.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوالی درباره «نفقه مادر»
​پایگاه اطلاع‌‌رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به سوالی درباره «نفقه مادر» پاسخ رهبر انقلاب به این سوال را منتشر کرد.(ادامه)
برای مادری که فرزندش در کربلای ۴ جاماند
نویسنده: محسن هاشمی رفسنجانی(ادامه)
کارگران ایرانی کمترین حقوق را در دنیا می‌گیرند
تسنیم نوشت: کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به عدم تناسب حقوق دریافتی کارگران با مخارج و هزینه‌های زندگی‌شان گفت: حقوق کارگران ایرانی، جزو پایین‌ترین حقوق‌های پرداختی به قشر کارگر در دنیا است. (ادامه)
اوایل این هفته «حنیف عمران‌زاده» بازیکن سابق استقلال، فیلمی از مراسم ازدواج اش را در اینستاگرام منتشر کرد که در نوع خود بسیار عجیب و غریب است و در شبکه های اجتماعی هم پربازدید شد. هزینه عروسی لاکچری بازیکن استقلال +جزئیات
اوایل این هفته «حنیف عمران‌زاده» بازیکن سابق استقلال، فیلمی از مراسم ازدواج اش را در اینستاگرام منتشر کرد که در نوع خود بسیار عجیب و غریب است و در شبکه های اجتماعی هم پربازدید شد.(ادامه)
به جای بسته‌های حمایتی، شغل ایجاد کنید
شمال نیوز: کاهش محسوس قدرت خرید در ماه‌های گذشته باعث شده که دولت سیاست‌های حمایت خود را معطوف به دادن کمک‌های نقدی یا...(ادامه)
به نظر اینجانب استیضاح را باید آن نماینده مجلسی بشود که پس از نزدیک به سه سال حضورش در مجلس این همه مشکل و گرفتاری گرانی و بیکاری درد و رنج کارگر و کارمند  و اقشار مختلف جامعه را می بیند اما دم بر نمی آورد؟... نمایندگان مجلس ارباب مردم نیستند بلکه خادم آنها هستند
به نظر اینجانب استیضاح را باید آن نماینده مجلسی بشود که پس از نزدیک به سه سال حضورش در مجلس این همه مشکل و گرفتاری گرانی و بیکاری درد و رنج کارگر و کارمند و اقشار مختلف جامعه را می بیند اما دم بر نمی آورد؟...(ادامه)
تجربه نشان داده است بهترین گزینه الزاماً پیچیده ترین گزینه نیست. برای استان مازندران بهترین گزینه ها برای اجرایی شدن ساده ترین گزینه ها هستتند و باید روی این موارد تاکید شود و از پر هزینه کردن مسیرهای دستیابی به اهداف به شدت باید پرهیز نمود. رفاقت شرط موفقیت در مازندران
تجربه نشان داده است بهترین گزینه الزاماً پیچیده ترین گزینه نیست. برای استان مازندران بهترین گزینه ها برای اجرایی شدن ساده ترین گزینه ها هستتند و باید روی این موارد تاکید شود و از پر هزینه کردن مسیرهای دستیابی به اهداف به شدت باید پرهیز نمود.(ادامه)
استکبار ستیزی ویژگی 13 آبان(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل گفت : قطعاً در بودجه سال ۹۸ هم در لایحه دولت و هم در کمیسیون تلفیق بودجه باید افزایش قابل توجهی برای حقوق های در نظر گرفته شود و تصمیمات باید برای سال آینده متفاوت باشد..... یوسفیان ملا : افزایش حقوق در سال ۹۸ باید جهشی باشد
