.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با نزدیک شدن به عید سعید فطر، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری و دفاتر مراجع عظام تقلید مبلغ زکات فطره و کفاره روزه سال ۹۹ را اعلام کردند.

میزان زکات فطره از سوی مراجع تقلید اعلام شد
با نزدیک شدن به عید سعید فطر، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری و دفاتر مراجع عظام تقلید مبلغ زکات فطره و کفاره روزه سال ۹۹ را اعلام کردند. (ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به صدور دستور رسیدگی ویژه به پرونده خرید و فروش نوزاد در این استان گفت که این پرونده با دقت و حساسیت زیاد در حال رسیدگی است. .... رسیدگی به پرونده خرید و فروش نوزاد دربیمارستان های گرگان+ جزئیات
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به صدور دستور رسیدگی ویژه به پرونده خرید و فروش نوزاد در این استان گفت که این پرونده با دقت و حساسیت زیاد در حال رسیدگی است. ....(ادامه)
مقام معظم رهبری با تأکید بر ثبت، بازخوانی و روایت هنرمندانه این تلاش و فداکاری ملی افزودند: مردم عزیز ایران با رفتار متین و صبورانه خود انصافاً خوش درخشیدند و فرهنگ اسلامی- ایرانی را جلوه‌گر ساختند.
درباره برگزاری مراسم در اماکن مقدس تابع نظر و تشخیص کارشناسی هستم/ مردم مومن و مسجدی به قواعد سختگیرانه بیشتر عمل می کنند(خبر)
مقام معظم رهبری با تأکید بر ثبت، بازخوانی و روایت هنرمندانه این تلاش و فداکاری ملی افزودند: مردم عزیز ایران با رفتار متین و صبورانه خود انصافاً خوش درخشیدند و فرهنگ اسلامی- ایرانی را جلوه‌گر ساختند. (ادامه)
شمال نیوز: مرد نگهبان که نمی‌توانست از عهده مخارج زندگی‌اش بربیاید وقتی با مخالفت همسرش برای بازگشت به شهرستان زادگاهش رو‌به‌رو شد در اقدامی هولناک همسرش را کشت. همسرکشی به خاطر بی پولی
شمال نیوز: مرد نگهبان که نمی‌توانست از عهده مخارج زندگی‌اش بربیاید وقتی با مخالفت همسرش برای بازگشت به شهرستان زادگاهش رو‌به‌رو شد در اقدامی هولناک همسرش را کشت.(ادامه)
شمال نیوز : این عضو شورای شهر  بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود..... اعضای شورای شهر مرکز استان سنگ های خود را با منتخبان مجلس وا کندند
شمال نیوز : این عضو شورای شهر بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود.....(ادامه)
شمال نیوز: مجموع کمک‌هایی که دولت آلمان برای مقابله با بحران ناشی از ویروس کرونا در نظر گرفته حدود یک تریلیون و 200 میلیارد یورو است. دلیل این هزینه هنگفت چیست و دولت چگونه آن را تامین می‌کند؟ کمک‌های نقدی آلمان به شهروندان از کجا می‌آیند؟
شمال نیوز: مجموع کمک‌هایی که دولت آلمان برای مقابله با بحران ناشی از ویروس کرونا در نظر گرفته حدود یک تریلیون و 200 میلیارد یورو است. دلیل این هزینه هنگفت چیست و دولت چگونه آن را تامین می‌کند؟(ادامه)
نامه جمعی از نمایندگان به وزیر کار: در حداقل حقوق کارگران تجدیدنظر کنید
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نامه جمعی از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تجدیدنظر در تعیین میزان حداقل حقوق دستمزد کارگران در سالجاری خبر داد.(ادامه)
خودکشی یا تن فروشی زنان دستفروش بخاطر قرنطینه کرونایی
زنان و دخترانی که برای ادامه زندگی در قرنطینه و تهیه خرج زندگی تصمیم به خودفروشی گرفتند.(ادامه)
نوبخت: دولت در حساس‌ترین مرحله‌ مدیریت منابع خود است
رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تاثیر کرونا بر کاهش درآمدهای دولت گفت: دولت در یکی از حساس‌ترین مراحل مدیریتی خود است و وظیفه خود می‌داند که هنر مدیریت خود را روی منابع و مصارف پیاده کند.(ادامه)
جلسه پرحاشیه مجلس پس از روز‌ها تعطیلی
اولین جلسه علنی مجلس در سال 99 و پس از شیوع بیماری کرونا در کشور با حاشیه‌هایی همراه شد که در ادامه می‌خوانید. (ادامه)
قیمت تست «کرونا» در آزمایشگاه‌های خصوصی
(ادامه)
