.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در سفرهای نوروزی امکان بروز مشکلات زیادی برای پوست وجود دارد. این مشکلات پوستی عبارتند از: گال، سالک، گزش حشره بند یا دراکولا، اگزمای دست و آفتاب سوختگی. شایع‌ترین‌های بیماری‌های پوستی در نوروز
در سفرهای نوروزی امکان بروز مشکلات زیادی برای پوست وجود دارد. این مشکلات پوستی عبارتند از: گال، سالک، گزش حشره بند یا دراکولا، اگزمای دست و آفتاب سوختگی.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت. بازار محصولات پروتئینی به آرامش می‌رسد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت.(ادامه)
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی همه زینبهای این شهر!
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره خیزش موج‌های ۲ و نیم متری از امشب تا عصر چهارشنبه هشدار داد. صیادان شمالی تا چهارشنبه به دریا نروند
هواشناسی مازندران درباره خیزش موج‌های ۲ و نیم متری از امشب تا عصر چهارشنبه هشدار داد.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود. در بازار اقلام‌ اساسی پایانی سال چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود.(ادامه)
صید ماهیان مولد سفید با هدف تکثیر این گونه ارزشمند در رودخانه‌های شیلاتی مازندران آغاز شده است. آغاز صید ماهیان سفید مولد دریای خزر
صید ماهیان مولد سفید با هدف تکثیر این گونه ارزشمند در رودخانه‌های شیلاتی مازندران آغاز شده است.(ادامه)
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفر‌های نوروزی توضیحاتی داد. آخرین خبر‌ها از تخصیص سهمیه بنزین نوروزی ۱۴۰۲
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفر‌های نوروزی توضیحاتی داد.(ادامه)
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد. این خوراکی‌ها خون را رقیق می‌کنند
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها حال و روز ورزش مازندران خوب است . خوب تر از همیشه ، به روزهایی نزدیک می شود که باید خیلی زودتر از این ها به آن می رسید . اهالی ورزش هم خوشحالند از این همه اتفاق خوب که نتیجه آن بدون تردید بالندگی و سرافرازی همه اهالی ورزش استان خواهد بود . روزهای طلایی ورزش مازندران(يادداشت)
شمال نیوز : این روزها حال و روز ورزش مازندران خوب است . خوب تر از همیشه ، به روزهایی نزدیک می شود که باید خیلی زودتر از این ها به آن می رسید . اهالی ورزش هم خوشحالند از این همه اتفاق خوب که نتیجه آن بدون تردید بالندگی و سرافرازی همه اهالی ورزش استان خواهد بود .(ادامه)
در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس (ع) منتشر شد. جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس(ع)
در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس (ع) منتشر شد.(ادامه)

‌

داشتن اطلاعات برای انتخاب مواد غذایی خوب و داشتن فعالیت بدنی می تواند به پیشگیری از بیماری ها از جمله سرطان کمک کند. برای کاهش خطر سرطان تغذیه مناسب داشته باشید
‌ داشتن اطلاعات برای انتخاب مواد غذایی خوب و داشتن فعالیت بدنی می تواند به پیشگیری از بیماری ها از جمله سرطان کمک کند.(ادامه)
شمال نیوز: برخی بانک های دولتی و خصوصی جهت پرداخت وام به مردم ، ماهها قرارداد بانکی نوشته شده  را نگه داشتند تا بانک مرکزی سود بانکی را بالا برده و سپس جهت پرداخت وام اقدام کنند  . وقتی بانک ها کام مردم را تلخ می کنند !
