.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک ریال از منابع آزادسازی ارز به جیب دولت نمی‌رود/ این طرح به نفع مردم خواهد بود/ در دولت‌های قبل یک عده‌ زیر چرخ تعدیل اقتصادی له شدند/ سالی ۴۰۰ هزار میلیارد از جیب مردم به گروه‌های خاص داده می‌‌شد/ سه دهک پایین فقر پروتئین دارند/ بازار ارز ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت توصیه کرد پیش از حذف یارانه آرد یارانه جبرانی را به صورت کالا به مردم بدهد. توکلی: دولت به مردم کالا دهد نه یارانه/ در زمان جنگ نیستیم که نتوانیم عرضه را در بازار کنترل کنیم
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت توصیه کرد پیش از حذف یارانه آرد یارانه جبرانی را به صورت کالا به مردم بدهد.(ادامه)
نشانه‌های سرطان خون را بشناسید
فوق تخصص خون گفت:خون ریزی ناگهانی و کم خونی شدید از علائم سرطان خون هستند.(ادامه)
دغدغه نمایندگان درباره هزینه خانوار پس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی موجب شد که این موضوع در صحن علنی اصلاح و به عبارتی تکمیل شد به این معنا که به دولت اجازه داده شد حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان قید مجلس برای دولت درباره ارز ترجیحی؛ افزایش احتمالی هزینه‌های خانوار باید جبران شود
دغدغه نمایندگان درباره هزینه خانوار پس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی موجب شد که این موضوع در صحن علنی اصلاح و به عبارتی تکمیل شد به این معنا که به دولت اجازه داده شد حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان(ادامه)
بانک مسکن در حال حاضر وام بدون ضامن را تا سقف ۸۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند و بنا به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین این نوع وام‌ها بنا به شرایطی در حال حاضر و پیش از عید نوروز پرداخت می‌شود. پرداخت وام بدون ضامن مسکن آغاز شد + شرایط و جزییات
بانک مسکن در حال حاضر وام بدون ضامن را تا سقف ۸۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند و بنا به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین این نوع وام‌ها بنا به شرایطی در حال حاضر و پیش از عید نوروز پرداخت می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : پدر آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج گفت: آرین همه تلاشش برای افتخارآفرینی برای ایران اسلامی و سربلندی ایران است و رفتن او به ترکیه تنها برای مدت کوتاه و برای تحصیل است و خیلی زود برمی‌گردد. پدر آرین : رفتن پسرم به ترکیه صرفا جنبه تحصیلی دارد/تلاش آرین افتخارآفرینی برای کشور است
شمال نیوز : پدر آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج گفت: آرین همه تلاشش برای افتخارآفرینی برای ایران اسلامی و سربلندی ایران است و رفتن او به ترکیه تنها برای مدت کوتاه و برای تحصیل است و خیلی زود برمی‌گردد.(ادامه)
امروز زمان پاسخگویی بانیان و حامیان ۸ سال گذشته است، البته دولت از نقد بدنه اجتماعی نخبگان و مردم استفاده خواهد کرد اما بانیان و حامیان وضع موجود حق نقد ندارند بلکه باید در پیشگاه ملت ایران پاسخگو باشند ....(خبر)
(ادامه)
دلار صعود کرد
ایسنا نوشت: ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم تقویت شد.(ادامه)
قیمت برنج نوبرانه شمال چند است؟
برنج‌های نوبرانه مازندران چند روزی است با افزایش قیمت ۲۰ تا ۲۵ درصدی در مقایسه با پارسال وارد بازار شده است.(ادامه)
قیمت برنج نوبرانه شمال چند است؟
برنج‌های نوبرانه مازندران چند روزی است با افزایش قیمت ۲۰ تا ۲۵ درصدی در مقایسه با پارسال وارد بازار شده است.(ادامه)
آخوندی: در ایران دولت وجود ندارد/ دانش جعفری: پس چرا شما در انتخابات ثبت‌نام کردید؟
مناظره عباس آخوندی و داوود دانش‌جعفری با عنوان « دولت و اقتصاد» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار شد.(ادامه)
نامه عجیب یک دزد برای مالباخته
وقتی سارقان برای چندمین بار به منزلم دستبرد زدند خیلی ناراحت و نگران بودم در همین حال زمانی که قدم در خانه گذاشتم با نامه ای روبه رو شدم که سارق برایم نوشته و از من خواسته بود.(ادامه)
نقطه قوت استقلال در آسیا
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه خط میانی این تیم به نقطه قوت آبی پوشان تبدیل شده است، گفت: ذهن برنه بودن در فکر و ذهن بازیکنان استقلال جا افتاده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی آنچه باید در مجلس تصویب شود لایحه بودجه است نه طرح نمایندگان، گفت: ما قیمت دلار را در سال آینده 11 هزار و 500 الی 12 هزار تومان در نظر گرفته‌ایم و قیمت دلاری که امروز در سامانه نیما و بازار است، واقعی نیست. اگر منابع در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد،.... روحانی: منابع آزاد شود دلار تا ۱۵ هزار تومان پایین می‌آید/ مدیران ۹۹ همان مدیران ۹۵ هستند پس مشکلات بخاطر تحریم‌هاست
شمال نیوز : رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی آنچه باید در مجلس تصویب شود لایحه بودجه است نه طرح نمایندگان، گفت: ما قیمت دلار را در سال آینده 11 هزار و 500 الی 12 هزار تومان در نظر گرفته‌ایم و قیمت دلاری که امروز در سامانه نیما و بازار است، واقعی نیست. اگر منابع در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد،....(ادامه)