شمال نیوز : نماینده آمل گفت : قطعاً در بودجه سال ۹۸ هم در لایحه دولت و هم در کمیسیون تلفیق بودجه باید افزایش قابل توجهی برای حقوق های در نظر گرفته شود و تصمیمات باید برای سال آینده متفاوت باشد.....(ادامه)
تحلیل احمد توکلی از اثرات افزایش نرخ ارز بر اقتصاد ایران/ پول ملی در سه ماه ۱۰۰ درصد ارزش خود را از دست داد/ مهار بازار تنها کمتر از یک ماه ممکن است (خبر)
(ادامه)
پاسخ رهبر انقلاب به ۲۲ سؤال درباره اربعین
مقام معظم رهبری به تازه‌ترین استفتائات در مورد اربعین حسینی از جمله حکم اخذ روادید برای زیارت اربعین پاسخ داده‌اند.(ادامه)
۹ اشتباه رایج زوج‌های جوان بعد از ازدواج
دنیاک: اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید و به دنبال اطلاعاتی درباره؛ عمده‌ترین مشکلات زوج‌های جوان بعد از ازدواج، مشاوره مشکلات بعد از ازدواج، روانشناسی زوج‌های جوان، اختلاف بین زوج‌های جوان، مشکلات زناشویی بعد از ازدواج، زوج جوان، دانسی‌های بعد از ازدواج و مشکلات زناشویی پرسش و پاسخ هستید، این یادداشت را بخوانید.(ادامه)
علت سکته در هنگام صبح چیست؟
در پایه طب سنتی، دموی‌ها از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح نباید ورزش کنند به گونه‌ای که بیشتر سکته‌ها طی این ساعات اتفاق می‌افتد؛ چراکه دم این افراد بالاست و با افزایش فشار خون سکته و سایر امراض قلبی و عروقی ایجاد می‌شود.(ادامه)
بیانیه 50 اقتصادان کشور به رئیس جمهور + اسامی
50 اقتصاد‌دان کشورمان در بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور وضعیت کنونی اقتصادی کشور و راههای برون‌رفت از مشکلات آن را تشریح کردند.(ادامه)
شمال نیوز : بحث تعدیل نیرو یکی از راه‌های کاهش مخارج کارخانه کشت و صنعت شمال است اما هنوز این قضیه مورد تأیید مسؤولان استانی قرار نگرفته و درحال بحث هستند. سرنوشت کارگران کشت و صنعت شمال در انتظار چانه‌زنی مسؤولان
شمال نیوز : بحث تعدیل نیرو یکی از راه‌های کاهش مخارج کارخانه کشت و صنعت شمال است اما هنوز این قضیه مورد تأیید مسؤولان استانی قرار نگرفته و درحال بحث هستند.(ادامه)
جایگزین های لبنیات در رژیم غذایی
آلرژی و عدم تحمل لاکتوز دلایل اصلی استفاده از برنامه ای بدون لبنیات است، به خصوص که با توجه به آمار آلرژی، آلرژی به شیر گاو در شیرخواران و کودکان در صدر انواع حساسیت قرار دارد.با این وجود افراد دلایل دیگری نیز برای عدم استفاده از لبنیات دارند.(ادامه)
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد..... نمی‌دانم با چه مبنایی می‌گویند نوبخت باید برود
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد.....(ادامه)
شیرسوار:کارخانه نساجی را از دست نااهلان نجات دهید