۵۰ نفر از اقتصاددانان و متخصصان مالی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور یک بسته سیاستی برای انجام اقدامات عاجل در ۳ ماهه اول امسال به منظور جلوگیری از بروز بحران اقتصادی و اجتماعی را پیشنهاد دادند. نامه ۵۰ اقتصاددان به روحانی برای مدیریت تبعات اقتصادی کرونا
۵۰ نفر از اقتصاددانان و متخصصان مالی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور یک بسته سیاستی برای انجام اقدامات عاجل در ۳ ماهه اول امسال به منظور جلوگیری از بروز بحران اقتصادی و اجتماعی را پیشنهاد دادند.(ادامه)
داوطلبان انتخابات موظف به معرفی حساب بانکی شدند
داوطلبان انتخابات موظف به معرفی حساب بانکی شدندخلیج فارس: نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای داوطلبان انتخابات را موظف به معرفی حساب بانکی نزد یکی از بانک های دارای مجوز از بانک مرکزی کردند(ادامه)
شمال نیوز : کدخدایی نوشت : مثلاً فردی که ۲۷۰ میلیارد تومان در یک پروژه ساختمانی در یک شهر سرمایه‌گذاری کرده و امتیاز تأسیس یک کارخانه آب معدنی را از طریق اعمال نفوذ برای برادر کوچکش که زیر سی سال سن دارد گرفته، چنین فردی باید تأیید شود؟.... فردی که در عزل و نصب مدیران و نفوذ برای انتصاب لیدرهای انتخاباتی خود تلاش کرده شایسته نمایندگی است ؟
شمال نیوز : کدخدایی نوشت : مثلاً فردی که ۲۷۰ میلیارد تومان در یک پروژه ساختمانی در یک شهر سرمایه‌گذاری کرده و امتیاز تأسیس یک کارخانه آب معدنی را از طریق اعمال نفوذ برای برادر کوچکش که زیر سی سال سن دارد گرفته، چنین فردی باید تأیید شود؟....(ادامه)
شمال نیوز : در ماده 65 مکرر 8 ـ امکانات و منابع قانونی تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات، اعم از نقدی و غیرنقدی و مستقیم و غیرمستقیم منحصرا شامل.... هفته آینده؛ بررسی طرح شفافیت‌ مالی کاندیداهای انتخابات مجلس + جزئیات
شمال نیوز : در ماده 65 مکرر 8 ـ امکانات و منابع قانونی تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات، اعم از نقدی و غیرنقدی و مستقیم و غیرمستقیم منحصرا شامل....(ادامه)
امضای 231 نماینده بر طرح شفافیت هزینه‌های انتخاباتی
فارس/ طرح شفافیت هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی با امضای 231 نماینده در مجلس تهیه و تدوین شده و به اذعان برخی نمایندگان درصورت تصویب به موقع، امکان اجرای آن در انتخابات اسفندماه وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار محترم نیز با آقای حدادیان صحبت کردند و در نهایت ایشان متقاعد شدند مجدداً به باشگاه و آقای صنیعی‌فر کمک کنند تا تیم به روند موفقیتش ادامه دهد..... رضیان: آقای صنیعی‌فر! چرا در این بازه زمانی که نساجی بیشتر از همیشه به آرامش نیاز دارد، این‌قدر حاشیه ایجاد می‌کنید؟! / شخص شما از رفع کارهای جاری باشگاه سر باز می‌زنید !
شمال نیوز : استاندار محترم نیز با آقای حدادیان صحبت کردند و در نهایت ایشان متقاعد شدند مجدداً به باشگاه و آقای صنیعی‌فر کمک کنند تا تیم به روند موفقیتش ادامه دهد.....(ادامه)
شمال نیوز: در جلسه علنی امروز مجلس، محسن حاجی میرزایی با کسب ۲۰۰ رای موافق به عنوان وزیر آموزش و پرورش برگزیده شد. حاجی میرزایی ساعتی پیش هم در صفحه تویتتر خود، اولین دستورش را صادر کرد.
اولین دستور حاجی میرزایی در وزارت آموزش و پرورش صادر شد
شمال نیوز: در جلسه علنی امروز مجلس، محسن حاجی میرزایی با کسب ۲۰۰ رای موافق به عنوان وزیر آموزش و پرورش برگزیده شد. حاجی میرزایی ساعتی پیش هم در صفحه تویتتر خود، اولین دستورش را صادر کرد. (ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم در یاداشتی اعلام کرد که اجرا نشدن امتیازات تشویقی به مردم برای حضور در اقتصاد و رها شدن آنها در رقابت با دولت با امکانات دولتی و بخش خصوصی که هم صاحب سرمایه بالا و تجربه کافی بود. چرا ابعاد مهمی از سیاست‌های اصل ۴۴ اجرایی نشد؟(يادداشت)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم در یاداشتی اعلام کرد که اجرا نشدن امتیازات تشویقی به مردم برای حضور در اقتصاد و رها شدن آنها در رقابت با دولت با امکانات دولتی و بخش خصوصی که هم صاحب سرمایه بالا و تجربه کافی بود.(ادامه)
خرج چند میلیاردی برای استخر ساختمان ریاست جمهوری!