محسن رضایی: تحریم‌ها تا ۵ سال دیگر ادامه خواهد داشت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تحریم‌ها حتی با روی کار آمدن بایدن تا ۵ سال آینده ادامه خواهد داشت، با انتقاد از پیش‌بینی فروش ۲.۳ میلیون بشکه نفت گفت: معلوم می‌شود که نمی‌خواهیم از تحولات درس بگیریم.(ادامه)
شمال نیوز : عمل به قانون اساسی علاج اصلی دردهای اقتصادی کشور است. مجلس اگر می خواهد گره ها و قفل ها را بازکند جز با کلید اصول متقن قانون اساسی ابزار دیگری در دست ندارد .... دولت ، مجلس ، بودجه ۱۴۰۰ و هفت كلمه حرف حساب
شمال نیوز : عمل به قانون اساسی علاج اصلی دردهای اقتصادی کشور است. مجلس اگر می خواهد گره ها و قفل ها را بازکند جز با کلید اصول متقن قانون اساسی ابزار دیگری در دست ندارد ....(ادامه)
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از رایزنی مجلس با دولت در راستای افزایش حقوق بیش از ۴۰ درصدی حقوق کارگران در سال آینده خبر داد و گفت: پیشنهاد ما برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده نیز، ۴۰ درصد یا بیشتر است. رایزنی مجلس با دولت برای افزایش حداقل ۴۰ درصدی حقوق کارگران
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از رایزنی مجلس با دولت در راستای افزایش حقوق بیش از ۴۰ درصدی حقوق کارگران در سال آینده خبر داد و گفت: پیشنهاد ما برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده نیز، ۴۰ درصد یا بیشتر است.(ادامه)
شمال نیوز : در شرایط شیوع بیماری کرونا که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، پزشکان دواطلبی نیز وجود دارند که برای پیگیری و درمان بیماری پوستی کودکان مر‌زنشین خراسان‌جنوبی عازم روستاهایی در 35 کیلومتری مرز افغانستان می‌شوند .... روایتی متفاوت از خدمت پزشک بدون مرز مازندرانی در روستاهای مرزی خراسان‌جنوبی + تصاویر
شمال نیوز : در شرایط شیوع بیماری کرونا که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، پزشکان دواطلبی نیز وجود دارند که برای پیگیری و درمان بیماری پوستی کودکان مر‌زنشین خراسان‌جنوبی عازم روستاهایی در 35 کیلومتری مرز افغانستان می‌شوند ....(ادامه)
با گذشت نزدیک به دو ماه از تعهد اردکانیان وزیر نیرو به نمایندگان مازندران هنوز حتا یک برگ از مطالعات مورد نظر در اختیار مجمع نمایندگان استان مازندران قرار نگرفته است ....(خبر)
(ادامه)
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه خط فقر در جامعه برای خانوار ۴نفره ۱۰میلیون تومان است گفت: بسیاری از کارگران توان خرید گوشی موبایل برای ادامه تحصیل فرزاندانشان را ندارند. خط فقر ۱۰ میلیون تومان شد/ کارگران توان خرید گوشی برای تحصیل فرزاندانشان را ندارند
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه خط فقر در جامعه برای خانوار ۴نفره ۱۰میلیون تومان است گفت: بسیاری از کارگران توان خرید گوشی موبایل برای ادامه تحصیل فرزاندانشان را ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : در این نامه آمده است : اکنون که به مجمع پایانی این دوره نظام پزشکی رسیده‌ایم با نگاه به تجارب گذشته و نقاط قوت و ضعف آن و بنا به وظیفه قانونی در برابر جامعه فرهیخته پزشکی که این روزها در.... انتقاد تند دو پزشک مازندرانی از عملکرد رئیس سازمان نظام پزشکی
شمال نیوز : در این نامه آمده است : اکنون که به مجمع پایانی این دوره نظام پزشکی رسیده‌ایم با نگاه به تجارب گذشته و نقاط قوت و ضعف آن و بنا به وظیفه قانونی در برابر جامعه فرهیخته پزشکی که این روزها در....(ادامه)
ارزش ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی ته مانده سهام عدالت/ ناتوانی دولت در کنترل قیمت خودرو / تغییر فاز سیاست پولی بانک مرکزی پس از دو ماه ....(خبر)
(ادامه)
اصناف و کسبه‌های مازندران دوباره به دلیل شیوع ویروس ناخوانده کرونا به خط اول تعطیلی بازگشتند و کرکره بسیاری از واحدها در استان پایین کشیده است. خاموشی چراغ اصناف؛ کسبه ای که کارگری می‌کنند
اصناف و کسبه‌های مازندران دوباره به دلیل شیوع ویروس ناخوانده کرونا به خط اول تعطیلی بازگشتند و کرکره بسیاری از واحدها در استان پایین کشیده است.(ادامه)
شمال نیوز : ر بسیاری از مردم مصوبات مربوط به جلوگیری از شیوع کرونا را مصوباتی می‌دانند که تنها بر کاغذ نوشته شده و نظارتی بر اجرای آن در اماکن عمومی و رستوران‌ها وجود ندارد و موجب شده تا این اماکن به منابع شیوع کرونا تبدیل شود..... گوش‌هایی که زنگ خطر کرونا را در « مازندران » نمی‌شنود
شمال نیوز : ر بسیاری از مردم مصوبات مربوط به جلوگیری از شیوع کرونا را مصوباتی می‌دانند که تنها بر کاغذ نوشته شده و نظارتی بر اجرای آن در اماکن عمومی و رستوران‌ها وجود ندارد و موجب شده تا این اماکن به منابع شیوع کرونا تبدیل شود.....(ادامه)
شمال نیوز : الان ماه ها شاید یک‌سال می‌شه از طرف مسؤولان استان و شهری کسی جویای احوال ما حتی در حد تلفنی‌ام نیست و ظاهرا دوستان فقط در حد اسم و پست و مقام علاقمند به داشتن منصب هستند.
