایش یارانه نقدی را نداریم/ مشکل بانکها فقط مربوط به برجام(خبر)
(ادامه)
صدای کارگران مازندران خاموش شد(يادداشت)
(ادامه)
سارقی که بعد از ۴ بار بازداشت، بازهم سرقت کرد: آزاد شوم بازهم سرقت می‌کنم!
شمال نیوز : سارق ۴۱ ساله‌ای که تاکنون ۴ بار راهی زندان شده است، می‌گوید: «۲۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو دارم و از ماشین‌های مدل بالا سرقت می‌کردم، چون وقتی صاحب ماشین می‌تواند یک ضبط ۴ میلیونی را برای خودرواش بخرد، پس بعد از دزدی هم مشکلی برایش پیش نمی‌آید.» (ادامه)
شمال نیوز : این سوال پیش می آید آیا هدف اداره اوقاف سرمایه گذاری و سود آوری می باشد یا عمل به نیات خیرخواهانه واقفینی که برای آسایش و رفاه مردم ملک و زمینشان را وقف می کنند نه صرفا سرمایه گذاری و کسب درآمد؟ اوقاف مازندران برای رفع یک تهدید ملی همکاری کند
شمال نیوز : این سوال پیش می آید آیا هدف اداره اوقاف سرمایه گذاری و سود آوری می باشد یا عمل به نیات خیرخواهانه واقفینی که برای آسایش و رفاه مردم ملک و زمینشان را وقف می کنند نه صرفا سرمایه گذاری و کسب درآمد؟(ادامه)
ماجرای ازدواج رهبر معظم انقلاب
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین و حضرت زهرا ماجرای ازدواج رهبر انقلاب را در این گزارش می‌خوانید. (ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه خروج نیروهای امنیتی از داخل خانه کروبی را دروغ محض دانسته و گفت: تصمیم به حصر سران فتنه به قوت خود باقی است.

صدور کیفرخواست انتخاباتی برای۱۲ استاندار و فرماندار/در پرونده احمدی نژاد مباحث مالی مطرح است/خروج نیروهای امنیتی از منزل کروبی دروغ محض است(خبر)
سخنگوی قوه قضائیه خروج نیروهای امنیتی از داخل خانه کروبی را دروغ محض دانسته و گفت: تصمیم به حصر سران فتنه به قوت خود باقی است. (ادامه)
۵ دلیل ایجاد اضطراب در کودکان
زندگی شلوغ و پرهیاهو، استرس کودکان را افزایش می‌دهد و باعث ترشح بیشتر هورمون کورتیزول در بدن آن‌ها می‌شود.(ادامه)
جوابیه ستاد رئیسی درباره هزینه های انتخاباتی
ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی ، اظهارات یکی از اعضای حزب اعتماد ملی درباره هزینه های تبلیغاتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را به شدت تکذیب کرد (ادامه)
شمال نیوز : در برخی از مدارس استان مازندران، شاهد تشدید استرس ناشی از امتحانات دانش‌آموزان هستیم، اضطرابی که در نتیجه اقدامات مدیران مدارس ایجاد می‌شود و فشار ناشی از آن بدون در نظر گرفتن عواقب به دنبال خود، تنها دامن دانش‌آموزان را می‌گیرد..... از استرس امتحانات در مدارس مازندران تا گرو کشی تبلیغات انتخابات !
شمال نیوز : در برخی از مدارس استان مازندران، شاهد تشدید استرس ناشی از امتحانات دانش‌آموزان هستیم، اضطرابی که در نتیجه اقدامات مدیران مدارس ایجاد می‌شود و فشار ناشی از آن بدون در نظر گرفتن عواقب به دنبال خود، تنها دامن دانش‌آموزان را می‌گیرد.....(ادامه)
امیدواریم با توجه به اسنادی که در دست داریم بتوانیم از حق باشگاه نساجی دفاع کنیم
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: امیدواریم با توجه به اسنادی که در دست داریم بتوانیم از حق باشگاه و مردم یک شهر در کمیته استیناف دفاع کنیم.(ادامه)
جزئیات نامه آیت‌ا...‌هاشمی به مهدوی کنی از زبان محمدهاشمی
برای مرحوم آیت‌ا...هاشمی، مصالح مملکت بسیار با اهمیت بود و همیشه این مصالح را برمنافع شخصی ترجیح می‌داد. در دوران امام (ره) قدرت اجرایی ایشان بسیار زیاد بود چرا که بنیانگذار انقلاب اسلامی به ایشان اعتماد کامل داشت و پیشنهاداتشان را می‌پذیرفت. (ادامه)
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ... بیانیه چهارده ماده ای علمای مازندران علیه رژیم طاغوت
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ...(ادامه)
فرزند ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره تلاش داشتند تا چهره‌ای واقعی از اسلام ارائه کنند و می‌گفتند نباید مسائلی که در اسلام نیست و یا برخی از امور که مستحب ‌هستند را به صورت واجبات بیان کنیم.