همان تفکرات و جریانات منفعت‌گرایی که کارخانه عظیم نساجی مازندران «شماره دو» را امروز به نابودی و تنها تَلی از خاک کشانده‌اند، باری دیگر احیا شده و بدون هیچ توجهی نسبت به ارزش ملکی این کارخانه، به افق نیکبختی خویش و نزدیکان‌شان می‌نگرند و حق مردم شریف را به‌راحتی زیر پا لِه می‌کنند.(ادامه)
دخل و خرج خانوارها به روایت بانک مرکزی
(ادامه)
۷ اقتصاد برتر جهان کدامند؟
هند موفق شد با پشت سر گذاشتن فرانسه به ششمین اقتصاد بزرگ جهان تا پایان سال ۲۰۱۷ تبدیل شود.(ادامه)
داغ مهاجرت در روستاهای پشت کوه
ایوان هایی که پر بود از هیاهوی بچه ها، حالا ویرانه هایی است پر از فریاد سکوت. دیوارهای نیمه آوار، طاقچه های خالی، پله هایی که به تلنگری بند هستند، سقف هایی که فروریخته و اتاق هایی که پر شده اند از علف های هرز، تصاویر دردناکی هستند از خانه های کاه گلی روستاهای خشک شهرستان کیاسر که روزی پر بود از صدای زندگی. خشکسالی، نبود ابتدایی ترین امکانات زندگی، دور بودن از شهر و قرار گرفتن در پشت کوه ها، جوانها را از روستاها رانده و راهی شهرهای اطراف کرده است تا " مهاجرت " تلخ ترین کابوسی شود که بر روستاهای تفتیده شهرستان کیاسر سایه انداخته است.جوان ها رفتن و سالمندان ماندن را ترجیح داده اند. آنها زندگی در شهرهای دور و دور ماندن از اصل و ریشه شان را انتخاب کرده اند و اینها به ناچار تن به تنهایی داده اند بلکه حریف ناملایمتی های زندگی شوند.خشکسالی و مهاجرت سالمندان روستا را تنها کرده است. آنها که روزگاری با فرزندان شان دور سفره های پرمهر می نشستند حالا مانده اند و دنیایی از غصه که بر قلب شان سنگینی می کند، در عوض توریست ها و شهرنشین ها جای جای این روستاها را برای تعطیلات آخر هفته انتخاب می کنند تا دنیایی از تضادها را بسازند.(ادامه)
دخترهای مجرد مراقب باشید! / هشدار جدی
این افراد با جلب اعتماد شما و پهن کردن دام‌های وسوسه انگیز مالی بسرعت نقشه خود را پیاده کرده و تا شما به خودتان بیایید سرتان کلاه گذاشته و ناپدید شده اند!(ادامه)
شمال نیوز :  پشت شیشه ماشین‌ها هم می‌توانید مشابه همین پوسترها را ببینید. مردم از موفقیت تیم شان خوشحالند و انگار امیدوار شده‌اند. با این حال در قائم شهر از هر که بپرسید امیدی به برگشت کارخانه نساجی به روزهای اوج را دارد یا نه.... «امید شهر خسته» ؛ از صعود باشگاه نساجی تا کارخانه های ورشکسته !
شمال نیوز : پشت شیشه ماشین‌ها هم می‌توانید مشابه همین پوسترها را ببینید. مردم از موفقیت تیم شان خوشحالند و انگار امیدوار شده‌اند. با این حال در قائم شهر از هر که بپرسید امیدی به برگشت کارخانه نساجی به روزهای اوج را دارد یا نه....(ادامه)
شمال نیوز : عجیب ترین زمان این گفتگوی تلویزیونی زمانی بود که سلیانچی عملا پذیرفت که لوح پاداش نقدی ۴۰ میلیون ریالی و کاپی که به اشکان عظیمی داده شده، نمایشی بوده و چون مدارک ثبت نام کامل نبوده از اهدای آن خودداری کرده اند!.... وقتی از قهرمان مازنی می خواهتد به جای مازندران از تهران در مسابقات شرکت نماید!