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با‌اشاره به ضرورت اصلاح ساختار بودجه از ریخت و پاشهای کلان دربودجه‌های مجلس و دولت انتقاد کرد.(ادامه)
پادوانی: باید التماس استقلالی‌ها را کنم
لئاندرو پادوانی، مدافع سابق استقلال با انتشار متنی به وضعیت نامساعد خود اشاره و اعلام کرد مسئولان باشگاه جواب تماس‌های او را نمی‌دهند و پشتش را خالی کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز :  با سهل و آسان شدن دریافت گواهینامه‌های رانندگی تنها در سه ماه نخست امسال نزدیک به 440 هزار گواهینامه برای افراد در کشور صادر شده است که از این تعداد که از این تعداد ۲۹۸ هزار گواهینامه از نوع پایه ۳ بوده که در اصطلاح به آنها گواهینامه اولی گفته می‌شود..... مهم‌ترین علت تصادفات منجر به مرگ در خیابان‌ها و جاده‌های مازندران چیست ؟!
شمال نیوز : با سهل و آسان شدن دریافت گواهینامه‌های رانندگی تنها در سه ماه نخست امسال نزدیک به 440 هزار گواهینامه برای افراد در کشور صادر شده است که از این تعداد که از این تعداد ۲۹۸ هزار گواهینامه از نوع پایه ۳ بوده که در اصطلاح به آنها گواهینامه اولی گفته می‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز : در میان استان‌های کشور بیشترین نرخ بیکاری مربوط به استان کرمانشاه با ۲۰.۹ درصد و کمترین نرخ بیکاری نیز مربوط به استان مازندران با ۶.۳ درصد بوده است، نرخ بیکاری استان اصفهان نیز.... « استان مازندران » عنوان کمترین نرخ بیکاری در کشور را کسب کرد !
شمال نیوز : در میان استان‌های کشور بیشترین نرخ بیکاری مربوط به استان کرمانشاه با ۲۰.۹ درصد و کمترین نرخ بیکاری نیز مربوط به استان مازندران با ۶.۳ درصد بوده است، نرخ بیکاری استان اصفهان نیز....(ادامه)
از علی دایی و اسکوچیچ تا قلعه نویی و تارتار
کاندیدا‌های مختلف سرمربیگری برای تیمی که بر سر نخواستنش دعواست!(ادامه)
پژمان منتظری خداحافظی کرد؟
برخی معتقدند پژمان با اطلاع از سیاست باشگاه پیش‌دستی و خداحافظی کرده، ولی شرایط استقلال طوری نیست که بخواهد راحت این بازیکنان را کنار بگذارد.(ادامه)
افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز می‌شود
افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران از این ماه اردیبهشت واریز می‌شود.(ادامه)
رئیس جمهور تصریح کرد: اقدام امروز جمهوری اسلامی ایران توقف دو اقدام است و به یک معنا دو فروش را انجام نمی‌دهیم؛ نه اورانیوم غنی شده را از امروز می‌فروشیم، نه آب سنگین‌مان را. امروز فروش اورانیوم غنی‌شده و آب‌سنگین را متوقف می‌کنیم/ اگر در ۶۰ روز به نتیجه نرسیم دو اقدام دیگر آغاز می‌شود/ برجام هیچ تغییری نخواهد کرد؛ برای اجرایی شدن بهتر آن، مذاکره می‌کنیم(خبر)
رئیس جمهور تصریح کرد: اقدام امروز جمهوری اسلامی ایران توقف دو اقدام است و به یک معنا دو فروش را انجام نمی‌دهیم؛ نه اورانیوم غنی شده را از امروز می‌فروشیم، نه آب سنگین‌مان را.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مساجد محل بازی سیاسی نیست، گفت: تریبون مساجد نباید در اختیار کاندیداهای آینده قرار گیرد..... روحانی : مسجد محل بازی سیاسی کاندیداهای آینده نیست / تریبون مساجد را به دست کاندیداها ندهید
شمال نیوز: امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مساجد محل بازی سیاسی نیست، گفت: تریبون مساجد نباید در اختیار کاندیداهای آینده قرار گیرد.....(ادامه)
روحانی: بعد از برجام فروش نفت ما یکباره یک میلیون افزایش یافت؛ شرکت‌ها به گونه‌ای صف بسته بودند که هتل‌های تهران جا نداشت؛ عده‌ای شب‌ها خوابشان نمی‌برد / / همان سال ۹۲ می‌خواستیم قیمت ارز را بالا ببریم، جامعه نمی‌گذاشت؛ می‌گفتیم قیمت ۳ هزار تومن است، اما بازار ....(خبر)
(ادامه)
سال 1397 برای اقتصاد ایران، خوب نبود و کسی به‌دنبال یافتن شاخص‌های مثبت و امیدوارکننده در آن نیست، بلکه به‌دنبال تحلیل نقاط منفی و فهم بحران‌های پیاپی آن است....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.