.... انتقاد ملی‌پوش مازندرانی از دستگاه ورزش/ دریغ از حتی احوالپرسی تلفنی مسئولان
شمال نیوز : الان ماه ها شاید یک‌سال می‌شه از طرف مسؤولان استان و شهری کسی جویای احوال ما حتی در حد تلفنی‌ام نیست و ظاهرا دوستان فقط در حد اسم و پست و مقام علاقمند به داشتن منصب هستند. ....(ادامه)
شمال نیوز : خطر تغییر کاربری، قدیمی ترین ساختمان بانکی مازندران را که یک اثر تاریخی و فرهنگی به شمار می‌رود، تهدید می‌کند و با حذف آن خاطره های تاریخی مردمان یک شهر فرو می ریزد .... بنای میراثی بانک سپه چالوس در معرض تخریب/ استمداد دلسوزان از وزیر
شمال نیوز : خطر تغییر کاربری، قدیمی ترین ساختمان بانکی مازندران را که یک اثر تاریخی و فرهنگی به شمار می‌رود، تهدید می‌کند و با حذف آن خاطره های تاریخی مردمان یک شهر فرو می ریزد ....(ادامه)
شمال نیوز : سروش احمدی قهرمان تکواندو ایران و جهان که این روزها برای گذراندن زندگی به مسافرکشی روی آورده، از آرزو و هدف‌هایش می‌گوید. .... بی‌واسطه با قهرمان ملی پوش مازندرانی که مسافرکشی می‌کند
شمال نیوز : سروش احمدی قهرمان تکواندو ایران و جهان که این روزها برای گذراندن زندگی به مسافرکشی روی آورده، از آرزو و هدف‌هایش می‌گوید. ....(ادامه)
شمال نیوز: نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است: اگر چه با مصوبات اخیر شورای عالی کار 300 هزار تومان به حقوق کارگران ... فلسفه حق مسکن کارگران چیست؟
شمال نیوز: نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است: اگر چه با مصوبات اخیر شورای عالی کار 300 هزار تومان به حقوق کارگران ...(ادامه)
شمال نیوز :  بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، آزادسازی سهام عدالت با دستور رهبر معظم انقلاب به منصه ظهور رسید و رسماً آن دسته از افرادی که با مراجعه به سامانه سهام عدالت گزینه آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده‌اند توانستند با مراجعه به شعب بانک‌ها تا.... ستاد آزاد سازی سهام عدالت : امکان انتخاب روش مستقیم سهام عدالت تا ۲۹ خرداد تمدید شد/ کارشناسان : مردم سهامشان را نفروشند / مردم:‌ می‌دانیم نباید بفروشیم اما به پولش نیاز داریم
شمال نیوز : بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، آزادسازی سهام عدالت با دستور رهبر معظم انقلاب به منصه ظهور رسید و رسماً آن دسته از افرادی که با مراجعه به سامانه سهام عدالت گزینه آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده‌اند توانستند با مراجعه به شعب بانک‌ها تا....(ادامه)
در میانه هیاهوی حادثه وحشتناک تالش، خبرتکان‌دهنده دیگری از رشت مخابره شد. این بار آتش‌سوزی عمدی، دختر  هجده‌ساله را به کام مرگ کشاند. رشت؛ جزئیات حادثه آتش زدن خانه و مرگ دختر توسط بردارش
در میانه هیاهوی حادثه وحشتناک تالش، خبرتکان‌دهنده دیگری از رشت مخابره شد. این بار آتش‌سوزی عمدی، دختر هجده‌ساله را به کام مرگ کشاند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.