شمال نیوز: برخی بانک های دولتی و خصوصی جهت پرداخت وام به مردم ، ماهها قرارداد بانکی نوشته شده را نگه داشتند تا بانک مرکزی سود بانکی را بالا برده و سپس جهت پرداخت وام اقدام کنند . (ادامه)
کریم زاده، مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به رشد ۴۴ درصدی صید انواع ماهیان گفت: صید ماهی سفید با رشد ۳۰ درصدی روبرو بوده است. افزایش ۳۰ درصدی صید ماهی سفید در مازندران
کریم زاده، مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به رشد ۴۴ درصدی صید انواع ماهیان گفت: صید ماهی سفید با رشد ۳۰ درصدی روبرو بوده است.(ادامه)
برای نخستین بار در کشور چهار گونه حیات وحش شامل گور خر ، گوزن زرد و آهوی دشت مغان به طبیعت معرفی شدند. انتقال چهار گونه حیات وحش به طبیعت برای نخستین بار در کشور
برای نخستین بار در کشور چهار گونه حیات وحش شامل گور خر ، گوزن زرد و آهوی دشت مغان به طبیعت معرفی شدند.(ادامه)
مدیرکل شیلات مازندران از افتتاح پروژه پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان آمل خبر داد. افتتاح پروژه پرورش ماهیان خاویاری در آمل
مدیرکل شیلات مازندران از افتتاح پروژه پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان آمل خبر داد.(ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
آیا زمین‌لرزه‌ها قابل پیش‌بینی هستند؟
هشدار زودهنگام وقوع زمین‌لرزه می‌تواند از افزایش مرگ و میر و آسیب جلوگیری کند. احتمالات و پیش‌بینی‌ها معمولا بر وضعیت اقلیمی و پیش‌بینی‌های آب ‌و هوا مبتنی هستند. پیش‌بینی‌ها بیشتر شبیه به بیانیه‌هایی در مورد زمان، مکان و میزان بزرگی هستند که هنوز به صورت دقیق برای زمین‌لرزه‌ها امکان‌پذیر نیست.(ادامه)
۱۵ هزار هکتار از تالاب میانکاله معادل۳۰ درصد از سطح این تالاب بین المللی خشک شده است. خشک شدن ۱۵ هزار هکتار از تالاب میانکاله
۱۵ هزار هکتار از تالاب میانکاله معادل۳۰ درصد از سطح این تالاب بین المللی خشک شده است.(ادامه)
افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلات بهداشت روان است. تغذیه نامناسب منجر به افسردگی می‌شود
افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلات بهداشت روان است.(ادامه)
صیادان جویباری برای نخستین بار در شمال کشور پرورش ماهی در دریای خزر را آغاز کردند. پهن شدن تور صیادان شمالی این بار برای پرورش ماهی
صیادان جویباری برای نخستین بار در شمال کشور پرورش ماهی در دریای خزر را آغاز کردند.(ادامه)
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند. نشانه‌های فقر مواد مغذی در بدن چیست؟
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند.(ادامه)
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید. کدام وزرای دولت سیزدهم کارت زرد گرفتند؟
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید.(ادامه)
شهرستان جویبار جایگاه ویژه‌ای در پرورش ماهیان خاویاری استان و کشور دارد. جویبار قطب پرورش ماهیان خاویاری
شهرستان جویبار جایگاه ویژه‌ای در پرورش ماهیان خاویاری استان و کشور دارد.(ادامه)
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با راه‌اندازی حساب رسمی خود به پویش سلام ویراستی پیوست. راه ارتباطی جدید با پلیس در فضای مجازی
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با راه‌اندازی حساب رسمی خود به پویش سلام ویراستی پیوست.(ادامه)
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند. ویتامینی که خیرش به همه جای بدن می‌رسد!
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند.(ادامه)
رجب، یکی از ماه های با فضیلت است که بندگان از رحمت الهی بهره می برند. رجب المرجّب؛ ماه ریزش رحمت الهی و گناهان
رجب، یکی از ماه های با فضیلت است که بندگان از رحمت الهی بهره می برند.(ادامه)
شمال نیوز: باشگاه پرسپولیس نسبت به ثبت قرارداد مهاجم جدید این تیم و دریافت کارت بازی وی اقدام کرد. خیال گل محمدی راحت شد / قرارداد شاه ماهی با پرسپولیس به ثبت رسید!
شمال نیوز: باشگاه پرسپولیس نسبت به ثبت قرارداد مهاجم جدید این تیم و دریافت کارت بازی وی اقدام کرد.(ادامه)
۲۶ دی؛ روزی که فراموش نمی‌شود
محمدرضا پهلوی آخرین شاه دوران سلطنتی ایران در چنین روزی در سال ۵۷ برای همیشه از کشور فرار کرد.(ادامه)
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود. کنکور 1402 آخر هفته برگزار می‌شود
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود.(ادامه)
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است. برگزاری کنکور در آخر هفته قطعی است
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.