شمال نیوز : عجیب ترین زمان این گفتگوی تلویزیونی زمانی بود که سلیانچی عملا پذیرفت که لوح پاداش نقدی ۴۰ میلیون ریالی و کاپی که به اشکان عظیمی داده شده، نمایشی بوده و چون مدارک ثبت نام کامل نبوده از اهدای آن خودداری کرده اند!....(ادامه)
شمال نیوز : بینایی چشم‌های معصومه در این حادثه کم شده و به آنها قرنیه پیوند زده‌اند صورت، قسمتی از گردن، گوش، سینه و کمر معصومه در اسیدپاشی از بین رفته است. برادر معصومه: بیمارستان برای هرشب بستری، یک‌میلیون تومان می‌خواهد و ما این پول را نداریم که پرداخت کنیم..... گفت‌وگو با دختری که خواستگارش شب ‌سال نو رویش اسید پاشید و با قمه دو انگشتش را قطع کرد
شمال نیوز : بینایی چشم‌های معصومه در این حادثه کم شده و به آنها قرنیه پیوند زده‌اند صورت، قسمتی از گردن، گوش، سینه و کمر معصومه در اسیدپاشی از بین رفته است. برادر معصومه: بیمارستان برای هرشب بستری، یک‌میلیون تومان می‌خواهد و ما این پول را نداریم که پرداخت کنیم.....(ادامه)
اجازه بدهید اول به این نکته اشاره کنم که این ما بودیم که از «اوج» درخواست کردیم بودجه این سریال را متقبل شود. ما براساس نیازهای قصه در این فصل به دنبال سرمایه‌گذاری بودیم که بتواند تمام مخارج سریال را مرتفع کند. پاسخ‌های محسن تنابنده به حاشیه‌های «پایتخت۵»
اجازه بدهید اول به این نکته اشاره کنم که این ما بودیم که از «اوج» درخواست کردیم بودجه این سریال را متقبل شود. ما براساس نیازهای قصه در این فصل به دنبال سرمایه‌گذاری بودیم که بتواند تمام مخارج سریال را مرتفع کند.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی معتقد است که با حمایت از کالای ایرانی و ایجاد ارزش افزوده در نفت خام در داخل کشور و صادرات آن می‌توان 5 میلیون شغل در کشور ایجاد کرد. ظرفیت ۵ میلیون شغل با حمایت از کالای ایرانی
یک کارشناس اقتصادی معتقد است که با حمایت از کالای ایرانی و ایجاد ارزش افزوده در نفت خام در داخل کشور و صادرات آن می‌توان 5 میلیون شغل در کشور ایجاد کرد.(ادامه)
من درآمد متوسطی دارم که هر ماه باید بخشی از آن را به بیمه بازنشستگی ام اختصاص دهم. علاوه بر این، هر سه ماه هم سفری به خارج از کشور دارم. وضعیت مالی من همیشه همین طور بوده است و می‌توانم بگویم که تکنیک‌های پس اندازی که به کار می‌برم به من اجازه می‌دهند که از پس مخارج زندگی ام بر آیم. حالا می‌خواهم این تکنیک‌ها را به شما یاد دهم. پنج توصیه‌ برای پس‌انداز
من درآمد متوسطی دارم که هر ماه باید بخشی از آن را به بیمه بازنشستگی ام اختصاص دهم. علاوه بر این، هر سه ماه هم سفری به خارج از کشور دارم. وضعیت مالی من همیشه همین طور بوده است و می‌توانم بگویم که تکنیک‌های پس اندازی که به کار می‌برم به من اجازه می‌دهند که از پس مخارج زندگی ام بر آیم. حالا می‌خواهم این تکنیک‌ها را به شما یاد دهم.(ادامه)
تیرهایی که جان فرزندان گلوگاه را می‌گیرد
درصد از دکل‌بندان کل کشور اهل شهرستان گلوگاه هستند و تعداد آنها حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است که در دو بخش دکل مخابراتی و دکل برق مشغول فعالیت هستند. از این میان تاکنون ۲۱۴ نفر از جوانان این شهرستان جان خود را در این شغل از دست داده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : نامه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص معضل کم‌آبی و تأمین نکردن آب اراضی کشاورزی پایین‌دست شهر سورک، شوک جدی به کشاورزان وارد کرده است..... از کاهش اب در سد شهید رجایی تا بلاتکلیفی کشاورزان میاندرودی !
شمال نیوز : نامه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص معضل کم‌آبی و تأمین نکردن آب اراضی کشاورزی پایین‌دست شهر سورک، شوک جدی به کشاورزان وارد کرده است.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.