بخشی از وصیت آیت‌الله هاشمی که پسرش با بغض خواند
فرزند ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره تلاش داشتند تا چهره‌ای واقعی از اسلام ارائه کنند و می‌گفتند نباید مسائلی که در اسلام نیست و یا برخی از امور که مستحب ‌هستند را به صورت واجبات بیان کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : وی اضافه کرد: با وجود اینکه به مدیر مدرسه اعلام کردیم که نمی‌توانیم این مبلغ را پرداخت کنیم، گفتند اگر در توان شما نیست می‌توانید دانش‌آموزتان را به مدرسه دیگری ببرید..... کارنامه‌های پولی در مدارس دولتی مازندران
شمال نیوز : وی اضافه کرد: با وجود اینکه به مدیر مدرسه اعلام کردیم که نمی‌توانیم این مبلغ را پرداخت کنیم، گفتند اگر در توان شما نیست می‌توانید دانش‌آموزتان را به مدرسه دیگری ببرید.....(ادامه)
بازار ارز غافلگیر شد
تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای تغییر نرخ بهره در هفته گذشته کارشناسان و سرمایه‌گذاران بازار ارز را غافلگیر کرد و بازار تماما تحت تاثیر جلسه کمیته عملیات بازار باز فدرال رزرو قرار گرفت. به دنبال این تصمیم دلار در برابر تمامی ارزها تقویت شد. (ادامه)
استمداد دختر معلول نوشهری از خیران کشور
پولی برای درمان دخترم ندارم و همه عمر و زندگی‌ام را برای این فرزند معلولم گذاشتم و با عشق و علاقه وافر از او و دو فرزند دیگرم نگهداری می‌کنم.(ادامه)
خودروهایی که داد رانندگان تاکسی را درآورد
بسیاری از رانندگان تاکسی بعد از انجام طرح نوسازی و دریافت خودروی جدید از آن ناراضی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: در روزهایی که مالک باشگاه وضعیت مشخصی ندارد و آقای پرهام شرایطش به عنوان مالک نامعلوم است، مدیرعامل باشگاه باید پاسخگو باشد که ایشان متاسفانه در این شرایط پاسخگو نیستند و آمارهای اشتباه فنی هم می‌دهند که خیلی با واقعیت منطبق نیست. .... فکری رفت !
شمال نیوز : وی افزود: در روزهایی که مالک باشگاه وضعیت مشخصی ندارد و آقای پرهام شرایطش به عنوان مالک نامعلوم است، مدیرعامل باشگاه باید پاسخگو باشد که ایشان متاسفانه در این شرایط پاسخگو نیستند و آمارهای اشتباه فنی هم می‌دهند که خیلی با واقعیت منطبق نیست. ....(ادامه)
عروس‌ها دیگر طلا نمی‌خرند!
قیمت‌ها خیلی بالاست. تصورم چیز دیگری بود. با این پول چیز مناسبی نمی‌توانم بخرم. تازه اینجا قیمت‌ها از همه جا بهتر است. کریمخان و میدان محسنی که اصلاً نمی‌شود طرف‌شان رفت. کارمزدهایشان خیلی بالاست(ادامه)
شمال نیوز : پس از افشای فیش های نجومی صاحبان کرسی که البته دولت نیز تا اندازه زیادی اقدام به برخورد جدی با آنان نموده است، از پرداختن به موضوعات تکراری که...... رونمایی از فیش های نجومی استانی ؛ از مدیرکل گاز تا شهردار !
شمال نیوز : پس از افشای فیش های نجومی صاحبان کرسی که البته دولت نیز تا اندازه زیادی اقدام به برخورد جدی با آنان نموده است، از پرداختن به موضوعات تکراری که......(ادامه)
عامل حذف بهداد سلیمی از المپیک را بشناسید
در کمال تعجب جلود عراقی به همراه همسرش، شب گذشته در هیئت ژوری مسابقات وزنه‌برداری فوق سنگین حاضر شدند تا با دو رای یکسان خود، اسباب حذف بهداد سلیمی را فراهم کنند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.